ГоловнаФорумКазиноWinSpirit Casino - загальне обговорення

WinSpirit Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від zenseicube
|
11 285 переглядів 102 відповідей |
|
1...4 5 6
Thanu90
1 місяць тому

Привіт, що саме вам сподобалося в цьому казино? Що б ви хотіли покращити або виділити найбільше? Чи могли б ви сказати мені більше? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені дуже подобається грати в гру 3 Coin Volcanoes! Це неймовірно захоплююче та корисне, з багатьма захоплюючими моментами, які змушують мене повертатися за новими!

Автоматичний переклад.
neuschwansteinalex4
1 місяць тому

Привіт, у вас є скріншот великого виграшу на цьому слоті? Або у вас ще не вийшло? У якого постачальника ігор є ця гра? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, у мене немає знімка екрана, але я грав у Win Spirit Casino.

Автоматичний переклад.
neuschwansteinalex4
1 місяць тому

Не соромтеся зробити це наступного разу, якщо гра буде корисною. Окрім цього, у вас є ще щось, що вам подобається в казино, або що б ви хотіли покращити? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Наразі досвід хороший, але якщо він є, я можу додати, я повідомлю вам Jaro.

Автоматичний переклад.
neuschwansteinalex4
1 місяць тому

Безперечно, особливо для інших гравців, які могли б використати таку інформацію, щоб дізнатися необхідні речі.

Розважтеся в казино та насолоджуйтеся вихідними. 😀

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У мене було видалено обліковий запис із балансом 16 746,07 доларів США. Це казино забере від вас усе, я програв 10 тисяч за один день без жодних функцій. Казино працює так: дає вам достатньо, але ніколи не наближається до того, що ви вкладаєте. Ви можете зробити всі ставки в розмірі 5,00 або 10,00 доларів, але навіть якщо вам пощастить отримати функцію, ігри ніколи не принесуть більше 500,00 доларів. Це висновок, до якого я дійшов після надмірної гри протягом 1 місяця з Winspirit, де я отримав статус VIP, тому що я вніс понад 30 000 доларів і програв.

Вперше я виграв 24.12.24, тому мій баланс склав $16 746,07. Я зв’язався з казино, щоб пройти перевірку, щоб я міг почати виводити свої кошти, а потім у наступні кілька годин я бачив обмеження для подальших ставок, розміщених на моєму обліковому записі, після чого його повністю видаляли, мій баланс було знищено, і мене заблокували сайт в кінцевому рахунку.

Після багатогодинного спілкування з Winspirit вони повідомили мене, що у мене є інший обліковий запис, а в положеннях та умовах зазначено, що лише 1 активний обліковий запис можна використовувати в цьому казино, і мій баланс буде втрачено.

Це брехня, тому що після програшу 20 000 доларів США за 3 місяці до моєї азартної гри 24 грудня 2024 року я подав запит на видалення та видалення цього облікового запису через мій поганий досвід роботи з цим казино. Мені сказали, що його успішно видалено.

Тож я відкрив новий обліковий запис на основі того, що мені повідомили в електронному листі, що я маю підтвердження того, що його було видалено. Не було жодної згадки про те, що це буде збережено, що, якщо я хочу повторити гру, мені потрібно буде зв’язатися з ними, але лише підтвердження видалення облікового запису.

Вони залишили мій старий обліковий запис відкритим без моєї згоди, оскільки я сказав їм видалити його, що є незаконним.


На моє щастя, я маю підтвердження свого балансу до того, як мій обліковий запис буде видалено. У мене є електронні листи, в яких зазначено, що його було видалено, тому я розглядаю це питання далі і дозволю всім, хто не байдужий, прочитати це, щоб триматися подалі від цього шахрайського, нелегального казино.


Після внесення моїх власних грошей у розмірі $30 000 ви можете отримати виграш, який варто зняти, але вони ВАМ НЕ ВИПЛАТЯТЬ.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Більше того, протягом 2 днів я вносив 4500 доларів США з моєї банківської картки, використовуючи ту саму IP-адресу, яку використовував мій попередній обліковий запис.


Казино знало про це, але вирішило не діяти, тому що я програв 4500 доларів, а вони не очікували виграшу, і, якщо бути відвертим, я думав, що програю.


Моя електронна адреса була єдиною, що відрізнялася, моя адреса, моє ім’я, моя банківська картка, мій номер мобільного телефону, який було перевірено, були такими самими.


Тож скажіть мені, чому ви дозволили мені грати, коли у мене був інший обліковий запис, який був неактивним і видалений? Чому видаляти мій обліковий запис лише після того, як я спробую підтвердити свою особу для зняття? Ви без проблем взяли мої 30 депозитів раніше, але коли справа доходить до виплати, ви знаходите виправдання і говорите, що у мене є 2 облікові записи, тоді як інший заблокований, не може бути використаний і востаннє використовувався 3 місяці тому.


Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
yasinozdemir88
1 тиждень тому

Привіт! Ми не є співробітниками казино, тому частина, де ви звертаєтеся до казино, навряд чи отримає відповідь тут. Я просто подумав, що ти хотів би це знати.

У будь-якому випадку, подання скарги через Casino Guru Resolution Center було розумним кроком, і я сподіваюся, що ви отримаєте допомогу, коли це стане можливим.


Можливо, інші віддадуть перевагу коротшому опису:

«Акаунт гравця з Австралії видалено разом із балансом у розмірі 16 746,07 доларів США, який було справедливо виграно. Казино стверджує, що у неї є ще один активний обліковий запис, що призвело до конфіскації її коштів, незважаючи на її попередній запит на видалення початкового облікового запису, про що вона має докази».


Повний текст скарги доступний тут 👈👈


Зважаючи на те, наскільки стурбовано звучить для мене ваш досвід, я б дуже хотів почути точку зору казино.

Але ми маємо цього дочекатися.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я хочу дослідити казино WinSpirit і спробувати свої сили у виграші. Я читав хороші слова про сайт, але я хотів би почути більше від гравців, які досягли успіху. Будь-які поради чи відгуки, якими ви можете поділитися, будуть корисними!

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Привіт Радка,


Мої вибачення. Я відредагував допис, щоб він пояснював мою ситуацію, а не звертався до казино.

Я отримав кілька відповідей, і в них стверджується, що у мене було 2 активні облікові записи або 2 облікові записи, і я порушив положення та умови казино, відкривши другий рахунок.

Як я вже згадував, мені сказали, що мій початковий обліковий запис успішно закрито. Наведений нижче електронний лист датовано 16 вересня. Виходячи з цього факту, я припустив, що мій обліковий запис закрито, тобто я не міг знати, що початковий перший обліковий запис фактично був просто призупинений або заблокований. В електронному листі про це не було жодної згадки про закритість. Якби вони сказали мені, що ми не можемо закрити ваш рахунок через те-то й те-то, я б зв’язався з казино та попросив їх знову відкрити його.

file


З моєї точки зору, був 1 активний рахунок, коли мій баланс становив трохи більше 16 тисяч. На щастя, я зберіг знімок екрана свого балансу до того, як вони закрили мій рахунок, і це сталося після того, як я зв’язався з ними щодо перевірки.


file



Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Хтось може поділитися своїм досвідом роботи з казино Win Spirit? Я дуже хочу спробувати це і, сподіваюся, виграти чудові призи. Я хотів би почути ваші відгуки та будь-які ваші поради!

Автоматичний переклад.
Wolff22
1 тиждень тому

Не пробуйте, якщо ви виграєте, вам не заплатять, це шахрайство

Автоматичний переклад.
Henke78
1 тиждень тому

Не досліджуйте Winspirit, вам не заплатять, це шахрайство, вони знайдуть усілякі виправдання, щоб не платити, якщо ви виграєте, якщо ви за пожертвування, дерзайте

Автоматичний переклад.
yasinozdemir88
1 тиждень тому

Привіт.

Дуже дякую за правку. Як на мене, це набагато легше зрозуміти. У мене є лише один момент, який я не до кінця розумію. Наскільки мені відомо, майже в кожному казино, окрім анонімного, одному гравцеві дозволено створити лише один обліковий запис. Тож, на мій погляд, правильним вибором буде зв’язатися з казино та попросити повторно відкрити ваш рахунок, а не створювати новий. Мова йде не лише про один активний обліковий запис; з моєї точки зору, проблема полягає більше у створенні кількох облікових записів.

Отже, щоб уникнути непорозумінь, коли ви створювали другий обліковий запис, ви також повідомили казино про дублювання, будь ласка?


З іншого боку, я вважаю, що, особливо в такому випадку, усі обставини мають значення та можуть зіграти значну роль на завершальній стадії розгляду скарги.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт Радка,

Я початківець гравець і до цієї ситуації не знав, що обліковий запис не можна видалити, а лише заблокувати.


Тим не менш, казино повідомило мені, що воно закрите, і я зрозумів, що було видалено, оскільки в моїх початкових повідомленнях я просив видалити обліковий запис.


Якби казино повідомило мені, що мій обліковий запис дійсно заблоковано, я б зв’язався з ними та попросив їх відкрити мій початковий рахунок після 3 місяців відсутності гри та отримання допомоги/лікування у зв’язку з моєю проблемою з азартними іграми.


Щоб отримати вигоду, я волів би використовувати свій старий обліковий запис. Я там VIP-учасник після того, як зіграю понад 50 000 доларів за один місяць. У мене є бонуси, мій рахунок там повністю верифікований, мої банківські картки та банківські реквізити вже налаштовані. Я думав, що його закрито/вилучено, тому що це те, що мені сказали в казино.


Казино зобов’язане вказати це в електронному листі після підтвердження закриття.


Крім того, відповідальне казино повинно уникати подібних ситуацій мати обов’язкову реєстрацію з верифікацією. Користувачеві не можна дозволяти вносити жодного цента без перевірки.


Натомість вони повністю знали про мої депозити та не змогли зупинити мій рахунок від 26 депозитів на 4650 доларів США за 72 години. Я перевірив депозити, насправді я грав 3 дні. Лише після процесу перевірки мій обліковий запис було видалено, а мої виграші анульовано. Моя IP-адреса була такою ж, мій номер мобільного телефону, який був єдиною частиною, яку я підтвердив, точно такий же, як і мій перший обліковий запис. Моя адреса, мої картки використані, вони не можуть не знати, що я грав. Казино точно знало, що вони робили з цією оманливою тактикою.


Відверто кажучи, я б не був на цьому форумі й не писав ці повідомлення, якби мені не пощастило і я не виграв з останнього депозиту, який збирався зробити за довгий час. Єдина причина, про яку ми тут говоримо, полягає в тому, що я виграв, і тепер вони мені не платять, тому що вони вводять мене в оману, вважаючи, що мій обліковий запис закрито, хоча насправді він був лише заблокований, що змусило мене відкрити новий обліковий запис і порушити їхні умови навіть не знаючи.


дякую

Ясін

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
mq5dnyf4c4
1 тиждень тому

Шановний mq5dnyf4c4,

Ми глибоко шкодуємо, що почули про ваш досвід. Щоб детальніше дослідити ситуацію, надайте докладнішу інформацію про свій досвід або зв’яжіться з нашою командою підтримки.

Автоматичний переклад.
yasinozdemir88
1 тиждень тому

Привіт.

Мені шкода, що ви опинилися в цій скрутній ситуації, і я бачу, звідки виникла проблема. Як я бачу, ви попросили казино видалити ваш обліковий запис, і вони підтвердили закриття облікового запису. Ну ось і все. Закриття підвищує перспективу повторного відкриття рахунку. Якби казино лише підтвердило видалення облікового запису, обставини були б більше на вашу користь. Будь ласка, ви можете відчути різницю?

На жаль, це саме та причина, чому новим гравцям слід завжди читати положення та умови. 🙁 Боюся, що це найосновніше.

У будь-якому випадку подання скарги було хорошим вибором; якщо нічого іншого, мої колеги ретельно розслідуватимуть це питання. Якщо є спосіб знайти рішення, мої колеги зроблять усе можливе.

Побачимо результат, і я бажаю вам найкращого результату.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

WinSpirit Casino - це гідне онлайн-казино з усіма хорошими іграми.

хороший сайт або привабливий додаток

бонусна програма / програма лояльності, а також програма VIP


дійсно рекомендується!

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого