ФорумКазиноSlotuna Casino - загальне обговорення

Slotuna Casino - загальне обговорення

3 тиж. тому від aofsampali
|
507 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Slotuna Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 тиж. тому

Я хочу повідомити мені ліцензійний орган slotuna та їхні деталі ліцензії, якщо це можливо

дякую

Автоматичний переклад.
aofsampali
3 тиж. тому

привіт

Сподіваюся, ви не заперечуєте, що я запитаю про причину такого запиту. Сталося щось несправедливе?

У будь-якому випадку, наскільки ми можемо сказати, постачальником ліцензії наразі є «Comoros (Anjouan Gaming)». Не так багато деталей, щоб додати; я боюся. Як ви бачите, навіть його веб-сайт зосереджений виключно на наданні попередньо оплачених ліцензій, а не на підтримці будь-яких проблем. Наприклад, я досі вважаю розділ «підтримка гравців» нефункціональним.

https://anjouangaming.com/


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це казино шахрайство, вони не хочуть платити за виведення коштів, а коли ви запитуєте службу підтримки, вони надсилають вам лише відповіді в скопійованих текстах, не грайте тут, це шахрайство

Автоматичний переклад.
geinersantillan337
1 тиждень тому

Хм. Як щодо того, щоб ви пояснили, чому казино вирішило не платити вам? Точна відповідь, яку ви згадали, була б хорошою відправною точкою. Навіть якщо ви стверджували, що це шахрайство, у це важко повірити без додаткових пояснень. Сподіваюся, ти це розумієш. Не соромтеся описувати все, що сталося. Наскільки я можу судити з вашої скарги, ви чекали вилучення приблизно 5 днів. Що ще, будь ласка?

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я сказав, що це схоже на шахрайство, і вони надсилають вам лише скопійовані текстові відповіді, коли ви запитуєте про своє зняття. Деякий час були ті самі відповіді, але жодного прогресу у виведенні не було. Спочатку ви говорите, що через три дні Авілес завершить виведення, і це сталося, а вони кажуть, що не можуть. Тому що у них затримка і кожен день одна і та ж відповідь, ну так здається. Або вони хотіли б заплатити.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

file Що ще ви можете подумати, якщо через тиждень ваш запит на зняття коштів все ще має той самий статус без змін? І коли ви запитуєте, вони дають вам однакові скопійовані відповіді.

Автоматичний переклад.
geinersantillan337
1 тиждень тому

Вони пояснили, які затримки вони відчувають? Можливо, це було через перевантаження запитів на зняття коштів?

Немає нічого незвичайного в тому, щоб сказати вам правду, і якщо ваш обліковий запис було повністю перевірено, вони зможуть обробити платіж без будь-яких додаткових проблем.

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб заплатити гравцеві, перш ніж ми втрутимося, тому, будь ласка, інформуйте нас про будь-які оновлення, і наша команда незабаром розгляне вашу скаргу та повідомить вам про наступні кроки.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я запитав, чи потрібна мені перевірка, але мені сказали, що наразі вона не потрібна, а коли я запитав про зняття, це було тому, що її не було. Жодного прогресу, тому що вони надсилають мені це щодня, і я прошу те саме. Допоможіть мені зв’язатися безпосередньо з платіжною системою цього казино, щоб вони могли сказати мені, чи заплатять вони мені, чи. Або це мене сильно напружує та сповнює гніву. Надсилаю те, що зазвичай надсилають, коли прошу. file

Автоматичний переклад.
geinersantillan337
1 тиждень тому

За потреби наша команда зі скарг зв’яжеться з казино та повідомить усе це.

Чи було сьогодні оновлення після вихідних?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого