Вчора я написав їм три електронні листи до фінансового відділу, і єдина відповідь, яку я отримав кілька разів, була такою самою.
дорогий клієнт
Дякуємо, що звернулися до нас.
Ваш запит на зняття вже пройшов оцінку та
етапи перевірки. Ми все ще чекаємо на підтвердження
наступна доступна партія платежів. Ми очікуємо підтвердження
ваша виплата незабаром.
Ми з радістю повідомимо вас, коли вашу виплату буде підтверджено.
Причина, чому я відкладаю скаргу на стару гавану, полягає в тому, що вони винні мені 1 тисячу, а висока країна винен мені 1 тисячу. Висока країна щойно заплатила мені 877.
Тому вони зробили маленьку спробу.
Можливо, вони й справді чекають чергової виплати. Я боюся, що якщо я подам скаргу, то на скаргу не відреагують. Я програю на 2K.
I wrote three emails to them yesterday to the financial department and the only response I got several times is the same as this.
Dear Customer
Thank you for contacting us.
Your withdrawal request has already passed the evaluation and
verification stages. We are still waiting for the confirmation of the
next available batch of payments. We expect to have confirmation about
your payout soon.
We will gladly notify you when your payout has been confirmed.
The reason I am delaying the complaint with old havana is they owe me 1K and high country owes me 1K. High country just paid me 877.
So they made a small attempt.
Maybe they really are waiting for the next patch of payments. I'm afraid that if I submit a complaint and they don't respond to the complaint. I will lose out on 2K.
Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.