ФорумОбговорення скаргCasinomarriott не виплачує виграш

Casinomarriott не виплачує виграш (Сторінка 2)

3 р. тому від Leeknowles13
|
15247 переглядів 46 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Daniel
3 р. тому

Я намагаюся подати скаргу на цей сайт, але це не дозволить мені піти далі, ніж виписати її

Автоматичний переклад.
Leeknowles13
3 р. тому

Привіт!

Не могли б ви бути більш конкретними? У процесі подання скарги є ще кілька кроків, де ви застрягли? Ви можете надіслати мені кілька знімків екрану або зробити відео? (matej@casino.guru)

Чи можете ви спробувати подати скаргу в іншому браузері?

Я передаю всю вашу інформацію нашому відділу розробників якомога швидше.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

file Це не дозволить мені обійти це

Автоматичний переклад.
Leeknowles13
3 р. тому

Тоді що відбувається, коли ви натискаєте на "Готово"? Нічого?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Сподіваємось, це питання з’ясується, а кошти повернуться. Це справді жалюгідно, і треба бути дуже обережним, щоб країна, з якої казино навіть має ліцензії. Безумовно, варто звернути увагу на той факт, що слід вибирати хороше і чесне казино в Інтернеті , бо в іншому випадку кошти можуть піти своїм плавним шляхом. Багато казино заявляють, що мають ліцензію в Європі, але після невеликих досліджень може виявитись, що це не так. Вам також слід спробувати знайти ці номери реєстрів і порівняти їх із базами даних різних ліцензіарів, щоб побачити, чи ви можете знайти там однакові номери. Я чую, що повернути гроші навіть через компанію, що видає кредитні картки, дійсно важко, якщо пройшло достатньо часу.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Так нічого. Сьогодні минуло 6 тижнів, і я досі не отримав свій виграш

Автоматичний переклад.
PaulitoW3
3 р. тому

Сьогодні минуло 6 тижнів

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Сподіваємось, це питання з’ясується, а кошти повернуться. Це справді жалюгідно, і треба бути дуже обережним, щоб країна, з якої казино навіть має ліцензії. Безумовно, варто звернути увагу на той факт, що слід вибирати хороше і чесне казино в Інтернеті , бо в іншому випадку кошти можуть піти своїм плавним шляхом. Багато казино заявляють, що мають ліцензію в Європі, але після невеликих досліджень може виявитись, що це не так. Вам також слід спробувати знайти ці номери реєстрів і порівняти їх із базами даних різних ліцензіарів, щоб побачити, чи ви можете знайти там однакові номери. Я чую, що повернути гроші навіть через компанію, що видає кредитні картки, дійсно важко, якщо пройшло достатньо часу.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Минуло 6 тижнів

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Також я подав позов проти CasinoMArriott, вони виплатили мені рівно через місяць, завдяки гуру казино. Тримайся подалі від цього безладу

Автоматичний переклад.
Leeknowles13
3 р. тому

Як ви отримали гроші, будь ласка, кому ви подаєте скаргу

Автоматичний переклад.
Leeknowles13
3 р. тому

Минуло 6 тижнів, вони мені не заплатили

Автоматичний переклад.
3 р. тому

це був виграш менший за ваш: 344 євро

Я подав скаргу на гуру казино, і магічно вони відповіли на мої сотні листів, що я їм надіслав ...

вони вибачилися за затримку (вони вигадали привід Covid), а потім попросили у мене адресу біткойна, а наступного дня (вчора) заплатили мені

Автоматичний переклад.
Ammit91
3 р. тому

Вони заборгували мені € 2400, і дякую за пораду, з якою я зв’яжусь з гуру, тоді подяку

Автоматичний переклад.
3 р. тому

подайте скаргу до гуру казино ... вони допоможуть вам, зв’яжуться з казино

Автоматичний переклад.
Ammit91
3 р. тому

Приємно чути, що ми насправді допомогли тут 🙂

Автоматичний переклад.
Leeknowles13
3 р. тому

Я знайшов тут футляр Ammit91, щоб ви могли поглянути:

https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, Даніеле! Я надіслав електронний лист на адресу info@casino.guru, оскільки система подання скарг не передаватиме 2 на ваш сайт

Автоматичний переклад.
John88
3 р. тому

Чи можете ви все-таки допомогти з казино marriott

Автоматичний переклад.
Leeknowles13
3 р. тому

Шановний Лі.

Так, масові проблеми. Я маю виправданий виграш у розмірі 1000 євро. Зважаючи на вимоги до пари (хоча це було мінне поле), я підрахував, що ставлю більше 60 000 євро! Здійснив висновок 29 січня. Досі чекаю. Живий чат каже мені, що я повинен бути терплячим! Яка щока! Ви ніколи не отримаєте відповіді від фінансів чи рекламних акцій чи будь-якого відділу, вони просто ігнорують вас. Ми не повинні здаватися, і я дуже радий, що знайшов цей форум. Я навіть писав до британського відділу боротьби з шахрайством (на щастя, у мене є друг, який працює на них, який допоміг висунути його на початок списку), я отримав відповідь назад, в основному на 100% зі мною. Чи можете поділитися з групою, якщо допоможе? Я подав офіційну скаргу на казино, яке вони просто проігнорували. Зарозумілість. Я думаю, що за допомогою цього чудового форуму ми могли б сформувати єдиний фронт проти них?


Я відкритий для пропозицій, що робити далі.


Велике дякую.


Містер Д. Брукс

Острів Уайт.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Шановний Даніеле,

Так, масові проблеми. Я маю виправданий виграш у розмірі 1000 євро. Зважаючи на вимоги до пари (хоча це було мінне поле), я підрахував, що ставлю більше 60 000 євро! Здійснив висновок 29 січня. Досі чекаю. Живий чат каже мені, що я повинен бути терплячим! Яка щока! Ви ніколи не отримаєте відповіді від фінансів чи рекламних акцій чи будь-якого відділу, вони просто ігнорують вас. Ми не повинні здаватися, і я дуже радий, що знайшов цей форум. Я навіть писав до британського відділу боротьби з шахрайством (на щастя, у мене є друг, який працює на них, який допоміг висунути його на початок списку), я отримав відповідь назад, в основному на 100% зі мною. Чи можете поділитися з групою, якщо допоможе? Я подав офіційну скаргу на казино, яке вони просто проігнорували. Зарозумілість. Я думаю, що за допомогою цього чудового форуму ми могли б сформувати єдиний фронт проти них?


Я відкритий для пропозицій, що робити далі.


Велике дякую.


Містер Д. Брукс

Острів Уайт.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого