ФорумКазиноSlot Heist Casino - загальне обговорення

Slot Heist Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

6 міс. тому від tashacharles280
|
3973 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
4 міс. тому

Я запитав, як це обґрунтувати, і що я можу зробити, щоб це змінити, і не отримав відповіді – також виплати в розмірі 100 доларів США тривали півдня на кожну. Що зовсім не є миттєвою виплатою.

Автоматичний переклад.
stablechaosart
4 міс. тому

Ну, дуже шкода, тому що було б корисно знати причину. Звичайно, напевно, нічого не залишається, як пристосуватися до цього і потихеньку виносити звідти все. Тоді ви зможете вирішити, чи варто залишатися чи ні. Гадаю, відповідь, мабуть, зрозуміла. 😕

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тож мені стає нудно, я граю на балансі, і тепер у мене він перевищив 5 тисяч доларів, і вони раптом намагаються сказати мені, що я мав на цьому гроші безкоштовних обертів… але це ніколи не траплялося раніше, і я програв на початкові безкоштовні обертання. І після цього зробив депозит, виграв і ніколи не використовував бонус — і вони все ще говорять по 100 доларів за раз, тому що мій початковий депозит становив лише 20 доларів. Отже, якщо ви не зробите великий депозит, я думаю, вас покарають неприємною процедурою виплат

Автоматичний переклад.
stablechaosart
4 міс. тому

Я думаю, що це складно, і я не хотів би так довго виводити гроші... Однак я б не став грати далі, і я б краще отримав виплату, тому що ви все одно можете багато втратити з цим стиль.

Я також помітив, що ви подали скаргу , тож давайте подивимося, чи можна щось зробити та чи може команда допомогти.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я був би дуже вдячний за будь-яку можливу допомогу. Ви, хлопці, чудові, ваша команда швидко реагує, а можливий зворотний зв’язок допомагає мені менше нервувати! Дякую

Автоматичний переклад.
stablechaosart
4 міс. тому

Ми завжди раді допомогти, і я дуже сподіваюся, що найближчим часом знайдеться вирішення вашої справи.🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Схоже, вони збираються змусити мене витратити більше року, щоб отримати свій виграш. Вони зніматимуть лише 100 МАКСИМАЛЬНИХ доларів США на день, і для виплати цього зняття потрібно день. Я виграв з депозиту в розмірі 20 доларів. І це ніби мене карають за те, що я не зробив більший депозит. Але якщо я внесу 1000 доларів, вони збільшать його до 1000 доларів… це абсолютно смішно. file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене є $4503,00, які чекають на виплату, приблизно 45 днів (я в гарному настрої, мій гнів, здається, вплинув на мої математичні навички… не рік, як я сказав, лише ще 45 днів варто….)

Автоматичний переклад.
stablechaosart
3 міс. тому

Чи можу я запитати, чи дало вам казино якесь пояснення щодо того, чому ви можете знімати лише 100 доларів на день?

Як я бачу, денний ліміт насправді становить 4000 доларів.🤔

file

Сподіваюся, скоро вони зможуть це виправити. Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Схоже, вони збираються змусити мене витратити більше року, щоб отримати свій виграш. Вони зніматимуть лише 100 МАКСИМАЛЬНИХ доларів США на день, і для виплати цього зняття потрібно день. Я виграв з депозиту в розмірі 20 доларів. І це ніби мене карають за те, що я не зробив більший депозит. Але якщо я внесу 1000 доларів, вони збільшать його до 1000 доларів… це абсолютно смішно. file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ого, я прочитав вашу розмову зі службою підтримки клієнтів. Якщо ви виграєте 4 тис., а вас намагаються змусити внести 1 тис. лише для того, щоб збільшити ліміт зняття коштів до 1 тис. на день, це звучить дуже дивно.

Немає буквально жодної причини підтримувати ліміт виведення коштів на рівні 100 доларів на день. Це скоріше знущання над клієнтом і спроба гальмувати виведення коштів якомога більше, сподіваючись, що ви здастеся та втратите залишок, перш ніж вдасться зняти всі виграші. Це воно.

Будь ласка, будьте сильними та терплячими, заберіть свої виграші та втікайте з казино 😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тепер вони перестали платити 100 доларів США, сказавши, що я не виконав вимог щодо заробітної плати (я припинив планувати, тому що я просто хочу зібрати це й закінчити), і вони не відповідають на мої чати чи електронні листи… тьфу, я повністю згоден – це знущається, і вони хочуть, щоб його повторили та втратили 😞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

вони мені не платять. Вони думають, що вони мають сенс або що вони праві. І хочу, щоб я заплатив 1000 доларів, щоб отримати більше того, що залишиться на моєму рахунку після виграшу. 

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене є знімки екрана розмови, але зараз я не можу їх завантажити

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

все ще чекаю на відповідь…..що я можу зробити, у мене немає жодних варіантів, чи не так? Ох, я так розбитий цим

Автоматичний переклад.
stablechaosart
3 міс. тому

Мені дуже прикро за всю цю ситуацію в казино. Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на відкликання?

Я справді пропоную більше не вносити гроші на ваш рахунок, і якщо казино не захоче вирішити цю проблему, наша команда скарг втрутиться і, сподіваюся, зможе допомогти.

Обов’язково повідомляйте нам про будь-які новини щодо цього.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

тут відповіли представники казино? Або про них просто мовчать?

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
3 міс. тому

Привіт, судячи з того, що я бачив, казино нічого не публікувало в ланцюжку, і це також не відображалося в скаргах, тому, напевно, важко отримати відповідь тут.

У будь-якому випадку, чому ви запитуєте, чи сталося щось, що ви хотіли б вирішити? Якщо так, ви знаєте, що можете повідомити мені. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я попросив 100 доларів, і їх було скасовано - вони просто не зарахують мої виграші, якщо я не заплачу їм більше грошей, що взагалі не має сенсу, вони ніби розлючені, що я виграв із депозиту в 20 доларів

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони навіть не дотримаються початкової угоди, яку вони уклали, щоб виплачувати мені 100 доларів на день… це, безумовно, несправедливо, і я не відчуваю, що це місце є законним, вони створюють правила, які відповідають їхнім бажанням або потребам

Автоматичний переклад.
stablechaosart
3 міс. тому

Привіт, вибачте, що вони знову скасували ваше зняття. Вони сказали вам, чому це сталося?

Я бачив, що Браніслав дійшов до вашої скарги, і тепер він спробує залучити до розмови казино, щоб вони зайняли позицію. Цікаво, чи дадуть відповідь.

Ви чекали досить довго, тому це точно несправедливо.

Але побачимо, чи щось вирішиться.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого