Я зробив те, що вони просили, і не отримав своїх 400,00 доларів, мені це набридло! Минуло 4 прокляті тижні! Служба підтримки клієнтів електронною поштою ніколи не відповідає, «чат» навіть не працює!! Як вони все ще працюють і приймають платежі від громадян
I’ve done what they asked and haven’t received my $ 400.00 I’m sick of it and them ! It’s been 4 damn weeks! The email customer service don’t respond ever , the "chat" don’t even work!! How are they still operating and taking ppls payments
Гей, що конкретно хоче від вас казино і що ви їм надіслали? Я припускаю, що це можуть бути деякі документи для перевірки, але я б краще, щоб ви їх перевірили. Вони не сказали тобі жодної причини, чому це так довго? Я запитую, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб виконати всі необхідні дії щодо виведення коштів і перевірки, і оскільки ви перевищили цей час, я рекомендую подати скаргу.
Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цеза цим посиланням . ⬅️
Звичайно, якщо у вас виникли запитання щодо цього або якщо щось не працює, ви можете повідомити мене, і я спробую допомогти.
Ви за це?
Hey, what specifically does the casino want from you and what did you send them ? I suppose it could be some documents for verification, but I'd rather have you verify it. Didn't they tell you any reason why it's taking so long ? I ask because we give casinos 14 days to do all the necessary things around withdrawal and verification and since you have exceeded that time, I would recommend filing a complaint.
If you are interested you can do so at this link. ⬅️
Of course, if you have any questions about it or if something doesn't work, you can let me know and I will try to help.
Are you up for it ?
Тож минуло лише десять днів з тих пір, як я почав виводити 780 доларів, але мене ще не схвалили, і я знаю, що тоді вони скажуть, що ви схвалено... тепер зачекайте ще 7-10 днів на виведення біткойнів! ? Це смішно і так засмучує!
Крім того, фінансовий відділ НІКОЛИ не відповідає на будь-який електронний лист
So it's only been ten days since I initiated my withdrawal for 780 dollars but I haven't been approved yet and I know they're then going to say your approved.... now wait 7 to 10 more days on a bitcoin withdrawal!? This is ridiculous and so frustrating!
Also, Financial department NEVER replies to any email
Мені шкода, що вам знову доведеться це пережити.
Чи така ж ситуація, як і в іншому казино? Але в чому причина цього?
Це справді має бути швидше, як ви кажете.🤷♀️
Чи доводилося вам проходити процес перевірки тут?
I'm sorry that you have to experience this again.
Is it the same situation as at the other casino as well? What is the reason for this, though?
It should really be faster, as you say.🤷♀️
Did you have to go through the verification process here?
8 вересня, але я досі не отримав відкликання. Вони сказали, що швидке виведення біткойнів, і незабаром ви отримаєте свої кошти! Ми ні, це жоден із них. Крім того, у них є стороння онлайн-допомога, яка є грубою та просто надсилає заздалегідь написані повідомлення про політику, яку вони приховують, доки ви не захочете отримати гроші. Виведення біткойнів НІКОЛИ не повинно тривати так довго. Також вони ніколи не відповідають на електронні листи, я надіслав п’ять і жодного разу не відповів. 730 доларів США. Вони більше ніколи не побачать від мене ні копійки, і я раджу своєму найлютішому ворогу ніколи там не грати!
September 8th and still haven't received my withdrawal. They said fast bitcoin withdrawal and you will receive you're withdrawal shortly! We'll no this is none of those. Also they have 3rd party online help that are rude and just send pre-written messages about policy that they hide until you want your money. Bitcoin withdrawal should NEVER take this long. Also they never reply to emails, I've sent five and never answered once. $730. They will never see a penny from me again and I advise my worst enemy to never play there!
Якщо казино не може повідомити вам відповідну причину, чому у вас немає грошей, і ігнорує вас, тоді я б подав скаргу, оскільки мені це здається ненормальним. Я думаю, що ви досить довго чекали, а тому були терплячими.
Отже, що ви думаєте, чи збираєтесь ви йти далі та подавати скаргу?
If the casino can't tell you a relevant reason why you don't have your money and ignores you, then I would lodge a complaint because it doesn't seem normal to me. I think you've been waiting quite a lot and therefore you've been patient.
So what do you think, are you going to go ahead and file a complaint?
Я можу внести депозит у казино Royal Ace. Я використовую бонусний код, і чомусь це казино не хоче виплачувати мені мої виграші, і вони затримують мої гроші більше місяця, і постійно сперечаються, кажучи, що я не був перевірений, що я підтверджено, тому документи, і я досі не отримав своїх грошей. Royal Ace — погане казино, і воно не стосується Кодексу чесних азартних ігор. Мені здається, що мене спотворили
I may a deposit to Royal Ace casino I use the bonus code and for some reason this casino do not want to pay me my winnings and they've been holding my money for over a month and keeps giving me a run around saying I wasn't verified which I've been verified and so documents and I still to this day have not got my money Royal Ace is a bad casino and it's not applying to Fair gambling codex act I feel like I've been indistorted
Вітаю, у цьому випадку мені цікаво, чи потрібно казино провести додаткову перевірку з вами. У вас вимагали додаткові документи чи ні? Що стосується бонусу, чи виконали всі вимоги?
Я бачив, що вам вдалося подати скаргу, тому ми спробуємо допомогти вам отримати ваш виграш.
Удачі.☘️
Greetings, in this case I wonder if the casino needed to do some additional verification with you. Did they ask for additional documents from you or not? As far as the bonus is concerned, did you fulfill all the requirements?
I saw that you managed to create a complaint so we will try to help you get your winnings.
Good luck.☘️
По-перше, дякую, так, я вже надіслав документи для свого депозиту, моє підтвердження, коли вони перевірили мене, і нічого не чув більше місяця
First off thank you yes I already sent documents for my deposit my verification when they verified me and haven't heard anything over a month
Отже, ви грали з бонусом? Чи можете ви опублікувати мені вашу розмову з казино або те, що вони вам написали?
So you played with a bonus? Can you post me the conversation you had with the casino or what they wrote to you?
Ну, мабуть, не зараз, шкода, що ви не зробили скріншот, коли писали їм про цю проблему. Змішані кошти часто обмінюються на бонуси. Чи читали ви щось про це в Умовах використання бонусів, щоб зрозуміти, що сказало вам казино?
У будь-якому випадку, Браніслав отримав вашу скаргу і спробує дізнатися більше та допомогти вам, якщо зможе.
Well, probably not now, too bad you didn't take a screenshot when you wrote to them about this problem. Mixed funds are often swapped in bonuses. Did you read something about this in the Terms and Conditions for bonuses to understand what the casino told you?
Anyway, Branislav has received your complaint and will try to find out more and help you if he can.
Так, я прочитав умови та виграв трохи грошей, і я намагався взяти 1200, і це трохи залишилося. Я не пам’ятаю, Ніксон не має коштів, вони повинні мати щось на місці, тому ви не можете зробити щось, ви подумали про мене. Я просто хочу дитину, але мені винен, і мені потрібно чекати 3 місяці, це смішно...
Yes I read the terms and conditions won some money and I was trying to take out 1200 and it was a little bit left going on I don't recall Nixon no funds they should have something in place so you can't make some you paid my mind I just want a kid but owed to me and I have to wait 3 months it's ridiculous...
Чесно кажучи, те, що ви написали, мабуть, не в змозі зрозуміти. Вибачте, але це так, тому нам, ймовірно, доведеться дочекатися коментаря Браніслава та спробувати зв’язатися з казино.
To tell you the truth, what you wrote is probably not within my ability to understand. Sorry, but it is, so we'll probably have to wait for Branislav to comment and try to contact the casino.
Я вже виграв гроші, коли використовував бонусний код, я просто чекав, поки вони підтвердять мою особу, на що знадобилося кілька місяців, і чи не думаєте ви, що я повинен мати можливість отримати копію стенограм свого чату, ні, я не робив знімок екрана, коли їх мав, я не знав, що вони мені знадобляться
I had already won the money when I use the bonus code I was just waiting for them to verify my identity which took several months and don't you think I should be able to get a copy of my chat transcripts no I didn't screenshot them when I was having them I didn't know I would need them
Я повернувся та зробив скріншот усього, що надіслав тобі після того, як ти мене про це попросив, тож ні, у мене немає копій стенограм наших чатів, але вони повинні, як ти не думаєш
I went back and screenshotted all the stuff I sent you after you asked me for it so no I don't have copies of our chat transcripts but they should don't you think
О, я бачу. Отже, гроші, які ви виграли, не застосовувалися до бонусу, але після того, як ви його виграли, ви отримали певний бонус, і тому вам сказали, що це змішані кошти. Я б зробив це в майбутньому, якщо б ви хотіли зняти кошти, я б зробив це спочатку, а потім забрав бонус, коли він був успішним, тому що це може траплятися час від часу.
У будь-якому випадку, як я вже сказав, Браніслав розгляне вашу справу і, сподіваюся, зможе її вирішити.
Oh, I see. So the money you won didn't apply to the bonus but after you won it you took some bonus and that's why they told you it was mixed funds. I would do it in the future that if you wanted to make a withdrawal, I would do that first and then take the bonus when it was successful because this can happen from time to time.
Anyway, as I said Branislav will look into your case and hopefully he will be able to resolve it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.