ФорумОбговорення скаргCasinomarriott не виплачує виграш

Casinomarriott не виплачує виграш (Сторінка 3)

3 р. тому від Leeknowles13
|
15640 переглядів 46 відповідей |
|
12 3
Matej
3 р. тому

Шановний Матей.

Казино Marriott.

Так, масові проблеми. Я маю виправданий виграш у розмірі 1000 євро. Зважаючи на вимоги до пари (хоча це було мінне поле), я підрахував, що ставлю більше 60 000 євро! Здійснив висновок 29 січня. Досі чекаю. Живий чат каже мені, що я повинен бути терплячим! Яка щока! Ви ніколи не отримаєте відповіді від фінансів чи рекламних акцій чи будь-якого відділу, вони просто ігнорують вас. Ми не повинні здаватися, і я дуже радий, що знайшов цей форум. Я навіть писав до британського відділу боротьби з шахрайством (на щастя, у мене є друг, який працює на них, який допоміг висунути його на початок списку), я отримав відповідь назад, в основному на 100% зі мною. Чи можете поділитися з групою, якщо допоможе? Я подав офіційну скаргу на казино, яке вони просто проігнорували. Зарозумілість. Я думаю, що за допомогою цього чудового форуму ми могли б сформувати єдиний фронт проти них?


Я відкритий для пропозицій, що робити далі.


Велике дякую.


Містер Д. Брукс

Острів Уайт.

Автоматичний переклад.
Brooksie130470
3 р. тому

Подивіться на наш огляд про казино. Загальний рейтинг 0.0 / 10

Це кришталево чиста афера. https://casino.guru/casinomarriott-review

Оскільки вони не мають ліцензії, ви навіть не можете подати скаргу до органу ліцензування.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Шановні....

Оновлення казино Marriott ..............

Я отримав це у своїй папці зі спамом вчора. Це перший електронний лист, який я отримав від фінансів (окрім одного в листопаді, який сказав мені, що я не можу вивести свій виграш, оскільки мінімальний висновок склав 200 євро)

-------------------------------------------------- -------------------------

У пн, 5 квітня 2021 о 08:45, писав:

Привіт Девід

З 1.4.2021 казино Marriott змінило власників

І працює сьогодні у нового власника.

у вас є запит на виведення коштів у розмірі 1000 євро

І згідно з умовами, ви маєте право на 150 євро

Ваш останній депозит був 2 вересня 2021 року в розмірі 15 євро

І згідно з умовами, ви маєте право лише на 150 євро

Прислав мені свій банківський датіл, і я перекажу тобі гроші

Дуже погано написаний електронний лист, котрий я точно не збирався ковтати. Ось моя відповідь .. (за вирахуванням моїх банківських реквізитів)

-------------------------------------------------

Шановний казино Marriott.

25 січня цього року я зробив депозит у розмірі 100 євро та додав бонус. Між днем внесення депозиту і до п’ятниці 29 січня я успішно відіграв необхідні вимоги в розмірі 13 500 євро (хоча я не мав уявлення про те, як ви ставили свою ставку). Якщо ви насправді складаєте гру через це, насправді було більше € 50 тис. Розмовляючи з двома вашими співробітниками служби підтримки між цими датами, вони інформували мене про необхідні вимоги до ставок, які слід відтворити. Мені повідомили, що як тільки ви відіграєте вимоги, ви автоматично зможете перевести на зняття. Це відбулося у п’ятницю, 29 січня. Оскільки мій початковий депозит становив 100 євро, ліміт, який я міг фактично зняти, становив 1000 євро (10 разів депозит). Мій баланс фактично збільшився до понад 5500 євро, але це фактично були мертві гроші.

Як я вже говорив раніше, я зробив свій вихід 29 січня, і це було заблоковано у вашій системі. Усі ставки були завершені, і це було 100% законним відмовою. Це просто - € 1000 євро було виграно із € 100 євро, депонованого 25 січня. У мене є захоплення екрану від вашого службового персоналу, що підтверджує все це. Я також додав платіж, який залишив мій банк. Він був переданий Marriott у понеділок, 25 березня, і надійшов до моєї заяви через 3 дні.

Насправді ваш допоміжний персонал закликав мене продовжувати депонування через кілька тижнів, що пришвидшило б обробку та оплату мого виведення в розмірі 1000 євро ?? Химерний. Звідси ще два платежі у розмірі 15 євро. Ці платежі НІЧОГО не пов’язані з моїм попереднім зняттям коштів.

Ви також можете чітко помітити, що хтось із вашого допоміжного персоналу чітко сказав мені, що його прийняли та заплатили! Неймовірно! У мене є багато інших захоплень екрана та електронних листів від колишнього працівника казино, містера Ендрю Міллера.

Я додав свої банківські реквізити, за які, як я очікую, ви внесете правильний та почесний платіж у розмірі 1000 євро.

Я впевнений, що це недогляд з боку казино, і, будучи новими власниками, я впевнений, що ви хотіли б утримати на борту існуючих клієнтів і розкласти справи після некомпетентності останнього керівництва, яке насправді порушило всі ваші умови та умови а також діяли з цілковитою і грубою недбалістю!

Я з нетерпінням чекаю виплати в розмірі 1000 євро, і це забезпечить скасування всіх судових позовів.

Щиро Ваш.

Містер Д. Брукс

22 Альпійська дорога

Вентнор

IW

PO38 1BU

------------------------------------------

я чекаю там відповіді ..

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Зараз я чекаю 4 місяці свого виграшу, і там я все ще не тримаю жодної відповіді в чатах, і я отримав 6 різних листів, з якими я зв’язувався, але відповіді немає. Але вчора ввечері я отримав відповідь там менеджера, якого звати Ендрю, і він каже, що більше не працює на них

Автоматичний переклад.
3 р. тому

andrewmilleraff@gmail.com це його електронна адреса

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Лі,

Цікаво, коли він потрудився повернути мої електронні листи після того, як мені вдалося отримати сповіщення про те, коли він їх відкрив, він сказав мені, що пішов. Якщо я чесний, відповідь, яку я отримав з цієї нової адреси електронної пошти, звучить так, ніби її написав він? Можливо, я помиляюся. Він може зараз переходити під іншим ім'ям / маскуванням? Які 6 електронних адрес у вас є для них, будь ласка, Лі?

Дякую.


Девід.

Автоматичний переклад.
Brooksie130470
3 р. тому

Здається, що казино управляла лише одна особа 😕

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого