ГоловнаФорумОбговорення скаргМістер Бет не підтвердить мій рахунок, і я не можу зняти свої гроші

Містер Бет не підтвердить мій рахунок, і я не можу зняти свої гроші (Сторінка 3)

 від Daniel1990
|
17 537 переглядів 61 відповідей |
|
12 3 4
Silviu

Чому вони заблокували ваш акаунт? У ваших документах щось не збігалося?

Автоматичний переклад.
Silviu

Так, мій акаунт не заблокований, і чому блокують той, який ви про це сказали?

Автоматичний переклад.
Antoemo

Це те, що я можу створити у своєму банківському онлайн-додатку. Мені прикро чути, що вам потрібно особисто зв’язатися з банком, щоб отримати цю виписку, це дуже незручно.

Я зроблю примітку, щоб переконатися, що я можу краще порадити іншим гравцям із такою ж проблемою.

Дуже дякую за ваші зусилля!


Автоматичний переклад.
Radka

Чи можете ви сказати мені, скільки часу потрібно, щоб хтось переглянув мою справу?


Автоматичний переклад.
Crunchy163

Crunchy , так що сіно вирішено зі мною, перевірено, гроші в дорозі


ви йдете в банк і йдете до консультанта, запитуєте його, чи може він створити банківські виписки за ті дні, коли вас щось просять, а потім ви завантажуєте це

Автоматичний переклад.
Radka

ми спочатку не зрозуміли один одного.

Я теж можу робити все в своєму онлайн-банку, тільки ми отримуємо виписки з місяця в місяць.

зараз це спрацювало, але це не має значення

Автоматичний переклад.
Antoemo

Був сьогодні в банку, вони не можуть цього зробити. На машині немає назви. круто

Автоматичний переклад.
Crunchy163

Вам слід було звернутися до консультанта.

ти в Sparkasse?

вони можуть висловити звичайне, прямокутне висловлювання такого роду? Ви знаєте, що я маю на увазі, і я надішлю вам фотографію з тим, що я маю на увазі, це працює на 1000%, це спрацювало і для мене file

Змінено
Автоматичний переклад.
Antoemo

Так, у мене є ця річ, але на ній немає назви 😀

Автоматичний переклад.
Crunchy163

Праворуч внизу є ім'я?

тому що в мене є ім'я на ньому, і воно також із Sparkasse

Автоматичний переклад.
Antoemo

Мені довелося роздруковувати продажі на машині, інакше нібито було б неможливо. І знаєте, назви немає

Автоматичний переклад.
Crunchy163

Тож у мене все вийшло, мені виплатили гроші

сьогодні за гроші

Автоматичний переклад.

Чи можете ви сказати мені, скільки часу потрібно, щоб хтось переглянув мою справу?


Автоматичний переклад.

Привіт,

Наскільки я бачу, у команди cmplaint є 4 дні для відповіді.

file

З того, що я бачу, Petronela працює над цим і потребує уточнення деяких заяв. Будь ласка, зачекайте, поки вона до вас повернеться.

Автоматичний переклад.

ми спочатку не зрозуміли один одного.

Я теж можу робити все в своєму онлайн-банку, тільки ми отримуємо виписки з місяця в місяць.

зараз це спрацювало, але це не має значення

Автоматичний переклад.

Тепер я розумію, що з німецькими банками це працює інакше, тому я вдячний за вашу пораду. 🙏

Автоматичний переклад.
Antoemo

Це чудово!

Я щиро сподіваюся, що це була ваша найдовша пригода KYC!

Автоматичний переклад.

Привіт, хтось може мені допомогти? У мене проблеми з підтвердженням облікового запису на Mr.Bet

Автоматичний переклад.
JustJay

Чи можу я запитати, в чому саме проблема, і як довго ви чекаєте на перевірку?

Я запитую лише тому, що ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити це, як було також пояснено у вашій скарзі .

Ви подали всі необхідні документи, а вони їх досі не затвердили?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Так, я завантажив ідентифікатор, який мене запитали, тепер вони заблокували мій обліковий запис file

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що Mr.Bet Casino — це шахрайство. Я був зареєстрований у їхньому казино безпосередньо за допомогою свого облікового запису Gmail, і я продовжив завантажувати своє національне посвідчення особи для підтвердження свого профілю, яке я чекав на підтвердження лише понад 5 днів. щоб вони заблокували мій обліковий запис через те, що адреса, яку я додав на сайті, не відповідає адресі в моєму ідентифікаторі, який я ніколи не додавав жодної адреси на сайті, хтось може мені допомогти з цим? Вони намагаються обманом забрати у мене мої виграші в їхньому казино

Автоматичний переклад.
JustJay

Я вважаю, що дуже важливо надати всі необхідні документи в казино, як це показано на скріншоті, який ви опублікували.

Ви вже це зробили?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого