ФорумКазиноNeon54 Casino - загальне обговорення

Neon54 Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від leggiokristian5
|
12787 переглядів 63 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
amatuszak696
1 рік тому

Привіт.

Що ж, грати в азартні ігри означає програвати. Чим довше ви граєте, тим вище ваш шанс програти. Це звичайний стан речей, це фактично математика.

Будемо сподіватися, що вам пощастить більше в іншому місці!

Дозвольте мені подякувати вам за передачу решти деталей, дуже вдячний.

Пам’ятайте, що майже в кожному казино ви повинні зробити ставку на кожен депозит принаймні один раз – якщо чесно, це називається політикою протидії відмиванню коштів, стандартним правилом.

Інші захоплюючі підказки є у вільному доступі в електронному курсі, присвяченому «Перевірці гравців iGaming і AML» — приєднуйтесь тут !

"

Спробуйте поглянути на це з іншої точки зору: казино не є банками, тому ви не можете вкладати та виводити гроші за вашими умовами. 🙂



Автоматичний переклад.
tsamurascom
11 міс. тому

Добрий вечір! Я новий учасник, і я натиснув на нього, оскільки я зняв 1400 євро, і, мабуть, вони не приписують їм безглузді виправдання. І, мабуть, ніколи. Ви коли-небудь отримували звідти гроші? Мені б хотілося отримати від вас відповідь, оскільки я не отримую жодних результатів від них незалежно від того, скільки разів я з ними звертаюся.

Автоматичний переклад.
Marhofer
11 міс. тому

Чи вдалося забрати свій виграш? Тому що я боюся, що я ніколи не отримаю свої зароблені гроші назад на свій рахунок. Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий вечір! Я новий учасник, і я натиснув на нього, оскільки я зняв 1400 євро, і, мабуть, вони не приписують їм безглузді виправдання. І, мабуть, ніколи. Ви коли-небудь отримували звідти гроші? Мені б хотілося отримати від вас відповідь, оскільки я не отримую жодних результатів від них незалежно від того, скільки разів я з ними звертаюся.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чи можу я знати, які смішні виправдання?

Можливо, вам потрібна допомога? Якщо ви це зробите, будь ласка, поясніть ситуацію, у якій ви опинилися, і ми спробуємо знайти в ній тверду основу та, можливо, допоможемо.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я намагався зняти свої гроші майже два тижні. Я чекаю три дні, а вони мене скасовують і так далі

Мені кажуть, що я не встановив термін дії на карті, коли її виставляли. Тепер я спробував зробити це банківським переказом, щоб перевірити, чи таким чином я нарешті отримаю свій прибуток

Автоматичний переклад.
verbo27
10 міс. тому

Привіт, чи є у вас можливість якимось чином додати те, що просить вас додати казино, тобто термін дії вашої картки? Оскільки ви ввели нове зняття коштів, чи могли б ви розповісти нам, як це пройшло та чи виникли проблеми?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт. Я встановив термін придатності, але вони знову скасували його. Тепер я спробував зробити це переказом і чекаю, щоб побачити, чи це так у мене вийде

Автоматичний переклад.
verbo27
10 міс. тому

Також казино повідомило, чому йому було відхилено в інший раз?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви спробували інший метод, тому обов’язково повідомте нам, як це вийшло.

Якщо у вас виникнуть проблеми, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Дякую тобі. Сподіваюся, цього разу мені пощастить.

Казино повідомило мені, що інформація про термін дії картки не з’явилася, коли я її ввів. Будемо сподіватися, що цього разу проблем не буде

Автоматичний переклад.
verbo27
10 міс. тому

Я розумію, тому ми почекаємо та побачимо, як пройде передача, і, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші. Що б не сталося, тримайте мене в курсі, я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Сьогодні вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що зняття зроблено. Максимально через 3 дні гроші будуть на моєму рахунку. Коли отримаю, то відповім і скажу.

Автоматичний переклад.
verbo27
10 міс. тому

Я радий, що справи просунулися вперед і що казино повідомило вас про зняття коштів. Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші якомога швидше.

Буду чекати оновлення. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Так, я отримав його через два дні 😄

Автоматичний переклад.
verbo27
9 міс. тому

Ну, я радий, що ти отримав гроші. 🎉😊

Який метод ви використовували для його вилучення? Ви все ще граєте в цьому казино чи ні?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Отримайте банківським переказом. Якщо я продовжу грати 😃

Автоматичний переклад.
verbo27
9 міс. тому

Вибач мені; мабуть, це просто поганий переклад, але схоже, що у вилученні була якась заковика. "якщо ти продовжиш грати"?

мабуть я помиляюся...

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий день.

Зробила виведення 24 квітня, навіть не пам'ятаю коли. І я зв’язався зі службою підтримки, скільки днів мені потрібно чекати, щоб вони могли переказати гроші на мій рахунок, і мені сказали, що це 3 робочі дні, зачекайте до 29 числа, оскільки субота, неділя та свята виключають це, тому чекати і чекати, поки воно ніколи не прибуло. Я знову звернувся до служби підтримки в неділю рано вранці, оскільки вони скасували моє зняття. Я запитав, чому це так, і вони сказали мені, що це тому, що номер рахунку неправильний, я перевірив це, і номер був правильний. Мені також сказали, що я зробив це знову, і ось я все ще чекаю на 312,47 євро, я побачу, чи допустять мене завтра, я чекаю вашої щирої відповіді, дякую

Автоматичний переклад.
Fabian27
6 міс. тому

Привіт, звичайно, не найприємніша ситуація, яку ви описуєте, але ми побачимо, як воно буде далі.

Отже, коли ви говорите, що ви вже підтвердили рахунок у казино разом із способом оплати, чи сказали ви їм, що неможливо, щоб номер рахунку був неправильним після перевірки, і тому вони можуть перевірити це в документах? ти їх відправив? Ви знову надіслали заявку на зняття, і тепер вона очікує на розгляд, і ви чекаєте на гроші або на якому етапі вона зараз?

Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття коштів, і я б сказав, що ви вже достатньо чекаєте, тому, якщо ви зацікавлені, ви можете подати нам скаргу, що є безкоштовним.

Просто натисніть тут . ⬅️

Звичайно, якщо ви хочете почекати трохи довше, ви можете це зробити, і коли ви це зробите або якщо почуєте щось нове, повідомте нам.

Я тримаю кулаки, щоб у вас якомога швидше були кошти. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Вони не дозволяють мені надіслати скаргу, я заповнюю всю форму, але вони все одно не повідомляють мені, що я можу зробити з цією справою

Автоматичний переклад.
Fabian27
6 міс. тому

Яка конкретно проблема у вас виникає, коли ви заповнюєте скаргу? Ви робите це за посиланням, яке я опублікував у своїй попередній публікації? Чи можете ви зробити скріншот, щоб я міг побачити, що відбувається, і спробувати якось вам допомогти?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого