ФорумОбговорення скаргМістер Бет не підтвердить мій рахунок, і я не можу зняти свої гроші

Містер Бет не підтвердить мій рахунок, і я не можу зняти свої гроші (Сторінка 2)

2 р. тому від Daniel1990
|
12899 переглядів 54 відповідей |
|
1 2 3
2 р. тому

Моя програма може створювати виписки з рахунку, але завжди за попередній місяць, або я маю там виписки з рахунку у форматі .pdf.

Наприклад: у нас листопад, а банківська виписка за листопад приходить у грудні. І казино хоче отримати докази з листопада.


Я надіслав їм продажі, наприклад дебетування з мого рахунку, але, як я вже сказав, на них немає імені, але вони повинні показати підтвердження оплати зі своїм іменем.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розумію суть, я боюся, що рішення все одно.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є рішення! Якщо ви заходите в онлайн-банкінг на ПК, ви можете змінити перегляди в налаштуваннях.

Десь є налаштування, за допомогою якого ви можете дати своєму обліковому запису назву, ви можете просто ввести туди своє ім’я, і ви матимете своє ім’я разом із ним у транзакціях.

Насправді має працювати

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я припускаю, що казино зацікавлене в повному імені та адресі офіційного власника. Чи можете ви підтвердити, що такий документ було схвалено казино? Я хочу бути впевненим.

Хороша думка!

Автоматичний переклад.
Crunchy163
2 р. тому

О, справді, яаа мегааа напишіть мені, якщо це спрацювало. Я зроблю це прямо зараз і відразу відправлю 💪. Щасти тобі теж

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, але хіба це не соромно? Тому що ви продовжуєте цим платити

той же рахунок. Тоді неважливо, виписка з банківського рахунку за листопад чи жовтень. Вони роблять це на 100% додатково, ви граєте знову і знову і вносите депозит на той самий рахунок, і вони хочуть підтвердження вашого останнього депозиту. Я також не розумію, що є повідомлення про те, що ви також можете завантажити інші речі, але в чаті написано: "Вони хочуть депозит з 08.11"

Я завантажую сюди вимоги, які вони хотіли, але вони недійсні на сторінці перевірки:

«Будь ласка, надайте фото (скріншот) із інформаційної панелі вашого гаманця або виписку з банківського рахунку, де чітко вказано ваше ім’я та депозити на нашому веб-сайті. Переконайтеся, що ім’я збігається з даними в наданому підтвердженні особи».


це не говорить точно з моєї останньої перевірки, але як не дивно, вони хочуть, щоб це було саме так

Автоматичний переклад.
Antoemo
2 р. тому

Чесно кажучи, я вважаю, що зараз безглуздо дискутувати про те, що соромно, а що ні. Я розумію ваші почуття, бо я теж був би з глузду, але принцип залишається тим самим. Казино має знати про ваші депозити, особу та спосіб оплати. Спробуйте надати все саме так, як вас просили, це найпростіший спосіб.

Mr. Bet — казино з ідеальною репутацією, і вони дуже серйозно ставляться до KYC. Якби я збирався здогадуватися, я б сказав, що, можливо, вони знайшли схожість з іншими обліковими записами, тому вони вимагають додаткові документи. Буває дуже часто.

Ця вимога також цілком звичайна: «Будь ласка, надайте фотографію (скріншот) із інформаційної панелі вашого гаманця або виписку з банківського рахунку, де чітко вказано ваше ім’я та депозити на нашому веб-сайті. Переконайтеся, що ім’я збігається з даними в наданому підтвердженні особи» .

Я б не витрачав час на запитання, натомість я зроблю все можливе, щоб пройти KYC і покінчити з цим. Гадаю, я б також запитав у казино, чи варто мені очікувати такої ж процедури, коли я хотів би зняти гроші.

До речі, саме тому криптовалюти такі популярні, коли справа доходить до легкого зняття коштів.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви не можете пройти kyc, якщо вони не відповідають

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Цілком зрозуміло, що ви на боці казино.


це речення, яке ви написали: Ця вимога також є цілком нормальною: «Будь ласка, надайте фотографію (скріншот) з інформаційної панелі вашого гаманця або банківську виписку, на якій чітко видно ваше ім’я та ваші депозити на нашому веб-сайті. Переконайтеся, що ім’я збігається з даними в надав документ, що посвідчує особу». Це не має сенсу, оскільки їм не потрібна поточна виписка з банківського рахунку, їм не потрібна інформаційна панель гаманця, їм потрібен саме ваш останній депозит 😂 у них немає інших варіантів чи іншого рішення. Якщо ви граєте з тим самим банківським рахунком знову і знову, це навіть не так вже й погано, якщо ви надішлете виписку з банківського рахунку за попередній місяць, ні, але це має бути останній депозит 😂 Ну, тепер я знаю, як ви ставитеся до це.

Автоматичний переклад.
Crunchy163
2 р. тому

Як не дивно, ми зрозуміли, що маємо на увазі, але не колега. Справа не в тому, що вони хочуть з нами співпрацювати. Може бути, що казино хороше або щось інше, але одного разу вони просто не здатні, коли ви з ним

банківський рахунок, навіть якщо він належить вам

кілька методів перевірки. Особливо, якщо минуло більше 14 днів, це не ІДЕАЛЬНЕ казино.

Автоматичний переклад.
Antoemo
2 р. тому

Ймовірно, це знову тактика зволікання.

Я вніс 30 євро та виплатив майже 4 тисячі. Вони будуть роздратовані

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви не можете пройти kyc, якщо вони не відповідають

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я думаю, що це залежить від того, чи ви вже подали всі документи, чи ні. Якщо ви чекаєте інструкцій, але казино не відповідає, ви маєте рацію. 🙁

Оскільки у вашій скарзі немає жодних підказок для мене, я просто сподіваюся, що команда з розгляду скарг з’ясує проблему. Мені не вдалося знайти, чи казино пояснило, що не так із вашим підтвердженням платежу. Вони, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Підтвердження платежу було відхилено через низьку якість... це був знімок екрана та pdf-файл, щоб переконатися...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Цілком зрозуміло, що ви на боці казино.


це речення, яке ви написали: Ця вимога також є цілком нормальною: «Будь ласка, надайте фотографію (скріншот) з інформаційної панелі вашого гаманця або банківську виписку, на якій чітко видно ваше ім’я та ваші депозити на нашому веб-сайті. Переконайтеся, що ім’я збігається з даними в надав документ, що посвідчує особу». Це не має сенсу, оскільки їм не потрібна поточна виписка з банківського рахунку, їм не потрібна інформаційна панель гаманця, їм потрібен саме ваш останній депозит 😂 у них немає інших варіантів чи іншого рішення. Якщо ви граєте з тим самим банківським рахунком знову і знову, це навіть не так вже й погано, якщо ви надішлете виписку з банківського рахунку за попередній місяць, ні, але це має бути останній депозит 😂 Ну, тепер я знаю, як ви ставитеся до це.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я не 🙂

І, чесно кажучи, я взагалі не розумію вашої відповіді. Скріншот — звичайна практика, це вже «бачили» з десяток разів, і гравців це завжди дуже хвилювало. Наскільки я розумію, казино просто хоче, щоб ви довели, що у вас є доступ до опції оплати, банківського рахунку гаманця – незалежно від того, що було використано для останнього депозиту. Так у чому ж справа?

Я б увійшов у свій електронний гаманець або додаток для інтернет-банкінгу, прокрутив до останнього депозиту, сховав конфіденційні дані на екрані друку та відправив їх у казино. Або ми обговорюємо щось інше? Будь ласка, дайте мені знати.


Оновлення 10:22: вибачте, що я трохи заблукав, тепер я розумію, що казино не хоче, щоб ви надали повну виписку з банківського рахунку лише за одну транзакцію. Чи правильно я сказав?

Як я зазначав, я можу будь-коли створити таке підтвердження в своєму інтернет-банкінгу. 🤔 Отже, коли доступна ваша щомісячна виписка з банківського рахунку, буде більше транзакцій, але також буде показано ваше повне ім’я.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Проблема з його доказом полягає в тому, що на його банківському рахунку (Sparkasse) немає імені, коли ви переходите до своїх останніх операцій.


Автоматичний переклад.
Crunchy163
2 р. тому

О, дякую за пояснення, я трохи розгубився, вибачте.

У будь-якому випадку, я можу створити такий .pdf документ у своєму інтернет-банкінгу - це виписка, і я можу створити його за певний період часу або для певних операцій, тому я подумав, що це не так. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

У Sparkasse ви отримуєте виписку з рахунку, на жаль, лише щомісяця

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

На mrbet не приймаються власноруч створені pdf-документи. Я теж це зробив

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, вони приймають лише одну транзакцію, їх не хвилюють інші транзакції


як ви описали, це нормально, якщо вони хочуть побачити, чи маєте ви доступ до свого облікового запису, але їм не потрібен ваш рахунок, а ваш останній депозит

Автоматичний переклад.
Antoemo
2 р. тому

Ви вже щось зробили? Ви знайшли варіант?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене така ж проблема, 200 євро, а вона зараз не хоче платити, мій рахунок заблокували

Автоматичний переклад.
Crunchy163
2 р. тому

Я пішов у банк, попросив Sparkasse роздрукувати виписку з рахунку за день, і я завантажив її сьогодні як фотографію, згідно з чатом, спосіб оплати має бути прийнятним, вони сказали, що не бачать у цьому жодних проблем

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого