2 міс. тому
Чекаю вже 7 днів, дуже погано
I've been waiting for 7 days, it's really bad
Ich warte seid 7 Tagen das ist echt schlimm
0
Чекаю вже 7 днів, дуже погано
I've been waiting for 7 days, it's really bad
Ich warte seid 7 Tagen das ist echt schlimm
мені дуже шкода! Я в такій же ситуації! І я чекаю не надприбутків, а грошей, які втратив. Цікаво, чому не закривають.
I'm so sorry! I'm in the same situation! And it's not extra profits that I'm expecting, but money that I lost. I wonder why they don't close it.
Λυπάμαι πολύ! Στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι! Και δεν είναι κέρδη επιπλέον αυτά που περιμενω αλλα χρήματα που έχασα. Απορώ γιατι δεν το κλείνουν.
Я думаю, що вони шахраї
I think they are scammers
Ich glaube das sind Betrüger
Я теж у це вірю. Вони платять вам перший раз, щоб почуватися в безпеці, а потім нічого. І мені цікаво, навіщо вони існують у клієнтській службі? Сказати тобі, що вони вибачаються за затримку? Таких непотрібних працівників я ще не бачив. Скільки грошей ви очікуєте?
I believe this too. They pay you the first time to feel safe and then nothing. And I wonder why they exist in customer service? To tell you that they are sorry for the delay? I have never seen such useless employees. How much money do you expect?
Αυτό πιστεύω και εγώ.σε πληρώνουν την πρώτη φορά για να νιώσεις ασφαλής και μετά τίποτα . Και αυτοί στην εξυπηρέτηση πελατών απορώ γιατί υπάρχουν? Για να σου λένε ότι λυπούνται για την καθυστέρηση? Ποιο άχρηστους εργαζόμενους δεν έχω ξανά δει. Πόσα χρήματα περιμένεις?
890€ чи ніхто не може нам допомогти?
890€ is there no one who can help us?
890€ gibt es keinen der uns da helfen kann ?
Я шукаю це кілька днів, але не можу знайти нічого, що могло б мені допомогти.. надсилайте їм чат щодня та просіть їх переслати затримку у фінансовий відділ... Я дійсно хочу зв’язатися з ними, але якщо Так, вони мене все одно заблокують.
I've been looking for this for days now but I can't find anything to help me..send them a chat every day and ask them to forward the delay to the financial department...I really want to contact them but if I do they'll block me anyway.
Αυτό ψάχνω μέρες τώρα αλλά δεν βρίσκω κάτι να με βοηθήσει ..να τους στέλνεις στο chat κάθε μέρα και να ζητήσεις να προωθήσουν την καθυστέρηση στο οικονομικό τμήμα...θέλω και να τους βρίσω πάρα πολύ αλλά εάν το κάνω θα με μπλοκάρουν κιολας
Якщо вам колись заплатять, будь ласка, дайте мені знати!
If they ever pay you, please let me know!
Εάν σε πληρώσουν ποτέ ενημέρωσε με σε παρακαλώ!
Привіт!
Погано бачити іншого в такій же ситуації... Як ви вже зрозуміли, щось відбувається. Я хотів би пояснити затримку, але я також не знаю.
Кілька гравців подали скарги на казино, і деякі з цих справ, схоже, наближаються до критичної стадії через відсутність відповіді від контактної особи казино.
Ви можете переглянути скарги тут 👈 або подати власну безкоштовно. Незважаючи на те, що наші фахівці встановили 14-денний ліміт для виконання платежу, бути готовим не завадить, тому в таких випадках, я б сказав, чим більше скарг, тим краще.
Hi there!
It's bad to see another one in the same situation... As you already found out, something has been happening. I wish I could explain the delay, but I also have no clue.
Several players have lodged complaints against the casino, and some of these cases appear to be nearing a critical stage due to the lack of response from the casino's contact.
You may follow up the complaints here 👈 or you can lodge your own for free. Even though our specialists have set a 14-day limit for payment fulfillment, it will not hurt to be ready, so in such cases, I would say the more complaints, the better.
Усе це відбувається за останні 4 місяці з моїм випадком, незважаючи на те, що я нарешті отримав гроші, ставка казино на вашому сайті все ще висока!!! Якщо ви знизите їхню ставку, ймовірно, вони змінять політику, але у вас така сама ставка, незважаючи на той факт, що скарги на цю компанію і саме з цієї причини очевидні!!!Я не знаю причини!!!І це викликає підозру щодо сторінки!!!
All this happens the last 4 months with my occasion despite the fact that finaly i got paid the rate of the casino at your site is still high!!!If you down rate them probably they will chang policy but you have the same rate despite the fact that the complains avout this company and for this reason is obvious!!!I don't know the reason!!!And it make suspicious about the page!!!
Я вважаю вас дуже оптимістичним! Це нормально бути на самоті 🙂
I find you very optimistic! It's okay to be alone 🙂
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω! Παίζει να σαι κ ο μόνος 🙂
Усе це відбувається за останні 4 місяці з моїм випадком, незважаючи на те, що я нарешті отримав гроші, ставка казино на вашому сайті все ще висока!!! Якщо ви знизите їхню ставку, ймовірно, вони змінять політику, але у вас така сама ставка, незважаючи на той факт, що скарги на цю компанію і саме з цієї причини очевидні!!!Я не знаю причини!!!І це викликає підозру щодо сторінки!!!
All this happens the last 4 months with my occasion despite the fact that finaly i got paid the rate of the casino at your site is still high!!!If you down rate them probably they will chang policy but you have the same rate despite the fact that the complains avout this company and for this reason is obvious!!!I don't know the reason!!!And it make suspicious about the page!!!
Привіт,
Я розумію, що ти сердишся. Чесно кажучи, я, однак, не розумію частини скарги. Можливо, якщо я поясню вам увесь процес, ви зрозумієте, що все це має сенс – що жодним чином не означає, що казино забезпечує хорошу взаємодію зі зняттям коштів.
Індекс безпеки казино представляє ймовірність отримання грошей. Там не вказано, як швидко будуть оброблятися зняття коштів. Таким чином, швидкість виведення виключається з Індексу безпеки та вважається користувальницьким досвідом, для якого ми надаємо відгуки користувачів і форум. Не кажучи вже про те, що швидкість виведення коштів не піддається вимірюванню.
Розглянуті скарги ніколи не призведуть до зниження індексу безпеки, оскільки проблему вирішено.
Як ви також можете побачити на форумі та у відгуках користувачів, казино платить; це просто повільно. Один приклад з огляду: «Виплата обмежена і іноді займає дуже багато часу».
На мій погляд, інформація тут; ви просто очікуєте, що все працюватиме інакше, ніж вони.
Це нормально, я завжди радий вам у цьому допомогти. Є безліч хороших казино з жахливими відгуками користувачів, включаючи повільніші процеси KYC і, зрештою, довгі вилучення коштів. Результат? Безумовно, доцільно ознайомитися не лише з індексом безпеки, а й із відгуками користувачів, скаргами та форумом. Тільки це покаже вам повну картину.
Дайте мені знати, чи вас цікавлять деталі, або ми можемо просто обговорити речі.
Я тут не для того, щоб протистояти вам.
Hi there,
I understand you are angry. Honestly, I don't, however, comprehend the complaint part. Perhaps if I explain the whole process to you, you'll realize it all makes sense - which in no way means the casino provides a good user experience with withdrawals.
The casino's Safety Index represents the probability of getting paid. It does not say how fast the withdrawals will be handled. Thus, withdrawal speed is excluded from the Safety Index and is considered to be a user experience, for which we provide user feedback and a forum. Not to mention, withdrawal speed is not measurable for us.
Resolved complaints will never result in a lower Safety Index, because the issue was resolved.
As you can also see around the forum and in user reviews, the casino pays; it is just slow. One example from the review : "Payout is limited and sometimes takes a really long time".
In my opinion, the information is here; you just expect things to work differently than they do.
That's ok, I'm always happy to help you with that. There are tons of good casinos with terrible user feedback, including slower KYC processes and ultimately long withdrawals. Result? It is surely a good idea to consult not just the Safety Index but also the user feedback, complaints, and forum. Only that will show you the whole picture.
Let me know whether you're interested in details, or we can just talk things out.
I'm not here to oppose you.
Хлопці, оскільки тут багато греків, я хочу запитати, чи знайшли ви якісь хороші казино за кордоном, тому що раніше я грав на 20bet і був щасливий, але це більше не дозволяє мені грати в ігри Pragmatic Play. Чи знаєте ви про інші, які це дозволяють і погоджуються з платежами?
Guys, because there are many Greeks here, I want to ask if you have found any good casinos abroad, because I used to play at 20bet and I was happy, but it no longer lets me play Pragmatic Play games. Do you know of any others that allow it and are okay with payments?
Παιδιά επειδή είμαστε πολλοί Έλληνες εδώ θέλω να ρωτήσω αν έχετε βρει κανένα καλό καζίνο του εξωτερικού, γιατί εγώ έπαιζα στην 20bet ειμουνα ευχαριστημένος αλλά δεν με αφήνει πλέον να παίζω παιχνίδια της pragmatic play.Ξερετε κάποιο άλλο εσείς που να αφήνει και να είναι εντάξει με πληρωμές.;
За кордоном не знаю! Якщо моя думка далека від них..як можна від них піти...в будь-якому випадку, я був задоволений казино N1 і бетсоном...і взагалі порадою (це не те місце, щоб це сказати).. удари по блоку, насолоджуйся і живи своїм життям, як ти маєш...вони приносять тільки хвороби...Я говорю з тобою, через них у мене стався інсульт..і легіано опинився через 2 роки, щоб викликати у мене другу такий, як він є.
I don't know about abroad! If my opinion is far from them..how can you get away with them...anyway, I was happy with N1 casino and betsson...and in general, advice (this is not the right place to say it).. hit a block, enjoy and live your life as you should...they only bring diseases...I'm talking to you, I had a stroke because of them..and legiano found itself after 2 years to cause me a second one as it is.
Του εξωτερικού δεν ξέρω! Αν κ γνώμη μου μακρυά από δαυτους..πώς να βγάλεις άκρη μαζί τους...πάντως ευχαριστημένος ήμουν με το Ν1 casino Και τη betsson...και γενικά συμβουλευτικά ( δεν ειναι κ το κατάλληλο μέρος εδώ για να το πω).. πάτα έναν αποκλεισμό απολα κ ζήσε τη ζωή σου όπως πρέπει...μόνο αρρώστιες φέρνουν αυτά...Σ μιλάω εγώ που έπαθα εγκεφαλικό λόγω αυτών.. κ βρέθηκε η legiano μετά από 2 χρόνια να μου προκαλέσει και δεύτερο όπως το παει.
Я кажу іноземною, тому що я видалив всю грецьку мову з тієї ж причини, але якщо це вас їсть, що ви можете зробити?
I say foreign because I've deleted all Greek for the same reason, but if it's eating you up, what can you do?
Λέω του εξωτερικού γιατί τα έχω διαγράψει όλα τα ελληνικά και εγώ για το ίδιο λόγο αλλά άμα σε τρώει τι να κάνεις.
Не дозволяйте цьому з'їсти вас взагалі! Тільки ці з’їдять тебе врешті-решт..але ніхто ніколи не вигравав..і якщо ми зробимо 10 000, ми з’їмо їх знову в цих..і мене виключили з усіх грецьких...і тепер я ми пройшли іноземні..ти очікуєш відчутного вилучення, legiano?
Don't let it eat you up at all! Only these will eat you up in the end..but no one has ever won..and if we make 10,000 we'll eat it up again in these..and I was excluded from all the Greek ones...and now I've passed the foreign ones..are you expecting a tangible withdrawal, legiano?
Να μην σε τρώει καθόλου! Μόνο αυτά θα σε φάνε στο τέλος..μα κανείς δεν κέρδισε ποτέ..κ 10.000 να βγάλουμε θα τα ξανά φάμε πάλι σε αυτά.. κ γω αποκλειστηκα από ολες τις ελληνικές...κ πρόκοψα τώρα με του εξωτερικού..εσύ περιμένεις ανάληψη απτή legiano?
Гей, друже... ти спілкувався з ними щодня? Це допомагає? Я витрачаю з ними час даремно.
Hey buddy...did you chat with them every day? Does that help? I'm wasting my time with them for nothing.
Πωωω ρε φίλε...τους επριζες στο chat κάθε μέρα? Βοηθάει αυτό? Η τσάμπα τρώω το χρόνο μου με δαυτους
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.