Привіт! Якщо ви чекали 2 тижні, я б рекомендував вам подати нам скаргу, і наша команда спробує розібратися в усій ситуації та якось вам допомогти.
Вам потрібно щось зробити в казино? Вимагали якісь документи чи щось подібне?
У будь-якому разі, щодо скарги, про яку я говорив,ви можете отримати доступ до неї за цим посиланням .
Ти збираєшся це зробити?
Hi, if you've been waiting for 2 weeks, then I would recommend that you open a complaint with us and our team will try to look into the whole situation and help you somehow.
Is there anything you need to do at the casino? Did they ask for any documents or anything like that?
Anyway, about the complaint I was talking about,you can access it via this link .
Are you going to do it?
Ahoj, ak už čakáš 2 týźdne. potom by som odporučil aby si si otvorila sťažnosť u nás a náš tím sa pokú si na celú situáciu pozrieť a nejako ti pomôcť.
Nie je z tvojej strany potrebné nič v kasíne urobiť? Nepýtali nejaké dokumnety alebo podobne?
Každopádne o sťažnosti o oktorej som hovoril, dostaneš sa na ňu cez tento link.
Pôjdeš do toho?
Автоматичний переклад.