3 р. тому
Я намагаюся подати скаргу на цей сайт, але це не дозволить мені піти далі, ніж виписати її
I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out
0
Я намагаюся подати скаргу на цей сайт, але це не дозволить мені піти далі, ніж виписати її
I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out
Привіт!
Не могли б ви бути більш конкретними? У процесі подання скарги є ще кілька кроків, де ви застрягли? Ви можете надіслати мені кілька знімків екрану або зробити відео? (matej@casino.guru)
Чи можете ви спробувати подати скаргу в іншому браузері?
Я передаю всю вашу інформацію нашому відділу розробників якомога швидше.
Hello there!
Could you please be more specific? There are more steps during a complaint submission process, where you get stuck? Can you send me some screenshots or make a video? (matej@casino.guru)
Could you try to submit a complaint in a different browser?
I will pass all your information to our dev department ASAP.
Тоді що відбувається, коли ви натискаєте на "Готово"? Нічого?
Then what happens when you click on "Done"? Nothing?
Сподіваємось, це питання з’ясується, а кошти повернуться. Це справді жалюгідно, і треба бути дуже обережним, щоб країна, з якої казино навіть має ліцензії. Безумовно, варто звернути увагу на той факт, що слід вибирати хороше і чесне казино в Інтернеті , бо в іншому випадку кошти можуть піти своїм плавним шляхом. Багато казино заявляють, що мають ліцензію в Європі, але після невеликих досліджень може виявитись, що це не так. Вам також слід спробувати знайти ці номери реєстрів і порівняти їх із базами даних різних ліцензіарів, щоб побачити, чи ви можете знайти там однакові номери. Я чую, що повернути гроші навіть через компанію, що видає кредитні картки, дійсно важко, якщо пройшло достатньо часу.
Hopefully the matter will be clarified and the funds will be returned. It is indeed miserable and one must be really careful that the country from which the casino even has licenses. It is definitely worth paying attention to the fact that one should choose a good and honest casino online , because otherwise the funds can go on its smooth path. Many casinos claim to be licensed in Europe, but after a little research, it may be that this is not the case. You should also try to find those registry numbers and check them against the databases of different licensors to see if you can find the same numbers there. I hear it’s really hard to get money back even through a credit card company if enough time has passed.
Toivottavasti asia selkiintyy ja varat palautuvat takaisin. On tosiaankin kurjaa ja saa olla todella tarkkana, että mistä maasta kasinolla edes lisenssit on. Ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tulee valittua hyvä ja rehti kasino netissä, koska muuten varat voivat mennä sen siliän tien. Monet kasinot esittävät olevansa lisensoituja Euroopassa, mutta pienen tutkimuksen jälkeen saattaakin todeta, ettei asia niin ole. Kannattaa myös yrittää löytää niitä rekisterinumeroita ja tarkistaa niitä eri lisensoijien tietokantoja vastaan, että löytyykö sieltä samat numerot. Kuulemani on todella hankalaa saada rahoja takaisin edes luottokorttiyhtiön kautta, jos aikaa on kulunut riittävästi.
Так нічого. Сьогодні минуло 6 тижнів, і я досі не отримав свій виграш
Yes nothing. It’s now been 6 weeks today and I’ve still not got my winnings
Сподіваємось, це питання з’ясується, а кошти повернуться. Це справді жалюгідно, і треба бути дуже обережним, щоб країна, з якої казино навіть має ліцензії. Безумовно, варто звернути увагу на той факт, що слід вибирати хороше і чесне казино в Інтернеті , бо в іншому випадку кошти можуть піти своїм плавним шляхом. Багато казино заявляють, що мають ліцензію в Європі, але після невеликих досліджень може виявитись, що це не так. Вам також слід спробувати знайти ці номери реєстрів і порівняти їх із базами даних різних ліцензіарів, щоб побачити, чи ви можете знайти там однакові номери. Я чую, що повернути гроші навіть через компанію, що видає кредитні картки, дійсно важко, якщо пройшло достатньо часу.
Hopefully the matter will be clarified and the funds will be returned. It is indeed miserable and one must be really careful that the country from which the casino even has licenses. It is definitely worth paying attention to the fact that one should choose a good and honest casino online , because otherwise the funds can go on its smooth path. Many casinos claim to be licensed in Europe, but after a little research, it may be that this is not the case. You should also try to find those registry numbers and check them against the databases of different licensors to see if you can find the same numbers there. I hear it’s really hard to get money back even through a credit card company if enough time has passed.
Toivottavasti asia selkiintyy ja varat palautuvat takaisin. On tosiaankin kurjaa ja saa olla todella tarkkana, että mistä maasta kasinolla edes lisenssit on. Ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tulee valittua hyvä ja rehti kasino netissä, koska muuten varat voivat mennä sen siliän tien. Monet kasinot esittävät olevansa lisensoituja Euroopassa, mutta pienen tutkimuksen jälkeen saattaakin todeta, ettei asia niin ole. Kannattaa myös yrittää löytää niitä rekisterinumeroita ja tarkistaa niitä eri lisensoijien tietokantoja vastaan, että löytyykö sieltä samat numerot. Kuulemani on todella hankalaa saada rahoja takaisin edes luottokorttiyhtiön kautta, jos aikaa on kulunut riittävästi.
Також я подав позов проти CasinoMArriott, вони виплатили мені рівно через місяць, завдяки гуру казино. Тримайся подалі від цього безладу
Also I have opened a claim against CasinoMArriott, they paid me after exactly one month, thanks inside casino guru. Stay away from that mess
Anche io ho aperto un reclamo contro CasinoMArriott, mi hanno pagato dopo un mese esatto, grazie all'interno di casino guru. State alla larga da quel casino
Як ви отримали гроші, будь ласка, кому ви подаєте скаргу
How did you get your money please who do you put the complaint too
це був виграш менший за ваш: 344 євро
Я подав скаргу на гуру казино, і магічно вони відповіли на мої сотні листів, що я їм надіслав ...
вони вибачилися за затримку (вони вигадали привід Covid), а потім попросили у мене адресу біткойна, а наступного дня (вчора) заплатили мені
it was a win less than yours: 344 euros
I opened a complaint on casino guru, and magically they replied to my hundred emails that I sent them ...
they apologized for the delay (they invented the covid excuse) and then they asked me for the bitcoin address, and the next day (yesterday) they paid me
era una vincita inferiore alla tua: 344 euro
Ho aperto un reclamo su casino guru, e magicamente mi hanno risposto alle mie cento email che gli ho inviato...
si sono scusati per il ritardo (hanno inventato la scusante del covid) e poi mi hanno richiesto l'indirizzo bitcoin, e il giorno seguente (ieri) mi hanno pagato
Вони заборгували мені € 2400, і дякую за пораду, з якою я зв’яжусь з гуру, тоді подяку
They owe me €2400 and thanks for the advice I will the the guru to contact then many thanks
Приємно чути, що ми насправді допомогли тут 🙂
It's nice to hear that we actually helped here 🙂
Я знайшов тут футляр Ammit91, щоб ви могли поглянути:
https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
I found Ammit91 case here so you can take a look:
https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
Привіт, Даніеле! Я надіслав електронний лист на адресу info@casino.guru, оскільки система подання скарг не передаватиме 2 на ваш сайт
Hi Daniel I’ve sent a email to info@casino.guru because the complaint system will not pass 2 on your site
Чи можете ви все-таки допомогти з казино marriott
Can you still help with casino marriott
Шановний Лі.
Так, масові проблеми. Я маю виправданий виграш у розмірі 1000 євро. Зважаючи на вимоги до пари (хоча це було мінне поле), я підрахував, що ставлю більше 60 000 євро! Здійснив висновок 29 січня. Досі чекаю. Живий чат каже мені, що я повинен бути терплячим! Яка щока! Ви ніколи не отримаєте відповіді від фінансів чи рекламних акцій чи будь-якого відділу, вони просто ігнорують вас. Ми не повинні здаватися, і я дуже радий, що знайшов цей форум. Я навіть писав до британського відділу боротьби з шахрайством (на щастя, у мене є друг, який працює на них, який допоміг висунути його на початок списку), я отримав відповідь назад, в основному на 100% зі мною. Чи можете поділитися з групою, якщо допоможе? Я подав офіційну скаргу на казино, яке вони просто проігнорували. Зарозумілість. Я думаю, що за допомогою цього чудового форуму ми могли б сформувати єдиний фронт проти них?
Я відкритий для пропозицій, що робити далі.
Велике дякую.
Містер Д. Брукс
Острів Уайт.
Dear Lee.
Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?
I'm open to suggestions what to do next.
Many thanks.
Mr D Brooks
Isle of Wight.
Шановний Даніеле,
Так, масові проблеми. Я маю виправданий виграш у розмірі 1000 євро. Зважаючи на вимоги до пари (хоча це було мінне поле), я підрахував, що ставлю більше 60 000 євро! Здійснив висновок 29 січня. Досі чекаю. Живий чат каже мені, що я повинен бути терплячим! Яка щока! Ви ніколи не отримаєте відповіді від фінансів чи рекламних акцій чи будь-якого відділу, вони просто ігнорують вас. Ми не повинні здаватися, і я дуже радий, що знайшов цей форум. Я навіть писав до британського відділу боротьби з шахрайством (на щастя, у мене є друг, який працює на них, який допоміг висунути його на початок списку), я отримав відповідь назад, в основному на 100% зі мною. Чи можете поділитися з групою, якщо допоможе? Я подав офіційну скаргу на казино, яке вони просто проігнорували. Зарозумілість. Я думаю, що за допомогою цього чудового форуму ми могли б сформувати єдиний фронт проти них?
Я відкритий для пропозицій, що робити далі.
Велике дякую.
Містер Д. Брукс
Острів Уайт.
Dear Daniel,
Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?
I'm open to suggestions what to do next.
Many thanks.
Mr D Brooks
Isle of Wight.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.