1 рік тому
Тут ви можете обговорити WinPort Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Winport відстій і обманом позбавив мене моїх грошей.
Winport sucks and scammed me out of my money.
Я хочу знати, як я можу повернути свій депозит, оскільки вони не є шахрайством
I want to know how can I get my deposit back because they are nothing hit fraud
Привіт! Оскільки ваша скарга все ще відкрита, все ще є шанс отримати гроші. Я помітив, вони сказали, що ви робите ставку понад ліміт. Це насправді звучить як простий випадок. Вони або мають доказ того, що ви дійсно порушили умови, або ні, і вони вигадали.
Hi, since you still have your complaint open, there's still a chance you get paid. I noticed they said you bet over the limit. That actually sounds like a simple case. They either have a proof showing that you really breached the condition or they don't and they made it up.
Хтось знає, як я можу повернути свій депозит або довести, що я дотримувався вказівок, щоб зняти бонус. Їхнє виправдання полягало в тому, що я зробив ставку 12,50, яку я б ніколи не зробив, навіть якби у мене була купа грошей на гру. Це раптово з’явилося в моїй історії, і це неправильно, але це причина, чому я не можу зняти свої виграші
Anybody know how I can get my deposit back or prove that I did go by the guidelines in order to withdraw from a bonus. Their excuse was I placed a 12.50 bet that I would never do even if I had tons of money on the game. It all of a sudden showed up in my history and is not correct but is their reason why I can't withdraw my winnings
Привіт,
Ви хочете сказати, що казино змінило вашу ігрову історію, щоб тепер анулювати ваші виграші? Ну, боюся, було б досить важко довести щось подібне.
Чи є шанс, що ви випадково придбали будь-яку функцію, наприклад безкоштовні обертання, блокування барабанів тощо?
У кожному разі я також вважаю, що доцільно дочекатися завершення розгляду вашої скарги .
Hello,
are you saying that the casino has altered your gaming history to void your winnings now? Well, would be quite hard to prove something like that, I'm afraid.
Any chance that you accidentally bought any kind of feature, such as free spins, lock reels, and so on?
In every case, I also think that it is a good idea to wait for the conclusion of your complaint.
Цілком можливо, найповільніше оплачуване казино, яке я коли-небудь зустрічав. Вони обмежують мої зняття до 200 австралійських доларів на тиждень (TOS каже 2 тис.).. на балансі майже 18 тис. Він не буде завершений до середини 2024 року за нинішніх темпів.
Quite Possibly the slowest paying casino I have ever encountered. They are limiting my withdrawls to $200 AUD a week (TOS Says 2k).. for an almost 18k balance. It literally will not be completed until mid 2024 at the current rate.
Ну, я думаю, це гірка ситуація.
Я прочитав вашу скаргу , але нічого там не можна знайти, тому що казино повністю її проігнорувало, як і вас раніше...
Не найкраща картина на даний момент.
Well, I guess it's a bittersweet situation.
I read your complaint, not much to be found there because the casino ignored it completely as well as ignored you before...
Not the best picture at the moment.
Це казино є шахрайством. Вони забрали мої 3500 виграшів і знизили їх до 200, тому що на моєму рахунку було 35 центів від попереднього бездепозитного бонусу. (Мабуть, ваш старий бонус залишається, доки ваш баланс не впаде нижче 0,30 центів. У мене було 0,35) Вони схвалили виведення 200 BTC і сказали, що його буде надіслано протягом 24 годин. 120 годин потому, але вони все ще не отримали його, і вони не відповідають на електронні листи. Таким чином двічі обдурили. Якщо вони не виплатять законні 200 доларів готівкою, які вони навіть схвалили, які шанси ви матимете, якщо справді виграєте?
This casino is a scam. They took my 3500 in winnings and knocked it down to 200 because I had 35 cents in my account from a previous no deposit bonus. ( Apparently your old bonus stays until your balance drops below .30 cents. I had .35)They did approve the BTC withdrawal for 200 and said it would be sent within 24 hours. 120 hours later and still have not received it and they will not respond to emails. So sorta scammed twice. If they won't pay a legitimate $200 cash out that they even approved what chance are you going to have if you actually win big?
Вибачте, але з того, що ви щойно опублікували, здається, що бонус все ще був активним. Технічно казино правильне, вам не здається?
Я погоджуюсь, що ситуація досить важка! Успіхів зі скаргою .
I'm sorry to say that, but from what you just posted, it seems like the bonus was still active. Technically the casino is correct, don't you think?
I agree it's kind of a harsh situation, though! Good luck with the complaint.
Згоден, це досить жорстко і дуже підступно. Кожне інше казино, в якому я коли-небудь грав, скидає бонуси після того, як ваш баланс падає нижче долара, а не 30 центів. Я думаю, що головна проблема зараз полягає в тому, що вони не платять 200 доларів, які вони схвалили. Вони просто перестали відповідати на будь-які листи, а я весь час був ввічливим і ввічливим. Якщо казино не захоче вилучити невеликі 200 доларів, які ваші шанси, якщо ви дійсно виграєте великий? Якщо ви казино, яке приймає депозити, але не виплачує законні виграші, які ви схвалюєте, тоді ви шахраї та злочинці.
I agree, it is pretty harsh and very sneaky. Every other casino I ever played at reset bonuses after your balance drops below a dollar not 30 cents. I think the main issue now though is the fact that they are not paying the $200 that they approved. They have simply stopped replying to any emails and I have been polite and courteous throughout. If a casino will not honor a small $200 withdrawal what are your chances if you actually win big? If you are a casino that takes deposits but won't pay legitimate winnings that you approve then you are scammers and criminals.
Незважаючи на проблему з лімітом виграшу, я все ще вважаю, що казино має вшанувати схвалення цих 200 доларів. Чи можу я дізнатися, чи виходили ви з казино раніше?
У будь-якому випадку, якщо ваш обліковий запис підтверджено та вашу історію ігор перевірено, я сподіваюся на швидке зняття коштів. Дайте мені знати, як це відбувається, якщо казино не зможе вам виплатити, ви завжди можете подати скаргу 🙌.
У цій статті пояснюється, чого очікувати:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Дай мені знати, що ти думаєш про це.
Despite the issue with the winning cap, I still think the casino should honor the approval of those $200. May I know whether you have successfully withdrawn from the casino before?
Anyway, if your account is verified, and your gaming history is checked I would expect a quick withdrawal. Let me know how it goes, if the casino fails to pay you out, you can always consider submitting a complaint 🙌.
This article explains what to expect:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about that.
Завдяки рекламі (і зниженому рейтингу) на Casino Guru мені тепер виплачують 1000 на тиждень. Загальний час від виграшу до повної виплати становитиме близько 6 місяців, прикро, але набагато краще, ніж 2 роки, як це виглядало. Дякуємо за вашу допомогу.
Thanks to the Publicity (and reduced rating) on Casino Guru, I'm now being paid out at 1000 a week. Total time from win to complete payout will be about 6 months, woeful, but much better than the 2 years it was looking like. Thanks for your assistance.
Це звучить набагато краще. У будь-якому випадку, я все ще не розумію, як будь-яке казино може знизити ваш ліміт виведення до 200 євро на тиждень. Ви навіть не виграли надзвичайно велику суму. Я маю на увазі, що приємно виграти 17 тисяч австралійських доларів у казино, але я не можу уявити собі виграш 100 тисяч чи мільйонів. Вам ніколи не вдасться зняти таку велику суму. Точно не з такими обмеженнями.
That sounds much better. Anyway, I still don't understand how any casino can lower your withdrawal limit to 200 eur per week. You didn't even win an extremely high amount. I mean, it's nice to win 17k AUD in a casino, but I can't imagine winning 100k or millions. You'd never manage to withdraw such a high amount. Definitely not with those limits.
Вони відмовляються виплачувати мої 100$ 65$, якщо я вніс депозит, щоб зняти свій бонус у 40$. Вони брехуни та злодії, і їх слід занести в чорний список.
They are refusing to pay out my 100$ 65$ if which I deposited to withdraw my 40$ bonus. They are liars and Theives and should be black listed.
Привіт, казино назвало вам причину, чому воно не хоче виплачувати вам гроші? Ви виконали всі умови бонусу?
Чи можете ви розповісти нам більше, щоб ми могли спробувати вам допомогти?
Hi, did the casino give you a reason why it doesn't want to pay you out ? Did you meet all the conditions of the bonus ?
Can you please tell us more so we can try to help you ?
Дякуємо за відповідь. Спочатку вони сказали мені, що мені потрібні додаткові документи, оскільки вони не були впевнені щодо першого для kyc. Я поставив безліч, і вони не могли сказати, що це не спрацює. Далі вони сказали, що бонус має максимум 40 доларів, але був мінімальний вихід 100 доларів. Я сказав їм, що маю загальну суму бонусу, тобто все, що було в моєму гаманці за хвилину вилучення 100 доларів. Потім мені сказали, що я повинен спочатку зробити депозит. Вони не дозволяли мені зняти, якщо це не був депозит у розмірі 60 доларів, цього ніколи не було в жодному тексті, який я ніде знайшов, було сказано, що перед зняттям потрібен депозит, але не було зазначено, скільки. Я був дуже Лірі, але зрештою я вніс 65 доларів у лайткоїни, 5 доларів додатково, тому вони не могли сказати, що після переказу ці комісії зробили його меншим за 60 доларів. Вніс і відтворив покрокове керівництво 2X, а потім відтворював його, поки не мав трохи більше 100 доларів. Потім вони сказали, що мені потрібно надати документи для перевірки KYC (знову). На даний момент я вважаю, що втратив гроші, тому що це абсурдно. Я надаю це. Я чекаю близько місяця, мені кажуть ще 3 дні кожного дня, коли я запитую. Потім я отримую відмову, тому що мені сказали, що десь по дорозі я поставив 7,50 доларів... Я цього не зробив, і вони не надали жодних документів, що я зробив. Тому вони забрали сорок доларів бонусу, залишивши у мене 60, а потім як безкоштовний «бонус» вони додали 5 доларів. Я сказав їм, що не хочу цього, і щоб залишити ці 40 доларів, поверніть мені мій депозит. Вони сказали, що ні, тому що вони могли перевести лише мінімум 100 доларів. Вони нічого не могли зробити. Потім підірвали мій рахунок, тому я не зміг нічого виграти з шістдесяти, щоб отримати мінімальний кеш-аут. І я знаю, якби я це зробив, вони б сказали щось про бонус у 5 доларів, про який я не просив. Вони шахраї. Я все ще хочу повернути свої 60 доларів.
Thank you for your reply. First they told me that I needed more documents because they were unsure about the first for the kyc. I supplied a plethora and they couldn't say it wouldn't work. Next they said the bonus had a 40$ max out but there was a min out was 100$. I told them that I had my bonus total, which was all I had in my wallet over the 100$ min out. They then told me that I had to make a deposit first. They wouldn't let me withdraw unless it was a 60$ deposit, this wasn't ever in any of the text that I found anywhere, it had said a deposit was needed before a withdrawal but not how much. I was very Leary but eventually I deposited 65$ in litecoin, 5$ extra so they couldn't say that after the transfer that fees made it less than 60$. Deposited and played the 2X walkthrough off and then played it down until I had slightly over 100$. They then said I needed to provide documents for kyc check (again) at this point I'm figuring I lost the money because how absurd is this so far. I provide it. I wait about a month being told 3 more days every day I ask. I then get a denial because I was told that somewhere along the way I bet $7.50... I didn't, and they didn't provide any documentation that I did. So they took away the forty dollars bonus leaving me with 60, then as a free "bonus" they added 5$. I told them I didn't want it and to keep the fricken 40$ give me back my deposit. They said no because they could only cash out min 100$. Nothing they could do. Then nerfed my account so I couldn't win anything off the sixty inorder to get to the min cash out. And I know if I did they would say something about the 5$ bonus I didn't ask for. They are crooks. I still want my 60$ back.
Тож це справді досвід, і я розумію, що у вас його багато, я б зосередився на тому, що ви згадали: «Я чекаю приблизно місяць, коли мені кажуть ще 3 дні щодня, про що я запитую» та речення «Мені це сказали десь як я поставив $7,50... Я не зробив, і вони не надали жодних документів, що я зробив. Тому вони забрали сорок доларів бонусу, залишивши у мене 60, а потім як безкоштовний «бонус» вони додали 5 $. " і пропонуємо вам подати скаргу, щоб побачити, як справи виглядають. Просто натисніть на це посилання, де його можна відкрити: https://casino.guru/complaints
Однак ми також маємо погляд на цю ситуацію, який полягає в тому, що правило максимальної ставки є галузевим стандартом. З іншого боку, ми вважаємо, що це правило має застосовуватися на рівні програмного забезпечення, що означає, що програмне забезпечення або веб-сайт казино не повинні дозволяти гравцям робити ставки, вищі за ліміт. Крім того, максимальні розміри ставок повинні бути чітко відображені, в ідеалі в лобі казино або безпосередньо в іграх, якщо це можливо. Ось як ми дивимось на цю ситуацію, але, на нашу думку, кожен випадок також має розглядатися окремо. ми також створили гарний посібник, до якого я також додам посилання, якщо вам цікаво дізнатися більше: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#max-bets
У вашому випадку я сподіваюся, що все складеться добре, і я буду радий, якщо ви оновите, якщо у вас є нова інформація.
So that's really the experience and I understand that you have a lot of that, I would focus on what you mentioned: "I wait about a month being told 3 more days every day I ask" and the sentence "I was told that somewhere along the way I bet $7.50... I didn't, and they didn't provide any documentation that I did. So they took away the forty dollars bonus leaving me with 60, then as a free "bonus" they added 5$." and offer you to file a complaint to see how things are looking. Just click on this link where you can open it: https://casino.guru/complaints
However, we also have a view on this situation, which is that the max bet rule is the industry standard. On the other hand, we think that this rule should be enforced at software level, which means that the casino's software or website shouldn't let players place higher bets than the limit. Additionally, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games if it is possible. This is how we look at this situation, but each case should also be dealt with separately according to us. we have also made a well-made guide to which I will also add a link, if you are interested to learn more: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#max-bets
In your case, I hope that everything will turn out well and I would be glad if you would update if you have some new information.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.