Привіт!
Для мене це також звучить як проблема, яку ми звикли називати «змішаними фондами». Це ситуація, коли гравець може відчувати, що бонус закінчився, але з точки зору казино умови бонусу все ще діють.
Зазвичай гравці повинні зняти кошти після того, як ставка буде завершена, інакше ці ліміти бонусів залишаються активними як сам бонус.
Чесно кажучи, для мене це не здається природним. Тому вкрай важливо охопити таку ситуацію принаймні чітко, щоб ніхто не потрапив у біду несвідомо.
Однак, виходячи з вашої скарги , я вважаю, що справжня проблема полягає в реєстраційних даних, зокрема в країні проживання, або, краще сказати, полягає у відсутності технічних обмежень з боку казино....
Будемо сподіватися, що команда розгляду скарг дійде до суті та допоможе вам. 🤞
Hey there!
To me, it also sounds like an issue we used to call "mixed funds". It's a situation when a player might feel like the bonus has ended, but from the casino's point of view, bonus terms still apply.
Usually, players have to withdraw the funds once the wagering has been completed, otherwise, those bonus limits are still active as the bonus itself.
Honestly, to me, it does not feel natural. Hence, it is crucial to cover such a situation strictly in terms, at least, so no one gets into trouble unknowingly.
Based on your complaint, though, I feel the real problem lies in the registration details, specifically in the country of residence, or should I say, lies in the lack of technical restrictions on the casino's side....
Let's hope the Complaint Team will get to the bottom and help you out. 🤞
Автоматичний переклад.