Я зробив те, що вони просили, і не отримав своїх 400,00 доларів, мені це набридло! Минуло 4 прокляті тижні! Служба підтримки клієнтів електронною поштою ніколи не відповідає, «чат» навіть не працює!! Як вони все ще працюють і приймають платежі від громадян
I’ve done what they asked and haven’t received my $ 400.00 I’m sick of it and them ! It’s been 4 damn weeks! The email customer service don’t respond ever , the "chat" don’t even work!! How are they still operating and taking ppls payments
Гей, що конкретно хоче від вас казино і що ви їм надіслали? Я припускаю, що це можуть бути деякі документи для перевірки, але я б краще, щоб ви їх перевірили. Вони не сказали тобі жодної причини, чому це так довго? Я запитую, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб виконати всі необхідні дії щодо виведення коштів і перевірки, і оскільки ви перевищили цей час, я рекомендую подати скаргу.
Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цеза цим посиланням . ⬅️
Звичайно, якщо у вас виникли запитання щодо цього або якщо щось не працює, ви можете повідомити мене, і я спробую допомогти.
Ви за це?
Hey, what specifically does the casino want from you and what did you send them ? I suppose it could be some documents for verification, but I'd rather have you verify it. Didn't they tell you any reason why it's taking so long ? I ask because we give casinos 14 days to do all the necessary things around withdrawal and verification and since you have exceeded that time, I would recommend filing a complaint.
If you are interested you can do so at this link. ⬅️
Of course, if you have any questions about it or if something doesn't work, you can let me know and I will try to help.
Are you up for it ?
Тож минуло лише десять днів з тих пір, як я почав виводити 780 доларів, але мене ще не схвалили, і я знаю, що тоді вони скажуть, що ви схвалено... тепер зачекайте ще 7-10 днів на виведення біткойнів! ? Це смішно і так засмучує!
Крім того, фінансовий відділ НІКОЛИ не відповідає на будь-який електронний лист
So it's only been ten days since I initiated my withdrawal for 780 dollars but I haven't been approved yet and I know they're then going to say your approved.... now wait 7 to 10 more days on a bitcoin withdrawal!? This is ridiculous and so frustrating!
Also, Financial department NEVER replies to any email
Мені шкода, що вам знову доведеться це пережити.
Чи така ж ситуація, як і в іншому казино? Але в чому причина цього?
Це справді має бути швидше, як ви кажете.🤷♀️
Чи доводилося вам проходити процес перевірки тут?
I'm sorry that you have to experience this again.
Is it the same situation as at the other casino as well? What is the reason for this, though?
It should really be faster, as you say.🤷♀️
Did you have to go through the verification process here?
8 вересня, але я досі не отримав відкликання. Вони сказали, що швидке виведення біткойнів, і незабаром ви отримаєте свої кошти! Ми ні, це жоден із них. Крім того, у них є стороння онлайн-допомога, яка є грубою та просто надсилає заздалегідь написані повідомлення про політику, яку вони приховують, доки ви не захочете отримати гроші. Виведення біткойнів НІКОЛИ не повинно тривати так довго. Також вони ніколи не відповідають на електронні листи, я надіслав п’ять і жодного разу не відповів. 730 доларів США. Вони більше ніколи не побачать від мене ні копійки, і я раджу своєму найлютішому ворогу ніколи там не грати!
September 8th and still haven't received my withdrawal. They said fast bitcoin withdrawal and you will receive you're withdrawal shortly! We'll no this is none of those. Also they have 3rd party online help that are rude and just send pre-written messages about policy that they hide until you want your money. Bitcoin withdrawal should NEVER take this long. Also they never reply to emails, I've sent five and never answered once. $730. They will never see a penny from me again and I advise my worst enemy to never play there!
Якщо казино не може повідомити вам відповідну причину, чому у вас немає грошей, і ігнорує вас, тоді я б подав скаргу, оскільки мені це здається ненормальним. Я думаю, що ви досить довго чекали, а тому були терплячими.
Отже, що ви думаєте, чи збираєтесь ви йти далі та подавати скаргу?
If the casino can't tell you a relevant reason why you don't have your money and ignores you, then I would lodge a complaint because it doesn't seem normal to me. I think you've been waiting quite a lot and therefore you've been patient.
So what do you think, are you going to go ahead and file a complaint?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.