3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Savanna Wins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, чи можете ви детальніше описати ситуацію? Що сталося в казино? Це відкликання чи щось подібне?
Hello, can you please describe the situation a bit more? What happened in the casino? Is it a withdrawal or something like that?
Так, я чекав на зняття з 24 серпня, що займає від 5 до 21 робочих днів відповідно до Savanna win casino, вони відповідають на запити загальними електронними листами, щоб змусити вас чекати, надсилають інформацію про KYC, і вони просто перестають вам відповідати, жахливо. служба підтримки клієнтів, і жодна особа, з якою ви розмовляєте, не може допомогти прояснити ситуацію. Уникайте Уникайте Уникайте!!
Yes I have been awaiting a withdrawal since the 24th of August which takes 5 - 21 buisness days according to Savanna win casino,they respond when queried with generic emails to keep you waiting,Sent KYC info and they just stop responding to you ,awful.customer service and not one person you speak to has any input to making the situation clear.Avoid Avoid Avoid!!
Дякую за опис ситуації.
Я бачив, що вам вдалося подати скаргу, тому ми чекаємо відповіді від казино. Цікаво, спишуть врешті-решт чи ні, бо я бачив, що у них є ще кілька днів.
Щодо відкликання, то ви його чекали досить довго, і я не розумію, чому вони перестали відповідати.
Я хотів би побачити рішення з часом, але ми побачимо з часом.
Thank you for describing the situation.
I saw that you managed to file a complaint, so we are waiting for a response from the casino. I wonder if they will eventually write it off or not because I saw that they have a few more days.
As for the withdrawal, you have been waiting for it for quite a long time and I don't understand why they have stopped responding.
I would like to see a solution eventually, but we'll see in time.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.