ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від chja83
|
28447 переглядів 177 відповідей |
|
1 2 3...9
valdisbatkovic
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, постарайтеся надати кожну фотографію саме так, як вас вказує казино.

Я припускаю, що ви можете спробувати зробити чіткіше зображення або більше дбати про хороше освітлення – просто переконайтеся, що інформацію видно.

Перший етап – це успішне проходження KYC, це дійсно необхідно. Якщо вам не вдається зробити це знову, зверніться по допомогу до служби підтримки.

Будь ласка, дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є деякі проблеми з виведенням коштів у казино spinbetter. Це був не єдиний випадок, коли майже всі мої зняття було відмовлено. І я програв всю суму через проблеми з азартними іграми. Вони просто відмовляють у моїх проханнях, і це так засмучує... Онлайн-консультанти щойно сказали: спробуйте перевести готівку пізніше (я спробував уже 4-5 годин) або внесіть мінімальну суму за допомогою способу оплати, який я хочу використовувати для зняття коштів і поставте 1,1x. Я зробив це, але мені все одно відмовляють. Для мене це великі гроші, і я знаю, що немає можливості повернути їх. Я вже написав їм електронний лист, і вони сказали, що мої запити було відхилено через помилку обробки платежу, а моє останнє зняття було успішно виведено. Я пробував із різними сумами, я думаю, що 2 рази я отримав гроші, але більша частина грошей була втрачена через відхилені запити.

Автоматичний переклад.
szerverhiba999
1 рік тому

Це справді неприємний досвід! Ви помітили свої проблеми з азартними іграми під час спілкування з оператором? Я не можу відповісти за казино, я просто думаю, що як тільки вони дізналися про технічні проблеми, обидві сторони мають докласти всіх зусиль, щоб захистити ваш баланс. 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не думаю, що я нічого їм говорив про свої проблеми з азартними іграми, але це погано, у них немає обмежень, щоб захистити гравців від відтворення виграшів, які вони отримали. І їм не пояснюють, чому у них технічні проблеми або коли вони збираються це виправити. Кожного разу вони казали спробувати зробити депозит тим самим методом, який я хочу використовувати для зняття коштів, але після того, як я це зробив, мої запити все одно отримували відмову.

Автоматичний переклад.
szerverhiba999
1 рік тому

До речі, перевірив огляд на якість відповідальних інструментів, які пропонує казино.

Там написано "дуже погано"

file

Я б сказав, що вам слід стежити за цією частиною загального рейтингу, щоб забезпечити безпеку.

Щодо депозиту, я вважаю, що вам слід почекати або спробувати знайти інший спосіб оплати.

Проблеми з платіжними провайдерами не так вже й рідкісні, що може бути причиною в даному випадку. Тож, можливо, казино ще не отримало приблизний час від свого постачальника платежів. Я прошу доступні варіанти оплати. Казино має сказати вам, які варіанти зараз працюють.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

казино є найбільшим крадіжкою в історії

Автоматичний переклад.
Miimii30
1 рік тому

Я коротко прочитав вашу скаргу , і я думаю, що ви повинні знати, що ми не є працівниками казино. 🙂

Тому, будь ласка, припиніть звинувачувати Томаша.

Здається, проблема полягає в методі виведення коштів, який зараз недоступний, чи не так?

Що ж, таке буває. Але казино має запропонувати робочу альтернативу. Вам запропонували якесь рішення?

Знаєте, бути наполегливим, не співпрацюючи, як правило, не найпростіший спосіб вирішити просту проблему.

Мідіння - найкращий спосіб. 🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

вибачте, якщо я думав, що він був працівником казино, я, чесно кажучи, не знав, що я просто бігаю за моїми грошима на деякий час, де я зробив власний депозит, і, на жаль, я не можу використовувати інші зняття цього біткойна, якого я не маю є, і я спробував Jeton, але він постійно повертається, що виплата виплачується лише за допомогою методу оплати, який я використав для внесення, який мені недоступний, оскільки я вніс Ober Bank Transfer

Автоматичний переклад.
Miimii30
1 рік тому

Це нормально, ми дуже часто помиляємося з казино, на жаль, гравці зазвичай очікують вищого рівня відповіді через помилку 🙂.

Я повністю розумію вашу проблему. Проте, очевидно, є причина, чому казино запропонувало вам інші варіанти оплати. Той, який ви віддаєте перевагу, наразі недоступний, ви не можете це змінити. 🙁 Поки що я б продовжував отримувати гроші, дискусії про справу ні до чого не приведуть.

Я вважаю, що найпростіший спосіб — прийняти альтернативи, запропоновані казино.

Якщо можна запитати, яка перешкода заважає вам створити, наприклад, крипто-гаманець?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я спеціально зареєструвався в Jeton, щоб мені могли виплатити гроші, але потім мені відмовили, сказавши, що гроші можна виплатити лише тим способом, яким я заплатив, але раптом він мені недоступний, хоча я перевірив, чи це також був банківський переказ як виплата, і це також було, і один із співробітників служби підтримки підтвердив мені це в чаті, і тепер я не можу його виплатити, я дуже злий, тому що це понад 360 євро

Автоматичний переклад.
Miimii30
1 рік тому

Думаю, я повільно втрачаю слід. Казино запропонувало Jeton як альтернативу, тому ви зареєстрували спосіб оплати, внісши мінімальну суму, він також буде недоступний для вас.

Чи правильно я зрозумів, будь ласка?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ні, будьте обережні, перш ніж покласти туди гроші, я запитав службу підтримки клієнтів, чи була виплата банківським переказом, оскільки я плачу лише негайним переказом, і він сказав, що так, я заплатив двічі, і куди я хотів виплатити, я раптом отримав повідомлення Вибір виплати без банківського переказу, але лише цей гаманець, кредитна картка та jeton, але їм наплювати, я повинен вибрати інший спосіб оплати, на який завжди відповідала брехлива служба підтримки клієнтів, тоді я отримав обліковий запис jeton у надія я можу отримати свої 360 євро, але вони брудні брехуни, які прийшли як відмова від виплати, будь ласка, скористайтеся варіантом виплати, який я використовував, щоб зробити свій депозит, я можу злякатися, це означає, що я не можу отримати свої гроші, тому що я сплачено через онлайн-банкінг, а помічники не перераховують його мені та не шукають зі мною рішення, вони ігнорують вас і думають, що можуть привласнити гроші

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Хіба ви не читали про мою проблему: я відкрив обліковий запис Jeton і підтвердив його, щоб отримати гроші, а платіж було відхилено, оскільки я мав використати той самий тип платежу, який я здійснив, і це був банківський переказ , з якого мені більше не потрібно вибирати, тому асоціальні думають, що вони можуть продовжувати розкрадати мої гроші. Це брудне казино треба було закрити. Тепер ти зрозумів, чому я так розлютився

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, будьте обережні, перш ніж покласти туди гроші, я запитав службу підтримки клієнтів, чи була виплата банківським переказом, оскільки я плачу лише негайним переказом, і він сказав, що так, я заплатив двічі, і куди я хотів виплатити, я раптом отримав повідомлення Вибір виплати без банківського переказу, але лише цей гаманець, кредитна картка та jeton, але їм наплювати, я повинен вибрати інший спосіб оплати, на який завжди відповідала брехлива служба підтримки клієнтів, тоді я отримав обліковий запис jeton у надія я можу отримати свої 360 євро, але вони брудні брехуни, які прийшли як відмова від виплати, будь ласка, скористайтеся варіантом виплати, який я використовував, щоб зробити свій депозит, я можу злякатися, це означає, що я не можу отримати свої гроші, тому що я сплачено через онлайн-банкінг, а помічники не перераховують його мені та не шукають зі мною рішення, вони ігнорують вас і думають, що можуть привласнити гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, оскільки наш текст автоматично перекладається для мене англійською мовою, надана інформація не завжди є такою очевидною. Тому я прошу переконатися, що я правильно дотримуюся всієї проблеми з самого початку.

Дозвольте запитати вас ще раз: чи є якийсь робочий варіант оплати, запропонований вам у казино?

Я не вважаю той факт, що вам спочатку сказали, що банківський переказ можливий, тому що зараз це невідповідний варіант.

Будь ласка, краще дотримуватися моєї точки зору?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хіба ви не читали про мою проблему: я відкрив обліковий запис Jeton і підтвердив його, щоб отримати гроші, а платіж було відхилено, оскільки я мав використати той самий тип платежу, який я здійснив, і це був банківський переказ , з якого мені більше не потрібно вибирати, тому асоціальні думають, що вони можуть продовжувати розкрадати мої гроші. Це брудне казино треба було закрити. Тепер ти зрозумів, чому я так розлютився

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я це прочитав, не хвилюйтеся.

Але поки що я зосереджуюсь на робочому рішенні. На жаль, спочатку це вимагає деяких відповідей.

Повірте мені, коли я скажу, що повністю співчуваю вам, я б теж розлютився.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, мені шкода, що я так роздратовано відповідаю, але це 350 євро, це великі гроші, і в мене немає ні біткойнів, ні чогось іншого, я просто ще більше розлючений, що запитав службу обслуговування клієнтів заздалегідь, якщо я заплачу до Банківський переказ Я також можу оплатити банківським переказом, тому що мені це підтверджено, інакше я б ніколи не заплатив туди двічі в житті, а тепер я взагалі не можу отримати свої гроші, вони постійно відповідають, що я повинен вибрати інший платіж, але я не можу, але я спробував це, коли прийшло відхилення, що я можу виплатити його лише тим самим способом оплати, який я вибрав у депозиті, але там немає банківського переказу для виплати до того, як я вніс, це було дивно там як виплата, тому я все одно ставив під сумнів службу підтримки клієнтів або взагалі не відповідала, або була така сама відповідь, як і в інших повідомленнях, або лише через тиждень вони зовсім не зацікавлені в тому, щоб я отримав свої гроші, вони кажуть, що я повинен використовувати гроші для ставок

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Служба підтримки клієнтів не зацікавлена в допомозі мені більше місяця, майже 2 місяці, я бігаю за своїми грошима, я зареєстрував обліковий запис Jeton, хоча я навіть не знаю, чи отримаю свої гроші, які хочу будь ласка, щоб гроші були перераховані мені, якщо ви можете внести за допомогою банківського переказу, який ви також можете виплатити, що, очевидно, доплачується казино eurm таким чином, щоб інші не могли отримати свої гроші. Я спробував гаманець Giro, я не знаю Що це таке, я також спробував це Виплатити мені це і чіпом, але ви можете зробити таку саму відмову з обома Я можу заплатити лише тому, хто готовий заплатити, як я заплатив, дуже смішно, це нахабство, чесно кажучи заберіть людей настільки повністю, що ви робите казино плюс і ваші співробітники заробляють на цьому ви повинні закрити своє казино це розкрадання грошей, але вас це не хвилює, але податкова роз'яснить, що якщо я повідомляю про щось у споживчий центр, я не один один з годинником робить це


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, мені шкода, що я так роздратовано відповідаю, але це 350 євро, це великі гроші, і в мене немає ні біткойнів, ні чогось іншого, я просто ще більше розлючений, що запитав службу обслуговування клієнтів заздалегідь, якщо я заплачу до Банківський переказ Я також можу оплатити банківським переказом, тому що мені це підтверджено, інакше я б ніколи не заплатив туди двічі в житті, а тепер я взагалі не можу отримати свої гроші, вони постійно відповідають, що я повинен вибрати інший платіж, але я не можу, але я спробував це, коли прийшло відхилення, що я можу виплатити його лише тим самим способом оплати, який я вибрав у депозиті, але там немає банківського переказу для виплати до того, як я вніс, це було дивно там як виплата, тому я все одно ставив під сумнів службу підтримки клієнтів або взагалі не відповідала, або була така сама відповідь, як і в інших повідомленнях, або лише через тиждень вони зовсім не зацікавлені в тому, щоб я отримав свої гроші, вони кажуть, що я повинен використовувати гроші для ставок

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Мені шкода, що казино спочатку дезінформувало вас, і я розумію, що це було причиною вашого депозиту.

Ми не можемо це змінити. З мого досвіду, гравці в подібній ситуації, як правило, створюють крипто-гаманець, і казино зазвичай також віддають перевагу цьому варіанту, тому для мене досить незвично вважати цей варіант непрацюючим.

Намагайтеся не розігрувати свої гроші.

Огидно, що нікого в казино не цікавить ваша проблема, поки вам кажуть грати на гроші. Що б вони сказали, якби ти виграв великий?

Нехай група розгляду скарг розбереться з цим, я молюся, щоб казино якнайшвидше одумалося!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Служба підтримки клієнтів не зацікавлена в допомозі мені більше місяця, майже 2 місяці, я бігаю за своїми грошима, я зареєстрував обліковий запис Jeton, хоча я навіть не знаю, чи отримаю свої гроші, які хочу будь ласка, щоб гроші були перераховані мені, якщо ви можете внести за допомогою банківського переказу, який ви також можете виплатити, що, очевидно, доплачується казино eurm таким чином, щоб інші не могли отримати свої гроші. Я спробував гаманець Giro, я не знаю Що це таке, я також спробував це Виплатити мені це і чіпом, але ви можете зробити таку саму відмову з обома Я можу заплатити лише тому, хто готовий заплатити, як я заплатив, дуже смішно, це нахабство, чесно кажучи заберіть людей настільки повністю, що ви робите казино плюс і ваші співробітники заробляють на цьому ви повинні закрити своє казино це розкрадання грошей, але вас це не хвилює, але податкова роз'яснить, що якщо я повідомляю про щось у споживчий центр, я не один один з годинником робить це


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сприймаю це як жахливий прояв невігластва щодо гравця!

Якщо ви знаєте про інших гравців у подібній ситуації, надішліть їх усіх сюди — я б сказав, що чим більше скарг буде подано, тим краще для гравців.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Служба підтримки клієнтів — це останнє, що ви повинні знайти під усіма електронними листами, у всіх повідомленнях, які мені було запропоновано, що я також можу розмістити свої гроші на ставках, оскільки виплата неможлива ö.

Мені просто потрібні мої гроші, як я міг би їх внести. Я також хотів би отримати їх виплату банківським переказом. Я не знаю про криптовалюту чи щось інше. Я хочу нарешті отримати свої гроші легко та безпечно банківським переказом, це 2 місяців, якщо не довше, коли ці дискусії з вашими працівниками зазвичай або надсилають мені ті самі повідомлення, або я отримую відповідь на повідомлення лише тижнями, і мені взагалі нічого не допомагають

Автоматичний переклад.
1 2 3...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого