Шановні....
Оновлення казино Marriott ..............
Я отримав це у своїй папці зі спамом вчора. Це перший електронний лист, який я отримав від фінансів (окрім одного в листопаді, який сказав мені, що я не можу вивести свій виграш, оскільки мінімальний висновок склав 200 євро)
-------------------------------------------------- -------------------------
У пн, 5 квітня 2021 о 08:45, писав:
Привіт Девід
З 1.4.2021 казино Marriott змінило власників
І працює сьогодні у нового власника.
у вас є запит на виведення коштів у розмірі 1000 євро
І згідно з умовами, ви маєте право на 150 євро
Ваш останній депозит був 2 вересня 2021 року в розмірі 15 євро
І згідно з умовами, ви маєте право лише на 150 євро
Прислав мені свій банківський датіл, і я перекажу тобі гроші
Дуже погано написаний електронний лист, котрий я точно не збирався ковтати. Ось моя відповідь .. (за вирахуванням моїх банківських реквізитів)
-------------------------------------------------
Шановний казино Marriott.
25 січня цього року я зробив депозит у розмірі 100 євро та додав бонус. Між днем внесення депозиту і до п’ятниці 29 січня я успішно відіграв необхідні вимоги в розмірі 13 500 євро (хоча я не мав уявлення про те, як ви ставили свою ставку). Якщо ви насправді складаєте гру через це, насправді було більше € 50 тис. Розмовляючи з двома вашими співробітниками служби підтримки між цими датами, вони інформували мене про необхідні вимоги до ставок, які слід відтворити. Мені повідомили, що як тільки ви відіграєте вимоги, ви автоматично зможете перевести на зняття. Це відбулося у п’ятницю, 29 січня. Оскільки мій початковий депозит становив 100 євро, ліміт, який я міг фактично зняти, становив 1000 євро (10 разів депозит). Мій баланс фактично збільшився до понад 5500 євро, але це фактично були мертві гроші.
Як я вже говорив раніше, я зробив свій вихід 29 січня, і це було заблоковано у вашій системі. Усі ставки були завершені, і це було 100% законним відмовою. Це просто - € 1000 євро було виграно із € 100 євро, депонованого 25 січня. У мене є захоплення екрану від вашого службового персоналу, що підтверджує все це. Я також додав платіж, який залишив мій банк. Він був переданий Marriott у понеділок, 25 березня, і надійшов до моєї заяви через 3 дні.
Насправді ваш допоміжний персонал закликав мене продовжувати депонування через кілька тижнів, що пришвидшило б обробку та оплату мого виведення в розмірі 1000 євро ?? Химерний. Звідси ще два платежі у розмірі 15 євро. Ці платежі НІЧОГО не пов’язані з моїм попереднім зняттям коштів.
Ви також можете чітко помітити, що хтось із вашого допоміжного персоналу чітко сказав мені, що його прийняли та заплатили! Неймовірно! У мене є багато інших захоплень екрана та електронних листів від колишнього працівника казино, містера Ендрю Міллера.
Я додав свої банківські реквізити, за які, як я очікую, ви внесете правильний та почесний платіж у розмірі 1000 євро.
Я впевнений, що це недогляд з боку казино, і, будучи новими власниками, я впевнений, що ви хотіли б утримати на борту існуючих клієнтів і розкласти справи після некомпетентності останнього керівництва, яке насправді порушило всі ваші умови та умови а також діяли з цілковитою і грубою недбалістю!
Я з нетерпінням чекаю виплати в розмірі 1000 євро, і це забезпечить скасування всіх судових позовів.
Щиро Ваш.
Містер Д. Брукс
22 Альпійська дорога
Вентнор
IW
PO38 1BU
------------------------------------------
я чекаю там відповіді ..
Dear all....
Casino Marriott Update..............
I had this arrive in my spam folder yesterday. This is the first email that i have had back from finance, (apart from one back in November telling me i could not withdraw my winnings as the minimun withdrawal was €200 euros)
---------------------------------------------------------------------------
On Mon, 5 Apr 2021 at 08:45, wrote:
Hi David
From 1.4.2021 Casino Marriott has changed owners
And working today under a new owner.
you have a 1000 euro withdrawal request
And according to the terms and conditions, you are entitled to 150 euro
Your last deposit was 9/2/2021 of 15 euro
And under the terms, you are only entitled to 150 euros
Sent me your bank datils and I will transfer you the money
A very badly written email of which i certainly was not going to swallow. Here's my reply.. (minus my bank details)
-------------------------------------------------
Dear Casino Marriott.
On the 25th January of this year i made a deposit of €100 and a bonus was added. Between the day of making the deposit and up until Friday 29th January i had successfully wagered the necessary requirements of €13,500 (Although i had no idea of how you came about your wagering) If you actually add up the play through it was actually over €50k. Whilst speaking to two of your support staff between these dates they were informing me of the necessary wagering requirements to be played. I was informed that as soon as you have played through the requirements you will automatically be able to transfer over for a withdrawal. This took place on Friday 29th January. Because my initial deposit was €100 euro the limit that i could actually withdraw was €1000 (10 x the deposit) My balance actually increased to over €5,500 euros, but this was effectively dead money.
I made my withdrawal on the 29th January as i said earlier and this was locked into your system. All wagering had been completed and this was a 100% legitimate withdrawal. It's simple the €1000 euros was won with the €100 euro deposited on 25th January. I have screen grabs from your support staff confirming all of this. I have also attached the payment that left my bank. It was deposited to Marriott on Monday 25th March, and came through on my statement 3 days later.
In fact i was urged by your support staff to carry on depositing a couple of weeks later of which would speed up the processing and payment of my €1000 withdrawal?? Bizarre. Hence two further payments of €15 euros. These payments have NOTHING to do with my previous withdrawal.
You can also clearly see that one of your support staff has clearly told me that it has been accepted and paid! Incredible! I have many other screen grabs and emails from a former employee at the casino Mr Andrew Miller.
I've attached my bank details for which i expect you to make the right and honourable payment of €1000 euros.
I'm sure this is an oversight from the casino, and being new owners i'm sure you would want to keep the existing customers onboard and put things right after the incompetence of the last management, who actually breached everyone of your terms and conditions and also were acting with utter and Gross Negligence!
I look forward to the €1000 euro payment and this will ensure all legal action is cancelled.
Yours sincerely.
Mr D Brooks
22 Alpine Road
Ventnor
IW
PO38 1BU
------------------------------------------
i’m awaiting there reply..
Автоматичний переклад.