ФорумКазиноNomini Casino - загальне обговорення

Nomini Casino - загальне обговорення

3 р. тому від leonpreiser00
|
11959 переглядів 66 відповідей |
|
1 2...4
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Nomini Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я прочитав багато поганих відгуків про це казино в Інтернеті. Тепер я чекаю виплати 5000 євро в Nomini. Боюся, це казино не окупиться. Чи є хтось, хто вже успішно виплатив подібну суму в цьому казино?

Автоматичний переклад.
leonpreiser00
3 р. тому

Казино має хорошу репутацію на нашому сайті. Були деякі скарги від гравців, але більшість з них вирішили, тому я цілком впевнений, що ви повинні отримати свій виграш 🙂 Ви виграли гроші в конкретній грі чи грали в інші ігри?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Buki7
3 р. тому

Привіт, є кілька відкритих (плюс набагато більше вирішених) скарг до цього казино з тією ж проблемою, з якою ви стикаєтесь зараз 🙁. Тож, мені здається, у них регулярні великі проблеми з виведенням коштів. Ви можете перевірити це тут, якщо вам подобається https://casino.guru/complaints

Якщо вам захочеться, ви можете подати власну скаргу, у нас є спеціальна команда саме для цього.

Маленька порада: якщо ви хочете, щоб хтось відповів вам прямо тут, скористайтеся кнопкою «відповісти», будь ласка. Це означає, що людина отримає сповіщення про повідомлення, що очікує на розгляд 🙂

Автоматичний переклад.
Buki7
3 р. тому

Той факт, що ви не отримуєте відповіді днями, не означає, що вони хочуть вас обдурити. Це може бути просто тому, що в казино недостатньо персоналу, і вони не мають достатньо людських ресурсів, щоб обробити це швидше. Особливо, коли ви стверджуєте, що виграли багато, варто запастися терпінням.

Який зараз стан? Вам вдалося підтвердити обліковий запис, чи їм все ще потрібно щось інше?

Автоматичний переклад.
Buki7
2 р. тому

Якщо ви вже надсилали його раніше і там видно адресу, я б, напевно, надіслав його ще раз і сказав би, що ви вже надсилали його раніше, але ви надсилаєте його знову, тому що, здається, вони його втратили.

Це ефективніше, ніж починати сперечатися з ними і доводити, що ви вже надіслали це раніше, а вони просто не помітили.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Увага!! Увага! Як ви можете оцінити це казино позитивно? Зняття коштів немає. Один витримується тижнями. Тоді служба підтримки навіть не виходить на зв’язок. Це шахрайство і розкрадання. Далі йде реклама. Кожен, хто оцінить це казино позитивно, повинен очікувати позовів про відшкодування збитків у майбутньому.

Автоматичний переклад.
pozzalex
2 р. тому

Якщо у вас виникли проблеми з цим казино, ви можете подати скаргу на нашому веб-сайті. Є хороший шанс, що ми зможемо допомогти 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

це просто не ймовірне казино, шахраїв яких я ще не бачив! служба підтримки дає невірну інформацію, бреше на кожному кроці! сказано, що обробка платежу 3 робочих дні, агент мені каже що не 3 а 3-5 днів, прошу прислати куди це вказано в правилах, він відправляє мене і там чітко написано 3 робочих дні, подано на оплату 15.12 і нічого! люди куди подавати скаргу/претензію?

Автоматичний переклад.
pufabass86
2 р. тому

Привіт, я хотів би сказати, що під час будь-якого курортного сезону це нормально чекати більше, ніж зазвичай. Проте, я думаю, персонал повинен чесно говорити про причину.

Ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
2 р. тому

З 21 липня я попросив відкликати кошти, і вони лише попросили мене бути терплячим, я хотів би, щоб вони вирішили мою проблему, оскільки вона почала мене турбувати, це несправедливо.

Автоматичний переклад.
Ritsis12
2 р. тому

Привіт,

Думаю, я теж не був би щасливий.

Цікаво, чи є якась особлива проблема, пов’язана з вашим вилученням?

Наприклад, будь-яка поточна перевірка – чи ви успішно зняли раніше?

Будь ласка, в якому статусі зараз перебуває ваше відкликання?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Очікування - це мій перший запит на зняття коштів

Автоматичний переклад.
Ritsis12
2 р. тому

Привіт,

У вас є якісь оновлення?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Поки що нічого, щойно я отримаю позитивні результати, я негайно надішлю вам, я постійно перевіряю свою електронну пошту. Велике спасибі!!

Автоматичний переклад.
Ritsis12
2 р. тому

Це було б чудово.

Сподіваюся, звичайно, це не займе багато часу. 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто хотів знати, скільки часу потрібно, щоб мій пікс впав? Минуло більше 24 годин, а все ще нічого!

Я хочу свої гроші…

Автоматичний переклад.
charlischs
2 р. тому

Привіт,

це має бути питанням днів, я б сказав. Я можу уявити, що ви можете вважати, що Pix має бути миттєвим, але це залежить від того, коли казино переказує гроші.

Щоб переконатися, ваш обліковий запис повністю підтверджено?

У якому статусі зараз ваше відкликання?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, його було підтверджено, і статус вилучення очікує кілька днів, і він надійшов на мій електронний лист, ви подали запит на зняття.

Автоматичний переклад.
charlischs
2 р. тому

Отже, здається, що ваше зняття ще не в процесі. Як я вже сказав, виплата може здатися миттєвою, але казино має спочатку обробити платіж. Я б регулярно запитував онлайн-чат казино.


Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого