ГоловнаФорумКазиноNeed For Spin Casino - загальне обговорення

Need For Spin Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Jamethai888
|
15 112 переглядів 66 відповідей |
|
1 2...4
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Need For Spin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

5 днів і нічого не станеться з моїм виведенням. Служба підтримки каже, що я повинен зв’язатися з фінансовим відділом, вони не можуть перевірити статус зняття коштів. Ці відділи не відповідають на електронні листи та не працюють у вихідні. Тому це небезпечне казино для гри, можливість без обмежень на депозит тощо.

Автоматичний переклад.
Jamethai888
2 р. тому

Привіт,

Дякуємо за вашу інформацію. Це відносно нове казино, засноване цього року, я не знайшов жодних скарг на нього, тому я вважаю, що це казино не настільки небезпечне, навіть його репутація дуже хороша .

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Чи виходили ви з цього сайту раніше?

Крім того, цікаво, у якому статусі зараз ваша відмова?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Обліковий запис повністю підтверджено після дивного документа для селфі, а також усіх звичайних документів, що посвідчують особу, адреси, банк, кредитну картку тощо. І це вже 5 днів тому, потім нічого не відбувається. Це моє перше (і останнє) відкликання від них, якщо це буде успіхом.

Багато способів не звичайне казино, тому я маю на увазі небезпечне.


Дивний процес перевірки, жодних варіантів відповідальності, служба підтримки не може нічого відповісти про статус виведення коштів, відсутність виведення коштів у вихідні дні, якась відповідь у російському чаті тощо

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго дня, Jamethai888 ,

Я належним чином дослідив вашу справу, і давайте на завершення поглянемо на те, що ми маємо:

  1. Наша фінансова команда надіслала вам три листи, перш ніж ваш обліковий запис було повністю підтверджено.
  2. Ви свідомо відмовилися відправити своє селфі, відклавши своїми діями процес перевірки.
  3. Ви образили нашу фінансову команду, намагаючись змусити їх прийняти ваші документи.
  4. Крім того, ви прийняли встановлені правила веб-сайту, але в електронному листі, який ви надіслали, ви вказали: "Так, я знаю, що приймаю всі правила та умови, але хто це все прочитав.."
  5. Ваш обліковий запис було підтверджено, і виведення було успішно продовжено.
  6. Ваш обліковий запис закрито, як ви просили у своїх електронних листах.
  7. Так, у нас є російськомовна підтримка клієнтів, як і в багатьох інших казино, і нас спантеличили ваші заяви на кшталт: російські злочинці...

Сподіваюся, я був достатньо корисним у вашому випадку та пролив світло на вашу історію.

Бажаю тобі всього найкращого, Ярмо!


З повагою,

Потрібен представник Spin Casino.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що, якщо казино пишуть таку брехню. Ви запитуєте ці документи минулого тижня, і я надсилаю всі документи через 31 хвилину, коли роблю це селфі та збираю всі документи. Я ніколи не відмовляв у вашому проханні. Я можу надіслати сюди знімок екрана пізніше, якщо хочете?


Після цього я прошу вас прийняти ці документи, щоб я міг отримати гроші, це "тиск"


Звісно, я можу надіслати відгук про умови та умови казино, чи не так? Я думаю, що компанія зазвичай любить відгуки?

Отже, після вашої брехні та низького обслуговування все добре, коли мій обліковий запис закрито після жахливого досвіду.


Хай щастить, слава україні.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гей, Ярмо!

Ви праві, це моя помилка, і я перепрошую за це, ви не надали нам обидві сторони посвідчення особи, а не селфі. До речі, я справді не вважаю, що називати фінансову команду ідіотами – це хороший спосіб спілкування.

Крім того, я згадав вашу відповідь електронною поштою про прийняття T&C. Якщо ви ознайомитеся з нашими правилами перед реєстрацією, можливо, наше казино вам не підійде, і у вас ніколи не буде такого «жахливого досвіду», тому що ви б раніше знали, що наш фінансовий відділ працює з понеділка по п'ятницю.

Підсумовуючи все це: важливо прочитати T&C перед реєстрацією на будь-якому веб-сайті.

Гарного дня!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Я знаю, що ви новачок у казино, але вам також потрібно навчитися спілкуватися. Якщо ви запитуєте знімок екрана кредитної картки, і вам потрібні обидві сторони, ви повинні запитати це чітко. Цей випадок не має.

Інший приклад..Сьогодні ви надсилаєте електронний лист і говорите саме так:

" Перейдіть до свого облікового запису та перевірте, чи загальна сума ваших депозитів за минулий тиждень становить 50 євро або більше.

💬 Надішліть нам повідомлення в чаті та вимагайте кешбек бонус 15%"

Це також нечітка інформація, це неправда, що ви говорите в цьому електронному листі.

Зрештою, це легко комунікувати чітко, і тоді ніхто не роздратується, і ви можете зробити свого клієнта задоволеним і залишитися на своєму сайті.


Мій відгук щодо цього запиту на селфі (якщо хтось це читав) просто "серйозно?" Тому що раніше майже всі казино запитували про процес перевірки лише знімок екрана посвідчення особи або водійських прав, це добре. Потім деякі казино починають запитувати СЕЛФІ з посвідченням особи, що трохи дратує, але прийнятно. Перший раз, коли я бачу запит, що ви робите, ще більше дратує:

«Селфі з паспортом/ID карткою на тлі нашого сайту Needforspin.com»


... тож зачекайте, як я взагалі це зроблю? Гравець, який має лише один пристрій, мобільний телефон, не може навіть вивести гроші з вашого казино, чи не так? Або вони повинні спочатку купити ПК чи планшет?


Гаразд, я закриваю свій обліковий запис, тому ця справа закрита на моєму боці. Тож бажаємо удачі та вдосконалюйте свій сервіс, якщо ви не втрачаєте свого гравця одного за іншим.

Автоматичний переклад.
Need For Spin Casino
2 р. тому

Здравствуйте, как же так, человек сказал волшебные слова:

slava ukraini.

А вы его заставляете документы показывать, может он эти деньги вкладывает в экономику страны. А вы ему селфи. Нельзя так.


leksandr
2 р. тому

Привіт лександро,

на жаль, я не розумію вашої думки. У чому справа, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що, якщо казино пишуть таку брехню. Ви запитуєте ці документи минулого тижня, і я надсилаю всі документи через 31 хвилину, коли роблю це селфі та збираю всі документи. Я ніколи не відмовляв у вашому проханні. Я можу надіслати сюди знімок екрана пізніше, якщо хочете?


Після цього я прошу вас прийняти ці документи, щоб я міг отримати гроші, це "тиск"


Звісно, я можу надіслати відгук про умови та умови казино, чи не так? Я думаю, що компанія зазвичай любить відгуки?

Отже, після вашої брехні та низького обслуговування все добре, коли мій обліковий запис закрито після жахливого досвіду.


Хай щастить, слава україні.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я вас люб'язно прошу поводитися. Якщо ви відчуваєте, що щось не так, надішліть скаргу . На даний момент я вважаю ваш підхід не таким дружнім, якщо можна сказати, тому я хочу нагадати вам, що представник казино звернувся до вас, щоб надати підтримку.

Також хочу згадати правила форуму:

"3.8. Ми залишаємо за собою право видаляти, редагувати або закривати будь-який створений Користувачем вміст або обліковий запис Користувача в будь-який час без попереднього повідомлення та на власний розсуд у випадках, коли створений Користувачем вміст є образливим за своєю природою або порушує будь-які чинні закони або пункти, викладені в цих Умовах».

https://casino.guru/terms-and-conditions

Я сподіваюся, ви розумієте.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую Радка.

Гаразд, ви бачите, що мій відгук про казино не дружній, і я маю подати скаргу?

Якщо ви прочитаєте всю тему (не лише цей мій текст, який ви зараз коментуєте), ви побачите, що я вже сказав, що ця справа в порядку зі мною, і схоже на казино.. Тож немає причин скаржитися, чи не так?

Дивно, що ви не бачите нічого поганого, коли казино ділиться приватною розмовою між мною та ними, але це мене більше не дивує, як ви ставитесь до гравців проти казино...

Сподіваюся, колись ви також зрозумієте сторону гравців.

Спасибі.

Автоматичний переклад.
Jamethai888
2 р. тому

Привіт Jamethai888,

Хоча я розумію, що вам може здатися, що я не розумію вашої точки зору, я розумію.

Саме це є причиною подачі скарги. Ви називали представника казино брехуном і висловлювали інші не дуже приємні заяви, тому я попросив вас поводитися пристойно. Я думаю, що це цілком зрозуміло.

Насправді мене не хвилює, якщо ви раніше написали, що зараз казино не таке вже й погане, мене це хвилює, тому що ви також написали, що вас обманули.

Якщо ви вважаєте, що казино вас якимось чином обдурило, надішліть скаргу – це не якась помста, це нейтральний простір, де команда скарг проводить розслідування та виступає посередником.

Сподіваюся, ви розумієте, що заяви без будь-яких доказів (подані через скарги) - це просто слова.

Тому я ще раз прошу вас розглянути можливість подання скарги . Ми тут, щоб допомогти.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радька.

Будь ласка, зрозумійте, немає потреби подавати скарги, оскільки справа вже закрита мною та стороною казино, лише ви продовжуйте говорити про цю справу.

Навіть казино кажуть, що вони дають мені неправильну інформацію, і кажуть тут на форумі про мене публічно те, чого я ніколи не роблю... тому, якщо я не можу говорити брехню, добре знати на майбутнє на цьому форумі неправильну інформацію, не можна говорити слово брехня. Які ще слова тут заборонені?

Спасибі.

Автоматичний переклад.
Jamethai888
2 р. тому

Гаразд, якщо справу закрито, жодних подальших дебатів щодо предмета скарги – цілком справедливо.

Я лише бачу, що представник казино намагався надати підтримку або пояснити, що іноді трапляється, і я не бачу в цьому нічого поганого. Насправді це добре, проблеми можна пояснити.

Слово «брехня» тут явно не під забороною. Але щоб стверджувати, що щось є правдою, треба навести якісь докази, вам не здається?

Крім того, я б сказав, що різкі слова навряд чи є зворотним зв’язком, але я вважаю, що ви згадали про свій жахливий досвід, пов’язаний, скажімо, з нечітким спілкуванням і запитами на селфі, чи не так?





Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гаразд, Радка, я ще раз тобі відповім, тому що це виглядає так, ніби ти кажеш, що я говорю слово брехня без доказів.

Правда, я кажу слово брехня так.. і пропоную надіслати знімок екрана, якщо є докази, якщо потрібно. Відразу після цього казино приймає та вибачається, що я насправді не відхилив жодного запиту, як вони сказали в першому повідомленні.

Якщо тобі, Радко, все ще потрібні якісь докази, я з радістю їх надішлю, але не кажи, що називаю когось брехуном без доказів, гаразд.




Автоматичний переклад.
Jamethai888
2 р. тому

Привіт знову,

Ви помітили, що я просив Вас надати докази через скаргу? 🙂

З ваших слів, справу розкрили, з мого боку добре.

Нам не байдуже, коли з гравцем погано поводяться, і скарга служить місцем для таких доказів . Це все, що я маю намір підкреслити.

Крім того, казино вибачилося за помилку, я погодився б з цим.

Однак подальша відповідь не потрібна.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це казино вимагає масу документів, які є інвазивними, включаючи написання номера Iban на папері, запит на селфі з посвідченням особи та багато іншого. Вони не відповідають на електронні листи, а служба підтримки клієнтів не відповідає.


Я надіслав їм усе, але вони не підтверджують мій обліковий запис. Я щиро стурбований тим, що не отримаю свою виплату.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, дорогий Meh5005,

Як я бачу, ваш обліковий запис сьогодні повністю перевірено.

Іноді ми можемо запросити додаткові документи під час процесу перевірки, це стандартна процедура, і це також зазначено в наших Умовах використання.


Бажаю тобі чудового дня!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На диво, це було перевірено лише після того, як я опублікував це повідомлення. Я надсилав ті самі документи багато разів, перш ніж їх прийняли. Зняття ще не оброблено.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого