3 р. тому
Хтось мав проблеми з casinomarriott У мене виникають величезні проблеми з отриманням своїх грошей
Has anyone had problems with casinomarriott I’m having massive problems getting my money
2
Хтось мав проблеми з casinomarriott У мене виникають величезні проблеми з отриманням своїх грошей
Has anyone had problems with casinomarriott I’m having massive problems getting my money
Ми не маємо жодної обґрунтованої скарги на них, але вони мають погану репутацію https://casino.guru/casinomarriott-review
Вони також вдають, що вони з Мальти, оскільки власником є PlayB Malta Ltd., але компанія зареєстрована на Кіпрі, а орган ліцензування - Кюрасао. З моєї точки зору, це виглядає рибним 😕
We don't have any justified complaints submitted against them, but they have a bad reputation https://casino.guru/casinomarriott-review
They also pretend to be from Malta since the owner is PlayB Malta Ltd., but the company is registered in Cyprus and the licensing authority is Curacao. From my point of view, this looks fishy 😕
Вони винні мої 2400 фунтів стерлінгів і продовжують повторювати, що гроші будуть на моєму рахунку завтра, і минуло 19 днів, і мій рахунок підтверджено
They owe my £2400 and keep saying the money will be in my account tomorrow and it’s been 19 days and my account has been verified
Здається, шахрайство, якщо ви заплатили своєю кредитною карткою, ви можете спробувати зв’язатися з ними та повернути свої гроші. Якщо ви цього не зробите, я думаю, вам доведеться продовжувати з ними зв’язуватися, щоб сподіватися, що ви повернете свої гроші.
Seems like a scam, if you've paid with your creditcard, you can try to contact them and get your money back. If you are not, I guess you have to keep contacting them to hope you will see your money back.
Потенційно так, але вам якось доведеться стверджувати, що депозити не призначені. Це насправді залежить від банку.
Potentially yes, but you would somehow have to claim that the deposits weren't intended. It really depends on the bank.
Я ще не применшив ліцензію Кюрасао. BitCasino - мій улюблений, і я ще нічого поганого не відчув. Але ваша думка справедлива. У них є щось підозріле. Чому казино "Маріліот" має погану репутацію, але не має "законних скарг"? Мені здається, вони просто не реагують належним чином на ці скарги.
I haven't downplayed the Curacao license yet. BitCasino is my favorite and I haven't experienced anything wrong yet. But your point is valid. They have something suspicious. Why does Casino Mariliot have a bad reputation, but no "legitimate complaints"? To me, they simply don't seem to respond properly to those complaints.
私はまだキュラソーのライセンスを軽視しているわけではありません。ビットカジノは私のお気に入りで、まだ何か悪いことを経験したことがありません。しかし、あなたの指摘は有効です。彼らには何か怪しいものがあります。カジノ・マリリオットが悪い評判を持っているのに、「正当な苦情」がないのはなぜでしょうか?私には、彼らは単にそれらの苦情に適切に対応していないように思えます。
Ви можете спробувати подати скаргу на нашому веб-сайті, і ми можемо розглянути її: https://casino.guru/complaints
You may try to submit a complaint on our website and we can look into it: https://casino.guru/complaints
Напишіть свою електронну пошту ... я з вами зв’яжусь..або телеграма чи розбрат
Writte your email...i will cintact you..or telegram or discord..
Просто зверніть увагу, є ще один користувач, який каже, що він просив у нього 140 євро.
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755
Just pay attention, there's another user who says that he requested 140eur from him.
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755
Дякую за голову, він також попросив грошей у мене. Я сказав йому відмовитись від жахливої людини, що полює на Nast. Люди повинні бути заборонені на цьому сайті
Thanks for the head up he has also asked for money of me I told him to f#ck off horrible Nast person preying on People should be banned of this site
Я не знаю, що сказати.
Ви говорите як діти.
Sm i scumm когось. Ні.
Я просто можу допомогти в цьому, і це все, всі, хто думає, що коли у вас виникли проблеми з казино, що вони дадуть вам гроші, у вас повинен бути хтось, хто знає, що ігри, або ви втратите гроші.
Я не можу це зробити безкоштовно. Потрібно платити джерело.
Martin47 і цей витік ... гуру казино може вам допомогти. Лол
I dont know what to say.
You are talking like a kids.
Sm i scumm someone . No.
I just can help in that businesd snd thats all, all you who think when you had problem with casino that they will give you money, you must had someone who know that games or you will lose money.
I cant do it for free. Must payed source.
Martin47 and this Leak...casino guru can help you. Lol
Насправді нам вдалося організувати виплати для багатьох гравців. Якщо ви граєте в казино з дуже поганою репутацією, то так, це дуже складно, але якщо ви граєте в пристойному казино і виявляється, що ваша скарга обґрунтована, то шанси набагато вищі.
We actually managed to arrange payments for many players. If you play in a casino with a very bad reputation, then yes, it's very difficult, but if you play in a decent casino and it turns out that your complaint is justified, then the chances are much higher.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.