ФорумОбговорення скаргМістер Бет не підтвердить мій рахунок, і я не можу зняти свої гроші

Містер Бет не підтвердить мій рахунок, і я не можу зняти свої гроші

1 рік тому від Daniel1990
|
8466 переглядів 54 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому

Шановний, будь ласка, допоможіть, я намагався підтвердити свій обліковий запис у Mr. Bet більше місяця, але він все ще не пройшов перевірку. Я надіслав багато документів, але жодна з них не працює. Однак минулого разу я надіслав містеру Бету виписку з банківської кредитної картки із зазначенням зроблених депозитів, але вони все одно відмовили мені в перевірці. Ваша допомога, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Daniel1990
1 рік тому

Привіт,

Я хотів би вам допомогти, але спочатку ви повинні з’ясувати, у чому проблема з вашою банківською випискою.

Запитайте про це в казино, а потім спробуйте надати це правильно.

Чи є у вас повідомлення електронною поштою щодо цієї заяви, можливо, я зможу щось зрозуміти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, так, у мене є розмова в чаті, я не знаю, чи буде це резервним варіантом? чи можу я відправити це?

Автоматичний переклад.
Daniel1990
1 рік тому

Привіт,

якщо повідомлення відбувається англійською мовою, просто вставте його сюди. Ця заява єдиний відсутній документ?

Нам потрібно з’ясувати, що з ним не так, поділіться останніми інструкціями, будь ласка.

Крім того, ви можете подати скаргу , оскільки здається, що навіть місяць недостатньо для обох сторін, щоб вирішити проблему KYC.

Автоматичний переклад.
mehmetemre65
1 рік тому

Привіт! Наскільки я бачу, на цьому форумі до вас не було видалено жодного повідомлення чи запитання. Я просто думаю, що ви не в тій темі, оскільки ваші запитання опубліковано тут .

Автоматичний переклад.
Daniel1990
1 рік тому

Привіт,

Будь ласка, будь ласка, підтвердьте, що ви отримали виграш? 🙂

Оскільки ми не маємо вашого підтвердження , скаргу було закрито, оскільки «гравець перестав відповідати». Невелике оновлення не завадить. 😜

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені дуже цікаво, тому що у мене така ж проблема.

Я не знав, що завантажити для способу оплати останній депозит, який я надіслав, на знімку екрана мого онлайн-банкінгу та окремої виписки з рахунку, але ви не можете побачити депозит у виписці з рахунку, оскільки він за попередній місяць, але ви можете побачити ім'я адреса номер рахунку все, а на знімку екрана вказано дату депозиту та номер рахунку від мене, цього достатньо?

Автоматичний переклад.
Antoemo
1 рік тому

Привіт,

якщо ви спробуєте надати підтвердження депозиту, я цілком упевнений, що транзакція має бути видимою. Те саме стосується підтвердження адреси, у виписці має бути указана ваша повна адреса.

Я впевнений, що казино повинно повідомити вам, чи чогось не вистачає чи ні.

Спробуйте запитати службу підтримки і повідомте мені, як все пройшло, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Насправді я кілька разів писав у службу підтримки, оскільки я маю лише продажі з депозиту для способу оплати за допомогою програми Sparkassen, але виписка з рахунку надійде наступного місяця, а продажі за допомогою програми Sparkassen завжди

-Сума грошей, -Одержувач, -Дата, -і мій банківський рахунок, але на ньому немає мого імені, а номер мого БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ, де ви знаєте, що це мій рахунок із банківських виписок

Автоматичний переклад.
Antoemo
1 рік тому

У мене точно така ж проблема.

Ви вже знайшли рішення?

Підтвердження оплати постійно відхиляється, кожні 24 години 😕


Автоматичний переклад.
Crunchy163
1 рік тому

На жаль, я не можу лише надіслати їм трансакцію, як гроші були списані з мого рахунку, з датою тощо, і що вони були списані з номера мого банківського рахунку, щоб вони могли порівняти виписку з рахунку за попередній місяць, але вони хочуть все в одному документі, крім цього. Передайте його до Sparkasse на виписці з рахунку в

Наступного місяця 😞

Автоматичний переклад.
Crunchy163
1 рік тому

Ви вже були в банку й запитували, чи можуть вони надрукувати виписку лише за цією операцією? Це б мені спало на думку прямо зараз 😕

Автоматичний переклад.
Antoemo
1 рік тому

Я ні, наскільки я знаю, це неможливо.

Я також у Sparkasse і отримую їх лише щомісяця

Автоматичний переклад.
Crunchy163
1 рік тому

Вони просто зробили це дуже погано, що ви не можете показати інші депозити. Це не перший мій депозит. Я десь читав, що коли виписка з банківського рахунку приходить наступного місяця, вони кажуть, що це було занадто давно. Я був би радий, якщо б у вас було інше рішення, і я б поділився ним тут. Це просто такий інвалід.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді я кілька разів писав у службу підтримки, оскільки я маю лише продажі з депозиту для способу оплати за допомогою програми Sparkassen, але виписка з рахунку надійде наступного місяця, а продажі за допомогою програми Sparkassen завжди

-Сума грошей, -Одержувач, -Дата, -і мій банківський рахунок, але на ньому немає мого імені, а номер мого БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ, де ви знаєте, що це мій рахунок із банківських виписок

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я вважаю, що справа не в тому, що ви думаєте, а в тому, чого хоче казино в даний момент.

Вам порадили, чого не вистачає?

Банківська виписка має містити ваше повне ім’я та адресу, підтвердження транзакції/депозиту має містити суму, дату та номер транзакції, а якщо ви використовували картку, ви також повинні підтвердити, що ви є власником картки.


Що порадили в казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони просто зробили це дуже погано, що ви не можете показати інші депозити. Це не перший мій депозит. Я десь читав, що коли виписка з банківського рахунку приходить наступного місяця, вони кажуть, що це було занадто давно. Я був би радий, якщо б у вас було інше рішення, і я б поділився ним тут. Це просто такий інвалід.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дозвольте сказати, що ви повинні співпрацювати з казино і бути наполегливими, щоб знати, чого саме не вистачає.

Зазвичай виписки з банківського рахунку, які є доказом адреси, не можуть бути старшими за 3 місяці.

У будь-якому разі я можу створити історію транзакцій, яка є підтвердженням депозиту, у будь-який час у своєму банківському додатку у форматі .pdf. Чи може ваш додаток робити те саме?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мені здається, ми ще більше разів неправильно розуміли один одного.

Казино хоче підтвердження депозиту з моїм іменем, тому вони хочуть суму, ім’я, дату та номер транзакції. У мене тільки в онлайн банку номер операції, дата, сума немає назви і там у мене

Запитуйте імена на ньому, починаючи з 8 листопада, і виписка з банківського рахунку за листопад прийде лише в грудні, тому зараз у мене проблеми з цим.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Моя програма може створювати виписки з рахунку, але завжди за попередній місяць, або я маю там виписки з рахунку у форматі .pdf.

Наприклад: у нас листопад, а банківська виписка за листопад приходить у грудні. І казино хоче отримати докази з листопада.


Я надіслав їм продажі, наприклад дебетування з мого рахунку, але, як я вже сказав, на них немає імені, але вони повинні показати підтвердження оплати зі своїм іменем.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є рішення! Якщо ви заходите в онлайн-банкінг на ПК, ви можете змінити перегляди в налаштуваннях.

Десь є налаштування, за допомогою якого ви можете дати своєму обліковому запису назву, ви можете просто ввести туди своє ім’я, і ви матимете своє ім’я разом із ним у транзакціях.

Насправді має працювати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені здається, ми ще більше разів неправильно розуміли один одного.

Казино хоче підтвердження депозиту з моїм іменем, тому вони хочуть суму, ім’я, дату та номер транзакції. У мене тільки в онлайн банку номер операції, дата, сума немає назви і там у мене

Запитуйте імена на ньому, починаючи з 8 листопада, і виписка з банківського рахунку за листопад прийде лише в грудні, тому зараз у мене проблеми з цим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Я правильно зрозумів. Зазвичай повне ім’я та адреса також потрібні в «підтвердженні транзакції», а не лише в банківських виписках, які зазвичай служать підтвердженням адреси. Я знаю, що це звучить як безлад, але я вже кілька разів стикався з цією проблемою.


Крім того, я подумав, що ви можете створити історію платежів у своєму додатку для онлайн-банкінгу на будь-які дати, які вважаєте за потрібне, так само, як і я. Мені шкода, що це неможливо для вас.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого