ФорумОбговорення скаргКазино Viperspin ТУТ НЕ ГРАЄ

Казино Viperspin ТУТ НЕ ГРАЄ

3 р. тому від Franga1981
|
30267 переглядів 90 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
Franga1981
3 р. тому

Ви відкривали скаргу в Гуру?

Автоматичний переклад.
Franga1981
3 р. тому

О, це сумно. Чесно кажучи, я не можу знайти казино в нашій базі даних, тому я вважаю, що воно має бути нове. Я вже перенаправив казино до відповідного відділу, щоб вони могли зробити огляд якнайшвидше. Офіційну скаргу можна буде подати через наш веб-сайт, але якщо ви вже надіслали її електронною поштою, це також нормально.

Команда передасть скаргу казино, як тільки перевірка буде виконана та створена картка огляду казино.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Всім привіт ми сподіваємося, що у вас все добре.


По-перше, дозвольте мені представитися, я один із представників казино Viperspin.

Ми цінуємо всі відгуки, хороші чи погані. Ось так, як і будь-яке казино / бізнес, ми розвиваємось і вдосконалюємося в цілому як нове казино.

По-перше, зверніть увагу, що ця тема стане проблемою «він сказав, що вона сказала», тому ми з радістю надаємо всі документи, необхідні для цієї публікації, або адміністратору (Даніелу) чи будь-кому, кому вони потрібні. У нас є незліченна кількість скріншотів, листів електронної пошти та інших засобів, щоб прояснити це.


Франга, нам шкода, що ви відчуваєте, що з вами, можливо, погано поводилися. Наприкінці я долучився до електронних листів, оскільки як тільки ви зловживали нашим персоналом і стверджували, що Wazdan був сфальсифікований, це стало проблемою для нас. Ми маємо ліцензію на softgaming (ви можете перевірити нашу ліцензію на нашій сторінці) як казино whitelabel. Тому всі постачальники, які ми маємо, ліцензовані та законні.

Ми маємо це як знімки екрана, якщо потрібно, просто повідомте нам, щоб ми зараз процитували це:


"Я справді вірю, що ігри Wazdan сфальсифіковані. Жодні ігри не повинні мати постійних 40 обертань без виграшу. Це відбувалося зі мною всю ніч. Від 20 до 40 обертань багато разів. Ви повинні подумати про заборону, оскільки вони обдурюють людей!"

На що команда підтримки відповіла:


«Привіт, Метью, ми щойно переглянули журнал, як ви граєте в Choco Reels. Ми бачимо, що виплати з гри точно були, будь ласка, уточните?


У Viper ми розуміємо, що іноді гра в одну конкретну гру може призвести до поганого результату, однак RTP юридично встановлений Wazdan, і вони ліцензовані та перевірені як ігрова компанія.


Ми можемо надати вам файл журналу, якщо вам потрібно бачити, що кожне обертання гри записується для перевірки.


Можливо, спробуйте іншу гру від Wazdan, якщо це ваш улюблений провайдер?


Дякую!"


на що ви відповіли:


«Приберіть той факт, що ви працюєте на казино. Я знаю, що я вам просто потрібен, щоб я продовжував грати. Зробіть собі послугу і грайте в Choco на свої «власні» гроші. Не в казино. Тоді скажіть мені, що ви думаєте про цю гру. Я мав 46 обертів без жодного виграшу. Навіть жодного долара. Це неправильно.

Ваздан слід заборонити.

Не давайте мені свою «статистику» на RTP. Тому що це жарт, і я знаю, якщо"

На що ми відповіли:


"Можливо, спроба іншої гри стане кращою для вашої удачі, Метью 🙂🙂"

на що ви відповіли:


«Ха-ха, значить, ти не хочеш спробувати гру і втратити всі свої гроші?

Розумний хід ха-ха"


На що ми відповіли:


«Вибачте, Метью, я член команди підтримки


Ми не контролюємо ігри.


Чи можу я вам ще чимось допомогти?

"


Тепер щодо бонусних коштів, ви попросили попередні бонуси нашій команді. У нас є всі умови, перелічені на сторінці умов, правильно, що ми нове казино, тому ми все ще забезпечуємо збереження правильної суми нашого банківського рахунку, щоб ми могли виплатити _КОЖНОМУ_ (які ми можемо зареєструвати для адміністраторів, якщо потрібно ) так, менші суми для зняття коштів на веб-сайті, як зазначено в умовах.


Крім того, будь-які бонусні кошти (як зазначено на t+c), див.:


" Максимальна сума грошей, яку можна виграти від бездепозитного бонусу безкоштовного обертання та ігрового процесу із зазначеними бонусними коштами, становить 50 євро або еквівалент у будь-якій іншій валюті. Будь-які виграші, що перевищують 50 євро без депозиту реальних грошей, будуть недійсними та зберігатимуться до ViperSpin. Наприклад, клієнт отримує бонус бездепозитних безкоштовних обертань. Безкоштовні оберти відтворюються, і клієнт виграє 10 євро. Клієнт продовжує грати в інші ігри і виграє 90 євро, що становить 100 євро в касі ViperSpin. У цьому випадку клієнт перевищив ліміт виграшу в 50 євро, 50 євро буде доступно для зняття, а 50 євро буде зберігатися у ViperSpin».


Ми розуміємо, що ваш обліковий запис було закрито, оскільки ви скасували умови бонусу, ви також не надали жодної форми ідентифікації, яку ми вимагаємо за законом. Згідно з законом, ми маємо 7 днів, поки ми не зможемо закрити обліковий запис через підозру в азартних іграх неповнолітніх, і в цей час ваш обліковий запис закрито.


Якщо щось ще потрібно, команда адміністраторів, будь ласка, надішліть електронний лист на support@viperspin.com, і ми з радістю розглянемо всі необхідні документи, знімки екрана або, по суті, все, що потрібно.


Знову ж таки, ми не хочемо розпочинати суперечку, Франга, ми вважаємо, що як казино, ми зробили правильно, і вибачте, але ви отримали кілька бонусів, немає документів, це насправді досить дивно.


Дякую за ваш час.

Роман

Viperspin.com









Автоматичний переклад.
2 р. тому

Найгірше казино, в якому я грав у чаті, поняття не маю, як це допомагає вам ..дуже погано, коли депозит так і не отримав бонус на перший депозит, він був там і намагався сказати, що це був я ...вони змінюють U міжнародну комісію за конвертацію, коли я грати в AUD і жити в Австралії ..Я прошу, вони сказали зробити фотографії та надіслали на підтримку та подивитися, що відбувається, тому я ніколи не отримав відповіді ....загалом я грав у багато онлайн-казино, це далеко найгірше бачить як там новенький і нічого не робить і дуже грубий

Автоматичний переклад.
Jai1234
2 р. тому

Привіт, Джей, це тому, що ви здійснюєте депозит за допомогою USD/EUR, які ми відшкодовуємо нашим гравцям. Однак ви надіслали нам електронний лист, а потім попросили забанити ваш обліковий запис 🙂 Ми надіслали електронний лист, коли наша команда була в офісі з проханням надіслати ці збори, але натомість ви залишили цей коментар/огляд. Вам потрібно надіслати електронну пошту на адресу support@viperspin.com електронною поштою ці збори, ви не надсилали фотографії на нашу основну електронну пошту. Живий чат призначений лише для допомоги в елементарних речах, вони не можуть видавати гроші / комісію.


Вибачте, що у вас був поганий досвід, ми з радістю відшкодуємо вам ці кілька доларів, будь ласка, зв’яжіться з нами ще раз, і ми зможемо упорядкувати це за вас.


Спасибі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, наш власник Viperspin переглянув цю справу гравців і, переглянувши всі документи, журнали, ми в цілому повідомили, що гравець дійсно змив усі кошти під час своєї сесії в жовтні.


Фотографічні журнали додаються, але ми надішлемо Гуру фактичний живий канал документів із зазначенням кожної окремої ставки, часу, зробленого Evolution.


filefile

Автоматичний переклад.
Franga1981
2 р. тому

Ух ти! Я просто дивлюся на справу . 120 000 австралійських доларів вони не хотіли платити. Мені вас дуже шкода 🙁


Автоматичний переклад.
Franga1981
2 р. тому

Я цілком впевнений, що 120 000 доларів змінюють життя більшості людей. Я справді не знаю, що сказати. Ще більш дивно, що в казино спілкувалися спочатку, а зараз навіть спілкуються тут, але просто перестали реагувати на скаргу - напевно, тому що зрозуміли, що треба платити.

Ви зверталися до органу ліцензування? Я знаю, що це Кюрасао, але я б спробував.

Автоматичний переклад.
Franga1981
2 р. тому

Здравствуйте,

не соромтеся використовувати це посилання:

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

Наскільки я знаю від інших гравців, потрібен деякий час і навіть кілька електронних листів, щоб отримати відповідь.

Будь ласка, майте це на увазі.

Автоматичний переклад.
Franga1981
2 р. тому

Будь ласка.

Тільки не розчаровуйтеся, якщо у відповідь отримаєте якусь незграбну відповідь.

Все одно, удачі!

Автоматичний переклад.
Franga1981
2 р. тому

Розумію.

Будь ласка, поділіться з нами своїм прогресом. Проте сподіваючись на краще.

Автоматичний переклад.
Franga1981
2 р. тому

Незважаючи на те, що ви живете в Австралії, ви можете заплатити комусь, щоб він подбав про це та доставив його до суду. З іншого боку, це буде коштувати багато, а результат невизначений.

Автоматичний переклад.
Franga1981
2 р. тому

Привіт, Franga1981.

Ви завжди можете звернутися до ліцензійного органу казино. Добре, що ця послуга безкоштовна. Я можу надіслати вам інструкцію, як це зробити. Тим часом я перевіряю всі файли щодо вашої справи, тож, будь ласка, дайте мені трохи часу, щоб зібрати все, що у нас є. Регулятору знадобляться всі докази.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я грав у багатьох казино, ніколи не програвав стільки в одному казино (понад 30 тис.) без можливості жодного виведення грошей, мій rtp був жахливим, і в 95% випадків я не виграв достатньо, щоб досягти вимог щодо ставок. Після того, як я попросив якийсь бонус на депозит, щоб утримати мене як гравця, я був набитий і сказав, що хтось зв’яжеться зі мною щодо цього. Цього ніколи не було, і в процесі про нього говорили як на лайно. У цьому казино і rtp є щось дійсно не те.

НЕ ВНОСИ НІ ДОЛАРА В ЦЬОМУ КАЗИНО!

Автоматичний переклад.
AreMac
2 р. тому

Мені цікаво, чи є у вас доступ до вашої історії ігор у казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Даніель, це все більше схоже на мову ворожнечі. Досить справедливо, ви хотіли б, щоб користувачі вводили інформацію, але це трохи смішно. Ми маємо ліцензію Soft gaming, ви показуєте тисячі їхніх казино на Guru, і ми з вами разом знаємо, що ми не можемо змінити будь-яку форму гри RTP під білою етикеткою або під ключ. Будь-кому дуже легко створити обліковий запис і розсіяти ненависть, я просто не можу зрозуміти, як це дозволено без належних доказів?

Якщо цей користувач із задоволенням прикріпить свій електронний лист, ми можемо переслати буквально кожну ставку, яку він зробив, щоб показати RTP. Нам також дуже хотілося б побачити, як з вами «поводилися як з лайном», наша служба підтримки – це не що інше, як одні з найпривітніших людей в Інтернеті, тому журнал чату був би чудовим для вирішення.



Автоматичний переклад.
Franga1981
2 р. тому

Привіт, Franga1981, ми вже переслали все Гуру приблизно 7 днів тому 🙂 зараз вони обробляють документи і знову відкриють справу. Ми спілкувалися з Ніком електронною поштою протягом досить тривалого часу.


Дякую.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Даніель, це все більше схоже на мову ворожнечі. Досить справедливо, ви хотіли б, щоб користувачі вводили інформацію, але це трохи смішно. Ми маємо ліцензію Soft gaming, ви показуєте тисячі їхніх казино на Guru, і ми з вами разом знаємо, що ми не можемо змінити будь-яку форму гри RTP під білою етикеткою або під ключ. Будь-кому дуже легко створити обліковий запис і розсіяти ненависть, я просто не можу зрозуміти, як це дозволено без належних доказів?

Якщо цей користувач із задоволенням прикріпить свій електронний лист, ми можемо переслати буквально кожну ставку, яку він зробив, щоб показати RTP. Нам також дуже хотілося б побачити, як з вами «поводилися як з лайном», наша служба підтримки – це не що інше, як одні з найпривітніших людей в Інтернеті, тому журнал чату був би чудовим для вирішення.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені цікаво, а як щодо 50+ позитивних (і чітко мотивованих) відгуків, які ми отримали про ваше казино протягом 24 годин. Ви також вважаєте це досить справедливим?

Я не несу відповідальності за скарги і не займаюся ними особисто, але я попросив Ніка поділитися зі мною всією інформацією. Я знаю, що була якась угода з гравцем вище, і навіть думав, що спочатку вона була закрита як невирішена, вона, ймовірно, зміниться в майбутньому.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені цікаво, а як щодо 50+ позитивних (і чітко мотивованих) відгуків, які ми отримали про ваше казино протягом 24 годин. Ви також вважаєте це досить справедливим?

Я не несу відповідальності за скарги і не займаюся ними особисто, але я попросив Ніка поділитися зі мною всією інформацією. Я знаю, що була якась угода з гравцем вище, і навіть думав, що спочатку вона була закрита як невирішена, вона, ймовірно, зміниться в майбутньому.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми звернулися до наших гравців і запитали, чи можуть вони переглянути Viperspin, чи це заборонено? Якщо людям дозволено залишати неправдиві відгуки, ми не маємо жодних проблем із проханням попросити гравців, які регулярно грають на viperspin, надати чесну інформацію на основі свого досвіду.


Дякуємо, що стосується Ніка та Метью, ми домовилися про повернення його початкових депозитів, як було зазначено спочатку. Я вважаю, що Нік сказав, що знову відкриється, а потім вважатиме, що це вирішено.


Дякую Даніель.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я новачок тут. Я бачу, що ці огляди були кілька місяців тому, але з тих пір все покращилося з ViperSpin, оскільки я нова реєстрація, і мене скерував тут один із наших великих стримерів слотів – Aussieslots.

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого