ФорумКазиноNeon54 Casino - загальне обговорення

Neon54 Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від leggiokristian5
|
7809 переглядів 63 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
amatuszak696
10 міс. тому

Привіт.

Що ж, грати в азартні ігри означає програвати. Чим довше ви граєте, тим вище ваш шанс програти. Це звичайний стан речей, це фактично математика.

Будемо сподіватися, що вам пощастить більше в іншому місці!

Дозвольте мені подякувати вам за передачу решти деталей, дуже вдячний.

Пам’ятайте, що майже в кожному казино ви повинні зробити ставку на кожен депозит принаймні один раз – якщо чесно, це називається політикою протидії відмиванню коштів, стандартним правилом.

Інші захоплюючі підказки є у вільному доступі в електронному курсі, присвяченому «Перевірці гравців iGaming і AML» — приєднуйтесь тут !

"

Спробуйте поглянути на це з іншої точки зору: казино не є банками, тому ви не можете вкладати та виводити гроші за вашими умовами. 🙂



Автоматичний переклад.
tsamurascom
5 міс. тому

Добрий вечір! Я новий учасник, і я натиснув на нього, оскільки я зняв 1400 євро, і, мабуть, вони не приписують їм безглузді виправдання. І, мабуть, ніколи. Ви коли-небудь отримували звідти гроші? Мені б хотілося отримати від вас відповідь, оскільки я не отримую жодних результатів від них незалежно від того, скільки разів я з ними звертаюся.

Автоматичний переклад.
Marhofer
5 міс. тому

Чи вдалося забрати свій виграш? Тому що я боюся, що я ніколи не отримаю свої зароблені гроші назад на свій рахунок. Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добрий вечір! Я новий учасник, і я натиснув на нього, оскільки я зняв 1400 євро, і, мабуть, вони не приписують їм безглузді виправдання. І, мабуть, ніколи. Ви коли-небудь отримували звідти гроші? Мені б хотілося отримати від вас відповідь, оскільки я не отримую жодних результатів від них незалежно від того, скільки разів я з ними звертаюся.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи можу я знати, які смішні виправдання?

Можливо, вам потрібна допомога? Якщо ви це зробите, будь ласка, поясніть ситуацію, у якій ви опинилися, і ми спробуємо знайти в ній тверду основу та, можливо, допоможемо.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я намагався зняти свої гроші майже два тижні. Я чекаю три дні, а вони мене скасовують і так далі

Мені кажуть, що я не встановив термін дії на карті, коли її виставляли. Тепер я спробував зробити це банківським переказом, щоб перевірити, чи таким чином я нарешті отримаю свій прибуток

Автоматичний переклад.
verbo27
5 міс. тому

Привіт, чи є у вас можливість якимось чином додати те, що просить вас додати казино, тобто термін дії вашої картки? Оскільки ви ввели нове зняття коштів, чи могли б ви розповісти нам, як це пройшло та чи виникли проблеми?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт. Я встановив термін придатності, але вони знову скасували його. Тепер я спробував зробити це переказом і чекаю, щоб побачити, чи це так у мене вийде

Автоматичний переклад.
verbo27
5 міс. тому

Також казино повідомило, чому йому було відхилено в інший раз?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви спробували інший метод, тому обов’язково повідомте нам, як це вийшло.

Якщо у вас виникнуть проблеми, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую тобі. Сподіваюся, цього разу мені пощастить.

Казино повідомило мені, що інформація про термін дії картки не з’явилася, коли я її ввів. Будемо сподіватися, що цього разу проблем не буде

Автоматичний переклад.
verbo27
5 міс. тому

Я розумію, тому ми почекаємо та побачимо, як пройде передача, і, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші. Що б не сталося, тримайте мене в курсі, я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Сьогодні вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що зняття зроблено. Максимально через 3 дні гроші будуть на моєму рахунку. Коли отримаю, то відповім і скажу.

Автоматичний переклад.
verbo27
5 міс. тому

Я радий, що справи просунулися вперед і що казино повідомило вас про зняття коштів. Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші якомога швидше.

Буду чекати оновлення. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, я отримав його через два дні 😄

Автоматичний переклад.
verbo27
4 міс. тому

Ну, я радий, що ти отримав гроші. 🎉😊

Який метод ви використовували для його вилучення? Ви все ще граєте в цьому казино чи ні?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Отримайте банківським переказом. Якщо я продовжу грати 😃

Автоматичний переклад.
verbo27
4 міс. тому

Вибач мені; мабуть, це просто поганий переклад, але схоже, що у вилученні була якась заковика. "якщо ти продовжиш грати"?

мабуть я помиляюся...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Добрий день.

Зробила виведення 24 квітня, навіть не пам'ятаю коли. І я зв’язався зі службою підтримки, скільки днів мені потрібно чекати, щоб вони могли переказати гроші на мій рахунок, і мені сказали, що це 3 робочі дні, зачекайте до 29 числа, оскільки субота, неділя та свята виключають це, тому чекати і чекати, поки воно ніколи не прибуло. Я знову звернувся до служби підтримки в неділю рано вранці, оскільки вони скасували моє зняття. Я запитав, чому це так, і вони сказали мені, що це тому, що номер рахунку неправильний, я перевірив це, і номер був правильний. Мені також сказали, що я зробив це знову, і ось я все ще чекаю на 312,47 євро, я побачу, чи допустять мене завтра, я чекаю вашої щирої відповіді, дякую

Автоматичний переклад.
Fabian27
1 тиждень тому

Привіт, звичайно, не найприємніша ситуація, яку ви описуєте, але ми побачимо, як воно буде далі.

Отже, коли ви говорите, що ви вже підтвердили рахунок у казино разом із способом оплати, чи сказали ви їм, що неможливо, щоб номер рахунку був неправильним після перевірки, і тому вони можуть перевірити це в документах? ти їх відправив? Ви знову надіслали заявку на зняття, і тепер вона очікує на розгляд, і ви чекаєте на гроші або на якому етапі вона зараз?

Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття коштів, і я б сказав, що ви вже достатньо чекаєте, тому, якщо ви зацікавлені, ви можете подати нам скаргу, що є безкоштовним.

Просто натисніть тут . ⬅️

Звичайно, якщо ви хочете почекати трохи довше, ви можете це зробити, і коли ви це зробите або якщо почуєте щось нове, повідомте нам.

Я тримаю кулаки, щоб у вас якомога швидше були кошти. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Вони не дозволяють мені надіслати скаргу, я заповнюю всю форму, але вони все одно не повідомляють мені, що я можу зробити з цією справою

Автоматичний переклад.
Fabian27
1 тиждень тому

Яка конкретно проблема у вас виникає, коли ви заповнюєте скаргу? Ви робите це за посиланням, яке я опублікував у своїй попередній публікації? Чи можете ви зробити скріншот, щоб я міг побачити, що відбувається, і спробувати якось вам допомогти?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого