Хм, наскільки глибоко в контексті огляду казино чи що конкретно ви маєте на увазі? Можливо, я просто неправильно зрозумів запитання, але я хотів би відповісти вам точно, тому я питаю.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
Ліцензія Antillephone NV від казино Zodiacbet. Хтось може сказати мені, чому ви там не отримуєте відповіді на скарги, веб-сайт повний обман. Я вже намагався знайти когось, щоб зв’язатися в Google, але я нічого не можу знайти.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Привіт, ця ліцензія ніколи не була дуже хорошою для списання. Крім того, з того, що я дізнався, ліцензії Кюрасао та Антильфон повільно зникають, тому, можливо, це причина, чому вони вам не відповідають.
У будь-якому разі, яка у вас проблема з цим казино?
Hi, this license has never been very good at write-offs. Also, from what I have learned, Curacao licenses and Antillephone are slowly disappearing, so maybe that is the reason why they are not answering you.
Anyway, what is your problem with this casino?
Хм, наскільки глибоко в контексті огляду казино чи що конкретно ви маєте на увазі? Можливо, я просто неправильно зрозумів запитання, але я хотів би відповісти вам точно, тому я питаю.
Це було питання щодо розміру команди Гуру.
Скільки людей насправді працює в Guru? Ймовірно, це більше, ніж більшість людей думає.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
It was a question regarding the size of the Guru team.
How many people does the Guru actually employ? It's probably more than most people think.
привіт
Швидше за все.... 😀
У всякому разі, це чудовий збіг!
До кінця цього тижня ми збираємося відвідати грандіозний тімбілдінг, і, наскільки мені відомо, ця інформація буде представлена в рамках основної панелі. Ми зростаємо, тому я хотів би скористатися нагодою та повідомити вам останні цифри. 🙂
Мені точно потрібно написати записку!
Hi!
Most likely.... 😀
That's a great coincidence, anyway!
We are about to attend grand teambuilding by the end of this week, and as far as I know, this information will be presented as a part of the main panel. We have been growing, hence I would prefer to seize the opportunity and get back to you with the most recent numbers. 🙂
I definitely need to write down a note!
Привіт ще раз, я запитав у кількох колег, але я не зміг визначити точну кількість. Можливо, доцільно використати цитати з надзвичайно успішного телесеріалу «Червоний гном».
Легіон / Легій: «Нас багато». 😀
Вибачте, що зараз розчаровую вас. Я повернуся, коли матиму ще що додати.
Бережіть себе!
Hello again, I inquired with a few coworkers, but I was unable to determine the exact number. It might be appropriate to use quotes from the hugely successful television series Red Dwarf.
Legion / Legie: "We are many." 😀
Sorry to disappoint you for now. I'll get back once I have more to add.
Take care!
Привіт!
На жаль, ліцензії на Кюрасао все ще досить «неврегульовані» та неорганізовані, я розумію вашу дилему...
Що ж, з моєї точки зору, має сенс пожертвувати часом, щоб спробувати помиритися з ліцензуючим органом. Я б почав суди лише в крайньому випадку.
Тим не менш, я погоджуюся, що все одно це погано.
Hello!
Sadly, Curacao licenses are still quite "unsettled" and disorganized, I understand your dilemma...
Well, from my perspective, it makes sense to sacrifice some time to try to reason up with the licensing authority. I would start the lawsuits only as the last resort option.
Yet, I agree it sucks anyway.
Дякую - я намагався зв'язатися з ними, але відповідь не відбулася.
Казино перестало відповідати.
надішле додаткову інформацію… матимете відчуття, що вони не дадуть відповіді, оскільки незабаром їх замінять, і тоді це буде проблема когось іншого
А може це просто ребрендинг того самого регулятора..
так, судовий позов є моїм останнім засобом, але враховуючи, що всі юристи, з якими я спілкувався, зацікавлені, тому що це досить «прямо» за їхніми словами… дивно, що DAMA не хочуть миритися, оскільки це коштуватиме їм набагато більше, якщо вони програють суд
Thanks - I’ve tried to contact them without response.
The casino has stopped responding.
will send a follow up… get the feeling they won’t reply as they’re going to be replaced soon, and then it’ll be someone else’s issue
Or maybe it’s just a rebrand of the same regulator..
yes, lawsuit is my last resort but considering every lawyer I’ve spoken to is interested because it’s quite "straightforward" in their words… it’s surprising DAMA don’t want to settle as it’ll cost them a lot more should they lose in court
О!
Ви вже пробували. Я бачу зараз. Я згоден, що ДАМА НВ - добре відома велика група; Я очікував би діалогів. Говорячи про це, представник казино виглядав дуже впевненим, розглядаючи вашу скаргу.
Я бажаю вам удачі, хоча я також погоджуюся, що справа досить проста.
Oh!
You already tried. I see now. I agree DAMA NV is well-recognized big group; I would expect some dialogs. Speaking of which, the casino representative seemed very confident while addressing your complaint.
I wish you the best of luck, though I also agree the case is quite straight forward.
Шкода, якщо казино не хоче діалогу, але я подивився на нього і виявив, що індекс безпеки нижче середнього, що, з іншого боку, мене не дуже дивує.
Щодо того, чи розглядає ліцензійний орган такі випадки, я знаю принаймні від інших гравців, що вони не поспішають списувати, якщо взагалі списують, тому невідомо, як воно вийде. Ви самі побачите, яким буде ваш досвід.
Якщо нічого не станеться і ви скористаєтеся послугами адвоката, сміливо повідомляйте мені, як просувається справа і що вам вдалося вирішити.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
It's a pity if the casino doesn't want any dialogue, but I've looked at it and the safety index is below average, which on the other hand doesn't surprise me that much.
As for whether the licensing authority handles such cases, I know at least from other players that they are not quick to write off, if they write off at all, so it's not certain how it will turn out. You'll have to see for yourself what your experience will be.
If nothing happens and you use the services of a lawyer, feel free to let me know how the case progresses and what you managed to resolve.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
дякую!
рейтинг був вищим за середній, доки вони не отримали чорних балів за те, що вони були групою казино, яка виступає проти чесної гри.
надіслала додаткову інформацію одній із материнських компаній (softswiss) як знак ввічливості, що це остання спроба врегулювати перед подачею до суду. Можливо, вони не знали про дивну поведінку груп DAMA
Також зв’язався з антиллефоном, але не очікував відповіді, просто переконався, що у мене є всі квитанції для адвоката, що я спробував усі шляхи вирішення цієї проблеми
Thank you!
the rating was above average until they got hammered with black points for being a casino group against fair gaming.
sent a follow up to one of the parent company (softswiss) as a courtesy that this is the last attempt to settle before we file in court. Maybe they weren’t aware of DAMA groups weird behaviour
Also followed up with antillephone but not expecting to hear back, just making sure I have all the receipts for the lawyer that I’ve tried every path to resolve this
Так, я бачив, що їхні чорні точки вдарили по них досить сильно.
Щодо решти того, що ви написали, я бачу, що ви намагаєтеся знайти рішення, що я дуже ціную.
З іншого боку, казино має взятися за справу, і якщо цього не станеться, судовий позов, ймовірно, буде останнім заходом.
Мені самому дуже цікаво, як підуть справи у вашому випадку.
Буду радий почути про будь-які зміни.
Yes, I saw their black points hit them pretty hard.
Regarding the rest of what you wrote, I see that you are trying to find solutions, which I quite appreciate.
On the other hand, the casino would have to step up to the plate, and if that doesn't happen, legal action is probably the last resort.
I'm quite curious myself how things will go in your case.
I'll be glad to hear about any changes.
Так, я чув про це, і це гарне запитання. Кожна з цих субліцензій має власну процедуру подання скарги. Я не впевнений, як вони це влаштують і чи будуть старі справи передані новому органу, і чи буде у них процес розгляду скарг із самого початку нового. Очевидно, ми дізнаємося лише з часом, коли це станеться.
Тож ми будемо тут, коли з’явиться щось нове, я думаю, це також може зацікавити кількох інших гравців.
удачі ☘️
Yes, I've heard about it and it's a good question. Each of these sub licenses has its own complaint procedure. I'm not sure how they will set it up and whether the old cases will be transferred to the new authority and whether they will have a process in place to deal with complaints right from the start of the new one. Obviously we will only know in time when this happens.
So we'll be here when anything new comes up, I think several other players might be interested in it as well.
Good luck. ☘️
Просто переходьте до юриста.
Схоже, що CGB (Комітет з контролю за іграми Кюрасао) стане єдиним ліцензійним органом після завершення переходу.
Я підозрюю, що Antillephone, ймовірно, майже демонтований на даний момент, оскільки причина їхнього існування скоро зникне. Ні безкоштовних грошей, ні співробітників, ні Antillephone.
З іншого боку, DAMA точно нікуди не подінеться, принаймні поки вони мають фінансувати війну в Україні.
PS Отримання судового рішення, якого ви шукаєте, ще не гарантує, що ви отримаєте гроші. Якщо ти зведеш Путіна з розуму, Путін не заплатить тобі незалежно від рішення суду.
Just go straight to lawyering up.
CGB (Curacao Gaming Control Board) looks to be the sole licensing body when the changeover is complete.
I suspect that Antillephone is probably all but dismantled at this point, as their who reason to exist is about to be gone. No free money coming in, no more employees, no more Antillephone.
On the otherhand, DAMA sure as shit ain't going anywhere, at least not while they've got a war in Ukraine to fund.
P. S. Getting the judgement you're looking for still doesn't guarantee that you're gonna get paid. If you make the Putin mad, the Putin will not pay you regardless of the decision of the court.
Ну, згідно з посиланням унизу сторінки, у команді Casino Guru є 102 людини, включаючи одного, якого зазначено як співзасновника та КОЛИШНЬОГО керівника продукту, а також.. ви!! Ви також здається шостою людиною, яка приєдналася до Team Guru лол
Well, according to the link at the bottom of the page, there are 102 people on the Casino Guru team, including one whom is listed as Co-Founder and FORMER head of product, and also.. you!! You also appear to be the 6th person to join Team Guru lol
Зрозумів. Те, як Dama поводиться над такою невеликою сумою, для них дивно.
їхня нова групова політика полягає у впровадженні постійних обмежень, яких немає в положеннях та умовах їхніх казино.
Буквально кожен юрист, з яким я спілкувався, готовий взяти це без виграшу та без гонорару, тому що вони кажуть, що це просто. Звичайно, я хотів би просто вирішити це швидше, але все одно
як ти думаєш, як буде cgb? Спроба очистити чи просто ще одна дурниця?
Understood. How Dama are acting over such a small amount for them is wild.
their new group policy is to implement persistent limitations that aren’t in the terms and conditions for their casinos.
Literally every lawyer I’ve spoken to is willing to take it no win no fee, because they say it’s straight forward. Of course I’d rather just resolve it sooner but whatever
how are you thinking cgb will be? Trying to cleanup or just another shill ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.