1 рік тому
Тут ви можете обговорити Royal Ace Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мене звуть Майкл. Я виграв джекпот на своєму вітальному бонусі, який вони обробили, щоб пояснити мені про проходження гри, тож я думав, що у мене немає можливості перевести гроші, але в кінці у мене було 200,00 доларів, які я міг отримати, але, наскільки мені відомо, немає способу отримати все, що я зробив, вони кажуть, що я схвалений, тоді мені бракує документів, я сьогодні витратив години, намагаючись спробувати будь-які пропозиції, буду дуже вдячний
My name is Michael I won a jackpot on my welcome bonus they processed to explain the playthrough thing to me so I was like there is no way I'll have money to cash out but at the end I did have 200.oo dollars I could get but to my knowledge there is no way to get it everything I've done they say I'm approved then I miss documents ive wasted hours today trying any suggestions would greatly be appreciated
Привіт,
Вибачте, але я не можу вгадати, чи пройшли ви перевірку чи ні. Чи можете ви уточнити, будь ласка, чому ви думаєте, що ви не отримаєте виграш?
Я хотів би краще зрозуміти, тому будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
I'm sorry but I'm unable to guess whether you passed the verification or not. Can you specify, what makes you think that you will not get the winnings, please?
I'd like to understand better, so kindly let me know.
У мене є місяць або трохи більше, щоб я хотів зняти свої прибутки, і через одну-дві години вони скасовують моє зняття без будь-яких пояснень, і якщо я їх прошу, вони мене ігнорують, я надсилаю їм електронний лист, і вони кажуть мені почекати 72 години, Минає 72 години і чекати ще 72 години і так далі. Мене вже ПЕРЕВІРИЛИ ТА ЗАТВЕРДИЛИ, я не знаю, що ще робити. Це 2500 доларів, які я, здається, ніколи не зберу
I have a month or a little more wanting to withdraw my earnings and one or two hours later they cancel my withdrawal without any explanation, and if I ask them they ignore me, I send them an email and they tell me to wait 72 hours, 72 hours go by and to wait another 72 hours, and so on. I was already VERIFIED AND APPROVED, I don't know what else to do. It is 2500 USD that it seems I will never collect
Tengo un mes o un poco más queriendo retirar mis ganancias y una o dos horas después me cancelan el retiro sin ninguna explicación, y si les pregunto me ignoran, les mando mail y me dicen que espere 72 horas, pasan las 72 horas y que espere otras 72 horas, y asi. Ya fui VERIFICADO Y APROVADO, no se que mas hacer. Son 2500 USD que tal parece nunca cobrare
Привіт.
Для обробки та виконання деяких зняттів може знадобитися кілька днів - це залежить від вибраного платежу. На жаль, я міг би використати точну дату, щоб дізнатися, коли було надіслано відкликання.
Чи могли б ви дати мені знати?
Hello.
Some withdrawals may need a few days to get processed and fulfilled - it depends on the payment selected. Sadly, I could use an exact date to learn when the withdrawal was submitted.
Could you let me know?
Перший день, коли мені було цікаво зняти гроші, і казино скасувало його для мене, був 18 квітня о 4:18 ранку. І з того дня я щодня намагаюся зняти кошти, які також скасовуються. Наразі один розглядається, але я майже впевнений, що його також буде відхилено, останній був 14 травня о 3:26 за 2000 доларів США
The first day that it was interesting to make a withdrawal and the Casino canceled it for me was April 18 at 4:18am. And since that day every day I try to make a withdrawal which is also cancelled. Currently one is under review, but I'm almost sure it will also be denied, this last one was on May 14 at 3:26 am for 2000 USD
El primer dia en que interesante hacer un retiro y me lo cancelo el Casino fue el 18 de abril alas 4:18am. Y desde ese día todos los dias intento hacer un retiro el cual también es cancelado. Actualmente esta uno en revisión, pero estoy casi seguro que también sera denegado, este último fue el 14 de mayo alas 3:26am por 2000 USD
Мій обліковий запис казино має таку електронну адресу:
My casino account is with the following email:
Mi cuenta en el casino esta con el siguiente correo:
Як довго ви чекали? Ви вже верифіковані в казино?
How long time have you been waiting? Are you already verified in the casino?
Привіт!
можливо, ви можете допомогти: я знайшов список казино rtg і грав бездепозитний бонус.
Чи заборонено грати більше ніж в 1 казино RTG?
3 казино, мені пощастило, я виграв, зробив ставку та підтвердив свій рахунок. Так само було з Royal ACE. Я думав, що все гаразд, мене верифікували, і я навіть вніс 10 доларів на верифікацію.
Відразу після того, як я почав знімати 100 доларів, я більше не можу отримати доступ до казино. Я отримую дивне повідомлення про помилку "Ups, щось погане". Ні електронної пошти, ні інформації.
Вітаю, Гертрауд
Hello!
maybe you can help: i found a list of rtg casinos and played no deposit bonus.
Is it forbidden to play more than 1 RTG casino?
3 casinos i was lucky and won, wagered and verified my account. So was Royal ACE. I thought everything was OK, i was verified and i even deposited 10$ for verification.
Right after i started a withdrawal of 100$ i cannot access the casino anymore. I get a strange "Ups, something bad happened" error message. No Email, no information.
Greets, Gertraud
Привіт! Вам не забороняють реєструватися в кількох казино RTG.
Що стосується неможливості потрапити на сайт казино, це досить дивно. Я збирався запитати, чи є у казино якісь технічні проблеми, але я бачу, що ви не змогли зв’язатися з ними, і без інформації ми можемо лише здогадуватися, що сталося.
У будь-якому випадку, це був хороший крок — подати скаргу , і я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, чи можна оновити нас, будь ласка?
Hi, you shouldn't be prevented from signing up to multiple RTG casinos.
As for not being able to get to the casino site, that's pretty strange. I was going to ask if the casino had any technical problems, but I see that you have not been able to contact them and without information we can only guess what happened.
Anyway, it was a good step to file a complaint and I hope that our team will be able to help you. If you have any new information would it be possible to update us please ?
Я випадково подивився на свій обліковий запис Enclave і помітив, що казино Royal ace відкрито й активно. Я не пам'ятаю, щоб відкривати це казино, і це не вперше. Прочитавши відгуки про royal ace і зв'язок з Raging Bull Slot Casino, я вирішив не робити депозит і грати. Я зв’язався з CS і сказав їм, що анклав відкрив мій обліковий запис, і ви можете закрити його. Вони відповіли та сказали, що їм потрібні мої документи yoohoo, щоб закрити мій обліковий запис. Тоді я сказав, що не ділюся цією інформацією, якщо не став переможцем. Вони відповіли та сказали, що для закриття вашого облікового запису їм потрібні мої документи з селфі, на якому я тримаю посвідчення особи. Я відповів і сказав, що ні в якому разі. Ви можете залишити рахунок відкритим на 100 років. Я не буду вносити депозит і грати.
Зараз я отримую електронні листи від них, у яких повідомляється, що я маю 3 дні, щоб завершити yoohoo kyc або процес, розпочавши все спочатку з касиром. У НИХ У МЕНЕ ЖОДНОГО ЗНЯТТЯ В ОЧІКУВАННІ. Команда гуру казино. Знаєте, мені не потрібно було давати документи, щоб закрити рахунок. Раніше це сталося з іншим казино, з яким ви мені допомогли.
Дивись нижче................
Любий, Джей
Ми надсилаємо вам це нагадування, щоб повідомити, що ви повинні підтвердити свою особу (посвідчення особи), перш ніж ви зможете надіслати запит на зняття коштів у Royal Ace.
Це займе всього кілька хвилин - почніть, натиснувши кнопку нижче. Після цього ви перейдете на наш надійний сторонній сайт перевірки HooYu, де ви зможете виконати вказівки на екрані, щоб почати процес.
У вас ще є 3 дні, щоб завершити підтвердження. Якщо ви не почнете/не завершите протягом наступних 3 днів, цей сеанс закінчиться, і ви будете перенаправлені до каси Royal Ace, щоб перезапустити процес перевірки.
Не знаєте, як надіслати свої дані на HooYu? Подивіться це коротке відео для покрокового посібника.
Або натисніть кнопку «Почати» під ПОЧАТИ
Таллі Хо,
Королівський туз
Електронна пошта: help@royalacemail.com
Чат: чат
I happened to look at my Enclave account and noticed that Royal ace casino was open and active. I do not remember opening this casino and this isn't the first time this happened. After reading the reviews about royal ace and the relation with Raging Bull Slot Casino, I decided not to deposit and play. I contacted CS and told them then enclave opened my account and can you please close it. They responded and said they need my yoohoo documents to close my account. I told then I do not share this information unless I am a winner here. They responded and said in order to close your account they need my documents with a selfie of my holding my ID. I responded and said no way. You can leave the account open for 100 years . I will not be depositing and playing.
Now, I am getting emails from them saying I have 3 days to complete the yoohoo kyc or the process with start all over again with the cashier. I HAVE NO PENDING WITHDRAWALS WITH THEM. Team at casino guru. You know, I shouldn't have to give my documents in order to close an account. This happened once before with another casino which you helped me with.
See below................
Dear, Jay
We're sending you this reminder to inform you that you must verify your identity (ID) before you can submit your withdrawal request at Royal Ace.
It only takes a few minutes - start by pressing the button below. You will then be directed to our trusted third-party verification site, HooYu, where you can follow the instructions on the screen to start the process.
You still have 3 days to complete your verification. If you do not start/complete within the next 3 days, this session will expire, and you will be redirected to the Royal Ace cashier to restart the verification process.
Not sure how to submit your details on HooYu? Watch this short video for a step-by-step guide.
Or click on the "Get Started" button below GET STARTED
Tally Ho,
Royal Ace
Email: help@royalacemail.com
Chat: Live Chat
Вітаю! Казино зазвичай не вимагає документів у гравця, коли ви хочете закрити рахунок, але це також не є чимось поганим у казино. Не так давно я мав справу з гравцем, і він спочатку не хотів надавати документи, але все вийшло добре, і він закрив свій обліковий запис, коли їх надав.
Я думаю, це вирішувати вам, і якщо ви не хочете надавати казино документи для закриття вашого облікового запису, вам не потрібно це робити, і ви можете залишити це так і залишити свій рахунок відкритим і не грати.
Якщо ви хочете закрити його, вам, очевидно, доведеться перевірити. Зрештою рішення буде за вами.
Hi, it's not usual for a casino to ask for documents from a player when you want to close an account, but it's not something that's wrong of the casino either. I dealt with a player not too long ago and he didn't want to provide the documents at first, but everything worked out fine and he closed his account when he supplied them.
I think it's up to you and if you don't want to give the casino the documents to close your account, you don't have to and you can leave it that way and keep your account open and not play.
If you want to close it you will obviously have to verify. Ultimately the decision will be yours.
Подивіться на мій огляд mgm vegas. Та сама проблема, але ви допомогли мені закрити обліковий запис, не надсилаючи документи.
Look at my review of mgm vegas. Same issue but you guys helped me to close my account without me sending documents.
Так, я це бачив, якщо ви вважаєте, що це неможливо з казино, і вам потрібна допомога, ви можете зв’язатися з нами. Однак я згадав приклад у своєму попередньому дописі, оскільки він був нещодавнім, і я також запитав нашу команду, що було б найкраще порекомендувати. І в підсумку гравець верифікував і закрив обліковий запис.
Але якщо ви бачите це інакше, ви можете подати скаргу. 🙂
Yes I have seen it, if you feel that it is not possible from the casino and you need help, you know that you can contact us. However, I mentioned the example in my previous post because it was recent and I also asked our team what would be the best thing to recommend. And in the end the player verified and closed the account.
But if you see it differently, you can try a complaint. 🙂
Я розумію, але мені не потрібно було підтверджуватися, щоб приєднатися до казино. Якби я виграв там, я б зібрав усі документи та надіслав їх, щоб отримати свої гроші, але я не виграв, і якщо подумати про це, я також не думаю, що я зробив депозит. Це мій аргумент, і, здається, їм не подобається до виплати. Я більше через це не проходитиму. Я вже програв 2 аргументи за 2 скаргами, які забрали з мене близько 10 тисяч. Більшість законних казино не вимагають документів для закриття рахунку. Натомість вони запитують у вас ваше повне ім’я, фізичну адресу, адресу електронної пошти, номер телефону, дату народження, щоб перевірити, чи збігається це з тим, що зазначено у вашому обліковому записі. Хто б знав цю інформацію, крім вас. Я робив це багато разів без проблем, але деякі казино, такі як MGM і Royal Ace, не є законними. Це ті, хто хоче отримати вашу конфіденційну інформацію за безцінь. Що вони роблять з цією інформацією? Продати третім сторонам. Продати на чорному ринку? Я не говорю про всі казино, лише про ті, які хочуть отримати вашу інформацію без причини.
I understand, But I didn't have to verify myself to join the casino. If I won there I would get all documents together and send them to get my money but I didn't win and come to think of it I don't think i deposited either.That is my argument and it seems they don't like to payout. I will not go through that again. I have already lost 2 arguments on 2 complaints that took close to 10K from me. Most legitimate casinos don't ask for documents to close an account. Instead they ask you for your full name, physical address, email address, phone number, date of birth to see if it matchs to what is listed on your account. Who would know this infor except you. I have done this many times with no issues but some casinos like MGM and Royal Ace are not legitimate. These are the ones that want your sensitive information for nothing. What do they do with this info? Sell it to 3rd parties. Sell it on the black market? I am not talking about all casinos only the ones that want your info for no reason.
Я не думаю, що ця інформація зловживається таким чином. Однак у нас обох є певна позиція щодо цього, і вам вирішувати, як ви бажаєте йти далі. Якщо у вас виникли проблеми із закриттям облікового запису, ви можете зв’язатися з нами. Якщо ви хочете залишити його відкритим, але не грати тут, я вважаю, що це теж не погано. Тому обов’язково повідомте нам, що ви вирішили. 🙂
I don't think this information is being misused in this way. However, we both have a certain stance on this and it is up to you to decide how you want to go forward with it. If you have a problem closing your account, you know you can contact us. If you want to keep it open but not play here, I don't think that's a bad thing either. So be sure to let us know what you decide. 🙂
Я зробив те, що вони просили, і не отримав своїх 400,00 доларів, мені це набридло! Минуло 4 прокляті тижні! Служба підтримки клієнтів електронною поштою ніколи не відповідає, «чат» навіть не працює!! Як вони все ще працюють і приймають платежі від громадян
I’ve done what they asked and haven’t received my $ 400.00 I’m sick of it and them ! It’s been 4 damn weeks! The email customer service don’t respond ever , the "chat" don’t even work!! How are they still operating and taking ppls payments
Я чекаю на свої 400.oo, але відправив свої 10.00 назад у гаманець Coinbase без проблем! Що за чорт!? Я хочу свої гроші! Вони не повинні працювати
I’m waiting for my 400.oo but sent my 10.00 back to Coinbase wallet no problem ! What the f !? I want my money ! They shouldn’t be operating
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.