2 р. тому
Тут ви можете обговорити Need For Spin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 днів і нічого не станеться з моїм виведенням. Служба підтримки каже, що я повинен зв’язатися з фінансовим відділом, вони не можуть перевірити статус зняття коштів. Ці відділи не відповідають на електронні листи та не працюють у вихідні. Тому це небезпечне казино для гри, можливість без обмежень на депозит тощо.
5 days and nothing happen to my withdrawal. Support say i have to contact financial department, they cannot check withdrawal status anything about it. Those department not answer email and not work at all weekends. So its dangerous casino to play, no deposit limit option etc.
Привіт,
Дякуємо за вашу інформацію. Це відносно нове казино, засноване цього року, я не знайшов жодних скарг на нього, тому я вважаю, що це казино не настільки небезпечне, навіть його репутація дуже хороша .
Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Чи виходили ви з цього сайту раніше?
Крім того, цікаво, у якому статусі зараз ваша відмова?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
thank you for your information. It's a relatively fresh casino established this year, I could not find any complaint against it, hence I think that this casino is not so dangerous, even its reputation is very good.
Has your account been fully verified, please? Have you withdrawn from this site before?
Additionally, in what status is your withdrawal now, I wonder?
Kindly let me know.
Обліковий запис повністю підтверджено після дивного документа для селфі, а також усіх звичайних документів, що посвідчують особу, адреси, банк, кредитну картку тощо. І це вже 5 днів тому, потім нічого не відбувається. Це моє перше (і останнє) відкликання від них, якщо це буде успіхом.
Багато способів не звичайне казино, тому я маю на увазі небезпечне.
Дивний процес перевірки, жодних варіантів відповідальності, служба підтримки не може нічого відповісти про статус виведення коштів, відсутність виведення коштів у вихідні дні, якась відповідь у російському чаті тощо
Account is fully verified after strange selfie document plus all normal ID, address, bank, credit card, etc etc. And its already 5 days ago, then nothing happen. Its my first (and last) withdrawal from them if its ever success.
Many ways not normal casino, that why i mean dangerous.
Strange verifcation process, no responsibility options, support cannot answer anything about cashout status, no cashout weekends, some russian chat answer, etc
Доброго дня, Jamethai888 ,
Я належним чином дослідив вашу справу, і давайте на завершення поглянемо на те, що ми маємо:
Сподіваюся, я був достатньо корисним у вашому випадку та пролив світло на вашу історію.
Бажаю тобі всього найкращого, Ярмо!
З повагою,
Потрібен представник Spin Casino.
Good day Jamethai888,
I have properly investigated your case, and let's take a closure look in what we have:
I hope I was helpful enough in your case and shed some light on your story.
Wish you all the best, Jarmo!
Kind regards,
Need for Spin Casino Representative.
Що, якщо казино пишуть таку брехню. Ви запитуєте ці документи минулого тижня, і я надсилаю всі документи через 31 хвилину, коли роблю це селфі та збираю всі документи. Я ніколи не відмовляв у вашому проханні. Я можу надіслати сюди знімок екрана пізніше, якщо хочете?
Після цього я прошу вас прийняти ці документи, щоб я міг отримати гроші, це "тиск"
Звісно, я можу надіслати відгук про умови та умови казино, чи не так? Я думаю, що компанія зазвичай любить відгуки?
Отже, після вашої брехні та низького обслуговування все добре, коли мій обліковий запис закрито після жахливого досвіду.
Хай щастить, слава україні.
What kind if casino write this kind of lies. You ask those documents last week and i send all documents 31 minutes later when i make this selfie and collect all documents. I never rejected anyting your request. I can send screenshot here later if you want?
After that i ask yo accept thise documents so i can get my cashout, its kot "pressure"
Sure i can give feedback to you casino t&c , right? I think normally company like feedbacks?
So, after your lie and low service all is good when my account is closed after horrible experience.
Good luck, slava ukraini.
Гей, Ярмо!
Ви праві, це моя помилка, і я перепрошую за це, ви не надали нам обидві сторони посвідчення особи, а не селфі. До речі, я справді не вважаю, що називати фінансову команду ідіотами – це хороший спосіб спілкування.
Крім того, я згадав вашу відповідь електронною поштою про прийняття T&C. Якщо ви ознайомитеся з нашими правилами перед реєстрацією, можливо, наше казино вам не підійде, і у вас ніколи не буде такого «жахливого досвіду», тому що ви б раніше знали, що наш фінансовий відділ працює з понеділка по п'ятницю.
Підсумовуючи все це: важливо прочитати T&C перед реєстрацією на будь-якому веб-сайті.
Гарного дня!
Hey, Jarmo!
You are right, it's my mistake and I apologize for that, you didn't provide us both sides of ID card, not selfie. By the way, I really don't think that calling Financial Team like idiots it's a good way to communicate.
Moreover, I mentioned your email reply about accepting T&C's. If you read our rules before registration, probably our casino wouldn't fit you, and you never have such "horrible experience" because you would know before that our Financial Department working hour is from Monday to Friday.
To summarize all this: It's important to read the T&C before registration in any website.
Have a wonderful day!
Привіт.
Я знаю, що ви новачок у казино, але вам також потрібно навчитися спілкуватися. Якщо ви запитуєте знімок екрана кредитної картки, і вам потрібні обидві сторони, ви повинні запитати це чітко. Цей випадок не має.
Інший приклад..Сьогодні ви надсилаєте електронний лист і говорите саме так:
" Перейдіть до свого облікового запису та перевірте, чи загальна сума ваших депозитів за минулий тиждень становить 50 євро або більше.
💬 Надішліть нам повідомлення в чаті та вимагайте кешбек бонус 15%"
Це також нечітка інформація, це неправда, що ви говорите в цьому електронному листі.
Зрештою, це легко комунікувати чітко, і тоді ніхто не роздратується, і ви можете зробити свого клієнта задоволеним і залишитися на своєму сайті.
Мій відгук щодо цього запиту на селфі (якщо хтось це читав) просто "серйозно?" Тому що раніше майже всі казино запитували про процес перевірки лише знімок екрана посвідчення особи або водійських прав, це добре. Потім деякі казино починають запитувати СЕЛФІ з посвідченням особи, що трохи дратує, але прийнятно. Перший раз, коли я бачу запит, що ви робите, ще більше дратує:
«Селфі з паспортом/ID карткою на тлі нашого сайту Needforspin.com»
... тож зачекайте, як я взагалі це зроблю? Гравець, який має лише один пристрій, мобільний телефон, не може навіть вивести гроші з вашого казино, чи не так? Або вони повинні спочатку купити ПК чи планшет?
Гаразд, я закриваю свій обліковий запис, тому ця справа закрита на моєму боці. Тож бажаємо удачі та вдосконалюйте свій сервіс, якщо ви не втрачаєте свого гравця одного за іншим.
Hi.
I know you are new casino but also you need to learn how to communicate. If you ask screen shot of credit card and you need both side, you have to ask that clearly. This case you dont.
Other example..Today you send email and say exactly like this :
"Go to your account and check if the total amount of your deposits from past week is 50 EUR or more.
💬 Message us via live chat and request your cashback bonus 15%"
That is also not clear information, its not true what you say in this email.
After all its easy to communicate clearly and then no one piss off, and you can keep your customer happy and stay on your site.
My feedback to this selfie request (if someone else read this) is just "seriously?" Because before almost all casinos ask on verification process just screenshot of ID or driver licence, thats fine. Then some casinos start to ask some SELFIE with ID card what is little bit annoying but acceptable. First time i see request what you do, even more annoying:
"A selfie with your passport / ID card against the background of our site Needforspin.com"
...so wait a minute, how i even make this? Player who have only one device, mobile phone, cannot even withdrawal from you casino, right? Or they have to go buy PC or tablet first?
Ok, my account i close so this case is close on my side. So good luck and improve you service if you dont lost your player one by one.
Привіт, як справи, сказав чоловік чарівні слова:
Слава Україні.
І ви змушуєте його показати документи, може, він вкладає ці гроші в економіку країни. І ти йому робиш селфі. Так бути не може.
Hello, how is it, the man said the magic words:
Slava Ukraine.
And you force him to show documents, maybe he invests this money in the country's economy. And you take a selfie to him. Can not be so.
Здравствуйте, как же так, человек сказал волшебные слова:
slava ukraini.
А вы его заставляете документы показывать, может он эти деньги вкладывает в экономику страны. А вы ему селфи. Нельзя так.
Привіт лександро,
на жаль, я не розумію вашої думки. У чому справа, будь ласка?
Hello leksandr,
sadly, I do not understand your point. What's the matter, please?
Що, якщо казино пишуть таку брехню. Ви запитуєте ці документи минулого тижня, і я надсилаю всі документи через 31 хвилину, коли роблю це селфі та збираю всі документи. Я ніколи не відмовляв у вашому проханні. Я можу надіслати сюди знімок екрана пізніше, якщо хочете?
Після цього я прошу вас прийняти ці документи, щоб я міг отримати гроші, це "тиск"
Звісно, я можу надіслати відгук про умови та умови казино, чи не так? Я думаю, що компанія зазвичай любить відгуки?
Отже, після вашої брехні та низького обслуговування все добре, коли мій обліковий запис закрито після жахливого досвіду.
Хай щастить, слава україні.
What kind if casino write this kind of lies. You ask those documents last week and i send all documents 31 minutes later when i make this selfie and collect all documents. I never rejected anyting your request. I can send screenshot here later if you want?
After that i ask yo accept thise documents so i can get my cashout, its kot "pressure"
Sure i can give feedback to you casino t&c , right? I think normally company like feedbacks?
So, after your lie and low service all is good when my account is closed after horrible experience.
Good luck, slava ukraini.
Привіт,
Я вас люб'язно прошу поводитися. Якщо ви відчуваєте, що щось не так, надішліть скаргу . На даний момент я вважаю ваш підхід не таким дружнім, якщо можна сказати, тому я хочу нагадати вам, що представник казино звернувся до вас, щоб надати підтримку.
Також хочу згадати правила форуму:
"3.8. Ми залишаємо за собою право видаляти, редагувати або закривати будь-який створений Користувачем вміст або обліковий запис Користувача в будь-який час без попереднього повідомлення та на власний розсуд у випадках, коли створений Користувачем вміст є образливим за своєю природою або порушує будь-які чинні закони або пункти, викладені в цих Умовах».
https://casino.guru/terms-and-conditions
Я сподіваюся, ви розумієте.
Hello there,
I ask you kindly to behave. If you feel that something is wrong, submit a complaint. At the moment I find your approach not so friendly if I may say, hence I want to remind you that the casino representative reached out to you to provide support.
I would also like to mention the forum rules:
"3.8. We reserve the right to remove, edit, or close any User generated content or the User’s account at any time without prior notice and at our sole discretion in cases where the User generated content is abusive in nature, or breaks any applicable laws or clauses outlined in these Terms."
https://casino.guru/terms-and-conditions
I hope you understand.
Дякую Радка.
Гаразд, ви бачите, що мій відгук про казино не дружній, і я маю подати скаргу?
Якщо ви прочитаєте всю тему (не лише цей мій текст, який ви зараз коментуєте), ви побачите, що я вже сказав, що ця справа в порядку зі мною, і схоже на казино.. Тож немає причин скаржитися, чи не так?
Дивно, що ви не бачите нічого поганого, коли казино ділиться приватною розмовою між мною та ними, але це мене більше не дивує, як ви ставитесь до гравців проти казино...
Сподіваюся, колись ви також зрозумієте сторону гравців.
Спасибі.
Thanks Radka.
Ok you see my feedback to casino is not friendly and i have to make complaint?
If you read whole thread,( not only this my text what you comment now) you can see i already say this case is ok by my side, and looks like casino too..so no any reason to make any complaint, right?
Funny you dont see anything wrong when casino share here some private conversation between me and them, but thats not suprise me anymore how you treat players versus casino...
I hope you some day understand player side too.
Thanks.
Привіт Jamethai888,
Хоча я розумію, що вам може здатися, що я не розумію вашої точки зору, я розумію.
Саме це є причиною подачі скарги. Ви називали представника казино брехуном і висловлювали інші не дуже приємні заяви, тому я попросив вас поводитися пристойно. Я думаю, що це цілком зрозуміло.
Насправді мене не хвилює, якщо ви раніше написали, що зараз казино не таке вже й погане, мене це хвилює, тому що ви також написали, що вас обманули.
Якщо ви вважаєте, що казино вас якимось чином обдурило, надішліть скаргу – це не якась помста, це нейтральний простір, де команда скарг проводить розслідування та виступає посередником.
Сподіваюся, ви розумієте, що заяви без будь-яких доказів (подані через скарги) - це просто слова.
Тому я ще раз прошу вас розглянути можливість подання скарги . Ми тут, щоб допомогти.
Hello Jamethai888,
Even though I understand that you may feel like I do not understand your point of view, I do.
This is precisely the reason for submitting the complaint. You addressed the casino representative as a liar and proclaimed other not-so-pleasant statements hence I asked you to behave. I guess that it's quite clear.
I do not actually care if you previously wrote that the casino is not so bad at this point, I care because you also wrote that you've been lied to.
If you think that the casino has cheated you in some way, submit a complaint - it's not some kind of revenge it is a neutral ground where the Complain Team investigates and serves as a mediator.
I hope you understand that statements without any proof (submitted through complaints) are just words.
So I ask you again kindly consider submitting the complaint, please. We are here to help.
Радька.
Будь ласка, зрозумійте, немає потреби подавати скарги, оскільки справа вже закрита мною та стороною казино, лише ви продовжуйте говорити про цю справу.
Навіть казино кажуть, що вони дають мені неправильну інформацію, і кажуть тут на форумі про мене публічно те, чого я ніколи не роблю... тому, якщо я не можу говорити брехню, добре знати на майбутнє на цьому форумі неправильну інформацію, не можна говорити слово брехня. Які ще слова тут заборонені?
Спасибі.
Radka.
Please understand, no need to make any complaint because case is closed my and casino side already, only you keep talk this case.
Even casino say they give me wrong information and say here forum about me by public something what i never do...so if i cannot say its lie, its good to know on future at this forum wrong information cannot say word lie. What else words is banned here?
Thanks.
Гаразд, якщо справу закрито, жодних подальших дебатів щодо предмета скарги – цілком справедливо.
Я лише бачу, що представник казино намагався надати підтримку або пояснити, що іноді трапляється, і я не бачу в цьому нічого поганого. Насправді це добре, проблеми можна пояснити.
Слово «брехня» тут явно не під забороною. Але щоб стверджувати, що щось є правдою, треба навести якісь докази, вам не здається?
Крім того, я б сказав, що різкі слова навряд чи є зворотним зв’язком, але я вважаю, що ви згадали про свій жахливий досвід, пов’язаний, скажімо, з нечітким спілкуванням і запитами на селфі, чи не так?
Ok, if the case is closed no further debate on the subject of the complaint - fair enough.
I just only see that the casino representative tried to provide support or explanation it sometimes happens and I can see no harm in that. It's actually a good thing, problems can be explained.
The word "lie" is obviously not banned here. But to claim that something is true, some evidence must be presented, don't you think?
Furthermore, harsh words are hardly feedback, I'd say but I reckon that you referred to your horrible experience associated with let's say unclear communication and selfie requests, right?
Гаразд, Радка, я ще раз тобі відповім, тому що це виглядає так, ніби ти кажеш, що я говорю слово брехня без доказів.
Правда, я кажу слово брехня так.. і пропоную надіслати знімок екрана, якщо є докази, якщо потрібно. Відразу після цього казино приймає та вибачається, що я насправді не відхилив жодного запиту, як вони сказали в першому повідомленні.
Якщо тобі, Радко, все ще потрібні якісь докази, я з радістю їх надішлю, але не кажи, що називаю когось брехуном без доказів, гаразд.
Ok Radka one more time i answer you because its look like you say i say word lie without show evidence.
True is i say word lie yes.. and offer send screenshot if evidence if needed. Right after that casino accept and apogize that i dont actually rejected any request what they say on first message.
If you Radka still need some evidence, i am happy to send it but dont say i call anyone lier without evidence, ok.
Привіт знову,
Ви помітили, що я просив Вас надати докази через скаргу? 🙂
З ваших слів, справу розкрили, з мого боку добре.
Нам не байдуже, коли з гравцем погано поводяться, і скарга служить місцем для таких доказів . Це все, що я маю намір підкреслити.
Крім того, казино вибачилося за помилку, я погодився б з цим.
Однак подальша відповідь не потрібна.
Hello again,
have you noticed that I asked you to provide evidence through the complaint? 🙂
By your words, the case has been solved, well ok by me.
We care when the player is mistreated, and complaint serves as the place for pieces of such evidence. That is all I intend to stress out.
Furthermore, the casino apologized for the mistake, I would accept that.
No further answer is needed though.
Це казино вимагає масу документів, які є інвазивними, включаючи написання номера Iban на папері, запит на селфі з посвідченням особи та багато іншого. Вони не відповідають на електронні листи, а служба підтримки клієнтів не відповідає.
Я надіслав їм усе, але вони не підтверджують мій обліковий запис. Я щиро стурбований тим, що не отримаю свою виплату.
This casino is asking for a barrage of documents that are invasive, including writing the Iban number on a paper, asking for a selfie holding the ID card and much more. They are not replying to any emails and the customer support team does not reply.
I've sent them everything, but they are not verifying my account. I am genuinely concerned I won't receive my payout.
Привіт, дорогий Meh5005,
Як я бачу, ваш обліковий запис сьогодні повністю перевірено.
Іноді ми можемо запросити додаткові документи під час процесу перевірки, це стандартна процедура, і це також зазначено в наших Умовах використання.
Бажаю тобі чудового дня!
Hi dear Meh5005,
As I can see, your account has been fully verified today.
Occasionally, we can request additional documents during verification process, it is standard procedure, and this is also specified in our Terms & Conditions.
Wish you a great day!
На диво, це було перевірено лише після того, як я опублікував це повідомлення. Я надсилав ті самі документи багато разів, перш ніж їх прийняли. Зняття ще не оброблено.
Surprisingly this was only verified after I had posted this message. I had sent the same documents many times before they were accepted. Withdrawal still has not been processed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.