1 тиждень тому
Вам не здається, що це ваша роль, якщо не обов’язок, регулярно перевіряти казино та рейтинги?
Don‘t you think that is your role if not duty to check the casinos and the ratings regularly?
0
Вам не здається, що це ваша роль, якщо не обов’язок, регулярно перевіряти казино та рейтинги?
Don‘t you think that is your role if not duty to check the casinos and the ratings regularly?
Дивіться нижче реальний звіт про ваші так звані «безпечні» казино Rabidi Group.
See below a real report about your so called „safe" casinos of the Rabidi Group.
Шановний користувачеві, ми дуже серйозно ставимося до цієї відповідальності. Це саме те, що ми робимо.
Однак ми досить обмежені, оскільки нові казино відкриваються щодня, але наша команда не збільшується щодня. Будь ласка, утримайтеся від такого наполегливого тону та зверніть увагу на те, як ми просимо гравців зробити внесок у наші спільні зусилля. Зараз у нашій системі понад 7 тисяч записів про казино, тому, очевидно, непросте завдання бути в курсі всього, що відбувається.
Ви коли-небудь випадково бачили це?
Ця функція, яку можна знайти на кожній вкладці огляду, доступна для будь-якого казино. Будь ласка, скористайтеся ним, а не звертайтеся до адмінів у такий неввічливий спосіб.
Ваші висновки, безсумнівно, будуть цікаві групі даних:
Дякуємо за ваш внесок у цю тему.
Dear user, we take this responsibility very seriously. This is precisely what we do.
We are, however, quite limited since new casinos are opened daily, yet our team does not escalate daily. Please refrain from such an imperative tone and mind the way we ask players to contribute to our collaborative efforts. We currently have more than 7k casino entries in our system, hence, obviously, it is not an easy task to keep up with everything that happens.
Have you ever seen this by any chance?
This feature, which can be found in each overview tab, is accessible for any casino. Please make use of it rather than addressing admins in such an impolite manner.
Your findings will undoubtedly be of interest to the Data Team: data@casino.guru
Thank you for your contribution on the subject.
Ви коли-небудь випадково бачили це?
Я пам’ятаю, коли мене вперше повідомили про цю кнопку, лол
Насправді було б більше обнадійливо, якби користувачі отримували відповідь після того, як співробітник перевірить ваше виправлення. Можна навіть стимулювати, щоб користувачі отримували нагороди або кубки за свої виправлення.
Have you ever seen this by any chance?
I remember when I was first informed of that button lol
Really, though, it would be more encouraging if users received a reply once the staff member reviews your correction. Could even incentivize it so that users receives awards or trophies for their corrections.
Напевно, непогано отримати інформацію про це, коли це буде зроблено. З іншого боку, гравець також може побачити, чи цього не сталося, оскільки коли перевірка закінчиться, дата зміниться. 🙂
It's probably not a bad idea to get some information about it when it's done. On the other hand, the player can also see if it hasn't happened, because when the check is over, the date will change. 🙂
Це вимагає повертатися до цієї сторінки огляду майже щодня. Для таких, як я, це величезний біль у дупі, оскільки я завжди шукаю нові місця для гри. Я просто не маю на це часу!
Якби автор рецензії витратив дві додаткові хвилини, щоб відповісти автору редакції, я думаю, це було б значною мірою, щоб показати, що ми справді робимо щось добре та корисне, і що Гуру цінує своїх прихильників.
Лише мої 0,02 долара.
That requires going back to that review page almost daily. For someone like me, that's a huge pain in the ass, as I'm always looking for new places to play. I simply ain't got time for that!
If the author of the review took two extra minutes to reply to the author of the revision, I think it would go a long way in showing that we're actually doing something good and useful and that the Guru appreciates his minions.
Just my $0.02.
Звісно, я розумію, що ви маєте на увазі, автоматизований електронний лист може бути корисним, і я спробую передати його своїм колегам, що вони мають сказати.
Sure I understand what you mean, some automated email might be useful and I'll try to pass it on to my colleagues what they have to say.
Я б не пропонував автоматичний електронний лист, але коротка відповідь на кшталт "Я дослідив вашу редакцію та вніс відповідні зміни" була б чудовою,
I wouldn't suggest an automated email, but a short reply such as "I've investigated your revision and have made the relevant changes", would be superb,
Подібне також може бути в автоматизованому електронному листі. Також ви повинні розуміти, що нас не 200 для таких речей, і якщо кожен день хтось звертатиметься до вас із чимось неактуальним, це займе набагато більше часу, ніж просто згадані 2 хвилини, тому що це не буде приблизно один гравець на день. Тож це теж треба враховувати. 🙂
Such a thing could also be in an automated email. Also you have to understand that there are not 200 of us for such things and if every day someone contacts you with something that is not up to date, it would take a lot more time than just the mentioned 2 minutes, because it would not be about one player a day. So that has to be taken into account as well. 🙂
З цікавості, скільки глибини катає Гуру?
Out of curiosity, how many deep does the Guru roll?
Ліцензія Antillephone NV від казино Zodiacbet. Хтось може сказати мені, чому ви там не отримуєте відповіді на скарги, веб-сайт повний обман. Я вже намагався знайти когось, щоб зв’язатися в Google, але я нічого не можу знайти.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Хм, наскільки глибоко в контексті огляду казино чи що конкретно ви маєте на увазі? Можливо, я просто неправильно зрозумів запитання, але я хотів би відповісти вам точно, тому я питаю.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
Ліцензія Antillephone NV від казино Zodiacbet. Хтось може сказати мені, чому ви там не отримуєте відповіді на скарги, веб-сайт повний обман. Я вже намагався знайти когось, щоб зв’язатися в Google, але я нічого не можу знайти.
Antillephone NV license from Zodiacbet Casino. Can anyone tell me why you don't get a response to complaints there, the website is a complete rip-off. I've already tried to find someone to contact on Google but I can't seem to find anything.
Antillephone N.V. Lizenz von Zodiacbet Casino . Kann mir von euch jemand sagen warum man dort keine Antwort über Beschwerden bekommt die Website ist ja die volle Abzocke . Ich habe schon Google versucht was zu finden wo man sich hinwenden kann aber irgendwie werde ich nicht fündig .
Привіт, ця ліцензія ніколи не була дуже хорошою для списання. Крім того, з того, що я дізнався, ліцензії Кюрасао та Антильфон повільно зникають, тому, можливо, це причина, чому вони вам не відповідають.
У будь-якому разі, яка у вас проблема з цим казино?
Hi, this license has never been very good at write-offs. Also, from what I have learned, Curacao licenses and Antillephone are slowly disappearing, so maybe that is the reason why they are not answering you.
Anyway, what is your problem with this casino?
Хм, наскільки глибоко в контексті огляду казино чи що конкретно ви маєте на увазі? Можливо, я просто неправильно зрозумів запитання, але я хотів би відповісти вам точно, тому я питаю.
Це було питання щодо розміру команди Гуру.
Скільки людей насправді працює в Guru? Ймовірно, це більше, ніж більшість людей думає.
Hmm, how deep in the context of a casino review or what specifically do you mean ? Maybe I just misunderstood the question but I would like to answer you accurately so that's why I'm asking.
It was a question regarding the size of the Guru team.
How many people does the Guru actually employ? It's probably more than most people think.
привіт
Швидше за все.... 😀
У всякому разі, це чудовий збіг!
До кінця цього тижня ми збираємося відвідати грандіозний тімбілдінг, і, наскільки мені відомо, ця інформація буде представлена в рамках основної панелі. Ми зростаємо, тому я хотів би скористатися нагодою та повідомити вам останні цифри. 🙂
Мені точно потрібно написати записку!
Hi!
Most likely.... 😀
That's a great coincidence, anyway!
We are about to attend grand teambuilding by the end of this week, and as far as I know, this information will be presented as a part of the main panel. We have been growing, hence I would prefer to seize the opportunity and get back to you with the most recent numbers. 🙂
I definitely need to write down a note!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.