ГоловнаФорумКазиноSlotuna Casino - загальне обговорення

Slotuna Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від aofsampali
|
760 переглядів 12 відповідей |
|
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotuna Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Я хочу повідомити мені ліцензійний орган slotuna та їхні деталі ліцензії, якщо це можливо

дякую

Автоматичний переклад.
aofsampali
2 міс. тому

привіт

Сподіваюся, ви не заперечуєте, що я запитаю про причину такого запиту. Сталося щось несправедливе?

У будь-якому випадку, наскільки ми можемо сказати, постачальником ліцензії наразі є «Comoros (Anjouan Gaming)». Не так багато деталей, щоб додати; я боюся. Як ви бачите, навіть його веб-сайт зосереджений виключно на наданні попередньо оплачених ліцензій, а не на підтримці будь-яких проблем. Наприклад, я досі вважаю розділ «підтримка гравців» нефункціональним.

https://anjouangaming.com/


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино шахрайство, вони не хочуть платити за виведення коштів, а коли ви запитуєте службу підтримки, вони надсилають вам лише відповіді в скопійованих текстах, не грайте тут, це шахрайство

Автоматичний переклад.
geinersantillan337
1 місяць тому

Хм. Як щодо того, щоб ви пояснили, чому казино вирішило не платити вам? Точна відповідь, яку ви згадали, була б хорошою відправною точкою. Навіть якщо ви стверджували, що це шахрайство, у це важко повірити без додаткових пояснень. Сподіваюся, ти це розумієш. Не соромтеся описувати все, що сталося. Наскільки я можу судити з вашої скарги, ви чекали вилучення приблизно 5 днів. Що ще, будь ласка?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я сказав, що це схоже на шахрайство, і вони надсилають вам лише скопійовані текстові відповіді, коли ви запитуєте про своє зняття. Деякий час були ті самі відповіді, але жодного прогресу у виведенні не було. Спочатку ви говорите, що через три дні Авілес завершить виведення, і це сталося, а вони кажуть, що не можуть. Тому що у них затримка і кожен день одна і та ж відповідь, ну так здається. Або вони хотіли б заплатити.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Що ще ви можете подумати, якщо через тиждень ваш запит на зняття коштів все ще має той самий статус без змін? І коли ви запитуєте, вони дають вам однакові скопійовані відповіді.

Автоматичний переклад.
geinersantillan337
1 місяць тому

Вони пояснили, які затримки вони відчувають? Можливо, це було через перевантаження запитів на зняття коштів?

Немає нічого незвичайного в тому, щоб сказати вам правду, і якщо ваш обліковий запис було повністю перевірено, вони зможуть обробити платіж без будь-яких додаткових проблем.

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб заплатити гравцеві, перш ніж ми втрутимося, тому, будь ласка, інформуйте нас про будь-які оновлення, і наша команда незабаром розгляне вашу скаргу та повідомить вам про наступні кроки.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я запитав, чи потрібна мені перевірка, але мені сказали, що наразі вона не потрібна, а коли я запитав про зняття, це було тому, що її не було. Жодного прогресу, тому що вони надсилають мені це щодня, і я прошу те саме. Допоможіть мені зв’язатися безпосередньо з платіжною системою цього казино, щоб вони могли сказати мені, чи заплатять вони мені, чи. Або це мене сильно напружує та сповнює гніву. Надсилаю те, що зазвичай надсилають, коли прошу. file

Автоматичний переклад.
geinersantillan337
1 місяць тому

За потреби наша команда зі скарг зв’яжеться з казино та повідомить усе це.

Чи було сьогодні оновлення після вихідних?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

добрий вечір! Я тут, щоб повідомити про невиплату призу, який я вимагав протягом місяця, спочатку вони направили мене до skrill, який збирався виплатити, але вони не виплатили, а тепер лише відповідають, що відповідний відділ займається оплатою...і нічого!!! Вислала всі реквізити для переказу, сказали чекати до 5 робочих днів, але це все брехня! Я надіслав десятки електронних листів, але вони не платять! Тож те, що я тут прочитав, абсолютно правдиве!!!


вже

Автоматичний переклад.
danielanunes748
1 тиждень тому

Очікувати платіж протягом місяця – це справді багато, я б сказав, тому я раджу вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла спробувати допомогти вам отримати платіж.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , де ви можете це зробити. Добре опишіть всю ситуацію, і наша команда повідомить вам про подальші дії.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я чудово провів час, граючи в Majestic King у Slotuna Casino. Гра була захоплюючою, і я міг постійно вигравати невеликі суми, що зберігало захоплюючий досвід. Керування було простим у використанні, і гра йшла гладко, без будь-яких збоїв. Я точно повернуся, щоб пограти знову

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого