2 р. тому
Тут ви можете обговорити PowerPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Я просто хочу згадати кілька речей про Powerplay казино, я багато граю там і ніколи не мав проблем з депозитом або виведенням, виведення кожного разу за 4 години ніколи не було проблемою, а обслуговування клієнтів працює цілодобово, 7 днів на тиждень, вони отримують за лічені секунди.
це дуже гарне казино
Hi. I just want to mention a few things about powerplay casino , I play a lot there and I never had issues with deposit or withdrawal , withdrawal in 4 hours every time never had a problem , and costumer service is 24/7 they awnser in seconds
it's a very good casino
Здравствуйте,
Дякую, що поділились. Цінується. 🙂 Ми вважаємо PowerPlay сумнівним, але я б сказав, що ніколи не завадить дізнатися більше деталей.
Чи можу я дізнатися, яким способом оплати ви користувалися, будь ласка?
Hello,
thank you for sharing. Much appreciated. 🙂 We see PowerPlay as a questionable one, but it never hurts to know more details, I'd say.
May I know which payment method did you use, please?
Звучить добре.
Чи знаєте ви, що можете написати власний відгук користувача про Casin Guru?
Коли щось добре чи неправильно, ви можете поділитися цим з іншими 🙂
Sounds good.
Did you know you can write your own user review on Casin Guru?
When something is good or wrong, you can share it with others 🙂
Те саме зі мною. Отримав значний виграш і був підтверджений менше ніж за годину, потрібні були лише посвідчення особи з фотографією та виписка з банку, а через 45 хвилин після цього мій etransfer зняв у моєму банку.
Same thing with me. Had a massive win and was verified in under an hour, only photo ID and bank statement needed and had my interact etransfer withdrawal in my bank 45 minutes after that.
Здравствуйте,
це дуже багатообіцяюче. Цікаво, ви також задоволені кількістю доступних там ігор?
Hello,
this is very promising. Are you also satisfied with the amount of games available there, I wonder?
Насправді я був впевнений, що більше провайдерів буде приємно, але у них є мікроігри та інші, це змусило мене грати в ігри, яких я міг не мати, і цього більш ніж достатньо, щоб спробувати. Крім того, у мене була переможна серія, тому я не міг скаржитися. 😀
З усіма проблемами з перевіркою, які можуть виникнути, завжди настає момент, коли ви думаєте, щоб все пройшло гладко. Мені пощастило в цьому відношенні, лише один раз — Бетцест змусив мене віджимати, але врешті заплатив — тож це побоювання завжди є, ми всі з цим маємо справу. Ось чому, коли тут вони були такими дружніми та щасливими, що я виграв, а також оплату за швидку взаємодію, тільки в Tsars я отримую виведення в той же день за допомогою interact, що я просто хотів, щоб усі знали.
I was actually, sure more providers would be sweet but they have microgaming and others, it forced me to play games I might not have and there’s more than enough to ever try. Plus I was on a winning streak so I couldn’t complain. 😀
With all the verification problems that may arise there’s always that moment where you think Let this go smoothly. I’ve been fortunate in this regard, only once- Betzest put me through the wringer but eventually paid me- so there’s always that apprehension, we all deal with it. That’s why when here they were so friendly and happy I’d won, plus the quick interact pay, only at Tsars do I get same day withdrawal using interact, that I just wanted everyone to know.
Ви звучите як досвідчений гравець, у якого вже є цікавий досвід у кишені.
Я впевнений, що інші оцінять поділену інформацію.
Я б сказав, що всі ми прагнемо знати, яке казино платить миттєво, а яке не платить взагалі. 🙂
You sound like an experienced player who already has some interesting experiences in the pocket.
I'm sure the others will appreciate the shared information.
We all crave to know which casino pays instantly and which does not pay at all, I'd say. 🙂
Я знайшов казино power play і був дуже вражений тим, що виведення коштів було швидким, вони чудово розроблені та чудове обслуговування клієнтів. Тож я сказав про це своїй дружині, і вона зробила рахунок. Ми обидва грали разом, не виникало жодних проблем із внесенням депозитів, поки ми обидва не спробували зняти кошти. Коли ми спробували зняти кошти, ми отримали це повідомлення
12.3.PowerPlay не дозволяє двом або більше власникам облікових записів робити ставки з однієї IP-адреси (з одного комп’ютера чи однієї локальної мережі). У таких випадках PowerPlay має право заблокувати обліковий запис такого Користувача та попросити його надіслати документи, що підтверджують його зареєстровану особу.
Ми все перевірили, і я вже зробив 2 зняття.
Тому вони нас заблокували і заморозили наші рахунки.
Через 2 тижні я отримав електронний лист і зміг зняти свої 900,00.
Моїй дружині сказали, що вони конфіскували її виграш за порушення правил.
Як я можу отримати свої кошти, а вона не може отримати свої 1980,00.
Вона надіслала 5 електронних листів з проханням пояснити правила, які вона порушила, але вони не можуть дати відповідь, тому проігнорували її. Тепер сьогодні ввечері вона отримує це.
PowerPlay залишає за собою загальне право в будь-який час і на власний розсуд призупинити або припинити дію вашого облікового запису (або виключити вас з будь-яких наших послуг) без додаткових пояснень, якщо ми вважаємо це за потрібне.
АЛЕ ВОНИ ЗАБУЛИ ОСТАННЄ РЕЧЕННЯ, ЯКЕ НАСТУПНЕ...
За таких обставин, якщо ми вважаємо це доречним, PowerPlay залишає за собою право видалити будь-які бонусні кошти з вашого облікового запису.
ВОНА МАЄ 25,00 У СПОРТИВНИХ БОНУСАХ І 10,00 У СЛОТАХ.
Отже, вони кажуть, що в когось поганий день, тому що вони дізналися, що дружина йому зраджує, або їм не подобається, як виглядає ваше ім’я, або їх підстрелили в барі ввечері перед тим, як вони могли дати вам завантажити та зберегти свій виграш?
Якщо це так, УНИКАЙТЕ POWER PLAY CASINO ЗА БУДЬ-ЯКУ ЦІНУ. Вона повинна отримати свої гроші чесно, вони не були виграні на бонусних коштах.
Якщо вони зроблять правильну річ і дозволять їй зняти свої кошти, я оновлю це, але це підступно, особливо пропускаючи останній рядок у правилі. Ігнорування її 4 електронних листів, поки вони щось мріють, демонструє їхній характер. Безглуздо шукати адвоката, але моя донька працює в глобальних новинах і закінчує стажування, це стане гарним матеріалом. Це трапляється занадто часто, і людям слід повідомити, що це казино закриває облікові записи, тому що їх 3 і вони влаштовують істерику. Правила – це правила не для одного гравця, а не для іншого.
I found power play casino and was so impressed with it withdrawals were fast ,they're designed is great and customer service is wonderful. So I told my wife about it and she made an account. Both of us played along, not having any problems making deposits until we both tried to withdraw funds. When we tried to do our withdrawals this is the message that we received
12.3.PowerPlay does not allow two or more Account Holders to place bets from one IP-address (from the same computer or the same local area network). In such cases PowerPlay has the right to block the account of such a User and ask them to send the documents verifying their registered identity.
We verified everything and I already made 2 withdrawals.
So they blocked us and froze our accounts.
I received an email after 2 weeks and was able to withdraw my 900.00.
My wife was told they confiscated her winnings for breaking rules.
How can I get my withdrawal but she can't get hers of 1980.00.
She has sent 5 emails asking them to clarify the rules she broke and they can't come up with an answer so they have ignored her. Now tonight she gets this.
PowerPlay reserves the general right at any time, and in our sole discretion, to suspend or terminate your account (or exclude you from any of our services) without further explanation if we consider it necessary to do so.
BUT THEY FORGOT THE LAST SENTENCE THAT IS THE FOLLOWING...
In such circumstances, where deemed appropriate by us, PowerPlay reserves the right to remove any bonus monies in your account.
SHE HAS 25.00 IN SPORTS BONUS AND 10.00 IN SLOTS.
So are they basically saying that somebody has a bad day because they found out their wife was cheating on them, or they don't like the way your name looks, or they got shot down at the bar the night before they can give you the boot and keep your winnings?
If that is the case AVOID POWER PLAY CASINO AT ALL COSTS. She should get her money fair and square it wasn't won on bonus funds.
If they do the right thing and let her withdraw her funds I will update this but it's sneaky especially leaving out the last line in the rule. Ignoring her 4 emails while they dream something up shows their character. It is pointless to get a lawyer but my daughter works for global news and is finishing her internship this would make for a good story. It happens too often and people should be made aware this casino closes accounts because they are 3 and are throwing a temper tantrum.Rules are rules not for one player and not the other.
Привіт efg22,
Дозвольте мені почати з того факту, що це цілком звичайне правило, яке зазвичай стверджує, що на домогосподарство дозволяється лише один обліковий запис. Це тому, що казино просто не може бути впевненим, хто саме грає, і такі облікові записи можуть бути використані для пошуку бонусів.
Завжди запитуйте в казино, чи можете ви обидва грати там одночасно - завжди робіть скріншот заяви про казино.
Наскільки я бачу підтвердження в скарзі , ваші виграші вже були виплачені, тож зрештою ніякої шкоди не було завдано. Це чудово!
Тим не менш, будь ласка, збережіть це як хороший досвід, завжди спочатку проконсультуйтеся з казино, щоб уникнути подальших проблем.
Казино перевіряють облікові записи в момент зняття коштів, а не після внесення депозиту. Ви можете попросити казино негайно підтвердити вас, але чесні казино дозволять це.
Hello efg22,
Allow me to start with the fact, that this is quite a normal rule usually stating that only one account per household, is allowed. It's because the casino simply can't be sure about who is exactly playing and such accounts can be misused for bonus hunting.
Always ask the casino whether you both can play there at the same time - always make a screenshot of the casino statement.
As far as I can see confirmed in the complaint, your winnings were already paid, so no harm was done in the end. That's great!
Nevertheless, kindly keep this as a good experience, always consult with the casino first to avoid later issues.
Casinos verify accounts the moment the withdrawal is submitted not when the deposit is made, you can both ask the casino to verify you immediately though, honest casinos would allow that.
Гаразд, я не розумію, що ти кажеш. Power play каже, що двом різним людям можна грати на одній IP-адресі. Але виграш їй не віддадуть. Я не знаю, де ви бачите, що вона отримала свій виграш. Вони навіть не можуть пояснити їй причину..
OK I don't understand what you are saying. Power play says it is alright for two different people to play on the same IP address. But they won't give her winnings to her. I'm not sure where you see she got her winnings. They can't even give her a reason as to why..
Ну, ви сказали, що для казино ситуація нормальна, хоча друга особа не отримає виграш. Тож явно не все гаразд, вам не здається?
Ви згадали це правило? (це стандартне правило - дуже поширене):
«12.3.PowerPlay не дозволяє двом або більше Власникам облікових записів робити ставки з однієї IP-адреси (з одного комп’ютера чи однієї локальної мережі). У таких випадках PowerPlay має право заблокувати обліковий запис такого Користувача та запитати їм надіслати документи, що підтверджують їх зареєстровану особу».
Щоб уникнути можливих проблем: Завжди запитуйте в казино, чи можете ви обидва грати там одночасно - завжди робіть знімок екрана заяви про казино.
Оскільки в той момент, коли казино каже, що ви обидва можете грати, дуже важливо взяти цю відповідь як доказ. 🙂
Це все.
Можливо, ваша дружина також може подати скаргу, щоб ми побачили причину невиплати їй виграшу. Як ти гадаєш?
Well, you said that the situation is ok for the casino though the second person won't get the winnings. So it is obviously not all right, don't you think?
Did you mention this rule? (it's a standard rule - very comon):
"12.3.PowerPlay does not allow two or more Account Holders to place bets from one IP-address (from the same computer or the same local area network). In such cases PowerPlay has the right to block the account of such a User and ask them to send the documents verifying their registered identity."
To avoid possible issues: Always ask the casino whether you both can play there at the same time - always make a screenshot of the casino statement.
Because the moment the casino says that you can both play, it is very important to capture this answer as proof. 🙂
That's all.
Maybe your wife can submit the complaint as well, so we can see what is the reason for not paying her the winnings. What do you think?
ось скріншот електронного листа, де вони закрили мій обліковий запис, тому що вони пережили поганий день. ДУЖЕ НИЗЬКО, ЯКЩО ВИ ЗАПИТАЄТЕ МЕНЕ. Я БУДЬ УНИКНУВ POWER OLAY ЗА ВСЯКУ ЦІНУ.
here is the screenshot of the email where they closed my account because they are having a shitty day felt like it. PRETTY LOW IF YOU ASK ME.I WOULD AVOID POWER OLAY AT ALL COSTS.
привіт
Хоча я розумію ваше розчарування, я також переконаний, що за цим остаточним рішенням має щось стояти.
Ви про щось знаєте? Як було сказано, ви маєте право на відшкодування, тому має сенс залишити виведення без змін.
Чи це справедливо? Це зовсім інше питання .
Я скажу, що якщо ви переконані, що це несправедливо, я закликаю вас подати скаргу. Це безкоштовний процес, який дає нам можливість втрутитися та провести розслідування. Щоб дізнатися більше, пропоную вам прочитати цей посібник: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Для подання самої скарги використовуйте інший: https://casino.guru/complaints/create
Hey there.
Though I understand your frustration, I'm also convinced there must be something behind this final decision.
Are you aware of anything? As stated, you are entitled to refunds, so it makes sense that the withdrawal was left untouched.
Is it fair? This is a completely different question.
I'll say that just as it is, if you are convinced this is unfair, I urge you to submit a complaint. This is a free process, giving us the possibility to step in and investigate. To find more details, I suggest you read this guide: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
For submitting the complaint itself, use another one: https://casino.guru/complaints/create
Побачили вашу скаргу, і її було закрито як відхилену, тому що, здається, ви перестали відповідати, а скаргу вашої дружини було закрито як невирішену (що в основному спричинило зниження рейтингу казино відповідно до серйозності справи), вам слід було продовжувати спілкуватися з гуру , ви можете думати, що закриття скарги як невирішеної не допомагає, але це дійсно так: вона попереджає інших гравців, якщо це спричиняє втрати потенційних користувачів для казино, ви можете вважати це своєю помстою.
У мене немає повного контексту для обох ваших випадків, але я припускаю, що ви не мали наміру створювати перевагу над казино, маючи там облікові записи обох, здебільшого тому, що хто при здоровому глузді відкрив би два облікові записи в точна та сама домашня адреса та та сама IP-адреса, щоб скористатися перевагами будь-якого казино? Я довіряю рішенню гуру у справі вашої дружини і припустимо, що з будь-яким із двох облікових записів не сталося нічого підозрілого, як я вже сказав: вам слід було продовжувати спілкуватися з гуру, і в казино було б додано більше негативних балів
Saw your complaint and it was closed as rejected because it seems you stopped replying, while your wife's complaint was closed as unsolved (which basically cause the casino's rating to be lowered accordingly to the severity of the case), you should have kept communicating with guru, you may think that a complaint getting closed as unsolved doesn't help but it truly does: it warns other players, if that causes losses of potential users for the casino, you can consider that your retaliation.
I don't have the full context for both of your cases, but I suppose you had no intention of building any edge over the casino by both of you having accounts there, mostly because who in their right mind would set up two accounts with the exact same home address and the exact same IP address to take advantage of any casino? I will trust guru's ruling on your wife's case and suppose there was nothing fishy going on with any of the two accounts, like I said: you should have kept communicating with guru and more negative points would have been added to the casino
Друже, не стежте за проблемою відсутності кредиту на рахунку після внесення грошей у гілці Metaspace. Будь ласка, допоможіть мені якомога більше щодо блокування мого облікового запису та спонукайте казино поважати мої права. Я ніколи не збираюся підтримувати своє право захищатися. і підтримка.
My friend, don't follow the issue of lack of credit to the account after depositing the money in the Metaspace thread. Please help me as much as possible regarding the blocking of my account and encourage the casino to respect my rights. I never mean to support my right to defend myself. and support.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.