11 міс. тому
Тут ви можете обговорити WinSpirit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я був зареєстрований протягом деякого часу, пройшов усі рекламні акції в соціальних мережах і Facebook і встановив додаток, але для нього не було безкоштовних обертань. Служба підтримки допомогла і пообіцяла перевірити, а потім додати пізніше, все було 4 місяці тому, я все зробив, будь ласка, забронюйте безкоштовні обертання
Дякую
I've been registered for some time and have completed all the promos on social media and Facebook and installed the app, but there were no free spins for it. Support helped and promised to check it and then add it later, the whole thing was 4 months ago now, I have everything done please book the free spins
Thanks
Ich bin schon seit einiger Zeit angemeldet und habe alle Promos abgeschlossen Social Media und Facebook und App installieren, doch Freispiele gab es dafür nicht der Support hat geholfen und versprach dies zu prüfen und dann später hinzufügen,das ganze ist jetzt 4 Monate her ich habe alles gemacht bitte die Freispiele noch buchen
Danke
Чи є у вас скріншоти бонусів, які ви використали, щоб отримати безкоштовні обертання? Чи є ще щось, за що вам можуть запропонувати бонус казино? Відповідь від казино завжди однакова, що вони кредитують вас, але нічого не відбувається, так?
Дай мені знати.
Do you have any screenshots of what bonuses you have fulfilled to get free spins ? Is there anything else you could be offered a casino bonus for ? The answer from the casino is always the same that they credit you but still nothing happens yes ?
Let me know.
Розумієте, я зробив обидва, а потім була кампанія в соціальних мережах, але там теж нічого не було
You see, I did both of them, and then there was a social media campaign but there was nothing there either
Siehst du das die beiden habe ich gemacht, und dann gab es noch eine Social Media Aktion doch auch da war nichts
Якщо казино пообіцяло вам бонус, і це триває вже 4 місяці, і ви отримуєте ту саму відповідь знову і знову, тоді я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Зробити це можна тут, за цим посиланням .
Як ви думаєте, чи буде воно того варте?
If the casino promised you a bonus and it's been going on for 4 months and it's the same answer over and over again, then I would recommend filing a complaint and our team will try to help you.
You can do so here on this link.
Do you think it will be worth it ?
Тож для мене це працювало з самого початку (принаймні до "тепер") від 10FS для реєстрації.... менше 30 хвилин, 40 євро та 3 рівня вище
So for me it worked from the beginning (at least until "now") from 10FS for registration.... less than 30 minutes, 40€ and 3 levels higher
Привіт, це чудово, якщо вам вдалося виграти хороші гроші. Ви намагалися зняти його чи хотіли б продовжити гру?
У будь-якому випадку, я радий, що у вас не було подібних проблем і бонус вам було зараховано без жодних проблем, тому що минулого разу ми мали тут проблему з бонусами.
Однак вам подобається казино? 😊
Hi, so it's great if you managed to win some nice money. Did you try to withdraw it or would you rather keep playing ?
Anyway, I'm glad you didn't have similar problems and the bonus was credited to you without any issues, because the last time we had a problem with bonuses here.
However, do you like the casino ? 😊
Шановний zenseicube,
Нам сумно чути про труднощі, які у вас виникли. Не могли б ви поділитися подробицями свого досвіду та адресою електронної пошти чи ідентифікатором, щоб ми могли продовжити розслідування вашої справи?
Dear zenseicube,
We’re saddened to hear about the difficulties you’ve had. Could you share details of your experience and email or ID so we can investigate your case further?
Кілька разів у мене виникали проблеми зі зняттям грошей, вони все ще запитують, чи є копії старих карток, якими я вже давно не користуюся, я думаю, що вони просто використовують це як виправдання, щоб не покласти гроші на новий картковий рахунок, який я надіслав. не довіряйте їм взагалі, тому для мене WinSpirit був справді поганим досвідом (я ніколи не зрозумію, навіщо їм потрібні фотографії карток, якщо я не використовую їх для виведення) у будь-якому випадку вони зовсім нечесні, вибирають онлайн-казино Anther для грати в азартні гроші...
I had problems withdrawing money a couple of times they are still asking me if copies of old cards I’m not using anymore for a longtime I think they just use it as an excuse to not putting money in the new card-account I sent I don’t trust them at all so for me WinSpirit was a really bad experience ( I will never understand why they want pics of cards if I don’t use them for the withdraw) anyway they are not honest at all choose anther online casino to gamble your money …
Я б сказав, що у представника казино є достатній шанс вирішити вашу проблему. Чи можете ви поділитися своїм ім’ям користувача або ідентифікатором свого казино?
Якщо я можу додати свою думку, казино має знати, що ви дійсно мали доступ до цих карток, тобто вони були справді вашими. Але не питайте мене чому. Б’юся об заклад, що може сказати лише хтось із казино.
У будь-якому випадку, ви можете надати ці копії? А також, будь ласка, як довго ви боретеся над цією темою?
Спробуємо щось розгадати...
I'd say there is a fair chance for a casino rep to address your issue. Can you perhaps share your casino user name or ID, please?
If I may add my opinion, the casino needs to know you actually had access to these cards, meaning they were truly yours. Don't ask me why, though. Only someone from the casino might tell, I bet.
Anyway, can you provide these copies? And also, for how long have you been struggling on this subject, please?
Let's try to figure something out...
Я вважаю, що winspirit справді гарно налаштований, і мені дуже подобається там грати. Окрім усього, ви також отримуєте багато безкоштовних обертань, а також дуже приємні безкоштовні обертання 🙂
I think winspirit is really nicely set up and I really like playing there. On top of everything, you also get a lot of free spins and also very nice free spins 🙂
Ich finde winspirit wirklich schön aufgebaut und ich mag es wirklich dort zu spielen. Zu allem kriegt man auch viele freispiele und auch sehr schöne freispiele 🙂
Привіт, я вважаю це казино справді чудовим, я можу грати у багато ігор, а це означає, що доступний дуже великий вибір ігор, що мене тішить. На жаль, я не можу грати у всі ігри, які пропонує Merkur, але це все одно дуже хороше казино, яке, я думаю, у будь-якому випадку буду рекомендувати друзям.
Hello, I think this casino is really great, I can play a lot of games, which means there is a very large selection of games available, which makes me happy. Unfortunately, I can't play all the games that Merkur offers, but it is still a very good casino, which is what I think in any case will recommend to friends.
Hallo ich finde dieses casino echt klasse ich kann viele spiele spielen das heisst es ist ein sehr grosse auswahl an spielen vorhanden das freut mich shet leider kann ich nichz alle spiele spielen wie merkur anbietet trotdem ist es ein sehr gutes casino was ich in jedem fall meinen freunden weiter empfehlen werde.
Цікаво знайти двох гравців з однієї країни, які хвалять те саме казино. 🙂
Ви також отримали безкоштовні обертання за свою вдячність? Я вважаю це звичайною практикою, тому я просто запитую...
It's interesting to find two players from the same country praising the same casino. 🙂
Did you also get free spins for your appreciation? I find it a common practice, so I'm just asking...
Привіт, я вважаю це казино справді чудовим, я можу грати у багато ігор, а це означає, що доступний дуже великий вибір ігор, що мене тішить. На жаль, я не можу грати у всі ігри, які пропонує Merkur, але це все одно дуже хороше казино, яке, я думаю, у будь-якому випадку буду рекомендувати друзям.
Hello, I think this casino is really great, I can play a lot of games, which means there is a very large selection of games available, which makes me happy. Unfortunately, I can't play all the games that Merkur offers, but it is still a very good casino, which is what I think in any case will recommend to friends.
Hallo ich finde dieses casino echt klasse ich kann viele spiele spielen das heisst es ist ein sehr grosse auswahl an spielen vorhanden das freut mich shet leider kann ich nichz alle spiele spielen wie merkur anbietet trotdem ist es ein sehr gutes casino was ich in jedem fall meinen freunden weiter empfehlen werde.
Привіт. Як щодо тебе? 🙂Як вам цей форум? Можливо, якісь рекомендації від казино?
Будь ласка, що має означати цей Меркус? Ви говорите про Winspirit Casino ?
Будь ласка, дайте мені знати 🙏
Hello. How about you? 🙂How did you find this forum? Any recommendations from the casino, perhaps?
What is this Merkus supposed to mean, please? Are you talking about Winspirit Casino?
Kindly let me know 🙏
На жаль, ще ні... але дякую🙂
Not yet unfortunately... but thank you🙂
Noch nicht leider ... aber danke🙂
Winspirit вразив мене з самого початку, наскільки він чудово налаштований, і мені він подобається, тому що є всі ігри, у які я люблю грати, і я дякую вам за всі безкоштовні обертання та можливості зробити щось із нічого. Мені подобається, що є Book of Dead і Razor Shark 😍 мої абсолютні улюблені ігри, і я також вважаю, що це фантастично, що ви часто отримуєте безкоштовні обертання в WhatsApp. Дуже дякую, що знайшли це казино 🙂
Winspirit has impressed me from the start, just how beautifully it is set up and then I love it because there are all the games that I like to play and I thank you for all the free spins and opportunities to make something out of nothing. I love that there are Book of Dead and Razor Shark 😍 my absolute favorite games and I also think it's fantastic that you often get free spins on WhatsApp. Thank you very much for finding this casino 🙂
Winspirit hat mivh von Anfang an begeistert schon allein wie schön es aufgebaut ist und dann liebe ich es da es da alle spiele gibt die ich gerne spiele und ich danke für die ganzen freispiele und Möglichkeiten aus nichts etwas zu machen. Ich liebe es das es da book of dead und razor shark gibt 😍 meine absoluten lieblings spiele und noch dazu finde ich es fantastisch das man bei whatsapp öfter mal Freispiele bekommt. Ich danke euch herzlich das ich dieses casino gefunden habe 🙂
Шановна sahrnatascha03,
Дякую за цей теплий і позитивний відгук. Сподіваємося, що подальший досвід роботи з WinSpirit принесе вам ще більше задоволення та приємних моментів. Бажаю тобі удачі та багато великих виграшів!
Dear sahrnatascha03,
Thank you for this warm and positive review. We hope that your future experience with WinSpirit will bring you even more satisfaction and pleasant moments. I wish you good luck and lots of big wins!
Liebe sahrnatascha03,
Vielen Dank für diese herzliche und positive Bewertung. Wir hoffen, dass Ihre zukünftige Erfahrung mit WinSpirit Ihnen noch mehr Zufriedenheit und angenehme Momente bescheren wird. Ich wünsche Ihnen viel Glück und viele große Gewinne!
Вони знають усе про проблему, але нічого не зробили, щоб її вирішити. Я не думаю, що це казино є легітимним... Я збираюся перенести цю проблему на наступний і зупинити їх, роблячи те, що вони роблять ( гроші йдуть тільки без виходів…) … тому будь-хто, хто грає в онлайн-ігри, не повинен віддавати гроші цим шахраям..з казино Winspirit
They know everything about the issue and they didn’t do anything to fix it I don’t think this casino is ligit….I’m going to take this issue to the next and stop them by doing what they are doing ( money going only in no outs…) … so anyone gambling online Should not give money to those crooks..of Winspirit casino
Привіт, чи означає це, що ви також зіткнулися з такою ж проблемою з казино? Проблема в верифікації картки, яку ви використовували для депозиту, чи у вас проблеми зі зняттям коштів?
Будь ласка, повідомте мені трохи більше про ситуацію.
Hello, does this mean that you also encountered the same problem with the casino ? Is the problem in the verification of the card you used to deposit or are you having problems with the withdrawal ?
Please let me know a bit more about the situation.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.