2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Savanna Wins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, чи можете ви детальніше описати ситуацію? Що сталося в казино? Це відкликання чи щось подібне?
Hello, can you please describe the situation a bit more? What happened in the casino? Is it a withdrawal or something like that?
Так, я чекав на зняття з 24 серпня, що займає від 5 до 21 робочих днів відповідно до Savanna win casino, вони відповідають на запити загальними електронними листами, щоб змусити вас чекати, надсилають інформацію про KYC, і вони просто перестають вам відповідати, жахливо. служба підтримки клієнтів, і жодна особа, з якою ви розмовляєте, не може допомогти прояснити ситуацію. Уникайте Уникайте Уникайте!!
Yes I have been awaiting a withdrawal since the 24th of August which takes 5 - 21 buisness days according to Savanna win casino,they respond when queried with generic emails to keep you waiting,Sent KYC info and they just stop responding to you ,awful.customer service and not one person you speak to has any input to making the situation clear.Avoid Avoid Avoid!!
Дякую за опис ситуації.
Я бачив, що вам вдалося подати скаргу, тому ми чекаємо відповіді від казино. Цікаво, спишуть врешті-решт чи ні, бо я бачив, що у них є ще кілька днів.
Щодо відкликання, то ви його чекали досить довго, і я не розумію, чому вони перестали відповідати.
Я хотів би побачити рішення з часом, але ми побачимо з часом.
Thank you for describing the situation.
I saw that you managed to file a complaint, so we are waiting for a response from the casino. I wonder if they will eventually write it off or not because I saw that they have a few more days.
As for the withdrawal, you have been waiting for it for quite a long time and I don't understand why they have stopped responding.
I would like to see a solution eventually, but we'll see in time.
О, справді, це засмучує мене, і я б сказав, що це дуже довго. Звичайно, я б більше не чекав і рекомендую податискаргу тут, за цим посиланням , і наша команда спробує вам допомогти.
У будь-якому випадку, ви спілкувалися з казино? Вам сказали, чому ви так довго чекаєте? Чи потрібно було перевіряти?
Oh it really, it makes me sad and I would say it's an awfully long time. I certainly wouldn't wait any longer and I would recommend that you make a complaint here on this link and our team will try to help you.
Anyway, have you been in touch with the casino? Did they tell you why you're waiting so long? Did you have to verify?
Вони надали загальні відповіді, ніби наразі мають велику кількість запитів, і вони ретельно перевіряють ігровий процес, щоб переконатися у відсутності шахрайства. Попереднє зняття було прийнято та отримано через 9 днів, і я пройшов перевірку
They have given generic responses like they have a high number of requests at the moment and they are meticulous when it comes to checking gameplay to ensure there is no fraud. I have had a previous withdrawal accepted and received after 9 days and I have passed verification
Добре, тоді це може трохи змінити ситуацію, якщо ви говорите про те, що ваш ігровий процес перевіряють. Якщо це залежить від постачальника ігор, казино має дочекатися, поки вони скажуть щось відповідне.
Але ви знаєте, чому вони проводять таке розслідування? Ви грали з бонусом? Як варіант, чи знаєте ви, закінчилося це чи ні?
Я б сказав, що це не дивно, але, з іншого боку, для казино, щоб зробити чек більше місяця, мені достатньо.
Тому я запропонував вам відкрити скаргу, де наша команда запитає вас про важливі речі, а потім зв’яжеться з казино.
як ти думаєш
Oh well, then it might change the situation a bit if you are talking about your gameplay being checked. If it's up to the game provider, the casino has to wait for them to say something relevant.
Nevertheless, do you know why they are making such an investigation? Did you play with any bonus? Alternatively, do you know if this is over or not?
I would say it's not unusual, but on the other hand, for a casino to make a check for more than a month is enough for me.
That's why I suggested you to open a complaint, where our team would ask you about the important things and later contact the casino.
What do you think?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.