3 р. тому
Тут ви можете обговорити Nomini Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я прочитав багато поганих відгуків про це казино в Інтернеті. Тепер я чекаю виплати 5000 євро в Nomini. Боюся, це казино не окупиться. Чи є хтось, хто вже успішно виплатив подібну суму в цьому казино?
I have read a great many bad reviews about this casino on the internet. Now I'm waiting for a payment of € 5000 at Nomini. I'm afraid this casino won't pay me off. Is there anyone who has already successfully paid out a similar amount at this casino?
Ich habe sehr viele schlechte Beiträge über diese Casino im Internet gelesen. Nun warte ich bei Nomini auf 5000€ Auszahlung. Ich habe Angst, dass dieses Casino mir diese nicht auszahlt. Gibt es jmd der schon erfolgreich ei diesem Casino eine ähnliche summe ausgezahlt hat?
Казино має хорошу репутацію на нашому сайті. Були деякі скарги від гравців, але більшість з них вирішили, тому я цілком впевнений, що ви повинні отримати свій виграш 🙂 Ви виграли гроші в конкретній грі чи грали в інші ігри?
The casino has a good reputation on our website. There were some complaints from players, but they solved most of them so I'm quite confident that you should receive your winnings 🙂 Did you win the money on a specific game or have you played more games?
Привіт, є кілька відкритих (плюс набагато більше вирішених) скарг до цього казино з тією ж проблемою, з якою ви стикаєтесь зараз 🙁. Тож, мені здається, у них регулярні великі проблеми з виведенням коштів. Ви можете перевірити це тут, якщо вам подобається https://casino.guru/complaints
Якщо вам захочеться, ви можете подати власну скаргу, у нас є спеціальна команда саме для цього.
Маленька порада: якщо ви хочете, щоб хтось відповів вам прямо тут, скористайтеся кнопкою «відповісти», будь ласка. Це означає, що людина отримає сповіщення про повідомлення, що очікує на розгляд 🙂
Hello, there are some open (plus much more solved) complaints towards this casino with the same issue as you're facing now 🙁. So, to me it seems they have some regular, big problems with withdrawals. You can check it here, if you like https://casino.guru/complaints
If you feel like it, you can submit your own complaint, we have a special team just for that.
Little advise: if you wish someone to respond to you directly here, use "reply" button, please. This means that the person will be notified about pending message 🙂
Той факт, що ви не отримуєте відповіді днями, не означає, що вони хочуть вас обдурити. Це може бути просто тому, що в казино недостатньо персоналу, і вони не мають достатньо людських ресурсів, щоб обробити це швидше. Особливо, коли ви стверджуєте, що виграли багато, варто запастися терпінням.
Який зараз стан? Вам вдалося підтвердити обліковий запис, чи їм все ще потрібно щось інше?
The fact that you don't get replies for days doesn't need to mean that they want to scam you. It could be simply because the casino is understaffed and they don't have enough human resources to process it faster. Especially when you claim you won a lot, it's worth to be patient.
What's the current state? Have you managed to verify the account or do they still require something else?
Якщо ви вже надсилали його раніше і там видно адресу, я б, напевно, надіслав його ще раз і сказав би, що ви вже надсилали його раніше, але ви надсилаєте його знову, тому що, здається, вони його втратили.
Це ефективніше, ніж починати сперечатися з ними і доводити, що ви вже надіслали це раніше, а вони просто не помітили.
If you already sent it before and the address is visible there, I'd probably send it over again and say that you've already sent it before, but you send it again, because it seems they lost it.
If more time efficient than starting arguing with them and proving that you already sent it earlier and they just overlooked it.
Увага!! Увага! Як ви можете оцінити це казино позитивно? Зняття коштів немає. Один витримується тижнями. Тоді служба підтримки навіть не виходить на зв’язок. Це шахрайство і розкрадання. Далі йде реклама. Кожен, хто оцінить це казино позитивно, повинен очікувати позовів про відшкодування збитків у майбутньому.
Attention!! Warning! How can you rate this casino positively? There are no withdrawals. One is held out for weeks. Then the support does not even get in touch. It's fraud and embezzlement. Advertisement follows. Anyone who rates this casino positively must expect claims for damages in the future.
Achtung!! Warnung! Wie können Sie dieses Casino positiv bewerten? Es gibt keine Auszahlungen. Man wird hingehalten über Wochen. Dann meldet sich der Support gar nicht mehr. Es ist Betrug und Unterschlagung. Anzeige folgt. Wer dieses Casino positiv beurteilt, muss zukünftig mit Schadensersatzklagen rechnen.
Якщо у вас виникли проблеми з цим казино, ви можете подати скаргу на нашому веб-сайті. Є хороший шанс, що ми зможемо допомогти 🙂
If you have any issues with this casino, you can submit a complaint on our website. There's a good chance that we might be able to help 🙂
це просто не ймовірне казино, шахраїв яких я ще не бачив! служба підтримки дає невірну інформацію, бреше на кожному кроці! сказано, що обробка платежу 3 робочих дні, агент мені каже що не 3 а 3-5 днів, прошу прислати куди це вказано в правилах, він відправляє мене і там чітко написано 3 робочих дні, подано на оплату 15.12 і нічого! люди куди подавати скаргу/претензію?
this is just not a likely casino, scammers which I have not seen before! the support service gives incorrect information, lies at every step! it is said that the payment processing is 3 working days, the agent tells me that not 3 but 3-5 days, I ask you to send where this is indicated in the rules, he sends me and it clearly says 3 working days, filed for payment on 15.12 and nothing! people where to file a complaint / claim?
Привіт, я хотів би сказати, що під час будь-якого курортного сезону це нормально чекати більше, ніж зазвичай. Проте, я думаю, персонал повинен чесно говорити про причину.
Ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints
Hello, I'd like to say that during any holiday season it's normal to wait more than usual. However the staff should be honest about the reason, I think.
You can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
З 21 липня я попросив відкликати кошти, і вони лише попросили мене бути терплячим, я хотів би, щоб вони вирішили мою проблему, оскільки вона почала мене турбувати, це несправедливо.
Since 7/21 I have asked for withdrawal and they only asked me to be patient, I would like them to solve my issue because it started to bother me, it is not fair.
Απο τις 21/7 εχω ζητησει αναληψη και μονο υπομονη μου ζητανε θα ηθελα να λυιει το θεμα μου γιατι αρχισε να με ταλαιπωρει δεν ειναι δικαιο.
Привіт,
Думаю, я теж не був би щасливий.
Цікаво, чи є якась особлива проблема, пов’язана з вашим вилученням?
Наприклад, будь-яка поточна перевірка – чи ви успішно зняли раніше?
Будь ласка, в якому статусі зараз перебуває ваше відкликання?
Hello,
I would not be happy either I guess.
Is there any particular problem associated with your withdrawal, I wonder?
Any ongoing verification for example - have you successfully withdrawn earlier?
In what status your withdrawal currently is, please?
Поки що нічого, щойно я отримаю позитивні результати, я негайно надішлю вам, я постійно перевіряю свою електронну пошту. Велике спасибі!!
Nothing yet, as soon as I have positive results I will send you immediately, I keep checking my emails. Thank you very much!!
Ακομα τιποτα μολις εχω θετικα αποτελεσματα θα σας στειλω αμέσως τσεκαρω συνεχεια τα email μου.σας ευχαριστω πολυ!!
Я просто хотів знати, скільки часу потрібно, щоб мій пікс впав? Минуло більше 24 годин, а все ще нічого!
Я хочу свої гроші…
I just wanted to know how long does it take for my pix to fall? It's been over 24 hours and still nothing!
I want my money…
Eu só queria saber quanto tempo demora Pra cair o meu pix ? Pq já tem mais de 24hrs e nada ainda!
quero meu dinheiro…
Привіт,
це має бути питанням днів, я б сказав. Я можу уявити, що ви можете вважати, що Pix має бути миттєвим, але це залежить від того, коли казино переказує гроші.
Щоб переконатися, ваш обліковий запис повністю підтверджено?
У якому статусі зараз ваше відкликання?
Hello,
it should be a matter of days, I'd say. I can imagine that you may feel that Pix should be instant, but it depends on when the casino transfers the money.
Just to be sure, has your account been fully verified, please?
In what status is your withdrawal now?
Так, його було підтверджено, і статус вилучення очікує кілька днів, і він надійшов на мій електронний лист, ви подали запит на зняття.
Yes, it was verified and the withdrawal status has been pending for days and it arrived in my email, you requested the withdrawal.
Foi verificada sim e o estado do saque está pendente faz dias e tmb chegou no meu e-mail vc solicitou o saque.
Отже, здається, що ваше зняття ще не в процесі. Як я вже сказав, виплата може здатися миттєвою, але казино має спочатку обробити платіж. Я б регулярно запитував онлайн-чат казино.
So it seems that your withdrawal is not in the process yet. As I said the payout may seem instant but the casino must process the payment first. I'd ask the casino's live chat regularly.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.