ФорумКазиноWinSpirit Casino - загальне обговорення

WinSpirit Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від zenseicube
|
8690 переглядів 68 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити WinSpirit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Я був зареєстрований протягом деякого часу, пройшов усі рекламні акції в соціальних мережах і Facebook і встановив додаток, але для нього не було безкоштовних обертань. Служба підтримки допомогла і пообіцяла перевірити, а потім додати пізніше, все було 4 місяці тому, я все зробив, будь ласка, забронюйте безкоштовні обертання


Дякую

Автоматичний переклад.
zenseicube
11 міс. тому

Чи є у вас скріншоти бонусів, які ви використали, щоб отримати безкоштовні обертання? Чи є ще щось, за що вам можуть запропонувати бонус казино? Відповідь від казино завжди однакова, що вони кредитують вас, але нічого не відбувається, так?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Розумієте, я зробив обидва, а потім була кампанія в соціальних мережах, але там теж нічого не було

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не можу завантажити фотографії, можна відправити кудись в інше місце

Автоматичний переклад.
zenseicube
11 міс. тому

Якщо казино пообіцяло вам бонус, і це триває вже 4 місяці, і ви отримуєте ту саму відповідь знову і знову, тоді я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Зробити це можна тут, за цим посиланням .

Як ви думаєте, чи буде воно того варте?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тож для мене це працювало з самого початку (принаймні до "тепер") від 10FS для реєстрації.... менше 30 хвилин, 40 євро та 3 рівня вище

Автоматичний переклад.
Koma91
10 міс. тому

Привіт, це чудово, якщо вам вдалося виграти хороші гроші. Ви намагалися зняти його чи хотіли б продовжити гру?

У будь-якому випадку, я радий, що у вас не було подібних проблем і бонус вам було зараховано без жодних проблем, тому що минулого разу ми мали тут проблему з бонусами.

Однак вам подобається казино? 😊

Автоматичний переклад.
zenseicube
10 міс. тому

Шановний zenseicube,

Нам сумно чути про труднощі, які у вас виникли. Не могли б ви поділитися подробицями свого досвіду та адресою електронної пошти чи ідентифікатором, щоб ми могли продовжити розслідування вашої справи?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Кілька разів у мене виникали проблеми зі зняттям грошей, вони все ще запитують, чи є копії старих карток, якими я вже давно не користуюся, я думаю, що вони просто використовують це як виправдання, щоб не покласти гроші на новий картковий рахунок, який я надіслав. не довіряйте їм взагалі, тому для мене WinSpirit був справді поганим досвідом (я ніколи не зрозумію, навіщо їм потрібні фотографії карток, якщо я не використовую їх для виведення) у будь-якому випадку вони зовсім нечесні, вибирають онлайн-казино Anther для грати в азартні гроші...

Автоматичний переклад.
machimachane
10 міс. тому

Я б сказав, що у представника казино є достатній шанс вирішити вашу проблему. Чи можете ви поділитися своїм ім’ям користувача або ідентифікатором свого казино?

Якщо я можу додати свою думку, казино має знати, що ви дійсно мали доступ до цих карток, тобто вони були справді вашими. Але не питайте мене чому. Б’юся об заклад, що може сказати лише хтось із казино.

У будь-якому випадку, ви можете надати ці копії? А також, будь ласка, як довго ви боретеся над цією темою?

Спробуємо щось розгадати...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вважаю, що winspirit справді гарно налаштований, і мені дуже подобається там грати. Окрім усього, ви також отримуєте багато безкоштовних обертань, а також дуже приємні безкоштовні обертання 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я вважаю це казино справді чудовим, я можу грати у багато ігор, а це означає, що доступний дуже великий вибір ігор, що мене тішить. На жаль, я не можу грати у всі ігри, які пропонує Merkur, але це все одно дуже хороше казино, яке, я думаю, у будь-якому випадку буду рекомендувати друзям.

Автоматичний переклад.
sahrnatascha03
10 міс. тому

Цікаво знайти двох гравців з однієї країни, які хвалять те саме казино. 🙂

Ви також отримали безкоштовні обертання за свою вдячність? Я вважаю це звичайною практикою, тому я просто запитую...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я вважаю це казино справді чудовим, я можу грати у багато ігор, а це означає, що доступний дуже великий вибір ігор, що мене тішить. На жаль, я не можу грати у всі ігри, які пропонує Merkur, але це все одно дуже хороше казино, яке, я думаю, у будь-якому випадку буду рекомендувати друзям.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. Як щодо тебе? 🙂Як вам цей форум? Можливо, якісь рекомендації від казино?

Будь ласка, що має означати цей Меркус? Ви говорите про Winspirit Casino ?

Будь ласка, дайте мені знати 🙏



Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

На жаль, ще ні... але дякую🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Winspirit вразив мене з самого початку, наскільки він чудово налаштований, і мені він подобається, тому що є всі ігри, у які я люблю грати, і я дякую вам за всі безкоштовні обертання та можливості зробити щось із нічого. Мені подобається, що є Book of Dead і Razor Shark 😍 мої абсолютні улюблені ігри, і я також вважаю, що це фантастично, що ви часто отримуєте безкоштовні обертання в WhatsApp. Дуже дякую, що знайшли це казино 🙂

Автоматичний переклад.
sahrnatascha03
10 міс. тому

Шановна sahrnatascha03,

Дякую за цей теплий і позитивний відгук. Сподіваємося, що подальший досвід роботи з WinSpirit принесе вам ще більше задоволення та приємних моментів. Бажаю тобі удачі та багато великих виграшів!

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Вони знають усе про проблему, але нічого не зробили, щоб її вирішити. Я не думаю, що це казино є легітимним... Я збираюся перенести цю проблему на наступний і зупинити їх, роблячи те, що вони роблять ( гроші йдуть тільки без виходів…) … тому будь-хто, хто грає в онлайн-ігри, не повинен віддавати гроші цим шахраям..з казино Winspirit

Автоматичний переклад.
mq5dnyf4c4
9 міс. тому

Привіт, чи означає це, що ви також зіткнулися з такою ж проблемою з казино? Проблема в верифікації картки, яку ви використовували для депозиту, чи у вас проблеми зі зняттям коштів?

Будь ласка, повідомте мені трохи більше про ситуацію.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого