ФорумКазиноRoyal Ace Casino - загальне обговорення

Royal Ace Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
3729 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Royal Ace Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Мене звуть Майкл. Я виграв джекпот на своєму вітальному бонусі, який вони обробили, щоб пояснити мені про проходження гри, тож я думав, що у мене немає можливості перевести гроші, але в кінці у мене було 200,00 доларів, які я міг отримати, але, наскільки мені відомо, немає способу отримати все, що я зробив, вони кажуть, що я схвалений, тоді мені бракує документів, я сьогодні витратив години, намагаючись спробувати будь-які пропозиції, буду дуже вдячний

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
michaeldykes132
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, але я не можу вгадати, чи пройшли ви перевірку чи ні. Чи можете ви уточнити, будь ласка, чому ви думаєте, що ви не отримаєте виграш?

Я хотів би краще зрозуміти, тому будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є місяць або трохи більше, щоб я хотів зняти свої прибутки, і через одну-дві години вони скасовують моє зняття без будь-яких пояснень, і якщо я їх прошу, вони мене ігнорують, я надсилаю їм електронний лист, і вони кажуть мені почекати 72 години, Минає 72 години і чекати ще 72 години і так далі. Мене вже ПЕРЕВІРИЛИ ТА ЗАТВЕРДИЛИ, я не знаю, що ще робити. Це 2500 доларів, які я, здається, ніколи не зберу

Автоматичний переклад.
Rishii
1 рік тому

Привіт.

Для обробки та виконання деяких зняттів може знадобитися кілька днів - це залежить від вибраного платежу. На жаль, я міг би використати точну дату, щоб дізнатися, коли було надіслано відкликання.

Чи могли б ви дати мені знати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перший день, коли мені було цікаво зняти гроші, і казино скасувало його для мене, був 18 квітня о 4:18 ранку. І з того дня я щодня намагаюся зняти кошти, які також скасовуються. Наразі один розглядається, але я майже впевнений, що його також буде відхилено, останній був 14 травня о 3:26 за 2000 доларів США

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис казино має таку електронну адресу:

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: особисту інформацію було видалено
Автоматичний переклад.
Rishii
1 рік тому

Будь ласка, не повідомляйте публічно свої дані для входу. Це не безпечно. 🙏

Будемо сподіватися, що скарга допоможе.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є 1601, я все ще чекаю. Я не використовував бонус, тільки свої гроші.

Автоматичний переклад.
Kellkell29
1 рік тому

Як довго ви чекали? Ви вже верифіковані в казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!


можливо, ви можете допомогти: я знайшов список казино rtg і грав бездепозитний бонус.

Чи заборонено грати більше ніж в 1 казино RTG?


3 казино, мені пощастило, я виграв, зробив ставку та підтвердив свій рахунок. Так само було з Royal ACE. Я думав, що все гаразд, мене верифікували, і я навіть вніс 10 доларів на верифікацію.


Відразу після того, як я почав знімати 100 доларів, я більше не можу отримати доступ до казино. Я отримую дивне повідомлення про помилку "Ups, щось погане". Ні електронної пошти, ні інформації.


Вітаю, Гертрауд

Автоматичний переклад.
wingert
1 рік тому

Привіт! Вам не забороняють реєструватися в кількох казино RTG.

Що стосується неможливості потрапити на сайт казино, це досить дивно. Я збирався запитати, чи є у казино якісь технічні проблеми, але я бачу, що ви не змогли зв’язатися з ними, і без інформації ми можемо лише здогадуватися, що сталося.

У будь-якому випадку, це був хороший крок — подати скаргу , і я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, чи можна оновити нас, будь ласка?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я випадково подивився на свій обліковий запис Enclave і помітив, що казино Royal ace відкрито й активно. Я не пам'ятаю, щоб відкривати це казино, і це не вперше. Прочитавши відгуки про royal ace і зв'язок з Raging Bull Slot Casino, я вирішив не робити депозит і грати. Я зв’язався з CS і сказав їм, що анклав відкрив мій обліковий запис, і ви можете закрити його. Вони відповіли та сказали, що їм потрібні мої документи yoohoo, щоб закрити мій обліковий запис. Тоді я сказав, що не ділюся цією інформацією, якщо не став переможцем. Вони відповіли та сказали, що для закриття вашого облікового запису їм потрібні мої документи з селфі, на якому я тримаю посвідчення особи. Я відповів і сказав, що ні в якому разі. Ви можете залишити рахунок відкритим на 100 років. Я не буду вносити депозит і грати.

Зараз я отримую електронні листи від них, у яких повідомляється, що я маю 3 дні, щоб завершити yoohoo kyc або процес, розпочавши все спочатку з касиром. У НИХ У МЕНЕ ЖОДНОГО ЗНЯТТЯ В ОЧІКУВАННІ. Команда гуру казино. Знаєте, мені не потрібно було давати документи, щоб закрити рахунок. Раніше це сталося з іншим казино, з яким ви мені допомогли.

Дивись нижче................



Любий, Джей


Ми надсилаємо вам це нагадування, щоб повідомити, що ви повинні підтвердити свою особу (посвідчення особи), перш ніж ви зможете надіслати запит на зняття коштів у Royal Ace.


Це займе всього кілька хвилин - почніть, натиснувши кнопку нижче. Після цього ви перейдете на наш надійний сторонній сайт перевірки HooYu, де ви зможете виконати вказівки на екрані, щоб почати процес.


У вас ще є 3 дні, щоб завершити підтвердження. Якщо ви не почнете/не завершите протягом наступних 3 днів, цей сеанс закінчиться, і ви будете перенаправлені до каси Royal Ace, щоб перезапустити процес перевірки.


Не знаєте, як надіслати свої дані на HooYu? Подивіться це коротке відео для покрокового посібника.


Або натисніть кнопку «Почати» під ПОЧАТИ

Таллі Хо,

Королівський туз


Електронна пошта: help@royalacemail.com

Чат: чат


Змінено Romi 8 міс. тому
Причина: Зробив посилання пасивними. Відео недоступне.
Автоматичний переклад.
zena5755
8 міс. тому

Вітаю! Казино зазвичай не вимагає документів у гравця, коли ви хочете закрити рахунок, але це також не є чимось поганим у казино. Не так давно я мав справу з гравцем, і він спочатку не хотів надавати документи, але все вийшло добре, і він закрив свій обліковий запис, коли їх надав.

Я думаю, це вирішувати вам, і якщо ви не хочете надавати казино документи для закриття вашого облікового запису, вам не потрібно це робити, і ви можете залишити це так і залишити свій рахунок відкритим і не грати.

Якщо ви хочете закрити його, вам, очевидно, доведеться перевірити. Зрештою рішення буде за вами.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Подивіться на мій огляд mgm vegas. Та сама проблема, але ви допомогли мені закрити обліковий запис, не надсилаючи документи.

Автоматичний переклад.
zena5755
8 міс. тому

Так, я це бачив, якщо ви вважаєте, що це неможливо з казино, і вам потрібна допомога, ви можете зв’язатися з нами. Однак я згадав приклад у своєму попередньому дописі, оскільки він був нещодавнім, і я також запитав нашу команду, що було б найкраще порекомендувати. І в підсумку гравець верифікував і закрив обліковий запис.

Але якщо ви бачите це інакше, ви можете подати скаргу. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я розумію, але мені не потрібно було підтверджуватися, щоб приєднатися до казино. Якби я виграв там, я б зібрав усі документи та надіслав їх, щоб отримати свої гроші, але я не виграв, і якщо подумати про це, я також не думаю, що я зробив депозит. Це мій аргумент, і, здається, їм не подобається до виплати. Я більше через це не проходитиму. Я вже програв 2 аргументи за 2 скаргами, які забрали з мене близько 10 тисяч. Більшість законних казино не вимагають документів для закриття рахунку. Натомість вони запитують у вас ваше повне ім’я, фізичну адресу, адресу електронної пошти, номер телефону, дату народження, щоб перевірити, чи збігається це з тим, що зазначено у вашому обліковому записі. Хто б знав цю інформацію, крім вас. Я робив це багато разів без проблем, але деякі казино, такі як MGM і Royal Ace, не є законними. Це ті, хто хоче отримати вашу конфіденційну інформацію за безцінь. Що вони роблять з цією інформацією? Продати третім сторонам. Продати на чорному ринку? Я не говорю про всі казино, лише про ті, які хочуть отримати вашу інформацію без причини.

Автоматичний переклад.
zena5755
8 міс. тому

Я не думаю, що ця інформація зловживається таким чином. Однак у нас обох є певна позиція щодо цього, і вам вирішувати, як ви бажаєте йти далі. Якщо у вас виникли проблеми із закриттям облікового запису, ви можете зв’язатися з нами. Якщо ви хочете залишити його відкритим, але не грати тут, я вважаю, що це теж не погано. Тому обов’язково повідомте нам, що ви вирішили. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я зробив те, що вони просили, і не отримав своїх 400,00 доларів, мені це набридло! Минуло 4 прокляті тижні! Служба підтримки клієнтів електронною поштою ніколи не відповідає, «чат» навіть не працює!! Як вони все ще працюють і приймають платежі від громадян

Автоматичний переклад.
Rishii
6 міс. тому

Я чекаю на свої 400.oo, але відправив свої 10.00 назад у гаманець Coinbase без проблем! Що за чорт!? Я хочу свої гроші! Вони не повинні працювати

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого