ГоловнаФорумКазиноSlotuna Casino - загальне обговорення

Slotuna Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від aofsampali
|
4 391 переглядів 100 відповідей |
|
1 2 3...6

Так, у мене також є зняття в цьому казино. Минуло 5 днів після запиту на зняття коштів. У підтримці сказали, що термін виведення коштів становить 3-5 робочих днів.

Автоматичний переклад.

Дякуємо за вашу відповідь. Можливо, це й так, хоча я б не надто зосереджувався на часі, який іноді вказує казино. Слід також сказати, що вихідні зазвичай не входять до цього часу, оскільки казино в цей час часто не виводять гроші. Тож спробуйте деякий час запастися терпінням. Ми даємо казино 14 днів, щоб визначити все, що потрібно зробити, і надіслати гроші гравцеві. Якщо нічого не станеться, то обов'язково зв'яжіться, і ми спробуємо допомогти.

Сподіваюся, не знадобиться.

Автоматичний переклад.

Я півгодини грав у цьому казино зі своєю дружиною, і казино не заслуговує довіри, тому що вони заблокували гру, яку я виграв, зупинили мої виграші та забрали всі мої гроші. Не довіряйте та вкладайте свої гроші, ви їх втратите

Автоматичний переклад.

Гей, з того, що ти пишеш, я бачу, що у тебе в казино досить неспокійно. Не могли б ви мені пояснити, що це означає, що вони заблокували гру, де ви виграли? Ви маєте на увазі, що ви не можете увійти у свій рахунок або що казино забрало те, що ви виграли на слоті? Вони сказали тобі чому?

Автоматичний переклад.

Я розумію вас, друже, я не сумніваюся, що ці казино скористаються 14-денним періодом, тому ми повинні набратися терпіння, як я вже сказав, я вам довіряю, ваша платформа справді хороша, надійна та зрозуміла.

Автоматичний переклад.
mehmetaliii4545

Я бачу, що ви знаєте наші процедури, але я хотів би, щоб ви відповіли на мої запитання. Іноді це може допомогти іншим гравцям, які читатимуть ці дописи.

Як ви думаєте?🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

До речі, казино вилучило мій виграш. Якщо мені не зраджує пам'ять, виведення зайняло 7 робочих днів.

Автоматичний переклад.

Я бачу, що ви хочете отримати від мене детальне пояснення, я дам вам на це трохи часу, я хочу, щоб гравці, і я знаю, що ви це знаєте, важливо те, що гравці точно перебувають на платформі групи. Вона містить чітку та точну інформацію, тому розуміється, що надійність платформи гуру на найвищому рівні, і гравці з усього світу можуть спокійно користуватися платформою групи. Гра в ігри казино на платформі guru Перш за все, я кажу це всім гравцям на платформі: я маю 2 роки досвіду гри на цій платформі. Будь ласка, візьміть до уваги мої пояснення нижче щодо платформи гуру.

Автоматичний переклад.

У Бразилії, де я перебуваю, працює близько 600 онлайн-казино. Моє враження від платформи групи таке, що казино дають багато бонусів, коли ви граєте з цими бонусами. У вас є 30 або 40% шансів, я пробував це, є велика різниця між грою на власні гроші чи на бонусні гроші, я перевіряв це багато разів.

Автоматичний переклад.

Друг-експерт платформи групи поставив мені кілька запитань, і я відповідаю на його запитання. Є платформи, де в казино є ігри, які дають багато грошей, назви яких написано нижче. Він блокує ці ігри, тому що ваш шанс виграти становить 75 або 80%, він випускає ігри, коли ви програєте гроші, як вони зробили зі мною, ці ігри (FORTUNE TIGER, DRAGON, RABBİT, MOUSE, OX)

Автоматичний переклад.

Наприклад, я багато разів скаржився на грошові перекази, не вірте терміну в один або три дні, вони кажуть, це все брехня, крайній термін, наданий груповою платформою для цих казино, становить 14 днів. Я перевіряв цю проблему з переказом грошей багато разів і втратив багато грошей, тому це стратегія казино, яка передбачає довгостроковий переказ грошей, щоб ви могли повернутися і грати 14 днів на мої гроші

Автоматичний переклад.

Останнє, що я скажу, це грати в казино, які мають 7 з 10 або більше, або ті казино, які мають 8 з 10, є більш надійними, принаймні ви отримаєте свої гроші, коли виграєте.

Автоматичний переклад.

Нарешті, я можу сказати, що якщо казино не дозволяє вам переказувати гроші, зробіть знімок екрана та обов’язково зробіть це, оскільки платформа Guru забере ваші гроші з казино, не дозволяйте себе спровокувати на гру. Зробіть знімок екрана, зробіть знімок екрана суми, яку ви виграли, поговоріть зі співробітниками платформи Guru, персонал забере ваші гроші, але точно зберігайте свої гроші в казино, не проблема, ви отримаєте ці гроші.

Автоматичний переклад.

До речі, казино вилучило мій виграш. Якщо мені не зраджує пам'ять, виведення зайняло 7 робочих днів.

Автоматичний переклад.

Це те, що я люблю бачити. Я не думаю, що тиждень такий поганий час. Який спосіб оплати ви використовували? 🙂

Автоматичний переклад.

Я бачу, що ви хочете отримати від мене детальне пояснення, я дам вам на це трохи часу, я хочу, щоб гравці, і я знаю, що ви це знаєте, важливо те, що гравці точно перебувають на платформі групи. Вона містить чітку та точну інформацію, тому розуміється, що надійність платформи гуру на найвищому рівні, і гравці з усього світу можуть спокійно користуватися платформою групи. Гра в ігри казино на платформі guru Перш за все, я кажу це всім гравцям на платформі: я маю 2 роки досвіду гри на цій платформі. Будь ласка, візьміть до уваги мої пояснення нижче щодо платформи гуру.

Автоматичний переклад.

Дякую, думаю, гравці зможуть щось із цього взяти. Я сподіваюся, що ваше відкликання буде на вашу користь якомога швидше.

Якщо ви почуєте щось від казино, не соромтеся поділитися цим зі мною. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Не варто було хвалити це казино. Перше зняття прийшло через 7 днів. А друге зняття все ніяк не може потрапити на гаманець, пройшло 14 днів після запиту.

Автоматичний переклад.

Не знаю, що робити, скаржитися чи що?

Автоматичний переклад.

Казино не виплачує 2 тижні

мені потрібна допомога

Це шахраї!!!


Автоматичний переклад.

Не варто було хвалити це казино. Перше зняття прийшло через 7 днів. А друге зняття все ніяк не може потрапити на гаманець, пройшло 14 днів після запиту.

Автоматичний переклад.

Однозначно так, якщо у вас не буде відкликання протягом 2 тижнів, я буду подавати скаргу. Чи контактували ви з казино і чи сказали вони вам щось більше про те, чому виникла ця ситуація?

Автоматичний переклад.

Казино не виплачує 2 тижні

мені потрібна допомога

Це шахраї!!!


Автоматичний переклад.

Я бачу, що ви перебуваєте в тій самій ситуації, що й попередній гравець, але ви вже подали скаргу . Тож наша команда дізнається у вас, що потрібно для зв’язку з казино, і, сподіваємось, це буде якомога швидше.

У будь-якому випадку, це ваше перше зняття чи у вас були успішні раніше? Чи дало вам казино причину, чому це так?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Це друга виплата, але казино не повідомляє причини

це чат-боти, які завжди дають однакові відповіді

це шахрайство!!


Самі ж кажуть, що порушують власні умови обслуговування і бувають затримки з оплатою


Вони просто хочуть, щоб ви знову втратили гроші

Автоматичний переклад.
Jaro

У них є шаблонні відповіді на підтримку: «Не хвилюйтеся, ваше зняття обробляється, воно майже завершено». Я чув це двічі, але відкликання залишилося неопрацьованим.

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого