ФорумКазиноOld Havana Casino - загальне обговорення

Old Havana Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від zena5755
|
13924 переглядів 110 відповідей |
|
1 2 3...6
Додати публікацію
10 міс. тому

Оновлення: я отримав електронний лист від Old Havana, про який я згадував 4 дні тому, але від них ще немає платежу. Казино High Country заплатило невелику частину того, що вони мені винні. Цього разу вони справді розтягують. Минуло майже 30 днів з моменту мого маленького виграшу. Не можна ставитися до гравця!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Минув тиждень, як я отримав цей електронний лист від фінансового відділу. Все ще без оплати. Яке ставлення до лояльного гравця.

Я все ближче й ближче до того, щоб усе це зупинити. Це не варто.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
10 міс. тому

Хм, тому я боюся, що в цьому випадку явно знадобиться скарга, оскільки ви все ходите по колу, а грошей не отримуєте. Я думав, що ти отримаєш гроші після останніх хороших новин, але поки що все навпаки.

Тож ви думаєте, що подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я виграв 19 грудня 2023 року

Ось електронний лист, який я отримав 8 січня 2024 року


дорогий клієнт

Дякуємо, що звернулися до нас.

Ваш запит на зняття вже пройшов оцінку та

етапи перевірки. Ми все ще чекаємо на підтвердження

наступна доступна партія платежів. Ми очікуємо підтвердження

ваша виплата незабаром.


Ми з радістю повідомимо вас, коли вашу виплату буде підтверджено.


З повагою,

Іван - агент підтримки зняття коштів - казино Old Havana

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я думаю, що я збираюся зв’язатися з ними сьогодні, і якщо я не отримаю прямої відповіді. Я буду скаржитися на стару Гавану.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я виграв 19 грудня 2023 року

Ось електронний лист, який я отримав 8 січня 2024 року


дорогий клієнт

Дякуємо, що звернулися до нас.

Ваш запит на зняття вже пройшов оцінку та

етапи перевірки. Ми все ще чекаємо на підтвердження

наступна доступна партія платежів. Ми очікуємо підтвердження

ваша виплата незабаром.


Ми з радістю повідомимо вас, коли вашу виплату буде підтверджено.


З повагою,

Іван - агент підтримки зняття коштів - казино Old Havana

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це справді цікаво. Майже схоже, що в казино є обмеження на суму, доступну для виплати щасливим переможцям, яке було перевищено деякий час тому...

Я б все одно подав скаргу. Я б сказав, що ти був дуже терплячий.

Удачі на сьогодні, з останнім контактом перед скаргою🤞🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вчора я написав їм три електронні листи до фінансового відділу, і єдина відповідь, яку я отримав кілька разів, була такою самою.

дорогий клієнт

Дякуємо, що звернулися до нас.

Ваш запит на зняття вже пройшов оцінку та

етапи перевірки. Ми все ще чекаємо на підтвердження

наступна доступна партія платежів. Ми очікуємо підтвердження

ваша виплата незабаром.

Ми з радістю повідомимо вас, коли вашу виплату буде підтверджено.


Причина, чому я відкладаю скаргу на стару гавану, полягає в тому, що вони винні мені 1 тисячу, а висока країна винен мені 1 тисячу. Висока країна щойно заплатила мені 877.

Тому вони зробили маленьку спробу.

Можливо, вони й справді чекають чергової виплати. Я боюся, що якщо я подам скаргу, то на скаргу не відреагують. Я програю на 2K.


Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
10 міс. тому

Я не думаю, що така ситуація має виникнути, якщо казино чесні. Я б сказав, що ви були досить терплячі, оскільки ви чекали місяць, але я впевнений, що остаточне рішення за вами. Якщо ви думаєте, що почекайте трохи довше, якщо казино повідомить вам, що вони надіслали вам гроші, це залежить від вас, і якщо ви вирішите подати скаргу, я не думаю, що це буде поганим кроком .

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви отримаєте все це від обох казино якнайшвидше, і більше не виникне несподіваних проблем.

Що б ви не вирішили, обов’язково повідомте нам, і якщо ви дізнаєтеся щось нове, ви також можете поділитися цим.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Сьогодні я знову отримав інший із цих листів про те, що мою перевірку схвалено та чекаю наступних пакетних платежів. Мабуть, це все, що вони хочуть мені сказати. Я написав їм листа і буду чекати до понеділка. Якщо я не бачу прогресу. Або якщо я не отримую електронного листа про те, що платіж надіслано. Тоді я обов'язково подам скаргу.

Яро, можеш надіслати мені свою електронну пошту, і я надішлю тобі лист, який я написав їм.

Ви можете надіслати його на мою електронну адресу в файлі тут.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
10 міс. тому

Звичайно, тож якщо ви дасте ще трохи часу, ми побачимо, чи надасть казино оновлену інформацію про ваше зняття. Обов’язково повідомте мені, як усе буде.

Що стосується електронної пошти, не соромтеся поділитися або просто коротко підсумувати те, що ви тут написали, щоб зберегти спілкування на одній платформі та зробити його ефективнішим. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Кому це може стосуватися. У вас є незавершене зняття моїх 1000 доларів США, якому минуло 5 тижнів. Банківський переказ. Я терпляче чекав на це, і зараз це вже настав час. Його виграли 19 грудня 2023 року. Я втомився чекати. Після виграшу я зробив багато додаткових депозитів, і, за моїми підрахунками, я повернув вам усі свої виграші, тому ці гроші, які ви мені винні, не є втратою для Старої Гавани. Мені б не хотілося скаржитися, але я це зроблю, якщо доведеться. Я поставив собі дедлайн. Будь ласка, надішліть це до ранку понеділка, банківський переказ 1000,00 доларів США


Я хотів би продовжувати грати тут, тому надішліть свої виграші. Дякуємо, що розглянули це питання.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Потім я отримав це через кілька хвилин, тому, можливо, все пройде гладко і без скарг!

Шановний Джей!

Як бачите, наш постачальник наразі обробляє та обробляє 2000 доларів США в пакеті, доступному для цього тижня.

У рамках звичайного процесу вони підтвердять, щойно ваші кошти буде успішно надіслано, і ми надішлемо вам електронний лист зі сповіщенням про платіж, який ми завжди надсилали вам, із остаточними деталями переказу.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами!


З повагою,

Денніс

Вилучити агент підтримки - Old Havana Casino

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я перевірив свій рахунок в обох казино, і обидва незавершені зняття показують, що вони зараз на етапі обробки.



Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
9 міс. тому

Я б сказав, що це добре, що казино все ще спілкується з вами. Але чи означає це, що ви будете терпіти і чекати, коли ви сказали, що зняття коштів знаходиться на етапі обробки? Я відчуваю, що минуло багато часу, але, як я вже сказав, я не збираюся штовхати вас ні до чого. Якщо вам потрібна допомога, і ви відчуваєте, що обертаєтеся, ви можете звернутися до нас.

Сподіваюся, ви отримаєте гроші в наступній партії, і все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дякую, Яро, я дам тобі знати, коли це дійде до мене, якщо це так?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Отримав сьогодні.

Автоматичний переклад.
zena5755
9 міс. тому

Чудові новини, тому казино не збрехало, але я вважаю, що це зайняло досить багато часу.

У будь-якому випадку, все добре, що добре закінчується, і найкраще те, що ви врешті-решт отримали свої гроші. 😊🎉

Однак у цьому контексті мені цікаво, чи залишитеся ви грати тут чи підете в інше казино? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я вважаю, що тут правильно вийти взагалі. Додавання чисел. Втрати більші, ніж перемоги, із занадто великим загостренням, яке приходить разом із перемогою та збиранням. Я вважаю, що всі ці казино контролюють, скільки ви можете виграти і скільки програти. У них є спосіб налаштувати RTP гравця, якщо ігри не роблять це автоматично на основі того, скільки гравців підключено та грає. Це комп’ютерне програмне забезпечення, і казино має перевагу. Ви входите на їхній сервер. Це не схоже на цегляну будівлю зі звичайними слотами, які попередньо запрограмовані на попадання в певний час. Я це пережив. Були казино, у яких я вніс лише 100 доларів і виграв 9 тисяч, а були й інші казино, які я ніколи не виграв і програв 9 тисяч і більше. Максимальна ставка, усі спіни є програшними, але зниження вашої ставки приносить деякі виграшні комбінації. Отже, має бути певне коригування максимальної ставки. JMO!


Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
9 міс. тому

Я розумію, що це ваша думка, але якби казино працювали так, то майже жоден гравець ніколи б нічого не виграв. Особисто я б точно не грав у казино, оскільки, як ви сказали, казино завжди має перевагу над гравцем.

Що стосується RTP, казино може вибрати його для деяких провайдерів, але вони не можуть змінити його як завгодно, оскільки ігри знаходяться на серверах провайдерів, якщо казино не має власного. Також у чесних казино ви можете побачити RTP на слотах або, якщо у вас є сумніви, ви можете запитати в чаті.

У будь-якому разі я отримав відповідь на запитання, а це означає, що вам слід уникати цього. Ймовірно, найкраще залишитися з тими, які розчарували вас найменше або з ними у вас не було проблем. Ви збережете собі купу нервів у майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Ще одна маленька перемога тут і ще одна маленька перемога на High Country. Подивимося, скільки тривають ці виплати. Я даю їм 14 робочих днів!

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого