Привіт, я новачок тут. Я бачу, що ці огляди були кілька місяців тому, але з тих пір все покращилося з ViperSpin, оскільки я нова реєстрація, і мене скерував тут один із наших великих стримерів слотів – Aussieslots.
Hi there I am new here. I see that these reviews were a few months ago, but since then has things improved with ViperSpin as I am a new signup and was guided here by one of our big slot streamers- Aussieslots.
Привіт,
Я хотів би додати, що це казино не має ліцензії в Австралії. Окрім цього, не соромтеся переглядати скарги, щоб отримати краще уявлення:
https://casino.guru/complaints - наразі лише одна обґрунтована та вирішена скарга.
Hello,
I would like to add this casino is not licensed in Australia. Other than that, feel free to browse complaints, to get a better idea:
https://casino.guru/complaints - just one justified and resolved complaint so far.
Привіт Franga1981,
Я знаю, дякую за повідомлення.
Ти ще там граєш? 🙂 Я знаю, що знайти підходяще казино — справжня алхімія, вам не здається?
Hello Franga1981,
I know, thank you for the notice.
Do you still play there? 🙂 I know it's quite an alchemy to find a suitable casino, don't you think?
Привіт Радка
Я більше не граю в азартні ігри. Але після вирішення проблеми з Viper я повинен сказати, що довіряю їм і довіряю стримеру, про якого говорить Taurivaine.
Це може бути мінним полем пошук відповідного казино, але Viper дозволяє австралійським гравцям і виплачує їм гроші.
сподіваюся, це допоможе.
Hello Radka
I don’t gamble anymore. But after resolving the issue with Viper I must say I trust them and I trust the streamer Taurivaine is talking about.
It can be a minefield finding a suitable casino but Viper allow Australian players and pay them out.
hope this helps.
Привіт Franga1981,
Я розумію вашу точку зору та ціную ваші зусилля. Я впевнений, що це дійсно допомагає іншим гравцям.
🙂 Чудового дня.
Hello Franga1981,
I see your point, and I appreciate your efforts. It truly helps other players, I'm sure.
🙂 Have a wonderful day.
Шановний представник казино Viperspin!
чи можу я отримати роз’яснення щодо територіальних обмежень провайдерів?
У ваших T & C є довгий список постачальників із відповідними країнами, яким не можна пропонувати їхні ігри.
Моє запитання: чому так багато казино, які мають таку ж ліцензію на Антильфон, як і ви, не мають усіх цих територіальних обмежень, а мають лише їх частину? Чи порушують вони ліцензію постачальника, надаючи ігри, які, на вашу думку, заборонені для певних країн, а вони ні?
Наприклад, ігри Evolution для Viperspin і деяких інших казино Pledoo, наприклад Bitdice) заборонені в Італії, тоді як майже всі інші казино з ліцензією Antillephone пропонують їх безкоштовно всім гравцям без будь-яких обмежень.
Дякую за відповідь.
Dear Viperspin Casino Representative,
could I have a clarification regarding the territorial limitations of the providers?
In your T & Cs there is a long list of providers with their respective countries that cannot be offered their games.
My question is: why do so many casinos that have the same Antillephone license as you do not have all those territorial restrictions but only have a fraction of them? Are they violating the provider's license by providing games that you claim are banned for certain countries and they are not?
For example Evolution gaming for Viperspin and some other Pledoo casinos, Bitdice for example) are prohibited in Italy, while almost all other casinos with Antillephone license offer it freely to all players without any limitations.
Thanks for the reply.
Caro rappresentante del casinò Viperspin,
potrei avere un chiarimento riguardante le limitazioni territoriali dei provider?
Nei vostri T&C vi è una lunga lista di provider con i rispettivi Paesi a cui non possono essere offerti i loro giochi.
La mia domanda è : perché tantissimi casinò che hanno la vostra stessa licenza Antillephone non prevedono tutte quelle restrizioni territoriali ma ne hanno solo una minima parte? Stanno violando la licenza del provider fornendo giochi che tu dichiari siano vietati per determinati Paesi e loro invece no?
Ad esempio Evolution gaming per Viperspin e alcuni altri casinò Pledoo, Bitdice ad esempio) sono vietati verso l'Italia, mentre quasi tutti gli altri casinò con licenza Antillephone lo offrono liberamente a tutti i giocatori senza alcuna limitazione.
Grazie per la risposta.
Яку публікацію ви б хотіли видалити і чому?
What post would you like to delete and why, please?
Коли ви граєте в онлайн-казино вперше, найкраще робити невеликі ставки. І найголовніше: перевіряйте ліцензії, які вони мають. Я знаю, що багато людей не дотримуються цих інструкцій, але це важливо. Сподіваюся, це трапляється не надто часто. Мають існувати чорні списки казино, які не грають за правилами. Деякі є, але вони не остаточні. Мені також цікаво читати огляди онлайн-казино. Гравці просто шукають у Google слова casino with bonus і все. Однак перед грою важливо перевірити веб-сайт і прочитати умови, ліцензії, країну походження тощо.
When you play at an online casino for the first time, it is best to play small bets. And most importantly: check the licenses they have. I know many people don't follow these instructions, but it's important. I hope it doesn't happen too often. There must be blacklists of casinos that don't play by the rules. There are some, but they are not definitive. I also find it interesting to read reviews of online casinos. Players just google the words casino with bonus and that's it. However, it is important that you check the website and read the terms, licenses, country they are from, etc. before playing.
Wenn du zum ersten Mal in einem Online-Casino spielst, ist es am besten, kleine Wetten zu spielen. Und vor allem: Überprüfen die Lizenzen, die sie haben. Ich weiß, dass viele Menschen diese Anweisungen nicht befolgen, aber es ist wichtig. Ich hoffe, dass es nicht zu häufig passiert. Es muss black lists mit Casinos geben, die sich nicht an die Regeln halten. Es gibt einige, aber sie sind nicht definitiv. Ich finde es auch interessant, Bewertungen von Online-Casinos zu lesen. Die Spieler googeln einfach die Worte Casino mit Bonus und das ist alles. Es ist jedoch wichtig, dass du dir die Website ansiehst und die Bedingungen, Lizenzen, das Land, aus dem sie stammen, usw. durchliest, bevor du spielst.
Йо, я грав на Viper відтоді, як вони з’явилися, Чудове казино, у мене не було жодних проблем зі зняттям коштів, найгірше, що зі мною сталося, це те, що мені довелося чекати 24 години, щоб збільшити мій ліміт зняття, щоб задовольнити суму, яку я мав намагаючись зняти. майже впевнений, що це 5 тисяч щотижня та 20 щомісяця, мені довелося зв’язатися з ними, щоб зняти 70 тисяч, і їм знадобилося приблизно 36 годин, щоб відповісти мені, але все одно легко отримав мої $ $ після цього
yo, iv been playing on viper since they came out, Great Casino, i havnt had any issues withdrawing, the worst thing thats happened to me was i had to wait 24hrs to get my withdraw limit upped in order to cater for the amount i was trying to withdraw. pretty sure its 5k weekly and 20 monthly withdraws, i had to contact them to withdraw 70k and they took like 36 hours to get back to me, still got my $$ out easily after that though
Звучить досить переконливо.
Як ви думаєте, ви можете показати нам всю свою історію зняття коштів? 🤔
Мені дуже подобається це бачити, дякую.
That sounds quite convincing.
Do you think you can show us all your withdrawal history? 🤔
I realy like to see that, thank you.
Я б намагався уникати цього сайту, чекаючи півтора дні на перевірку, виправдання: "великий трафік", що змушує мене сміятися! Крім того, вони дозволяють перевірити лише після зняття коштів, вам має бути дозволено перевірити в будь-який час. Я більше не буду там грати після того, як моє зняття нарешті буде виплачено
I would try avoid this site, waiting for a day and a half for verification there excuse is " high traffic" which makes me laugh! Also they only let you verify after a withdrawal is made you should be allowed to verify at anytime. I will not be playing there anymore after my withdrawal finally paid out
Привіт,
з іншого боку, для мене це звучить досить справедливо. Кожного дня я читаю про гравців, які чекають більше кількох днів, щоб пройти перевірку без жодного повідомлення від казино. Я також очікую, що якщо казино перевантажене, вони просто занадто зайняті, щоб перевіряти кожного щойно зареєстрованого гравця.
Не кажучи, що все добре, просто зрозуміло. Однак я хотів би побачити їх у грудні, якщо вони зараз такі зайняті. 🤔
Будемо сподіватися, що процедура пройде швидко.
Hello,
on the other hand, it sounds quite fair to me. Every day I read about players waiting for more than a few days to pass the verification without a single note from the casino. I would also expect that if the casino is overwhelmed, they are simply too busy to verify every newly registered player.
Not saying that it is all good, just understandable. However, I would like to see them in December if they're so busy now. 🤔
Let's just hope that the procedure will be quick.
На 100% згоден уникати цього сайту будь-якою ціною. Я був досить новим гравцем і виграв понад 100 тисяч доларів, досяг максимального рівня гравців/віп-рівнів і мав понад 2 мільйони обігів, але оскільки я виграв свої перші кілька депозитів, вони відмовилися підвищити мої ліміти на зняття, що здається хижацьким. Щотижневі ліміти на зняття коштів у 3200 доларів — це жалюгідно в порівнянні з будь-яким іншим казино, яке має 4 тисячі доларів США + щоденні ліміти. Уявіть, що залишити таку суму грошей на своєму рахунку, будучи гравцем, знаючи, що для зняття знадобиться понад 30 тижнів, це огидно, і так, я дійсно втратив кожен цент через 3 тижні, це могли змінити життя, тепер це застереження, щоб повідомити іншим УНИКАЙТЕ ЦЬОГО САЙТУ ЗА БУДЬ-ЯКУ ЦІНУ.
100% agree avoid this site at all cost. I was a fairly new player and won over $100k i maxed out the player/vip levels and had over 2m in turnover yet because i won off my first few deposits they refused to up my withdraw limits which seems predatory. $3200 weekly withdrawal limits is pathetic when compared to any other casino which has $4k + daily limits. Imagine leaving that amount of money in your account being a gambler knowing it would take over 30 weeks to withdraw is beyond disgusting and yes i did end up losing every cent after 3 weeks could of been life changing money now its cautionary tale to let other knows AVOID THIS SITE AT ALL COSTS.
Привіт,
Вибачте за моє нерозуміння, але що казино зробило не так? Вони підкоряються своїм обмеженням, і ви втратили рівновагу, це справді сумно, але чи усвідомлювали ви ці обмеження з самого початку? Казино пообіцяло вам якесь особливе ставлення, а потім раптом порушило слово?
Я згоден, що ліміти досить низькі, і можете також уявити, що зараз ви вважаєте VIP-статус жартом. Я точно ціную те, що ви прийшли і поділилися своїм досвідом. Будь ласка, перевірте всі фактори заздалегідь наступного разу, якщо ви натрапите на цей огляд , ви побачите, що це невелике міжнародне казино з невеликими доходами.
Я б не назвав це найкращим місцем для хайролерів або гравців з більш агресивним стилем гри.
Hello,
pardon my lack of understanding, yet what did the casino do wrong? They obey their limits and you lost the balance, well it's truly sad, but were you aware of those limits from the beginning? Has the casino promised you some sort of special treatment and then suddenly broken the word?
I agree that limits are quite low, and can also imagine that you feel the VIP status is a joke now. I definitely appreciate the fact, that you come and shared your experience. Kindly check all factors in advance next time, if you come across this review, you'll see that it is a small international casino with small revenues.
I would not call it the best place for high rollers or players with a more aggressive playstyle.
Це правда, коли я вперше перевірив казино, у розділі виведення було зазначено, що ліміт виведення становить 15 500 доларів, але якщо ви прочитаєте дрібний шрифт, то він зазначає ліміт виведення 3200 доларів. Прочитавши весь дрібний шрифт, я ставлю під сумнів легітимність самого казино, воно стверджує, що воно австралійське та підтримує VPN, а потім говорить, що Австралія є країною з обмеженнями. Тоді я побачив, що вони залишили мою адресу тією самою, але змінили мою країну походження на Мальту, здається, так.
It is true i was miss lead when i first checked the casino at the withdrawal section it said $15,500 withdraw limit but if you go through the fine print then it states $3200 withdraw limits. And after reading all the fine print i am questioning the legitimacy of the casino itself it states it is Australian and VPN friendly then goes to say Australia is a restricted country. I then saw that they kept my address the same but changed my my country of origin to Malta seems sus.
Отже, ви можете зареєструвати обліковий запис, використовуючи Австралію як країну проживання, а потім вам потрібно змінити це, щоб вивести це правильно?
Я бачив це кілька разів раніше, в інших казино, це траплялося через те, що постачальник платіжних послуг не міг обробити виведення коштів у цій конкретній країні. Я б сказав, що технічно країна обмежена, але щоб дозволити платникам грати, можлива реєстрація, і якщо гравець виграє та хоче отримати готівку, країну потрібно змінити, щоб гравця фактично можна було вилучити.
Ну, не найкращий підхід, але поки виграш виплачується,...
Або у вас є інша інформація?
So you can register the account using Australia as your country of residence and then you have to change that, in order to withdraw correct?
I've seen this a few times before, in other casinos, it happened because the payment provider was not able to process the withdrawal to that particular country. I would say that technically the country is restricted, but to let payers play, registration is possible, and if the player wins and wants to cash out, the country must be changed, so the player can actually withdrawn.
Well, not the best approach, but as long as the winnings are paid,...
Or do you have a different information, please?
Я граю на цьому сайті майже рік, і донедавна не було жодних проблем.
Я намагався кілька разів зняти кошти, після чого з’явилося повідомлення про помилку «недостатньо балансу на рахунку», хоча на сторінці зняття відображається «доступний для зняття».
Я звертався в службу підтримки з цього приводу кілька разів, і мені сказали, що це пов’язано з їхньою політикою боротьби з відмиванням грошей, і я повинен поставити свій депозит принаймні в 1 раз більше, що я розумію.
У мене більше ніж в 1 раз більше мого депозиту, і мені постійно кажуть, що мені потрібно зробити більше ставок, щоб зняти гроші, але після незліченних запитів вони не можуть сказати мені суму, яку мені потрібно поставити, щоб «розблокувати» моє зняття.
Служба підтримки сказала мені 3 або 4 рази: «тобі потрібно зробити ставку на 40 доларів США більше, щоб ти міг зняти гроші», тож я роблю ставку на це плюс трохи, і все ще не виводити.
Що мені робити? Мене обдурили?
Дякуємо за читання!
I have been playing on this site for almost a year and have had no issues until recent.
I have tried to make multiple withdrawals that get knocked back with an error message saying "insufficient account balance", even though on the withdrawal page it shows my balance "available for withdrawal".
i have contacted support about this multiple times and have been told its due to their anti-money laundering policies, and i have to wager my deposit atleast 1x over, which I understand.
I have more than 1x over my deposit and keep being told i need to wager more to withdraw, but after asking countless times they cannot tell me an amount i need to wager to "unlock" my withdrawal.
The support have told me 3 or 4 times "you need to wager 40usd more then you can withdraw", so I wager that plus some, and still no withdrawal.
What do I do? Am i being screwed?
Thanks for reading !
Чесно кажучи, я б пропонував вам створити скаргу в цьому випадку. Здається, вони не можуть надати вам правильну інформацію. Я б боюся, що ви втратите всі свої виграші, доки не вдасться виконати невідомі вимоги щодо ставок.
Honestly, I'd suggest you to create a complaint in this case. It sounds like they're unable to provide you the right information. I'd be afraid that you'll lose all your winnings until you manage to meet the unknown wagering requirement.
Після приблизно 20 електронних листів туди й назад, і я показав їм, що я ставлю суму, яку вони сказали мені, але все ще не можу зняти, і вони сказали, що надіслали це до свого технічного відділу, і я чекаю відповіді про результат.
Сподіваюся, це буде відсортовано
After about 20 emails back and forth and me showing them that i am wagering the amount they're telling me to, but still cant withdraw and they have said they've sent it to their technical department and i am waiting to hear back about the outcome.
Hopefully it gets sorted
Як сказав мій колега Даніель, якщо це не буде вирішено в короткий термін. Не соромтеся надсилати скарги 🙂 Ми допомагаємо людям вирішити їхні проблеми з казино.
How said my colleague Daniel, if it will be not solved in short period. Don't hesitate to create complaint 🙂 We help people to solve their problems with casinos.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.