6 міс. тому
Переходжу за посиланням і все заповнюю, але написати скаргу не дають
I go to the link and complete everything but it won't let me write my complaint
Me dirijo al enlace y completo todo pero no me deja escribir mi queja
0
Переходжу за посиланням і все заповнюю, але написати скаргу не дають
I go to the link and complete everything but it won't let me write my complaint
Me dirijo al enlace y completo todo pero no me deja escribir mi queja
Добре, не могли б ви додати скріншот того, що конкретно вам написано? Чи можете ви спробувати відкрити скаргу з іншого браузера чи іншого пристрою та видалити файли cookie? Це може допомогти. 🙂
Okay could you add a screenshot of what it specifically said to you please ? Can you try to open complaint from another browser, or another device and delete cookies ? That might help. 🙂
Мій досвід роботи з цим казино та іншими подібними:
Вони не вимагають початкової перевірки, тому ви можете грати з ними. У них є широкий каталог ігрових автоматів та ігор у рулетку з багатьма джекпотами, що я вважаю позитивним. Але, на жаль, негатив завжди виділяється більше. І це казино, і всі ті, які дають вам бонус і безкоштовне обертання в грі Crab (той, де є крани, які чіпляють м’які тварини), працюють однаково з точки зору обслуговування клієнтів і різних проблем зі зняттям грошей.
Вони залишають ваш запит на зняття в режимі очікування тижнями, чекаючи, поки ви його скасуєте. Якщо ви це зробите, процес буде перервано, і вам доведеться починати спочатку. Вони обмежують зняття до 500 євро, хоча кажуть, що обмеження немає. Тоді їхній чат служби підтримки клієнтів занадто роботизований. Вашою мовою запевняють про увагу, але це буває рідко. Натомість оператор використовує перекладач Google, щоб допомогти вам. Взагалі не рекомендую ні це казино, ні його близьких родичів (казинія, рабона, бумеранг, банконет і т.д.)
My experience with this casino and others like it:
They do not require initial verification so you can play with it. They have a wide catalog of slot and roulette games with many jackpots, which I would consider positive. But unfortunately, the negative always stands out more. Both this casino and all those that give you a bonus and a free spin on the Crab game (the one with the cranes that hook stuffed animals) work the same in terms of customer service and various withdrawal problems.
They leave your withdrawal request on standby for weeks, waiting for you to cancel it. If you do this, the process is interrupted and you have to start over. They limit withdrawals to 500 euros, even though they say there is no limit. Then their customer service chat is too robotic. They assure you of attention in your language, but it rarely happens. Rather, an operator uses Google Translator to assist you. In general, I do not recommend this casino, nor its close relatives (casinia, rabona, boomerang, bankonet, etc.)
Mi experiencia con este casino y otros similares:
No requieren verificacion inicial con lo que puedes jugar. Tienen un amplio catalogo de juegos slots y ruletas con muchos jackpot, esto lo pondría como positivo. Pero por desgracia, lo negativo siempre resalta más. Tanto este casino, como todos los que te dan un bono una tirada gratis en el juego Crab (el de las gruas de enganchar peluches) funcionan igual en temas de atención al cliente y problemas varios para retirar.
Te dejan la peticion de retiro en stand by durante semanas, esperando que lo canceles. Si haces esto, el proceso se interrumpe teniendo que empezar de nuevo. Te limitan las retiradas a 500euros, pese a que dicen que no hay limite. Luego su chat de atención al cliente es demasiado robotico. Te aseguran atención en tu idioma, pero rara vez ocurre. Más bien un operador utiliza el google traductor para atenderte. En general, noo aconsejo este casino, ni sus parientes cercanos (casinia,rabona,boomerang,bankonet,etc)
Вибачте, але я повинен виправити вас тут, вони мають щоденний ліміт у 500 євро, як це також зазначено на нашому веб-сайті.
Чи можу я запитати, скільки часу вам потрібно було чекати на вилучення?
Однак я розумію вашу точку зору, і якщо у вас не дуже хороший досвід роботи з цим казино, зрозуміло, що ви віддаєте перевагу іншим.
Sorry, but I have to correct you here, they have a daily limit of €500, as it is also stated on our website.
May I ask how long you needed to wait for your withdrawal?
I can see your point, though, and if you haven't had a very good experience with this casino, it is understandable that you prefer some other ones.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.