О, це сумно. Чесно кажучи, я не можу знайти казино в нашій базі даних, тому я вважаю, що воно має бути нове. Я вже перенаправив казино до відповідного відділу, щоб вони могли зробити огляд якнайшвидше. Офіційну скаргу можна буде подати через наш веб-сайт, але якщо ви вже надіслали її електронною поштою, це також нормально.
Команда передасть скаргу казино, як тільки перевірка буде виконана та створена картка огляду казино.
Oh, that's sad. Honestly, I can't find the casino in our database so I believe it must be a new one. I already forwarded the casino to the relevant department so they can make the review asap. The it's going to be possible to submit an official complaint through our website, but if you already sent it via email, then it's OK as well.
The team will assign the complaint to the casino once the review is done and the casino's review card created.
Всім привіт ми сподіваємося, що у вас все добре.
По-перше, дозвольте мені представитися, я один із представників казино Viperspin.
Ми цінуємо всі відгуки, хороші чи погані. Ось так, як і будь-яке казино / бізнес, ми розвиваємось і вдосконалюємося в цілому як нове казино.
По-перше, зверніть увагу, що ця тема стане проблемою «він сказав, що вона сказала», тому ми з радістю надаємо всі документи, необхідні для цієї публікації, або адміністратору (Даніелу) чи будь-кому, кому вони потрібні. У нас є незліченна кількість скріншотів, листів електронної пошти та інших засобів, щоб прояснити це.
Франга, нам шкода, що ви відчуваєте, що з вами, можливо, погано поводилися. Наприкінці я долучився до електронних листів, оскільки як тільки ви зловживали нашим персоналом і стверджували, що Wazdan був сфальсифікований, це стало проблемою для нас. Ми маємо ліцензію на softgaming (ви можете перевірити нашу ліцензію на нашій сторінці) як казино whitelabel. Тому всі постачальники, які ми маємо, ліцензовані та законні.
Ми маємо це як знімки екрана, якщо потрібно, просто повідомте нам, щоб ми зараз процитували це:
"Я справді вірю, що ігри Wazdan сфальсифіковані. Жодні ігри не повинні мати постійних 40 обертань без виграшу. Це відбувалося зі мною всю ніч. Від 20 до 40 обертань багато разів. Ви повинні подумати про заборону, оскільки вони обдурюють людей!"
На що команда підтримки відповіла:
«Привіт, Метью, ми щойно переглянули журнал, як ви граєте в Choco Reels. Ми бачимо, що виплати з гри точно були, будь ласка, уточните?
У Viper ми розуміємо, що іноді гра в одну конкретну гру може призвести до поганого результату, однак RTP юридично встановлений Wazdan, і вони ліцензовані та перевірені як ігрова компанія.
Ми можемо надати вам файл журналу, якщо вам потрібно бачити, що кожне обертання гри записується для перевірки.
Можливо, спробуйте іншу гру від Wazdan, якщо це ваш улюблений провайдер?
Дякую!"
на що ви відповіли:
«Приберіть той факт, що ви працюєте на казино. Я знаю, що я вам просто потрібен, щоб я продовжував грати. Зробіть собі послугу і грайте в Choco на свої «власні» гроші. Не в казино. Тоді скажіть мені, що ви думаєте про цю гру. Я мав 46 обертів без жодного виграшу. Навіть жодного долара. Це неправильно.
Ваздан слід заборонити.
Не давайте мені свою «статистику» на RTP. Тому що це жарт, і я знаю, якщо"
На що ми відповіли:
"Можливо, спроба іншої гри стане кращою для вашої удачі, Метью 🙂🙂"
на що ви відповіли:
«Ха-ха, значить, ти не хочеш спробувати гру і втратити всі свої гроші?
Розумний хід ха-ха"
На що ми відповіли:
«Вибачте, Метью, я член команди підтримки
Ми не контролюємо ігри.
Чи можу я вам ще чимось допомогти?
"
Тепер щодо бонусних коштів, ви попросили попередні бонуси нашій команді. У нас є всі умови, перелічені на сторінці умов, правильно, що ми нове казино, тому ми все ще забезпечуємо збереження правильної суми нашого банківського рахунку, щоб ми могли виплатити _КОЖНОМУ_ (які ми можемо зареєструвати для адміністраторів, якщо потрібно ) так, менші суми для зняття коштів на веб-сайті, як зазначено в умовах.
Крім того, будь-які бонусні кошти (як зазначено на t+c), див.:
" Максимальна сума грошей, яку можна виграти від бездепозитного бонусу безкоштовного обертання та ігрового процесу із зазначеними бонусними коштами, становить 50 євро або еквівалент у будь-якій іншій валюті. Будь-які виграші, що перевищують 50 євро без депозиту реальних грошей, будуть недійсними та зберігатимуться до ViperSpin. Наприклад, клієнт отримує бонус бездепозитних безкоштовних обертань. Безкоштовні оберти відтворюються, і клієнт виграє 10 євро. Клієнт продовжує грати в інші ігри і виграє 90 євро, що становить 100 євро в касі ViperSpin. У цьому випадку клієнт перевищив ліміт виграшу в 50 євро, 50 євро буде доступно для зняття, а 50 євро буде зберігатися у ViperSpin».
Ми розуміємо, що ваш обліковий запис було закрито, оскільки ви скасували умови бонусу, ви також не надали жодної форми ідентифікації, яку ми вимагаємо за законом. Згідно з законом, ми маємо 7 днів, поки ми не зможемо закрити обліковий запис через підозру в азартних іграх неповнолітніх, і в цей час ваш обліковий запис закрито.
Якщо щось ще потрібно, команда адміністраторів, будь ласка, надішліть електронний лист на support@viperspin.com, і ми з радістю розглянемо всі необхідні документи, знімки екрана або, по суті, все, що потрібно.
Знову ж таки, ми не хочемо розпочинати суперечку, Франга, ми вважаємо, що як казино, ми зробили правильно, і вибачте, але ви отримали кілька бонусів, немає документів, це насправді досить дивно.
Дякую за ваш час.
Роман
Viperspin.com
Hi everyone we hope you are all well.
Firstly, allow me to introduce myself, I am one of the casino reps of Viperspin.
We appreciate all feedback, good or bad that is how like any casino / business we grow and improve overall as a new casino.
Firstly, please note this topic will become a 'he said she said' issue, so we are happy to submit all documents required on this post, or to the admin (Daniel) or anyone that does require them. We do have countless screenshots, emails to and from and other means to hopefully clear this up.
Franga, we are sorry that you feel you may have been mis-treated. I did get involved in the emails towards the end as once you abused our staff, and claimed Wazdan was rigged it did become a issue for us. We are licensed under softgaming (you can check our license on our page) as a whitelabel casino. Therefore, all providers we have are licensed and are legitimate.
We have these as screenshots, if needed just let us know so we will quote this for now:
"I truly believe that Wazdan gaming is rigged. No games should go 40 spins with no win consistently. It happened to me all night. From 20 to 40 spins many many times. You should consider banning it as they are ripping people off ! "
To which the support team replied:
"Hi Matthew we have just gone over the log of you playing Choco Reels. We can see there was definitely payouts from the game can you please re clarify?
We understand at Viper that sometimes playing one particular game can put you on a bad run however the RTP is all legally set by Wazdan and they are licensed and audited as a gaming company.
We can provide the log file for you if you do need to see as every game spin, play is recorded for auditing.
Perhaps try another game by Wazdan if they’re you’re favourite provider?
Thank you!"
To which you replied:
"Take the fact you work for the casino away. I know you just need me to keep playing. Do yourself a favour and play Choco with your " own " money. Not the casinos. Then tell me what you think of that game. I had 46 spins with no win at all. Not even one dollar. That isn’t right.
Wazdan should be banned.
Don’t give me your " stats " on RTP. Because it’s a joke and I know if"
To which we replied:
"Perhaps trying another game may be better for your luck Matthew 🙂🙂"
To which you replied:
"Haha so you don’t want to try the game and lose all your money ?
Smart move haha"
To which we replied:
"Sorry Matthew I am a member of the support team
We have no control over the games.
Can I help you with anything else?
"
Now about the bonus funds, you have requested prior bonuses to our team. We have all of our terms listed on the terms and condition page, correct we are a new casino so we are still ensuring our bank roll is kept up to the correct amount so we can pay _EVERYONE_ out (which we can log for admins if needed) so yes, lower amounts for withdrawls are on the website as stated in the terms and conditions.
In addition, any bonus funds (as stated on the t+c) please see:
" The maximum amount of money to be won from a no deposit free spin bonus and gameplay with mentioned bonus funds is 50 EUR or any other currency equivalent. Any winnings exceeding 50 EUR without making a real money deposit will be void and will be kept by ViperSpin. Example, a customer receives a no deposit free spins bonus. The free spins get played out and the customer wins 10 EUR. The customer proceeds to play other games and wins 90 EUR, totaling 100 EUR in the ViperSpin cashier. In this case the customer has exceeded the cap of 50 EUR winnings, 50 EUR will be available for withdrawing and 50 EUR will be kept by ViperSpin."
We understand your account was closed, as you voided the bonus terms, you also did not submit any form of identification which legally we do require. We are legally allowed 7 days until we can close an account due to the suspicion of under-age gambling and at this time your account was closed.
If anything else is required, admin team you're welcome to email support@viperspin.com and we are happy to follow up and proceed with any documents, screenshots or basically anything required.
Again, we aren't wanting to start a argument Franga, we feel as a casino we did do the right thing and are sorry but you've taken several bonuses, no documents it's really quite odd overall.
Thanks for your time.
Roman
Viperspin.com
Найгірше казино, в якому я грав у чаті, поняття не маю, як це допомагає вам ..дуже погано, коли депозит так і не отримав бонус на перший депозит, він був там і намагався сказати, що це був я ...вони змінюють U міжнародну комісію за конвертацію, коли я грати в AUD і жити в Австралії ..Я прошу, вони сказали зробити фотографії та надіслали на підтримку та подивитися, що відбувається, тому я ніколи не отримав відповіді ....загалом я грав у багато онлайн-казино, це далеко найгірше бачить як там новенький і нічого не робить і дуже грубий
Worst casino I've played live chat have no idea how it help U ..very poor when depositin never got my first deposit bonus it was on there end and tryed to say it was me ...they change U international conversion fee when I play in AUD and live in Australia ..I ask they said take photos and sent to support and see wat was going on so I did never heard back ....over all I've play a lot of Online casino this one is by far the worst seens like there new and don't no anything and very rude
Привіт, Джей, це тому, що ви здійснюєте депозит за допомогою USD/EUR, які ми відшкодовуємо нашим гравцям. Однак ви надіслали нам електронний лист, а потім попросили забанити ваш обліковий запис 🙂 Ми надіслали електронний лист, коли наша команда була в офісі з проханням надіслати ці збори, але натомість ви залишили цей коментар/огляд. Вам потрібно надіслати електронну пошту на адресу support@viperspin.com електронною поштою ці збори, ви не надсилали фотографії на нашу основну електронну пошту. Живий чат призначений лише для допомоги в елементарних речах, вони не можуть видавати гроші / комісію.
Вибачте, що у вас був поганий досвід, ми з радістю відшкодуємо вам ці кілька доларів, будь ласка, зв’яжіться з нами ще раз, і ми зможемо упорядкувати це за вас.
Спасибі.
Hi Jai, this is because you deposit using USD / EUR, which we do reimburse any fees to our players. However you emailed us then asked for your account to be banned 🙂 we did email back when our team was at the office requesting for you to send those fees though but instead you made this comment / review. You need to email our support@viperspin.com email those fees, you didn't send photos to our main email. Live chat is just to help on basic things, they can not issue money / fee returns.
Sorry you've had a bad experience, we are happy to still reimburse you those few dollars in fees please contact us again and we can sort that for you.
Thanks.
На жаль, наш власник Viperspin переглянув цю справу гравців і, переглянувши всі документи, журнали, ми в цілому повідомили, що гравець дійсно змив усі кошти під час своєї сесії в жовтні.
Фотографічні журнали додаються, але ми надішлемо Гуру фактичний живий канал документів із зазначенням кожної окремої ставки, часу, зробленого Evolution.
Sadly, our owner of Viperspin has gone over this players case and has after going through all documents, logs we have been made aware overall that the player did indeed rinse all of the funds during his session back in October.
Attached is the photographic logs, but we will send Guru the actual live document feed stating every single bet, time placed by Evolution.
Я цілком впевнений, що 120 000 доларів змінюють життя більшості людей. Я справді не знаю, що сказати. Ще більш дивно, що в казино спілкувалися спочатку, а зараз навіть спілкуються тут, але просто перестали реагувати на скаргу - напевно, тому що зрозуміли, що треба платити.
Ви зверталися до органу ліцензування? Я знаю, що це Кюрасао, але я б спробував.
I'm quite sure that $120,000 is life changing for most of people out there. I really don't know what to say. It's even more strange that the casino communicated at the beginning and now they even communicate here, but they just stopped reacting to the complaint - probably because they realised that should pay.
Have you contacted the licensing authority? I know it's Curacao, but I'd give it a try.
Здравствуйте,
не соромтеся використовувати це посилання:
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint
Наскільки я знаю від інших гравців, потрібен деякий час і навіть кілька електронних листів, щоб отримати відповідь.
Будь ласка, майте це на увазі.
Hello,
feel free to use this link:
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint
As far as I know from other players, it takes some time and even several emails to get an answer.
Please keep that in mind.
Незважаючи на те, що ви живете в Австралії, ви можете заплатити комусь, щоб він подбав про це та доставив його до суду. З іншого боку, це буде коштувати багато, а результат невизначений.
Even though you live in Australia, you can pay someone to take care of it and bring it to the court. On the other hand, it will cost a lot and the result is uncertain.
Привіт, Franga1981.
Ви завжди можете звернутися до ліцензійного органу казино. Добре, що ця послуга безкоштовна. Я можу надіслати вам інструкцію, як це зробити. Тим часом я перевіряю всі файли щодо вашої справи, тож, будь ласка, дайте мені трохи часу, щоб зібрати все, що у нас є. Регулятору знадобляться всі докази.
Hello, Franga1981.
You can always contact the licensing authority of the casino. The good is that this service is free. I can send you a guide on how to do it. Meanwhile, I am cross-checking all the files regarding your case, so please give me some time to gather up all that we have. The regulator will need all the evidence.
Я грав у багатьох казино, ніколи не програвав стільки в одному казино (понад 30 тис.) без можливості жодного виведення грошей, мій rtp був жахливим, і в 95% випадків я не виграв достатньо, щоб досягти вимог щодо ставок. Після того, як я попросив якийсь бонус на депозит, щоб утримати мене як гравця, я був набитий і сказав, що хтось зв’яжеться зі мною щодо цього. Цього ніколи не було, і в процесі про нього говорили як на лайно. У цьому казино і rtp є щось дійсно не те.
НЕ ВНОСИ НІ ДОЛАРА В ЦЬОМУ КАЗИНО!
I have played at many casinos, never have I lost so much at a single casino (over 30k) without potential for a single cashout, my rtp was terrible and 95% of the time didnt win enough to reach my wager requirements. After asking for some sort of deposit bonus to retain me as a player I was stuffed around sayin that someone would contact me about it. That never happened and was spoken to like shit in the process. There is something really off about this casino and the rtp.
DO NOT DEPOSIT A SINGLE DOLLAR AT THIS CASINO!
Мені цікаво, чи є у вас доступ до вашої історії ігор у казино?
I'm wondering, do you have access to your gaming history in the casino?
Даніель, це все більше схоже на мову ворожнечі. Досить справедливо, ви хотіли б, щоб користувачі вводили інформацію, але це трохи смішно. Ми маємо ліцензію Soft gaming, ви показуєте тисячі їхніх казино на Guru, і ми з вами разом знаємо, що ми не можемо змінити будь-яку форму гри RTP під білою етикеткою або під ключ. Будь-кому дуже легко створити обліковий запис і розсіяти ненависть, я просто не можу зрозуміти, як це дозволено без належних доказів?
Якщо цей користувач із задоволенням прикріпить свій електронний лист, ми можемо переслати буквально кожну ставку, яку він зробив, щоб показати RTP. Нам також дуже хотілося б побачити, як з вами «поводилися як з лайном», наша служба підтримки – це не що інше, як одні з найпривітніших людей в Інтернеті, тому журнал чату був би чудовим для вирішення.
Daniel, this is becoming more like a hate speech. Fair enough you'd like user input, but this is a bit ridiculous. We are licensed by Soft gaming, you display thousands of their casinos on Guru and you and I know together that we can not alter any form of game RTP under a white label or turnkey. It's very easy for anyone to make an account and throw hate around, I just can't understand how that is allowed without proper evidence?
If this user is happy to attach his email, we can forward literally every bet they've placed to show RTP. We'd also really like to see how you were 'treated like shit' our support are nothing but some of the friendliest people on the internet so a chat log would be great to resolve.
Привіт, Franga1981, ми вже переслали все Гуру приблизно 7 днів тому 🙂 зараз вони обробляють документи і знову відкриють справу. Ми спілкувалися з Ніком електронною поштою протягом досить тривалого часу.
Дякую.
Hi Franga1981, we've already forwarded everything to Guru around 7 days ago 🙂 they are now handling the documents and will re-open the case. We've been liaising with Nick by email for quite some time now.
Thank you.
Даніель, це все більше схоже на мову ворожнечі. Досить справедливо, ви хотіли б, щоб користувачі вводили інформацію, але це трохи смішно. Ми маємо ліцензію Soft gaming, ви показуєте тисячі їхніх казино на Guru, і ми з вами разом знаємо, що ми не можемо змінити будь-яку форму гри RTP під білою етикеткою або під ключ. Будь-кому дуже легко створити обліковий запис і розсіяти ненависть, я просто не можу зрозуміти, як це дозволено без належних доказів?
Якщо цей користувач із задоволенням прикріпить свій електронний лист, ми можемо переслати буквально кожну ставку, яку він зробив, щоб показати RTP. Нам також дуже хотілося б побачити, як з вами «поводилися як з лайном», наша служба підтримки – це не що інше, як одні з найпривітніших людей в Інтернеті, тому журнал чату був би чудовим для вирішення.
Daniel, this is becoming more like a hate speech. Fair enough you'd like user input, but this is a bit ridiculous. We are licensed by Soft gaming, you display thousands of their casinos on Guru and you and I know together that we can not alter any form of game RTP under a white label or turnkey. It's very easy for anyone to make an account and throw hate around, I just can't understand how that is allowed without proper evidence?
If this user is happy to attach his email, we can forward literally every bet they've placed to show RTP. We'd also really like to see how you were 'treated like shit' our support are nothing but some of the friendliest people on the internet so a chat log would be great to resolve.
Мені цікаво, а як щодо 50+ позитивних (і чітко мотивованих) відгуків, які ми отримали про ваше казино протягом 24 годин. Ви також вважаєте це досить справедливим?
Я не несу відповідальності за скарги і не займаюся ними особисто, але я попросив Ніка поділитися зі мною всією інформацією. Я знаю, що була якась угода з гравцем вище, і навіть думав, що спочатку вона була закрита як невирішена, вона, ймовірно, зміниться в майбутньому.
I'm wondering, how about the 50+ positive (and clearly motivated) reviews that we received on your casino during 24 hours. Do you consider that fair enough as well?
I'm not responsible for complaints and I don't deal with them personally, but I asked Nick to share all the info with me. I know there was some kind of deal with the player above and even thought it was originally closed as unresolved, it will probably change in the future.
Мені цікаво, а як щодо 50+ позитивних (і чітко мотивованих) відгуків, які ми отримали про ваше казино протягом 24 годин. Ви також вважаєте це досить справедливим?
Я не несу відповідальності за скарги і не займаюся ними особисто, але я попросив Ніка поділитися зі мною всією інформацією. Я знаю, що була якась угода з гравцем вище, і навіть думав, що спочатку вона була закрита як невирішена, вона, ймовірно, зміниться в майбутньому.
I'm wondering, how about the 50+ positive (and clearly motivated) reviews that we received on your casino during 24 hours. Do you consider that fair enough as well?
I'm not responsible for complaints and I don't deal with them personally, but I asked Nick to share all the info with me. I know there was some kind of deal with the player above and even thought it was originally closed as unresolved, it will probably change in the future.
Ми звернулися до наших гравців і запитали, чи можуть вони переглянути Viperspin, чи це заборонено? Якщо людям дозволено залишати неправдиві відгуки, ми не маємо жодних проблем із проханням попросити гравців, які регулярно грають на viperspin, надати чесну інформацію на основі свого досвіду.
Дякуємо, що стосується Ніка та Метью, ми домовилися про повернення його початкових депозитів, як було зазначено спочатку. Я вважаю, що Нік сказав, що знову відкриється, а потім вважатиме, що це вирішено.
Дякую Даніель.
We did reach out to our players asking if they could review Viperspin, is that not allowed? If people are allowed to make false reviews then there's no issue with us asking the players that do play regularly on viperspin to give honest input based on their experience.
Thank you, in regards to Nick and Matthew we have come to an arrangement as originally stated for the return of his initial deposits. I do believe Nick said he'd re-open then deem it as solved.
Thanks Daniel.
Привіт, я новачок тут. Я бачу, що ці огляди були кілька місяців тому, але з тих пір все покращилося з ViperSpin, оскільки я нова реєстрація, і мене скерував тут один із наших великих стримерів слотів – Aussieslots.
Hi there I am new here. I see that these reviews were a few months ago, but since then has things improved with ViperSpin as I am a new signup and was guided here by one of our big slot streamers- Aussieslots.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.