Не соромтеся вимагати повторного розгляду скарги. Скористайтеся посиланням у своєму електронному листі або надішліть відповідь Томасу.
Як сказав SunsetGaze, ніколи не залишайте відкриту скаргу без уваги; нам потрібна ваша співпраця для його обробки.
🙏
Feel free to ask for the complaint to be reopened. Use the link you have in your email, or reply to Tomas.
As SunsetGaze said, never leave an open complaint untouched; we need your cooperation to process it.
🙏
Привіт.
Будь ласка, можете описати, що сталося? Я лише дізнався, що ваш обліковий запис з якоїсь причини заблоковано.
Hello.
Can you describe what has happened, please? I only learned that your account seems to be blocked for some reason.
Я хотів би, щоб його знову відкрили. По-перше, ми з моїм хлопцем мали обліковий запис із силовою грою. Ми обидва виграли, і не було проблем із отриманням наших виграшів. Тоді ми обоє виграли пристойну суму, а вони відмовилися виплачувати мені мій виграш. Вони заплатили моєму хлопцю. Коли я запитала, чому, вони сказали, що не хочуть. Тепер я додам, що на той час у їхніх правилах не було сказано, що 2 особи з однієї родини не можуть грати на їхньому сайті. Я переконався, що вони не використовують це виправдання, тому що в їхніх правилах не зазначено, що це заборонено. Найсмішніше те, що вони заплатили нашому хлопцю, але не мої виграші. Вони кілька разів сказали мені, що заплатять мені, а потім передумали. Це був найбільш непрофесійний контакт з казино, який я коли-небудь мав. Вони просто проігнорували гуру казино, коли втягнулися. Я вважаю, що це крадіжка, якщо вони забирають ваші гроші та відмовляються повідомити вам причину, чому вони не хочуть виплатити ваш виграш. За таку поведінку вони повинні бути покарані.
I would love to have it reopened. First of all my boyfriend and I both had an account with power play. We both had won and had no problem collecting our winnings. Then we both won a decent amount and they refused to pay me my winnings. They paid out my boyfriend.When I asked why they said because they didn't want to. Now I will add at that time no where on their rules did it say 2 people from the same household could not play on their site. I made sure that they were not using that excuse because their rules didn't state that it was not allowed. The funny thing is they paid our my boyfriend but not my winnings.They told me a few times they would pay me and then changed their mind. It was the most unprofessional contact I have ever had with a casino. They just ignored casino guru when they got involved. I think it is theft if they take your money and refuse to give you a reason why they won't pay out your winnings. They should be penalized for that kind of behavior.
Я не розумію, оскільки мені сказав гуру казино, що вони не можуть зробити для мене нічого іншого. Чи є спосіб відкрити його та виплатити мої виграші?
I don't understand as I was told by casino guru that they couldn't do anything else for me. Is there a way to have this opened and paid my winnings?
Справді, я хотів продовжити, я все ще хочу. Гуру казино сказав, що вони не можуть нічого вдіяти, оскільки Power Play перестав спілкуватися. Я хотів би відкрити цю резервну копію, але як ви можете мені допомогти, якщо вони вам не відповідають. Мені сказали, що я не можу йти далі, оскільки вони мають повне право звільнити мене без поважних причин. Через рік я все ще злий.
Really I wanted to continue I still do. Casino guru said they couldn't do anything as power play stopped communicating. I would love to open this back up but how can you help me if they don't reply to you. I was told I couldn't go any further as they have every right to terminate me without a good excuse. I'm still angry a year later.
Я не розумію, оскільки мені сказав гуру казино, що вони не можуть зробити для мене нічого іншого. Чи є спосіб відкрити його та виплатити мої виграші?
I don't understand as I was told by casino guru that they couldn't do anything else for me. Is there a way to have this opened and paid my winnings?
Привіт.
Просто щоб бути впевненим, що я не пропустив останні події, коли я відповів на останній раз 5 місяців або близько того, сказавши: «Не соромтеся попросити повторно відкрити скаргу. Скористайтеся посиланням у своєму електронному листі або відповісти Томасу».
ти зробив це?
Тому що якщо ви цього не зробили, ви повинні почати з цієї дії; в іншому випадку повторного відкриття взагалі не буде.
Мене також трохи спантеличила ця частина: «Вони просто проігнорували гуру казино, коли втягнулися». Що стосується цієї скарги 👈, то ви були тим, хто замовк.
Буду вдячний, якщо ви допоможете мені зрозуміти контекст. 🙏
Дякую тобі.
Hello.
Just to be sure I haven't missed the recent events, when I replied to the last time 5 months or so ago, saying, "Feel free to ask for the complaint to be reopened. Use the link you have in your email, or reply to Tomas."
Did you do that?
Because if you did not, you have to start with this action; otherwise, there will be no reopening at all.
I'm also a bit confused about this part: "They just ignored casino guru when they got involved." As far as this complaint 👈 is concerned, you were the one who went silent.
I would appreciate it if you could help me understand the context. 🙏
Thank you.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.