ГоловнаФорумКазиноNeon54 Casino - загальне обговорення

Neon54 Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від leggiokristian5
|
17 534 переглядів 65 відповідей |
|
1...3 4
Jaro

Переходжу за посиланням і все заповнюю, але написати скаргу не дають

Автоматичний переклад.
Fabian27

Добре, не могли б ви додати скріншот того, що конкретно вам написано? Чи можете ви спробувати відкрити скаргу з іншого браузера чи іншого пристрою та видалити файли cookie? Це може допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.

Мій досвід роботи з цим казино та іншими подібними:

Вони не вимагають початкової перевірки, тому ви можете грати з ними. У них є широкий каталог ігрових автоматів та ігор у рулетку з багатьма джекпотами, що я вважаю позитивним. Але, на жаль, негатив завжди виділяється більше. І це казино, і всі ті, які дають вам бонус і безкоштовне обертання в грі Crab (той, де є крани, які чіпляють м’які тварини), працюють однаково з точки зору обслуговування клієнтів і різних проблем зі зняттям грошей.


Вони залишають ваш запит на зняття в режимі очікування тижнями, чекаючи, поки ви його скасуєте. Якщо ви це зробите, процес буде перервано, і вам доведеться починати спочатку. Вони обмежують зняття до 500 євро, хоча кажуть, що обмеження немає. Тоді їхній чат служби підтримки клієнтів занадто роботизований. Вашою мовою запевняють про увагу, але це буває рідко. Натомість оператор використовує перекладач Google, щоб допомогти вам. Взагалі не рекомендую ні це казино, ні його близьких родичів (казинія, рабона, бумеранг, банконет і т.д.)

Змінено
Автоматичний переклад.
glocks

Вибачте, але я повинен виправити вас тут, вони мають щоденний ліміт у 500 євро, як це також зазначено на нашому веб-сайті.

Чи можу я запитати, скільки часу вам потрібно було чекати на вилучення?

Однак я розумію вашу точку зору, і якщо у вас не дуже хороший досвід роботи з цим казино, зрозуміло, що ви віддаєте перевагу іншим.

Автоматичний переклад.

На жаль, я не можу створити квиток, але казино neon54 просто не виплачує гроші, будь ласка, допоможіть.

Я вже кілька разів писав у підтримку

Автоматичний переклад.
Palbers

На щастя, ви подали скаргу нашій команді, і вони вже почали над цим працювати.

Будь ласка, оновіть його, коли це можливо, щоб ми могли почати дослідження.

Як давно ви граєте в цьому казино, і це ваше перше виведення коштів у цьому казино?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого