ГоловнаФорумКазиноSlotuna Casino - загальне обговорення

Slotuna Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від aofsampali
|
3 809 переглядів 90 відповідей |
|
1...3 4 5
georgefoudas

Для того, щоб ми спробували зробити щось подібне, необхідно звернутися до нас із скаргою.

Якщо ви зацікавлені,просто натисніть на це посилання . ⬅️

Це, мабуть, найкраще, що ви можете зробити зараз, оскільки за два тижні ви не навчилися нічого важливого.

Автоматичний переклад.
Jaro

Чи можливо після скарги мене видалити? Я прошу вас, тому що в мене є 10 900 євро на балансі. І щоразу виводити 500 євро. Ви матимете в цьому досвід

Автоматичний переклад.
Jaro

Я просто бачу, що вони надсилають 500 євро X 3 зняття. Це відбувається зараз. Ваша сторінка, на мою думку, є найбільш обнадійливою та реальною сторінкою для вирішення будь-якої проблеми. Дякуємо за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
georgefoudas

Чудові новини, тому я сподіваюся, що казино продовжить це робити. Іноді варто просто трохи почекати і нікуди не поспішати, і гроші прийдуть. Чи можете ви тримати мене в курсі, як відбуватимуться ваші наступні вилучення?

Автоматичний переклад.
Jaro

так Я тут напишу, що буде.

Автоматичний переклад.
Jaro

Тепер я чекаю другого виходу з 6-3-2025. Мені цікаво, чи всі зняття становлять 16 днів. Ви знаєте про це? З вашого досвіду

Автоматичний переклад.
georgefoudas

Я не граю в цьому казино, але якби стільки тривало перше зняття коштів, я б, мабуть, очікував щось подібне. Якщо він перевищує 14-денний ліміт, обов’язково повідомте мене та надішліть скаргу. Я не думаю, що найкраще витрачати 2 тижні на кожне зняття.😕

Автоматичний переклад.

Вони не платять. шахрайство!!

Після дуже швидкого обмеження я зміг зняти кошти, оскільки вони залишають максимум 500 євро на зняття.


Отримавши перше зняття належним чином, друге і третє не прийшли, я чекав більше півтора місяців. Я кілька разів зв’язувався через чат, і під час третього зв’язку мені сказали, що мені потрібно підтвердити ще раз. Я знову надсилаю своє підтвердження (ідентифікатор, відеоселфі, рахунок тощо), і вони кажуть мені, що я маю підтвердити підтвердження адреси втретє без пояснення причини, коли я вже надіслав рахунки.


Я знову зв’язався через чат, і вони сказали мені, що не мають більше інформації та повідомлять мене електронною поштою. Вони ніколи не надсилають листів і не відповідають на них.


І ось я тут, майже 1000 євро утримано і не можу отримати виплату-


Вони шахраї

Будьте дуже обережні, кладіть сюди свої гроші

Автоматичний переклад.
migbt22

Привіт, я б сказав, що це довго чекати грошей, нічого не рухаючись вперед. Так ви не пройшли перевірку чи що? Це, мабуть, найважливіша річ для вас на даний момент, щоб вийти, але я б сказав, що вам слід було пройти через це давно, якщо ви чекали більше місяця.

Тож це гарний крок, що ви подали скаргу, і ми подивимося, чи зможе наша команда вам допомогти та як усе буде.

Обов’язково дайте нам знати, якщо почуєте щось нове.

Я буду тримати за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Jaro

Я пройшов перевірку посвідчення особи та селфі, але вони відхиляють мою адресу без жодної причини, тому що не хочуть мені платити.

Вони відхилили рахунок за телефонний зв’язок, заявивши, що він недійсний, хоча в розділі підтвердження він чітко вказано як прийнятний документ. Я надіслав свій рахунок за електроенергію, і вони двічі його відхилили, і вони не повідомили мені жодної причини, чому вони його відхилили.


вони злодії

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, у мене є для вас пропозиція. Якщо поточне казино не відповідає вимогам, спробуйте інші казино. Є багато казино, яким слід віддавати перевагу вище рівня класу 7. Я можу сказати, що я фанат платформи guru. Я сподіваюся, що казино, про яке йде мова, вже враховує критику та програші, які ви побачите.kkkkkk

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545

Але рейтинг цього казино на цьому ресурсі 8.2, значить воно безпечне))) Я жартую ))) Треба подивитися рейтинг казино на TrustPilot, там реальний рейтинг, а тут він завищений в рази, я не розумію чому це так.

Автоматичний переклад.

Я зареєструвався приблизно в 20 або 25 таких казино, і я маю на увазі, що щиро кажучи, я не довіряю цьому казино, але більшість із них мають політику затримки грошових переказів - кажуть, що 3 дні, але максимальний період становить 14 днів. Я отримав гроші, які переказував багато разів протягом 14 днів. Є деякі, які мовчать, якщо ви не критикуєте їх тут, на платформі групи. Тож я дам вам кілька назв казино. Я можу гарантувати, що ви точно отримаєте свої гроші, ви точно отримаєте зустрічі та багато виграєте. (BETRİOT /RİOBET/SLOT PALACE/NOMİNİ/BİTSTARZ) Я можу гарантувати ці казино всіма способами.

Автоматичний переклад.

Алгоритм цього казино і його клонів простий. Якщо ви знімете частину свого балансу, то буде перше зняття. Якщо ви хочете зняти решту суми, вони не дозволять вам це зробити жодним способом, наприклад, вони відхилять KYC і придумають багато причин. Якщо ви захочете зняти всю суму відразу, то ви теж не зможете) Якщо подасте скаргу, то це теж нічого не змінить, вони придумають мільйон причин про якісь порушення, які самі не можуть пояснити. Висновок один: слід уникати всіх казино на цій платформі.

Автоматичний переклад.

Якщо ви запитаєте мене, не витрачайте час на казино, яке ми критикуємо. Закрийте свій обліковий запис назавжди, якщо є якісь помилки, звичайно.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545

Друже, я мав на увазі казино, які обслуговує один провайдер (клони), у всіх одна політика - не платити. Ось список, який я знаю:

фатпірат

легковажний

grandclub3

mrpunter1

simsinos

slotuna2

tikitaka9

Автоматичний переклад.
migbt22

Вибачте, але решту грошей вони не виплатять, придумуючи будь-які приводи.

Автоматичний переклад.

Казино, назви яких я вам дав, переказують гроші протягом 14 днів, але якщо ви не почекаєте і не зіграєте, ви втратите 80%. Казино, які я вам надав, — це казино, які відповідають міжнародним стандартам.Guru de truspliot de amsklagambers

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, у мене є для вас пропозиція. Якщо поточне казино не відповідає вимогам, спробуйте інші казино. Є багато казино, яким слід віддавати перевагу вище рівня класу 7. Я можу сказати, що я фанат платформи guru. Я сподіваюся, що казино, про яке йде мова, вже враховує критику та програші, які ви побачите.kkkkkk

Автоматичний переклад.

Звичайно, якщо мова не йде про те, щоб спробувати інші казино чи ні, це про повернення грошей, які я там тримав!!

Автоматичний переклад.

Я пройшов перевірку посвідчення особи та селфі, але вони відхиляють мою адресу без жодної причини, тому що не хочуть мені платити.

Вони відхилили рахунок за телефонний зв’язок, заявивши, що він недійсний, хоча в розділі підтвердження він чітко вказано як прийнятний документ. Я надіслав свій рахунок за електроенергію, і вони двічі його відхилили, і вони не повідомили мені жодної причини, чому вони його відхилили.


вони злодії

Автоматичний переклад.

Можливо, його відхилили лише тому, що формат не був потрібним? 🤔

Ви це перевірили?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого