2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slot Mafia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я витрачав години на перевірку свого облікового запису. Він відмовляє у виплаті майже одразу. Але навіть після того, як мені сказали, що я хороший. Це залишило мою зарплату в очікуванні назавжди.
I have spent hours verifying my account. It rejects pay out almost immediately. But even after being told I was good. It has left my pay out in pending for ever.
привіт
На випадок, якщо іншим буде вдячний інший опис, я хотів би додати огляд скарги щодо цього:
«Гравець з Альберти стикається з проблемами в казино, оскільки вони помилково створили обліковий запис із неправильною адресою електронної пошти, що спричинило проблеми зі зв’язком. Після того, як він витратив значний час на перевірку та зіткнувся з численними відмовами у виплатах, кошти гравця залишаються в статусі очікування без пояснення причин».
Щоб продовжити розгляд скарги, будь ласка, дайте відповідь посереднику та продовжуйте надавати деталі 👈
Я, наприклад, думаю, що було б чудово згадати часову шкалу. Просто ідея. Успіхів у швидкому отриманні рішення!
Звичайно, тримайте нас у курсі подробиць тут, на форумі.
Hi!
Just in case the others would appreciate another description, I'd like to add the complaint's overview on this:
"The player from Alberta faces issues with the casino as they mistakenly created an account with an incorrect email address, causing problems with communication. After spending significant time on verification and facing multiple payout rejections, the player’s funds remain in pending status without explanation."
In order to proceed further with the complaint, kindly respond to the mediator and continue providing details 👈
I, for instance, think it would be great to mention a timeline. Just an idea. Good luck getting the resolution soon!
Keep us posted about the details here on the forum, of course.
Я багато чув про казино Slot Mafia, і мені цікаво спробувати його на собі. Я сподіваюся на успішний досвід гри, але мені знадобиться порада. У вас є поради чи відгуки з власного досвіду?
I’ve been hearing a lot about Slot Mafia Casino, and I’m curious to try it for myself. I’m hoping for a successful gaming experience, but I could use some advice. Do you have any tips or reviews from your own experience?
Привіт, ви можете спробувати переглянути деякі відгуки користувачів і скарги гравців, звідти ви можете отримати огляд того, що відбувається з гравцями та яким може бути казино.
Що потрібно для того, щоб мати казино?
Hello, you can try to check some user reviews and player complaints from there you can get an overview of what is happening to the players and what the casino could be like.
What do you need a casino to have?
ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК!! НЕ ДОВІРЯЙТЕ ЇМ АБО ВИТРАЧАЙТЕ СВІЙ ЧАС ТА ГРОШІ, вони не є хорошим казино, вони будуть тіньовими та непростими, повірте мені, не турбуйтеся про це казино, вони тіньові та не заслуговують довіри, ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі!
STAY AWAY !! DONT TRUST THEM OR WASTE YOUR TIME AND MONEY they are not a good casino they will be shady and not straightforward trust me don't bother with this casino they are shady and untrustworthy STAY AWAY!
Привіт, не могли б ви хоча б коротко описати, що з вами сталося в казино, якщо ви такої думки? Це, безперечно, було б корисно принаймні, щоб я міг це розглянути, і ми могли б допомогти вам.
Ви можете спробувати?
Hi, could you please at least briefly describe what happened to you in the casino if you have such an opinion? It would certainly be useful at least so I could look into it and we could help you.
Can you try?
Будьте дуже обережні, хлопці, навіть якщо ігри тут підроблені... вони відмовляються закривати обліковий запис після багатьох запитів через живу підтримку електронною поштою
Be very careful here guys, even that the games here are fake... they refuse to close the account after many requests over the live support an email
Хм, це дивно. Чи є у вас інша контактна особа казино, куди ви можете надіслати свій запит? Або ви кілька разів зверталися до них із цією проблемою, але нічого не вирішилося?
Якщо вам потрібна допомога щодо закриття облікового запису, ви можете зв’язатися з нами, якщо вона вам знадобиться.
Hmm, that's strange. Do you have any other casino contact where you could submit your request? Or have you contacted them several times with this matter and nothing has been resolved?
If you need help closing your account, you know you can contact us if you need it.
Цей сайт хитрий із своїми бонусами та знаннями команд підтримки про положення та умови. Я витратив стільки часу, навчаючи їх і борючись із ними за те, на що я маю право. На цьому етапі поза жартами. Вони намагаються виманити з вас бонуси. Але будь ласка, прочитайте всі положення та умови та знайте, на що ви маєте право!
This site are dodgy with their bonuses & their support teams knowledge of terms & conditions. I’ve spent so much time schooling them & fighting them on what I’m entitled to. Beyond a joke at this point. They try to cheat you out of bonuses. But please read all terms & conditions & know what you are entitled to!
Привіт, не могли б ви пояснити трохи більше про бонусну ситуацію в казино та про те, як казино обманувало? Мені було б дуже цікаво дізнатися, чи можна було б вам допомогти чи ні.
Будь ласка, дайте мені трохи краще пояснення.
Hi, could you please explain a bit more about the casino bonus situation and how the casino cheated? I would be quite interested to know if it would be possible to help you or not.
Please give me a little better explanation.
Привіт, не могли б ви пояснити трохи більше про бонусну ситуацію в казино та про те, як казино обманувало? Мені було б дуже цікаво дізнатися, чи можна було б вам допомогти чи ні.
Будь ласка, дайте мені трохи краще пояснення.
Hi, could you please explain a bit more about the casino bonus situation and how the casino cheated? I would be quite interested to know if it would be possible to help you or not.
Please give me a little better explanation.
Я прочитав скаргу та відповідь Томаша. Він пояснив вам, що казино не завжди повинні надавати гравцям бонуси, і часто трапляється, що з адміністративних причин гравці не мають права. Звичайно, я вважаю, що казино не повинно навіть надсилати бонуси таким гравцям і інформувати їх про те, що їм не буде дозволено брати бонуси з казино. Можливо, це дозволить уникнути багатьох непорозумінь.
I have read the complaint and Tomas's reply. He explained to you that casinos don't always have to give players bonuses and often times it happens that for administrative reasons players are not entitled. Of course, I think that the casino shouldn't even send a bonus to such players and inform them that they won't be allowed to take bonuses from the casino. This would probably avoid a lot of misunderstandings.
Щойно сьогодні я знову розмовляв із представником Slotmafia, і вони нарешті мене вислухали та дали мені 50 безкоштовних обертань. 3 тижні, щоб вирішити проблему, але ми нарешті досягли цього.
I just spoke to a Slotmafia representative today again & they finally listened to me & gave me the 50 free spins. 3 weeks to get the issue resolved but we finally got there.
Це чудово, хоча це зайняло стільки часу.
Як пройшла ваша гра? Вам сподобався час із безкоштовними обертаннями?
That is great, even though it took that long.
How did your game go? Did you enjoy your time with the free spins?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.