Щодо мого випадку, на кожне повідомлення, яке я надіслав їм електронною поштою, була одна відповідь, що мене звинуватили у відмиванні грошей, що нелогічно для тієї суми грошей, якою я грав. Але служба підтримки Casino Guru надіслала мені повідомлення тиждень тому, щоб надіслати їм дані, які я надіслав у казино, я думаю, вони перевірять, чи вони справжні (вони на 100% законні). Я просто хочу, щоб вони підтвердили це, оскільки, як я вже згадував раніше, мене направив "стример". По суті, я хочу більше доказів того, що я насправді не скоював жодного "злочину", щоб я міг поскаржитися хлопцеві, оскільки я в основному довіряв йому, тому я не вагався внести гроші, але виявилося, що він рекламував шахрайське казино, яке просто чекало, поки я маю більше грошей на рахунку, щоб обдурити мене
As for my case, every message I sent them via email has the same response that I was accused of money laundering, which is illogical for the amount of money I was playing with. But Casino Guru support sent me a message a week ago to send them the data I sent to the casino, I guess they will verify it if it is real (it is 100% legit). I just want them to verify it since as I mentioned before, I was referred by a "streamer". Basically, I want more proof that I didn't actually commit any "crime" so I can complain to the guy since I basically trusted him, that's why I didn't hesitate to deposit money, but it turned out that he was advertising a scam casino that was just waiting for me to have more money in the account to scam me
Автоматичний переклад.