7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slot Heist Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я все ще не отримав свій вітальний бонус, і він не дозволяє мені робити мої оберти, тому я не знаю, що робити, я навіть спілкувався зі службою підтримки клієнтів, і вони все ще не дозволяють мені викупити нічого, тому, можливо, ви готуєтеся 25 про мою гру, будь ласка, тому що це не буде. Я був тут годинами й досі нічого
I still have not received my welcome bonus and it will not let me do my spins so I don't know what to do I even talked to customer service and it still won't let me redeem anything so as we possible you guys getting ready 25 on my game please because it will not I have been on here for hours still nothing
Привіт!
Це звучить досить неприємно. Невдалий початок із цим казино.
Чи знаєте ви причину, чому ви не отримали бонус, служба підтримки пояснила, чому це так? Я знаю, що зазвичай нові гравці отримують вітальні бонуси в більшості казино. Але, я повинен сказати, що «Ми не казино» . Ми є веб-сайтом, де ви можете знайти інформацію про онлайн-казино, тому ми розглядаємо онлайн-казино, але не казино. Однак, незважаючи на те, що ми не можемо допомогти вам із отриманням бонусів, ми обов’язково будемо тут для інших деталей!
Hey there!
That sounds quite unpleasant. Not a good start with this casino.
Do you know the reason why you didn't get the bonus, did the customer support explained why is it like this? I know that usually the new players gets welcome bonuses in most of casinos. But, I must say that "We are not a Casino". We are a website where you can find information about Online Casinos, so we review the online casinos, but not a casino. However, even that we can't help you with the bonus clamming, we will be here for other details, for sure!
Я щойно виграв 50,00 на пограбуванні слота і хочу зняти гроші. Вони дають мені бігати. Я прочитав багато інших тем про ту саму програму онлайн-казино. Потім я надіслав електронною поштою свій KYC і все ще чекаю на відкликання. Буду вдячний, якщо хтось може спрямувати мене в тому, що я виграв.
I just won 50.00 on slot heist and I wanna withdraw. They are giving me the run around. I have read many other threads on the same online casino app. I sent then via email my KYC and still waiting on my withdraw. If someone can please guide me in the direction to get what I won would be appreciated thank you.
Дуже важливо пройти KYC, тільки після цього ви зможете вивести свої гроші. Якщо можна запитати, коли саме ви почали процес перевірки?
It is really important to pass the KYC, only after that you will be able to withdraw your money. When exactly did you start with the verification process, if I may ask?
Мені вдалося збільшити виграш у безкоштовних обертаннях вітального бонусу приблизно до 350 доларів США та пішов зняти гроші. Я вже виконав свою вимогу, і KYC підтверджено. зняття було відхилено, оскільки воно перевищило максимальну суму зняття в 100 доларів США. тож я змінив суму до максимум 100 доларів, вважаючи, що все добре. Мій обліковий запис у litecoin було підтверджено, мій KYC підтверджено, і я знімав дозволену суму. Потім вони повернулися та сказали, що в мене кілька облікових записів з однієї IP-адреси. Хоча це правда, що БУЛО кілька облікових записів з однаковою IP-адресою, лише один Є моїм. інший був моєї дружини. Я думав, що неможливо мати однакову IP-адресу на кількох пристроях, але вони сказали, що облікові записи мають однакову IP-адресу. Мені ніколи не платили, і мені довелося надіслати електронний лист із проханням закрити й заблокувати інший обліковий запис, якщо я хочу продовжувати там грати та мати можливість зняти будь-які майбутні виграші. Я згадав про це, тому що моя дружина надіслала електронний лист із проханням закрити її обліковий запис із пристрою, з якого вона грала. Вони не закрили обліковий запис, і їй дозволили продовжувати грати, доки я не надіслав їм електронний лист зі свого облікового запису з проханням закрити її обліковий запис. Коли я подав запит на закриття, вони зробили це майже миттєво і навіть заблокували їй реєстрацію під іншим ім’ям із цього пристрою. Я все ще можу грати на slotheist. я ні, але я все ще можу увійти та грати, я не знаю, чи зможу я зняти гроші, але все інше я можу зробити. Я все ще не думаю, що 2 пристрої мають однакову IP-адресу, але це те, що вони стверджують, і тому я ніколи не отримував свій виграш, згідно з ними.
I managed to run my welcome bonus free spins winnings up to approx $350US and went to make a withdrawal. I had already met my play through requirement and KYC was verified. the withdrawal was denied because it exceeded the max withdrawal amount of $100. so i changed the amount to the max of $100 figuring everything was good. My litecoin account was verified and my KYC was verified and i was withdrawing an allowed amount. They then came back and said i had multiple accounts from the same IP address. while it's true that there WERE multiple accounts showing the same IP address, only one IS mine. the other was my wife's. I thought it was not possible to have the same IP on more than one device, but they said the accounts were on same IP. I was never paid and I actually had to send an email asking to have the other account closed and blocked if i wished to continue playing there and be able to withdraw any future winnings. i mention this because, even though my wife sent an email requesting her account be terminated, from the device she was playing from. They did not close the account and she was allowed to continue playing until I sent them an email from my account requesting closure of her account. Once i requested the closure, they did so almost instantly and even blocked her from registering under another name from that device. I can still play on slotheist. i don't, but i can still log in and play, i dont know if i can withdraw, but everything else, i can do. i still dont think its possible for 2 devices to have the same IP but that is what they claim and that is why i never received my winnings according to them.
Це досить поширена проблема, коли люди з однієї родини грають в одному казино. Однак я б сказав, що використання однієї IP-адреси не повинно бути єдиною причиною анулювання виграшу.
Крім того, те, що ви описали, мені більше нагадує спільну сімейну проблему, ніж проблему кількох облікових записів, на жаль, обидві теми близькі одна до одної.
Порушення правила кількох облікових записів означає, що певний гравець створив більше ніж один дозволений обліковий запис. Першим показником того, що гравець має більше одного облікового запису, є збіг IP.
Чому це має бути проблемою?
Оскільки в часи, коли полювання на бонуси було прибутковою справою , такі мисливці створювали більше облікових записів, щоб отримати доступ до вітальних бездепозитних бонусів, які зазвичай доступні лише після нової реєстрації. Такий підхід був розроблений, щоб отримати більше ніж один соковитий бонус одного виду.
Щоб боротися з цією практикою, казино розробили правило кількох облікових записів.
Ми в Casino Guru завжди кажемо, що найголовніше – це чітко визначити, чи дійсно гравець, звинувачений у порушенні правила кількох облікових записів, отримав несправедливу перевагу над казино, створивши більше одного облікового запису.
«Ми визнаємо, що гравці зобов’язані переконатися, що вони не створюють кілька облікових записів в одному казино. Не тому, що ми вважаємо, що це правильний спосіб зробити це, а тому, що це галузевий стандарт, і ми не можемо штрафувати всіх Казино, які не застосовують правило «один обліковий запис для гравця», як ми вважаємо найкращим, однак ми віримо та сподіваємося, що перевірка дублікатів облікових записів під час створення облікового запису стане галузевим стандартом у майбутньому, і гравці будуть краще захищені. "
Я знаю, що ваша ситуація дещо інша, оскільки інший обліковий запис належить вашій дружині, але логіка цього «переслідування» здається мені такою ж.
Виходячи з того, що я сказав раніше, я частково розумію занепокоєння казино. З іншого боку, я вважаю, що якщо не буде доведено, що ви обидва «працювали разом», щоб зберегти несправедливу перевагу, зловживаючи системою бонусів або будь-які інші дії, які вважаються зловживаннями, це просто нормальна ситуація, коли двоє людей живуть в одній сім’ї також віддають перевагу тому ж казино.
Я намагаюся сказати, що я переконаний, що ця ситуація цілком нормальна, і якщо єдиною причиною анулювання вашого виграшу є те, що ваша дружина грала в тому самому казино, тому обидва надані облікові записи збігаються за IP-адресою, на мою думку, це не так достатньо, щоб анулювати ваш виграш.
Будь ласка, хтось із казино коли-небудь згадував про будь-які інші проблеми, окрім IP?
Так чи інакше, перегляньте цю статтю під назвою «Casino Guru's Fair Gambling Codex», пункт «11. Верифікація гравця та дублікати облікових записів» 👈
Я б сказав, що це дуже пов’язано з вашою ситуацією; отже, я думаю, що це варто подивитися.
З моєї точки зору, оскільки ви вже подали скаргу в минулому, впевнений, ви добре знайомі з цією можливістю. Можливо, зараз не завадить створити ще один, тому що на основі Кодексу чесних азартних ігор більш ретельні пояснення з боку казино не завадять.
Що ти думаєш?
This is quite a common issue when people from the same household play at the same casino. Sharing the same IP address should not, however, be the only reason for voiding winnings, I'd say.
Furthermore, what you described sounds more like a shared household issue than a multiple account problem to me, sadly, both topics are close to each other.
Breaching the multiple-account rule means that a certain player has created more than just one allowed account. The first indicator that the player possesses more than one account is the IP match.
Now, why is this supposed to be a problem?
Because in times when bonus hunting was a lucrative thing to do, such hunters used to create more accounts to get access to welcome no deposit bonuses, which are normally only available upon new registration. Such an approach was developed to get more than one juicy bonus of the same kind.
Casinos developed the multiple account rule to fight these practices.
We at Casino Guru always say that the most important thing to do, is to clearly define whether a player accused of breaching the multiple account rule actually gained an unfair advantage over the casino by creating more than one account.
"We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future, and players will be better protected."
I know your situation is a bit different because the other account belongs to your wife, but the logic behind this "persecution" seems the same to me.
Based what I stated earlier, I partially understand casino's concerns. On the other hand, I think that unless it is proven that you both "worked together" to maintain an unfair advantage by abusing the bonus system or any other action considered an abuse, it's just a normal situation where two people living in the same household also favour the same casino.
I'm trying to say that I'm convinced this situation is quite normal, and if the only reason for voiding your winnings is because your wife played in the same casino, so both accounts provided matched in IP, in my opinion, it's not enough to void your winnings.
Did anyone from the casino ever mention any other concern aside from the IP, please?
One way or another, browse this article called "Casino Guru's Fair Gambling Codex", point "11. Player verification and duplicate accounts" 👈 please
I'd say it's highly related to your situation; hence, I think it might be worth a look.
From my perspective, since you submitted a complaint in the past, I bet you are quite familiar with this option. Maybe it would not hurt to create another one now, because based on the Fair Gambling Codex, a more thorough explanation from the casino's side can't hurt.
What do you think?
Я обов’язково перегляну Кодекс чесних азартних ігор для подальшого використання та кращих знань. Я розумію, що єдине, про що згадувалося, це повторювана IP-адреса. Дійшло до того, що я просто сказав їм скасувати виграш, оскільки я втомився від спроб забрати його. Я подумав, що це буде схоже на проблему з іншим казино, на яке я подав скаргу, тому я просто здався. але щодо майбутніх проблем я обов’язково звернуся за допомогою до casino.gutu, оскільки я не вважаю, що у мене є підстави подавати скаргу зараз, оскільки мені скасували зняття коштів, і я розіграв свої виграші, тому що я не думав Я коли-небудь зможу їх повернути.
I will definitely look at the Fair Gambling Codex for future reference and better knowledge. I appreciate that the only thing ever mentioned was the duplicate IP address. It got to the point where I just told them to cancel the winnings as I was tired of trying to collect, I figured it would be like the the issue I had with a different casino, which I did lodge a complaint against, so I just gave up. but for future issues, I will definitely look to casino.gutu for assistance as I don't believe I have any reason to file the complaint now as I have had the withdrawal canceled and played through the winnings I had because I didn't think I would ever be able to retrieve them.
З вашого боку це дуже мудре рішення, і ми будемо поруч, якщо вам колись знадобиться наша допомога. Дякую, що поділився.
It is a very wise decision from your side, and we will be here if you ever need our help. Thank you for sharing.
Я йду прямо зараз. Я чекав 9 годин на виведення коштів, яке мало бути миттєвим із пограбуванням слота. Зараз я спілкуюся з ними в прямому ефірі та публікуватиму їхній чат стільки, скільки потрібно, щоб отримати його.
I am going live right now. I have been waiting 9 hours for a withdrawal that was supposed to be instant with slot heist. I am on live chat with them now and will be posting their chat as long as it takes to get it.
Знову минуло 9 годин, а Ханна чи хтось інший брехав мені цілий ранок і казав, що наберіться терпіння, у нас багато коштів
Я почну публікувати те, що вони говорять, а потім подивіться в режимі реального часу, як грабіжник ставиться до своїх клієнтів.
Again it's been 9 hours and Hannah or whoever it has been lying to me all morning saying just be patient we ha a lot of withdrawals
I will start posting what they are saying next watch in real time how slot heist treats their customers.
Можливо, у вас є якісь оновлення щодо вашого вилучення?
Do you have any updates regarding your withdrawal, perhaps?
Я все ще сиджу тут і чекаю виплати, не використав жодного бонусу. Зробила реєстрацію. Вони двічі скасовували його, і мені сказали, що цього разу після повторного надсилання його буде схвалено через годину … це було приблизно 8 годин тому … Я справді не розумію.
I’m still sitting here waiting for my payout, did not use any bonus. Did my registration. They’ve cancelled it twice and I was told this time after I resubmit it would be approved in an hour ….that was about 8 hours ago …I really don’t understand.
Тепер вони кажуть мені, що вони можуть обробити лише виведення коштів у розмірі 100 доларів США на день…..wth - вони знову скасували моє зняття коштів, і я мушу знову подавати лише лише 100 доларів США протягом наступних кількох днів… це просто смішно
Now they are telling me that they can only process a withdrawal of $100/day…..wth - they cancelled my withdrawal again, and I have to resubmit again, for only $100, for the next several days ….this is beyond ridiculous
Привіт. Спробуйте описати проблему з самого початку, щоб ми могли краще зрозуміти, що саме сталося, і спробувати вам допомогти. Ми чекатимемо на вашу відповідь.
Hello. Please try to describe the issue from the beginning, so we can better understand what exactly happened and try to help you out. We'll wait here for your response.
Я зареєструвався на slotheist, використовував безкоштовні обертання, нічого не виграв… повернувся пізніше та вирішив внести LTC. Бонусом не користувався. Я виграв і подав зняття на суму 400 доларів. Він залишився в очікуванні. Тому я звернувся в службу підтримки клієнтів, оскільки вони рекламують казино з миттєвими виплатами. Вони скасували його, сказали, що мені потрібно надіслати водійські права електронною поштою та повторно подати через 24 години. Я це зробив, а потім мені сказали 7-8 годин. Потім мене почали турбувати, і його знову скасували, вони сказали, що 50 доларів — це максимальна сума виведення безкоштовних обертань… але я зробив депозит. Тож він каже мені повторно подати, і це буде розглянуто та прийнято протягом години після повторного надсилання. Я грав хвилину, бо чому б і ні, перетворив виплату 400 доларів на 700 доларів. Я перевірив Генрі, щоб переконатися, що все в порядку, він відповів: «Так», я надіслав ще раз і перевірив через 1 годину, нічого, невдовзі розійшовся та сказав, що це в обробці, це тривало ще 12 годин, і я постійно перевіряв і був впевнений, що це на завершальній стадії обробки… чекав, нічого. Я пішов у чат, і це був Джеймс, який сказав мені, що це скасовано, і що мені потрібно буде повторно подати, і що максимальна сума виведення становить 100 доларів США на день, тож я мав повторно подати заявку, за 100 доларів, і що мені доведеться робити це кожні 24 години (тобто 7 днів) ….. Я ніколи не мав нічого подібного. Це так засмучує, і я відчуваю, що вони справді пустують або працюють неналежним чином. Я отримав 100 доларів, і тепер мені доводиться чекати… жодного повідомлення про ці перешкоди та роздратування не було. Я просто хочу перевести це в готівку - я думаю, вони хочуть, щоб люди почали хвилюватися, чекаючи, і зіграти це нанівець. Це смішно, і я був би дуже вдячний за допомогу і щоб не було цього стресу, розчарування та ненадійності протягом наступних 6 днів.
i registered on slotheist, used free spins, won nothing…came back later and decided to deposit LTC. Did not use a bonus. I won and submitted a withdrawal for $400. It sat pending. So I contacted customer service because they advertise as an instant payout casino. They cancelled it, said I needed to email my drivers license and resubmit 24 hours later. I did that and then they told me 7-8 hours. Then I got the run around and it was cancelled again, they said that $50 was the max cashout for the free spins…but I had deposited. So he tells me to resubmit and it will be taken care of and accepted within an hour of resubmitting, I played for a minute because why not, turned the $400 payout into $700. I checked with Henry to make sure everything was good to go, he said yes, I resubmitted and checked back after 1 hour , nothing, got the run around and told soon and it’s in processing, this went on for another 12 hours, which I had continuously checked back and was assured it was in the final processing phase…waited, nothing. Went to chat and it was James, who tells me that it’s cancelled, and that I would need to re submit and that the max cash out is $100 per day - so o was to resubmit, for $100, and that I’d have to do that every 24hours ( so 7 days) ….. I’ve never ever had anything like this. It’s so frustrating and I feel like they are really messing around or improperly operating. I got $100, and now I have to wait…there was no sosclosure or communication about any of these obstacles and annoyances. I just want to cash it out - I think they want people to get anxious waiting and play it to nothing. This is ridiculous and I would really appreciate some help and to not have this stress and frustration and unreliability for the next 6 days.
Але нібито ліміт становить 4 тисячі на день, 100 на день – це надзвичайно мало, навіть якщо вони обробляють кожне виведення в день їх надсилання, вам знадобиться 7 днів, щоб зняти всю суму. Це те, що змусило мене припинити спроби казино, і тепер я граю лише в двох, які добре знаю.
But allegedly the limit is 4k per day, 100 per day is extremely low, even if they process every withdrawal the day they are submitted it will take you 7 days to withdraw the entire amount. This is the kind of stuff that made me stop trying casinos and now I only play in two I know well.
Це смішно низька сума… для максимального виведення коштів… я більше роздратований і розчарований!
It’s a ridiculously low amount…to have as a max cashout ….im beyond annoyed and frustrated!
Це зрозуміло, ліміт на зняття смішний, на жаль, немає іншого виходу, окрім як співпрацювати, сподіваємося, що вам виплатять всю суму (зрештою), просто надсилайте кожне зняття після завершення попереднього, доки не буде виплачена вся сума
It's understandable, the withdrawal limit is ridiculous, sadly there is no option but to cooperate, hopefully you will get paid the entire amount (eventually), just submit each withdrawal once the previous one is completed until the entire amount is paid
Я хотів би сказати, що 100 доларів як стандартний денний ліміт – це надзвичайно мала сума, і, наскільки нам повідомили в казино під час створення свого огляду 👈 ця сума була трохи вищою.
Чи вас чітко поінформували про причину, чому вам дозволено лише 100? Можливо, це базується на якомусь VIP-рівні, який зазвичай відображає загальну суму депозиту?
Просто цікаво, як вони придумали такий жахливий ліміт і чи варто нам брати до уваги цю нову інформацію.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що зняття коштів скоро закінчаться!
I'd like to say that $100 as a standard daily limit is an extremely low amount, and as far as we were informed by the casino when creating its review 👈 this amount was a bit higher.
Have you been clearly informed of the reason why you are only permitted 100? Is it perhaps based on some VIP level, usually reflecting the total deposited amount?
Just wondering how they came up with such a horrible limit and if we should take this new information into account.
Anyway, I hope the withdrawals will be finished soon!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.