ФорумКазиноNeed For Spin Casino - загальне обговорення

Need For Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Jamethai888
|
13680 переглядів 66 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
2 р. тому

І буквально через 10 хвилин після останнього повідомлення я отримав підтвердження оплати. Дивний. Так бути не повинно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, дорогий Meh5005,

Будь ласка, не шукайте підступів. Наша фінансова команда виконує свою роботу, і якщо є якісь затримки, це була якась причина.

Я щасливий, що ви отримали свій платіж сьогодні, і сподіваюся побачити вас знову в нашому казино.


Бажаю вам гарного дня!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я новачок у цьому казино, я надіслав усі документи, які вони у мене вимагали, і чекаю на позитивний розвиток подій. Я зробив два запити на зняття коштів. Через погані відгуки, які я прочитав, я стурбований і стурбований.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив запит на зняття 200 євро... Подивимося, як вони мене обслужать

Автоматичний переклад.
Makidgk
1 рік тому

Хочеш, брате, щоб вони нас з’їли? Я також надіслав документи ... Боюся, що такі компанії більше ніде не використають наші документи.

Автоматичний переклад.
Makidgk
1 рік тому

Брат, я теж грек, якщо побачиш повідомлення, дай відповідь, залишимося на зв'язку та отримаємо гроші..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Брате, я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю ідентифіковано. Зараз ми чекаємо виведення коштів, у мене є два кошти по 500 євро та ще 800 євро для виведення

Автоматичний переклад.
Makidgk
1 рік тому

Молодець, я радий, що залишився. Мене запитали, скільки разів за документами ... що саме ви надіслали, чи можете ви мені сказати? Я був би вам дуже вдячний. Веселих свят зі здоров'ям.

Автоматичний переклад.
SakDedes1
1 рік тому

Брате, я надіслав скріншот з електронного банкінгу (де показано депозит), я сам написав у електронному листі iban, BIC банку та його назву, я надіслав селфі з дипломом, а також із паспортом і поточним рахунком. Я відправив їх вчора, і вони були ідентифіковані. Тепер давайте подивимося на зняття коштів

Автоматичний переклад.
Makidgk
1 рік тому

Дуже дякую, друже, будь здоров. З моментального знімка електронної випічки банк дозволяє нам це робити? Я зробив депозит за допомогою дебетової картки. Надіслала селфі та рахунок за стаціонарний телефон. Більше мене не питали. Я сам не писав Іван і т.д., а надіслав фото. Що я можу сказати, я не знаю, чи потрібно мені щось від вас, я сподіваюся, що ви побачите mnm, як побачили. Ви зрозуміли, що ваш обліковий запис автентифіковано? Вони надіслали вам електронний лист. ; Що вказано у ваших відкликаннях????

Автоматичний переклад.
SakDedes1
1 рік тому

Вони надіслали мені електронного листа, брате. Мені сказали, що для зняття коштів потрібно 24 години, щоб їх прийняти, тому все ще вказано, що очікується. Скажи, що все йде нормально, друже. Відгуки мене налякали

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І я, брате, один такий самий. Чи відправляти фотографію з депозиту через e-baking? Депозит говорить про послугу smx і щось в цьому роді ... Що відправляти? а на папері написано Іван і т. д. з фото чи сканувати?

Автоматичний переклад.
SakDedes1
1 рік тому

думка Надішліть мені письмово iban, BIC та назву банку, а для електронного банкінгу надішліть фото депозиту. Удачі друже! Сподіваюся, ми отримаємо свої гроші

Автоматичний переклад.
SakDedes1
1 рік тому

Брате, дуже хороші новини: ваш обліковий запис ідентифіковано. Я вірю, що ми нормально отримаємо свої гроші, але якщо ні, ми спочатку подамо скаргу на цьому сайті, і, як я бачу, вони нам допомогли, але я вірю, що все буде добре.

Автоматичний переклад.
Makidgk
1 рік тому

Давай, брате, я щойно отримав повідомлення, що мій обліковий запис автентифіковано... Я старий караванщик, і мені все здається дивним... що робити, якщо ми отримаємо свій @@? Як рухатися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Друже мій, поки я покидаю тебе, у мене є маленька робота. Давайте поговоримо звідси, якщо у вас є чи є якісь новини, добре? Добре

Автоматичний переклад.
SakDedes1
1 рік тому

Стань другом і якщо щось побачиш, скажи мені. Будемо на зв'язку

Автоматичний переклад.
Makidgk
1 рік тому

Привіт, хлопці, я сподіваюся, що у вас все вийде і все пройде гладко. Згідно з нашим рейтингом, це казино має дуже хорошу репутацію від Casino Guru, хоча відгуки користувачів не виглядають дуже обнадійливо. Будь ласка, тримайте нас в курсі. Дякую✨

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Привіт... Ми побачимо, яке казино ви порекомендуєте... Якщо ми не отримаємо відповіді через 24 години, нам знадобиться ваша допомога

Автоматичний переклад.
SakDedes1
1 рік тому

Привіт, звісно, ви завжди можете подати скаргу від Casino Guru, якщо вважаєте, що казино ставиться до вас погано та несправедливо. Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого