ФорумКазиноWolfy Casino - загальне обговорення

Wolfy Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від franztheuerw
|
5291 переглядів 51 відповідей |
|
12 3
Radka
4 міс. тому

Розумієте, пані Радко, достатньо було одного втручання та звернення до адміністрації казино Richprize, і справа одразу вирішувалася, це лише свідчить про те, наскільки поспішно казино приймають рішення та забирають виграші у невинних гравців.

Я впевнений, що так було б і з BetNox Casino, оскільки я впевнений, що я жодним чином не порушував правила, і якийсь представник BetNox Casino пояснив би це за кілька хвилин

Я дуже готовий пожертвувати вам кілька відсотків виграшу приватно або зробити внесок у розвиток веб-сайту Casinoguru. Я не жадібна людина, але мені дуже не подобається, коли хтось обманює мене в казино робити 🤗

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи є можливість повторно відкрити цю скаргу? Можливо, казино змінило підхід до клієнтів і готове до співпраці?

Я впевнений, що жодним чином не порушував правила, я ніколи не брав жодного бонусу, раніше я програвав на них гроші, незважаючи на все це, казино забирало всі мої виграші

Я вражений тим, як легко казино забирають виграші своїх гравців без будь-яких підстав

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Слухай, я знаю, що ти в розпачі, тому що відчуваєш, що маєш рацію, коли йдеться про те, щоб не порушувати жодних правил. Але якщо у вас немає нічого нового щодо скарги, я боюся, що запит на повторне відкриття буде відхилено.

На цьому знімку екрана показано останній статус скарги:

file

Я сказав: «Крім цього, ми нагадуємо їм про кожну нову скаргу, подану проти них».

Отже, спробуйте запит на повторне відкриття, просто не сподівайтеся.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Розумієте, пані Радко, достатньо було одного втручання та звернення до адміністрації казино Richprize, і справа одразу вирішувалася, це лише свідчить про те, наскільки поспішно казино приймають рішення та забирають виграші у невинних гравців.

Я впевнений, що так було б і з BetNox Casino, оскільки я впевнений, що я жодним чином не порушував правила, і якийсь представник BetNox Casino пояснив би це за кілька хвилин

Я дуже готовий пожертвувати вам кілька відсотків виграшу приватно або зробити внесок у розвиток веб-сайту Casinoguru. Я не жадібна людина, але мені дуже не подобається, коли хтось обманює мене в казино робити 🤗

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вибачте, але це неприпустимо. Без пожертвувань. 😁

Крім того, ви не уявляєте, яка тоді була ситуація з представником Rich Prize. Отже, це не те саме з Bet Nox. Я в цьому абсолютно впевнений.

Вибачте, я вважаю, що я сказав усе можливе щодо цього вашого прохання.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Чим відрізняється ситуація з казино RichPrize від ситуації з казино BetNox?

Багато разів я бачив представника казино BetNox, який брав участь тут, на форумі, щодо інших питань, і коли справа доходить до моєї справи, всі роблять вигляд, що нічого не сталося, і ніхто навіть не хоче відповідати на мої повідомлення 🙁🙁🙁

Пані Радко, може, спробуємо ще раз відкрити скаргу, щоб представник казино зайшов і відповів на мої запитання? Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

Якщо ви стверджуєте, що представник був активним тут, на форумі, знайдіть деякі з його дописів і запитайте його або її безпосередньо за допомогою кнопки відповіді. Ви можете зробити це самостійно. 🙂

Я не відповідаю за ваші скарги або за розгляд вашого запиту на повторне відкриття. єдиний спосіб дізнатися, що станеться, це спробувати.

Давай, будь ласка. Ми можемо продовжувати теоретично обговорювати все це знову, але ваші дії є найважливішим.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

filefilefilefilefile


Ось 5 прикладів, коли представник казино відповів на скарги. Чому він ніяк не хотів реагувати на мою скаргу?

Я хотів би написати представнику, але не можу цього зробити, тому що не можу відповісти на свою скаргу, тому в мене немає шансів.

Що ще я можу зробити з цього приводу? Дуже хотілося б піти далі, але мене всі ігнорують

Не могли б ви дати мені контактні дані представника? Я хотів би написати йому приватно

Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

Радка мав на увазі, що коли представник казино написав тут у цю тему на форумі, ви можете скористатися кнопкою відповіді, щоб написати та перевірити, чи не почуєте ви від нього тут. У скарзі це зробити не можна, це зрозуміло.

Крім того, ми не надаємо контакти, навіть якщо вони у нас є, тому що це було б неправильно.

Ще одна річ, якщо ви хочете написати далі про bet-nox casino, найкраще буде, якщо ви зробите це в темі, яка йому присвячена.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, на жаль, представники казино реагують лише на скарги гравців і там немає можливості відповісти

Чи можете ви написати представнику казино і попросити його зв'язатися зі мною на форумі?

Ми спробуємо повторно відкрити скаргу?

Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

Ви повинні попросити повторне відкриття, я не можу цього зробити за вас. Але у вас є щось нове, щоб додати до справи, чи ви хочете повторно відкрити лише тому, що ви побачили, що іншим гравцям відповіли казино? Крім того, випадки, які ви зробили на скріншоті, були річної давнини, а останньому, яким ви поділилися, минуло 8 місяців, що також досить довго. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Що сталося, що представники казино не відповідають на повідомлення?

Може, варто їх повідомити?

Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

Чесно кажучи, здається, ми ніколи раніше не розмовляли. Я вже надав вам просту демонстрацію, пам’ятаєте?

У будь-якому випадку кожен обліковий запис отримує інформацію про відповіді, якщо хтось правильно використовує кнопку відповіді. Мені шкода це говорити, але більше нічого не потрібно робити.

Автоматичний переклад.
polmenakos
1 місяць тому

Мені тут подобається, але він робить деякі вагомі зауваження.


Я думаю, що йому буде краще з Майстером, ніж з Гуру, тому що це, ймовірно, більше його чашка чаю.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого