ФорумКазиноWolfy Casino - загальне обговорення

Wolfy Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від franztheuerw
|
5290 переглядів 51 відповідей |
|
1 2 3
Romi
4 міс. тому

Це сайт-близнюк казино Bet Nox, який, безумовно, використовує ті ж методи, що й казино Bet Nox, яке грабує своїх гравців

Я просто попереджаю всіх гравців, щоб вони не вносили на них жодних коштів

Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

І я безперечно дякую вам за це. У вас є досвід гри там? Було моє запитання. 🤔

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я там не грав, але чи спілкуєтесь ви з представниками цих казино?

Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

Привіт знову.

Ви пам’ятаєте, як я пояснював, що ми не можемо цього робити щоразу, коли хтось запитує? Адміністратори не зв'язуються з представниками казино, коли гравці просять нас спробувати це, і ми також не можемо надати контакти.

Крім того, я хотів би попросити вас зберігати свій досвід у темах, до яких вони належать. Я думаю, ви вважаєте, що зручно попереджати інших про сайти-сестрини, але це не так просто. Якщо у вас немає такого досвіду роботи з Wolfy, я ввічливо прошу вас створити власну тему про це, просто постарайтеся зберегти це офіційне джерело інформації - ну, інформативно. 😉

У будь-якому випадку, обидва казино насправді позначені як "низький індекс безпеки", тому їх краще уникати.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Я розумію, але будь ласка, поясніть мені, як це працює

Обидва казино мають одного власника, чи не так?

Чи знає власник обох казино, як ставляться до клієнтів цих казино, чи він навіть не знає про це?

Мене дуже цікавить ця тема, як це працює?

Казино отримують ліцензію на ігри, чи не так? Чи справді казино не має наслідків за крадіжки своїх клієнтів?

Чи дійсно гравці можуть скаржитися на онлайн-форуми?

Казино навіть не повідомило мені причини, чому воно це робить, мені важко це все уявити, тому я шукаю правду про те, як це все працює

На мою думку, казино, яке грабує своїх гравців, не повинно продовжувати ліцензію на продовження гри, якщо це не доведе, що я якимось чином порушив правила, а я точно не порушив.

Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

Ну, як я бачу, власники у них не ті, але менеджмент один. Я не зовсім розумію, як це саме працює, оскільки я ніколи не працював в онлайн-казино, чесно кажучи.

Вони мають таку саму ліцензію, яка є Кюрасао (ANT) , і вони повинні контролюватися ними. Знову ж таки, я не можу бути впевненим, як саме це там працює. У них є певні правила, і, звичайно, всі казино повинні їх дотримуватися.

Щоразу, коли гравець подає скаргу тут, на нашому веб-сайті, і скаргу не вирішують, це завжди відображатиметься в індексі безпеки конкретного казино. Ось як ми в Casino Guru оцінюємо всі онлайн-казино. Отже, без будь-якої допомоги наших користувачів ми не можемо якось покарати жодне казино.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

І ніхто не потягне за собою жодних наслідків з боку казино за несправедливий обман клієнта?

Чи можете ви зв'язатися з власниками казино або людьми, які представляють казино?


Якщо ми дозволимо казино працювати так, вони продовжуватимуть обманювати своїх клієнтів, а скарги надходитимуть

Принаймні я хотів би пояснити свою ситуацію, оскільки казино навіть не повідомило мені жодної причини, чому воно це робить?


Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

Я думаю, Радька вже пояснила тобі, що так не працює. Ми не зв’язуємося з казино, коли нас про це просить гравець. Якщо буде подана скарга і казино готове спілкуватися з нашою командою, лише тоді ми зможемо зв’язатися з представником казино.

Тож єдиний спосіб вирішити будь-які проблеми в онлайн-казино – це подати скаргу гравця нашій команді.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я вже подав скарги тут, на форумі, представник казино навіть не потрудився відповісти на повідомлення, незважаючи на те, що його багато разів запрошували, і багато разів він відповідав на інші скарги, але він ігнорував мою, тому що вони добре знали, що вони пограбували і обдурили мене.

Автоматичний переклад.
Опубліковано polmenakos Приховано Radka
Причина: неодноразові помилкові спекуляції
polmenakos
4 міс. тому

Привіт і ласкаво просимо назад, гравець. Минуло багато часу.

Мені дуже боляче бачити, що все, що ви принесли назад, це ваші побоювання та навмисно несприятливі думки.

Це не велика угода, тому що ви, ймовірно, не знаєте, що ми не приховуємо того факту, що заробляємо гроші на гравцях, які грають у казино та чесно програють. Ви справді дієте так, ніби знаєте деталі, але більшість написаного вами не відповідає дійсності.

Зупинимося на фактах:

Гравці - це ті, хто нас годує . Не казино . Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди сліпо вирішуватимемо на користь гравця, коли він подаватиме скаргу на казино.

Ми створили найбільший у світі список оглядів казино, і ми регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що індекси безпеки все ще дійсні.

Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, оскільки, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців з Аргентини тощо. Тому ми намагаємося створити унікальні найкращі казино список для кожної країни. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію .

Ми ніколи не кажемо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте, але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш у випадку, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.

Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам виконувати багато видів діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг, де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.

Ми також інвестуємо в Глобальну ініціативу самовиключення . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).

Виходячи з безлічі поданих вами скарг, я дійсно не розумію, чому ви відчуваєте бажання без вагань нехтувати допомогою, яку ви особисто отримали безкоштовно.

Крім того, ми ніколи не казали, що ліцензії Кюрасао є найкращими - з моєї точки зору, це ще один приклад того, наскільки дезінформованими є ваші слова. Щоб надати гравцям найскладніший набір інформації, цілком природно згадати щось таке важливе, як ліцензія. Якщо ви трохи спробували, ви побачите багато розмов про те, що Кюрасао в якийсь момент підтримує скарги гравців за допомогою засобів, які ви можете подати, хоча вони рідко відповідають . Навряд чи це просування по службі.

У будь-якому разі я прошу вас утриматися від тиску на гравців, щоб вони перейняли наші фальшиві ідеології. Ваші дії зруйнували атмосферу підтримки, оскільки єдині речі, якими ви можете поділитися на форумі, подібні за своєю природою. У нас немає проблем з конструктивною критикою; на жаль, те, що ви показали досі, має мало спільного з цим. Якщо ми настільки корумповані, я думаю, ви будете лише вдячні за те, що вас тут більше не бажають, принаймні до тих пір, поки ви не почнете діяти раціонально. Ви, напевно, зрозумієте, що така діяльність на власному форумі нам не потрібна.

Я забаню вас на форумі, якщо ви продовжите поширювати неправдиві звинувачення, тому, будь ласка, прислухайтеся до мого останнього попередження.



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я вже подав скарги тут, на форумі, представник казино навіть не потрудився відповісти на повідомлення, незважаючи на те, що його багато разів запрошували, і багато разів він відповідав на інші скарги, але він ігнорував мою, тому що вони добре знали, що вони пограбували і обдурили мене.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вибач за те. Це трапляється з деякими казино, і тоді скарга закривається як «нерозглянута», на жаль, і ми змушені поставити казино чорні точки за це, що призводить до зниження індексу безпеки.

Чи можу я запитати вас, коли ви подали скаргу на це казино? Я не бачу цього ніде в нашій базі даних.

Автоматичний переклад.
polmenakos
4 міс. тому

На жаль, я починаю втрачати віру в справедливість😪😪😪

Казино просто забирає гроші, коли я програв, у казино все було добре, коли я виграв один раз, казино вкрало всі гроші

Ніхто не хоче мені допомогти, ніхто навіть не хоче пояснити всю ситуацію

Чому це відбувається? Чи справді казино можуть робити все, що хочуть?

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Пані Радко, я прочитав ваш запис, але чи вважаєте ви, що зниження рейтингу на 0,2 бала при обмані гравця на 800 євро щось змінить для казино?

Мені також цікаво, чому ви не тиснете на представників казино, щоб вони відреагували на скаргу, адже у вас є такі контакти та можливості?

Чи є можливість зв'язатися з керівництвом казино?

Цікаво, чи керівництво взагалі знає, як це все виглядає?

Я все ще не можу уявити, що казино позбирає мене на 800 євро і не понесе жодних наслідків, я навіть не хочу докладати зусиль, щоб відповісти на мої повідомлення та обґрунтувати своє рішення, і я добре знаю, що представники казино це добре знають, тому що їх обох запросили на співбесіду. через вас і я їм неодноразово писала, що скаргу відкрито?

При здоровому глузді кожен може здогадатися, що якщо казино не в змозі зробити навіть це, значить, провина явно на їхньому боці, ви скажете, що не зовсім зрозуміло, хто в цій справі винен

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Дозвольте відповісти на всі ваші запитання, і я більше не відповідатиму:


Гравці – це ті, хто нас годує. Не казино. Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди сліпо вирішуватимемо на користь гравця, коли він подаватиме скаргу на казино.


Ні, я наполягаю, КАЗИНО ГОДУЮТЬ ВАС , а не гравців. Якщо ви є професійним страховим брокером із цивільної відповідальності, те, що ви робите та як ви працюєте, є визначенням конфлікту інтересів. На ваш банківський рахунок надходять гроші від казино, а не від гравців. Ви отримуєте кошти не через підписки, а через комісію з депозитів гравців. Можливо, казино дає вам 5% і отримує 9,0, а інше казино дає вам 3% і отримує 5,0. Це те, що може бути правдою, а може й ні. Але ви розумієте... так працює конфлікт інтересів. Крім того, ваші комісії надходять від програшу гравця, що означає, що будь-яке сприятливе рішення казино = більше грошей для вас.


Ми створили найбільший у світі список оглядів казино, і ми регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що індекси безпеки все ще дійсні.

Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, оскільки, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців з Аргентини тощо. Тому ми намагаємося створити унікальні найкращі казино список для кожної країни. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.


Так, тепер, коли ваше SEO добре і після того, як ви створили свою репутацію, потік «клієнтів» продовжуватиме приходити, що б ви не робили. Вам навіть не потрібно піклуватися. Я є живим прикладом того, що відбувається, коли гравець переживає те, що, як ви кажете, «ви не хотіли б, щоб сталося». Ви відмовляєтеся знижувати рейтинги казино для таких простих речей, як гравці, які щодня отримують підвищення після самовиключення. Дай мені перерву.


Щодо ліцензій на Кюрасао, а ви судите на основі місцезнаходження гравця, це така фігня. 99 999% цих казино повністю заборонені в ЄС/США/КАНАДІ, і вони мають 300 дзеркал, тож гравці грають там нелегально, але ви все одно не пітнієте.


Ми ніколи не кажемо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте, але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш у випадку, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.


Іншими словами, ви говорите людям, що вода мокра. Перевірте мої випадки, що я грав ОДИН РАЗ з дому батьків, під час канікул, без використання бонусу, тоді як у мене було 300 журналів із місця, розташованого за 3 години, і наскільки справедливо я отримав свій виграш, як ви стверджуєте. І коли я сказав, що КАЗИНО, ЯКЕ ВІДМОВИЛОСЯ МЕНІ ПЛАТИТИ, ПРОДОВЖУЄ НАДСИЛАТИ АКЦІЇ, ВИ СКАЗАЛИ: "ЦЕ НОРМАЛЬНО".


Крім того, ми ніколи не казали, що ліцензії Кюрасао є найкращими - з моєї точки зору, це ще один приклад того, наскільки дезінформованими є ваші слова. Щоб надати гравцям найскладніший набір інформації, цілком природно згадати щось таке важливе, як ліцензія. Якщо ви трохи спробували, ви побачите багато розмов про те, що Кюрасао в якийсь момент підтримує скарги гравців за допомогою засобів, які ви можете подати, хоча вони рідко відповідають. Навряд чи це просування по службі.


Ви ніколи не казали, що вони «найкращі», але ви приховуєте той факт, що вони ПОВНІСТЮ НЕРЕГУЛЬОВАНІ . Ви навіть інколи кажете людям зв’язатися з «владою Кюрасао… xD


Якщо ви трохи спробували, ви побачите багато розмов про те, що Кюрасао в якийсь момент підтримує скарги гравців за допомогою засобів , які ви можете подати, хоча вони рідко відповідають . Навряд чи це просування по службі.


Якщо це так, а це так, усі казино з ліцензіями на Кюрасао повинні мати МАКСИМАЛЬНИЙ рейтинг 5, оскільки всі казино, розташовані там, базуються ЛИШЕ ДЛЯ РОБОТИ В НЕРЕГУЛЬОВАНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ТА ОБХОДУ МІСЦЕВИХ ЗАБОРОН ЗА ДОПОМОГОЮ 500 ДЗЕРКАЛ.


Ми також інвестуємо в Глобальну ініціативу самовиключення . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).


Ви інвестуєте в глобальне самовиключення і так дбаєте про гравців, що в моєму випадку ви не змогли змусити казино припинити надсилати мені рекламні акції після самовиключення, і ви вважали, що це щось нормальне. Ви настільки дбаєте про гравців, що, складаючи рейтинги казино, ви не згадуєте про версії rtp (94%, 95%, 96%), які вони мають у слотах.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
kaczka381
4 міс. тому

Шановний kaczka381,

Я вже давно хотів сказати вам, що кожного разу, коли ви запитуєте нас, чи можемо ми допомогти з будь-якою справою, пов’язаною зі ставками на спорт, відповідь завжди буде «Ні, ми не можемо».

Коли я мав на увазі гравців, які скаржаться на конкретне казино тут на форумі, і той факт, що вони не повинні очікувати, що Casino Guru знизить будь-який рейтинг на основі їхніх публікацій, це стосувалося виключно ігор у казино.

Як ви вже знаєте, ніщо, пов’язане зі ставками на спорт, не має істотного впливу на огляди КАЗИНО.

Що стосується зусиль, я особисто допоміг вам зв’язатися з представником казино RichPrize, незважаючи на те, що це ніколи не входило в мою роботу. Пам'ятаєте, мабуть?

Нам справді потрібно, щоб ви зрозуміли, що ми зв’язуємося лише з представниками казино через процес подання скарги, який не буде розпочато, якщо ваша проблема стосується ставок на спорт.

Відверто кажучи, через наведене вище пояснення ми просто не можемо прийняти рішення знизити рейтинг, як ви пропонували, оскільки ми не займаємося питаннями, пов’язаними зі ставками на спорт.

У нас немає способу розпізнати, чи справді казино/спортивна букмекерська букмекерська букмекерська компанія робила ті «речі», які ви кажете.

Незважаючи на це, ви вже сказали, що ніколи не грали в Wolfy Casino . Таким чином, ця розмова про те, що ми зв’язуємося з казино, безглузда. Будь ласка, спробуйте зрозуміти факти тут. 🙏

Я більш ніж переконаний, що ми довели, наскільки ми небайдужі.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Так, я пам'ятаю, за що я вам дуже вдячний і ще раз дякую, але тут справа також стосувалася ставок на спорт і мені вдалося вмовити представника поговорити зі мною про це


Що стосується казино Bet Nox і Slottyway, куди я подав скаргу, то справа стосується як ставок на спорт, так і казино пані Радько, тому я думаю, що можна було б спробувати переконати представника поговорити тут, на форумі.

Я думаю, що провина лежить на казино цілком зрозуміло, оскільки я так довго шукав конфронтації з цього приводу, а казино уникає розмови як чума, ситуація досить зрозуміла, хто винен у цій суперечці, правильно?


Автоматичний переклад.
polmenakos
4 міс. тому

«Ні, я наполягаю, КАЗИНО ГОДУЮТЬ ВАС, а не гравців. Оскільки ви є професійним страховим брокером із цивільної відповідальності, те, що ви робите та як ви працюєте, є визначенням конфлікту інтересів. На ваш банківський рахунок надходять гроші з казино, Ви не отримуєте кошти через підписку, а через комісію від гравців, можливо, дає вам 5% і отримує 9,0, а інше казино дає вам 3% і отримує 5,0 це не так. Але ви розумієте, як працює конфлікт інтересів. Крім того, ваші комісії надходять від гравців, що означає, що будь-які рішення, які сприяють казино, для вас більше грошей».

Чесно кажучи, здається, все, що ви робите, це неправильно розумієте те, що я сказав. Наш дохід надходить від гравців, про що ви щойно жахливо пояснили. Причини нашого підходу були з’ясовані.


«Так, тепер, коли ваше SEO добре і після того, як ви створили свою репутацію, потік «клієнтів» продовжуватиме приходити незалежно від того, що ви робите. Вам навіть не потрібно піклуватися. Я живий приклад того, що відбувається, коли гравець відчуває те, що ви б не хотіли. Ви відмовляєтесь знижувати рейтинги казино за такі прості речі, як гравці, що отримують підвищення після самовиключення.


Знову ви говорите про те, чого не розумієте; ви просто припускаєте, що знаєте, що і як ми робимо.


«Ви ніколи не казали, що вони «найкращі», але ви приховуєте той факт, що вони ПОВНІСТЮ НЕРЕГУЛЬОВАНІ. Ви навіть іноді говорите людям звертатися до «влади Кюрасао... xD»

Вибачте, але це абсолютно виключено; Я пропоную вам провести гідне дослідження. Важливо пам’ятати, що уряд Кюрасао регулює п’ять постачальників субліцензій. Деякі з них приймають скарги гравців:

complaints@gaming-curacao.com

info@curacao-egaming.com

complaints@gaminglicences.com


«Щодо ліцензій Кюрасао, і ви судите на основі місця розташування гравця — це така фігня. 99 999% цих казино повністю заборонені в ЄС/США/КАНАДІ, і вони мають 300 дзеркал, тому гравці грають там нелегально, але ви все одно не порушуєте піт."


Я частково згоден, але ви повинні мати на увазі, що ми надаємо інформацію. Гравці самі вирішують, чи хочуть вони грати в казино з ліцензією на Кюрасао чи Коста-Ріку. Крім того, гравці з країн із жорстким регулюванням мають спливаюче попередження, що їм слід грати лише в казино з місцевою ліцензією.

Крім того, якщо ви прочитали наш кристально чіткий КОДЕКС ЧЕСНОГО ГЕМБІЛЮ, ви б знали, що ми не юристи, тому ми дотримуємося справедливості. Це означає, що якщо казино з ліцензією на Кюрасао приймає гравців з Великобританії, надаючи їм ті ж умови, що й будь-кому іншому, ми з цим погоджуємося. Таких гравців просто не можна дискваліфікувати потім, коли він захоче вивести виграш. Сьогодні багато гравців з регульованих ринків використовують цей «законно чесний» підхід, щоб чинити тиск на казино, коли вони програють. Навмисно грати в казино Кюрасао з ідеєю відшкодування, оскільки згідно з місцевим законодавством або ліцензійними обмеженнями їм не можна дозволяти реєструватися та грати.

Звучить справді справедливо для мене.


«Ви інвестуєте в глобальне самовиключення і так дбаєте про гравців, що в моєму випадку ви не змогли змусити казино припинити надсилати мені акції після самовиключення, і ви вважали це чимось нормальним. Ви дбаєте про гравців настільки, що коли ви робите рейтинги казино, ви не згадуєте про версії rtp (94%, 95%, 96%), які вони мають на слотах».


Я вважаю, що це розчаровує ситуація. З іншого боку, я ніколи не чув про будь-яку незалежну компанію, яка змогла б змусити казино – іншу незалежну компанію – припинити надсилати акції виключеним гравцям. Я згоден, що це дійсно серйозна справа, але ми не можемо цього змінити.

Що стосується RTP, казино має його надавати. якщо ви коли-небудь читали наші посібники, ви б знали, що грати в казино, яке не показує RTP, ризиковано. Ми не казино, тому ми просто не маємо доступу до RTP, що застосовується в кожному казино.


Більше ні про що не думаю. Я бажаю вам гарного дня.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я пам'ятаю, за що я вам дуже вдячний і ще раз дякую, але тут справа також стосувалася ставок на спорт і мені вдалося вмовити представника поговорити зі мною про це


Що стосується казино Bet Nox і Slottyway, куди я подав скаргу, то справа стосується як ставок на спорт, так і казино пані Радько, тому я думаю, що можна було б спробувати переконати представника поговорити тут, на форумі.

Я думаю, що провина лежить на казино цілком зрозуміло, оскільки я так довго шукав конфронтації з цього приводу, а казино уникає розмови як чума, ситуація досить зрозуміла, хто винен у цій суперечці, правильно?


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, і я сказав, що це надзвичайний підхід. Тобто ми просто не можемо робити це щоразу, коли комусь це потрібно. Інакше ми б не робили нічого іншого як адміністратори форуму. 🙂

Таким чином, цей крок є винятковим для процесу подання скарги. Форум не замінює комплаєнтів у цьому відношенні.

Скаргу, пов’язану з Bet Nox, було закрито як нерозглянуту через відсутність інтересу казино. Як ви бачите, казино було винагороджено бек балами. Отже, вони покарані. Крім того, ми нагадуємо їм про кожну нову скаргу, подану проти них.

Тепер чесне запитання: візьміть усі ці розмови, які ми вели в цій темі за останні пару днів. Чи бажаєте ви безпосередньо зв’язатися з гравцями тут? якщо казино ігнорує скаргу, очевидно, вони взагалі не хочуть відповідати.

Крім того, як бачите, багатьом казино це не дуже цікаво. Як контратаку ми надихаємо гравців переглядати раніше надіслані скарги, відгуки або навіть цей форум кожного разу, коли вони планують грати в казино.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Чи є можливість повторно відкрити цю скаргу? Можливо, казино змінило підхід до клієнтів і готове до співпраці?

Я впевнений, що жодним чином не порушував правила, я ніколи не брав жодного бонусу, раніше я програвав на них гроші, незважаючи на все це, казино забирало всі мої виграші

Я вражений тим, як легко казино забирають виграші своїх гравців без будь-яких підстав

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого