ГоловнаФорумКазиноSavanna Wins Casino - загальне обговорення

Savanna Wins Casino - загальне обговорення

 від gjeff333
|
945 переглядів 8 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Savanna Wins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Повне шахрайство, статистика, ви будете мені вдячні

Автоматичний переклад.
gjeff333

Привіт, чи можете ви детальніше описати ситуацію? Що сталося в казино? Це відкликання чи щось подібне?

Автоматичний переклад.

Так, я чекав на зняття з 24 серпня, що займає від 5 до 21 робочих днів відповідно до Savanna win casino, вони відповідають на запити загальними електронними листами, щоб змусити вас чекати, надсилають інформацію про KYC, і вони просто перестають вам відповідати, жахливо. служба підтримки клієнтів, і жодна особа, з якою ви розмовляєте, не може допомогти прояснити ситуацію. Уникайте Уникайте Уникайте!!

Автоматичний переклад.
gjeff333

Дякую за опис ситуації.

Я бачив, що вам вдалося подати скаргу, тому ми чекаємо відповіді від казино. Цікаво, спишуть врешті-решт чи ні, бо я бачив, що у них є ще кілька днів.

Щодо відкликання, то ви його чекали досить довго, і я не розумію, чому вони перестали відповідати.

Я хотів би побачити рішення з часом, але ми побачимо з часом.

Автоматичний переклад.

Ви коли-небудь отримували свої виграші? Я на 5 тижні чекаю 2,5 тис

Автоматичний переклад.
Poneill351

О, справді, це засмучує мене, і я б сказав, що це дуже довго. Звичайно, я б більше не чекав і рекомендую податискаргу тут, за цим посиланням , і наша команда спробує вам допомогти.

У будь-якому випадку, ви спілкувалися з казино? Вам сказали, чому ви так довго чекаєте? Чи потрібно було перевіряти?

Автоматичний переклад.

Вони надали загальні відповіді, ніби наразі мають велику кількість запитів, і вони ретельно перевіряють ігровий процес, щоб переконатися у відсутності шахрайства. Попереднє зняття було прийнято та отримано через 9 днів, і я пройшов перевірку

Автоматичний переклад.
Poneill351

Добре, тоді це може трохи змінити ситуацію, якщо ви говорите про те, що ваш ігровий процес перевіряють. Якщо це залежить від постачальника ігор, казино має дочекатися, поки вони скажуть щось відповідне.

Але ви знаєте, чому вони проводять таке розслідування? Ви грали з бонусом? Як варіант, чи знаєте ви, закінчилося це чи ні?

Я б сказав, що це не дивно, але, з іншого боку, для казино, щоб зробити чек більше місяця, мені достатньо.

Тому я запропонував вам відкрити скаргу, де наша команда запитає вас про важливі речі, а потім зв’яжеться з казино.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого