ГоловнаФорумКазиноШахрайство зі зняттям коштів і підтримкою Betfoxx

Шахрайство зі зняттям коштів і підтримкою Betfoxx

4 міс. тому від marvinrossififa
|
23 989 переглядів 548 відповідей |
|
1 2...28
4 міс. тому

20 липня я подав запит на зняття 500 євро через криптовалюту з Betfoxx. Вони мають час обробки до 72 годин. Після повторних запитів вони кілька разів казали «протягом дня» і після повторних неправдивих заяв у чаті завжди казали, що відповідальний відділ не відповідав. І на довершення всього, з учорашнього дня ніхто не відповідає – ви не отримуєте відповідь електронною поштою чи чатом. Відкриється живий чат, і ви побачите, що він читається, але кожен агент ігнорує повідомлення. Це схоже на навмисне обкрадання, чи не так? Чи побачу я свої гроші? Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
marvinrossififa
4 міс. тому

привіт

Перш за все, я хотів би сказати, що ми раді, що ви потрапили сюди. З моєї точки зору, пристойне казино повинно якимось чином вирішити таку затримку або запропонувати варіанти. Якщо говорити про це, щось подібне сталося? за таких обставин казино зазвичай намагаються використовувати інший метод оплати, щоб виконати запит на зняття коштів. Чесно кажучи, я відчуваю, що вас щойно сказали.

Що ж, у нас є надзвичайно віддана команда експертів, які намагаються вирішити ці проблеми, скажімо так, дискутуючи з представниками казино. Ви можете зв’язатися з ними, якщо казино не зможе заплатити вам до кінця тижня. Технічно ми даємо кожному казино справедливий шанс - 14 повних днів - вирішити проблему без нашого втручання.

Однак є один момент, який мене турбує.

Незважаючи на те, що цього казино Betfoxx ще немає в списку, перевірка триває. На жаль, результати досить погані. Поточний внутрішній індекс безпеки становить 2,8, що відповідає опису «дуже погано». Простіше кажучи, гра в цьому казино дуже ризикована, те ж саме стосується і зняття коштів.

З іншого боку, це може бути можливість для обох сторін. Якщо вони готові співпрацювати, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Незважаючи на те, що до казино залишилося трохи часу, ви зацікавлені в тому, щоб подати скаргу?


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Перш за все, велике спасибі за швидку відповідь!

Я спробував використати інший метод виведення, але він був проігнорований або заблокований.

Я бачив іншого користувача на вашому сайті, у якого така ж проблема з Betfoxx, що й у мене. Його відкладають, а потім ігнорують через тривалий період часу.

Звичайно, я був би готовий співпрацювати, але що я повинен зробити, щоб ви допомогли мені та зв’язалися з казино?


З повагою

Марвін Росс

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

І ще одна річ,

Якщо це справді грабіж, то чому виплата все ще очікує на зняття? Вони могли просто заблокувати мене, чи не так?

Що б ви робили, якби нічого не сталося?

500 євро для мене багато О:

Автоматичний переклад.
marvinrossififa
4 міс. тому

Вибачте, що ваш запит проігнорували. Але я не здивований таким казино, бо, як сказала Радка, це був не найкращий вибір.

Якщо ви можете співпрацювати, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам зв’язатися з казино, але я не раджу вам, чи будуть вони відповідати та намагатися вирішити проблеми. Якщо вони цього не зроблять, то будуть наслідки.

Отже, якщо ви зацікавлені, ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням . ⬅️

Ви в?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я відповів через лінію чату щодо мого незавершеного виходу з 22 серпня 2024 року, я виконав усі дії, запропоновані агентом, і вже другий тиждень чекаю відповіді електронною поштою. Я думаю, чи ні подати скаргу.. file

Автоматичний переклад.
herberthinemoa
3 міс. тому

Привіт, якби це тривало більше двох тижнів, я б обов’язково подала скаргу, якщо ситуація нікуди не зрушилася.

Але дозвольте поставити вам пару запитань. Ви вже верифіковані в казино? Я питаю, тому що я бачу там повідомлення про те, що ви повинні завантажити свій ідентифікатор/паспорт.

Наступне, що я помітив, це те, що на нашому веб-сайті є обмеження на зняття 1000 на день. Ви зняли суму, яка перевищує цю суму. Казино вам нічого про це не сказало? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт Яро, так, я перевірений гравець. Я можу зняти лише за допомогою крипто, ідентифікатор завантаження/паспорт призначений для вилучення візи.

Я пробував використати цю форму зняття, але він повертався назад до мого облікового запису гравця.: file

що стосується обмежень на зняття, вони є..

Автоматичний переклад.
herberthinemoa
3 міс. тому

Добре, і казино також дає вам відповідь, чому воно постійно повертається на ваш рахунок. Було б гарною ідеєю запитати їх про ліміти або щось подібне, тому що це може заважати вам зняти гроші. Крім того, чи використовували ви той самий метод для зняття, що й для депозиту?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, я зробив депозит через Visa, і вони дозволяють лише виводити криптовалюту..

досі немає відповіді електронною поштою, а в чаті сказано, що вони не можуть допомогти, оскільки вони не мають нічого спільного з платежами..

Автоматичний переклад.
herberthinemoa
3 міс. тому

У цьому випадку я б рекомендував подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, якщо вам ніхто не відповість.

Ви можете відкрити його тут за цим посиланням . ⬅️

Як ти думаєш, підеш на це?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! У мене така ж проблема з betfoxx!!! День 8 мого виведення £500 очікується.

Хтось отримав кошти?

Автоматичний переклад.
rachelbedford80
3 міс. тому

Ваш обліковий запис уже підтверджено в цьому казино і чи було у вас раніше там успішне зняття?

Чи дало вам казино якесь пояснення щодо вашого платежу?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, так, наскільки мені відомо, я не отримав відповіді на електронні листи.

у чаті просто кажуть, що це інший відділ, і вони не можуть допомогти x

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тепер вони сказали, що мають проблеми

file

Автоматичний переклад.
rachelbedford80
3 міс. тому

Тож сподіваюся, вони зможуть це виправити незабаром і зв’яжуться з вами.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хлопці, ще не задоволені зняттям коштів?.. Наразі минув 1 тиждень, я все ще чекаю підтвердження підтвердження.. Відповіді на електронні листи сповільнюються. Щоразу, коли я переглядаю чат, я просто отримую відповідь: «Ми передамо це відповідному відділу». Я так злюся на них, не хочу показувати це в своїх повідомленнях, якщо вони просто заблокують мій обліковий запис... Єдиний спосіб Я бачу, що зараз я подав заявку на повернення платежу в свій банк.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

27 вересня я подав запит на зняття 500 фунтів стерлінгів. Мені сказали, що термін для зняття становить від 1 до 5 днів, після чого мені сказали, що 62.1 Умов і умов державні платежі зазвичай обробляються протягом 72 годин після схвалення платіжним відділом, але може зайняти до 15 днів, вони вказали часові рамки, протягом яких ви отримуєте виплати після схвалення запиту, але вони не мають часових рамок, коли ви надсилаєте запит на зняття до платіжного відділу, який його затверджує.

мій обліковий запис повністю перевірено, і я отримав кошти від цієї компанії, тому не розумію, що відбувається.

я закрию цей рахунок не лише через тривале очікування виплат, а й тому, що ви можете зняти лише одну суму мінімум 500 фунтів стерлінгів максимум 500 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хлопці, ще не задоволені зняттям коштів?.. Наразі минув 1 тиждень, я все ще чекаю підтвердження підтвердження.. Відповіді на електронні листи сповільнюються. Щоразу, коли я переглядаю чат, я просто отримую відповідь: «Ми передамо це відповідному відділу». Я так злюся на них, не хочу показувати це в своїх повідомленнях, якщо вони просто заблокують мій обліковий запис... Єдиний спосіб Я бачу, що зараз я подав заявку на повернення платежу в свій банк.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я хотів би сказати, що на початку ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з KYC і відкликанням гравців. Я бачу, що ви чекаєте тиждень і, мабуть, досі не дізналися нічого нового. Якщо два тижні минули, ви можете спробувати подати нам скаргу, перш ніж запитувати повернення платежу. У деяких випадках це може бути останній шанс повернути гроші, але це також може означати, що ви не зможете грати в багатьох казино, тому що я б сказав, що вони вважають це «шахрайством».

Я б також спробував дочекатися, поки ви завершите перевірку, а потім подивитися, що станеться.

Як ти думаєш, ти впораєшся?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

27 вересня я подав запит на зняття 500 фунтів стерлінгів. Мені сказали, що термін для зняття становить від 1 до 5 днів, після чого мені сказали, що 62.1 Умов і умов державні платежі зазвичай обробляються протягом 72 годин після схвалення платіжним відділом, але може зайняти до 15 днів, вони вказали часові рамки, протягом яких ви отримуєте виплати після схвалення запиту, але вони не мають часових рамок, коли ви надсилаєте запит на зняття до платіжного відділу, який його затверджує.

мій обліковий запис повністю перевірено, і я отримав кошти від цієї компанії, тому не розумію, що відбувається.

я закрию цей рахунок не лише через тривале очікування виплат, а й тому, що ви можете зняти лише одну суму мінімум 500 фунтів стерлінгів максимум 500 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт і дякую за ваш досвід, який ви описали. Тому, якщо ви довго чекаєте на зняття коштів, через що ви вирішили закрити свій рахунок, я вас не звинувачую. Зараз є багато варіантів для гравців, і ви можете вибрати те, що вам більше підходить.

Який спосіб оплати ви використовували для зняття?

Автоматичний переклад.
1 2...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого