Привіт,
Мушу зізнатися, що я також трохи спантеличений, і ми навряд чи можемо надати будь-яку інсайдерську інформацію щодо цієї дискусії. Тому я вважаю, що найкраще залишити вирішення такого роду «турботи» у ваших руках. У будь-якому випадку, будь ласка, дайте відповідь кожному гравцеві заздалегідь, натиснувши кнопку відповіді; це має трохи полегшити розмову.
Щодо огляду користувача, на який ви посилалися, будь ласка, перевірте ідентифікатор, наданий гравцем; лише представники казино мають доступ до цього імені користувача або електронної пошти. Якщо ви все ще не можете ідентифікувати гравця, зв’яжіться з нами за допомогою офіційної електронної пошти. Будь ласка, додайте знімок екрана, який демонструє, що такий програвач також відсутній у вашій системі:
Ми повідомляємо гравця та даємо йому можливість виправити інформацію, якщо ідентифікатор, наданий під час подання відгуку користувача, є неправильним; якщо він цього не зробить, відповідний відгук користувача буде відхилено.
Hello,
I must confess that I am also a little perplexed, and we can scarcely offer any insider information on this discussion. Therefore, I believe it is best to leave handling this kind of "concern" in your hands. In any event, please respond to each player by using the reply button beforehand; this should make the conversation a little bit easier to follow.
Regarding the user review you referenced, please check the identificator that the player provided; only casino representatives have access to this login user name or email. If you are still unable to identify the player, please contact us via the official email. Please include a screenshot demonstrating that such a player is not present in your system as well:
community@casino.guru
We notify the player and give him a chance to correct the information if the identificator provided upon submitting the user review is incorrect; if he doesn't, the related user review will be rejected.
Автоматичний переклад.