2 р. тому
Тут ви можете обговорити N1 Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Спробував сьогодні, мені дуже подобається саме казино. Якщо виплата все одно працює, 5 зірок із 5.
Tried it out today, I really like the casino itself. If the payout still works, there are 5 out of 5 stars.
Heute direkt ausprobiert, Casino gefällt mir an sich sehr gut. Wenn die Auszahlung jetzt noch klappt, gibts 5 von 5 Sternen.
Привіт,
тож повідомте нам, коли отримаєте свій виграш. Ви також можете написати та оновити свій відгук користувача - за потреби 🙂
Hello,
so let us know when you'll receive your winnings. You can also write and update your user review as well - if necessary 🙂
Привіт:) Хоча тут лише 4 огляди (і всі вони досить різні за змістом), мій відгук було відхилено з досить дивної причини, тому я опублікую його тут, оскільки хочу поділитися своїм досвідом з іншими гравцями. Є багато позитивних і надзвичайно схожих відгуків про інші казино (особливо найвідоміші). Мені здається, на них варто звернути увагу в першу чергу :)
Ооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооовленийоооооооооооо заблудао розгублений сайт. Проте, як тільки я дізнався, що реєстрація досить проста, мене потішили бонуси та акції. Не найоригінальніший, але все одно гарний.
Список провайдерів величезний! Крім того, є кілька ексклюзивних слотів для гри :)
Макет сайту мені не дуже сподобався, але це маленький недолік.
Найголовніше те, що виведення є таким чистим!
Hello:) Although there are only 4 reviews here (and they are all quite different in content), my review was rejected for a rather strange reason, so I will post it here since I want to share my experience with other players. There are a lot of positive and extremely similar reviews on other casinos (especially the most famous ones). It seems to me that you should pay attention to them in the first place :)
Soooo, at first, I was a little bit lost on site. Still, as soon as I found that registration is quite simple I became amused with bonuses and promos. Not the most original but nice anyway.
The list of providers is huge! Also, there are some exclusive slots to play :)
I did not like the website layout that much, but that’s a small flaw.
Most important thing is that withdrawal is so clean!
Привіт, на жаль, я не можу вдаватися в деталі свого пояснення, але я спробую поділитися з вами всім, що можу, щоб трохи пояснити це. У нас є внутрішня система, яку ми постійно вдосконалюємо, і ця система допомагає нам відстежувати відгуки, які, швидше за все, не є справжніми.
Наскільки я бачу, система пов’язала вас із групою облікових записів, які пишуть відгуки про подібну групу казино. Я навмисно кажу про облікові записи, а не про групу гравців, оскільки ці облікові записи здебільшого створені однією особою або декількома особами. Незважаючи на те, що система ніколи не буде досконалою, і я повинен погодитися, що є ймовірність того, що ваші відгуки просто справжні, і ви взагалі не пов’язані з групою, ми ризикнули й вирішили відхилити ваш відгук на основі того, що ми побачили в система.
Я щиро перепрошую вас і кожного окремого користувача, який написав справжній відгук, який було відхилено нашими співробітниками, але я переконаний, що величезна кількість фальшивих відгуків, які ми відхилили в минулому, просто переважує кілька помилок, які ми, ймовірно, робили в минулому, і буде звичайно робити в майбутньому. Ми відхиляємо від 250 до 300 оглядів на місяць, тож цілком можливо, що ми зробили там помилки.
Hi, unfortunately I can't go into much detail with my explanation, but I'll try to share everything I can with you to explain it a bit. We have an internal system that we constantly improve and that system helps us to track reviews that most likely aren't genuine.
As far as I can see, the system linked you to a group of accounts that write reviews on a similar group of casinos. I intentionally say accounts and not a group of players since those accounts were mostly created by the same person or a few persons. Even though the system will never be perfect and I must agree there's a chance that your reviews are simply genuine and you're not linked to the group at all, we took the risk and decided to reject your review based on what we see in the system.
I truly apologize to you and every single user who wrote a genuine review that was rejected by our staff, but I'm convinced the huge amount of fake reviews we rejected in past simply outweighs the few mistakes we've probably done in past and will certainly do in the future. We reject between 250-300 reviews per month so it is indeed possible we made mistakes there.
Привіт. Так, я розумію, що ви маєте на увазі, і дякую за пояснення :) Мені дуже шкода, що вам доводиться відкидати стільки фейкових відгуків. Але я радий, що ви стоїте на сторожі правди. Удачі
Hello. Yes, I understand what you mean, and thank you for the explanation :) I am very sorry that you have to reject so many fake reviews. Nevertheless, I am glad that you are standing guard over the truth. Good luck
Привіт, немає сенсу знову і знову надсилати кошти. Краще запитати в казино, я скажу, що здається не так.
Оскільки зняття 04 ГРУДНЯ 16:32 прийнято, що не так? Його знову відхилили?
Hello, no point in submitting withdrawals over and over again. Would be better to ask the casino, what seems to be wrong, I'd say.
Since the withdrawal 04DEC 16:32 is accepted, what is wrong? Has it been rejected again?
Привіт,
Я подав скаргу на казино N1bet.
Мені зробили депозит і я грав у їхньому казино. Нарешті я виграв великий джекпот у розмірі $26xxx і зняв $20 000. Вони повернулися більше ніж через тиждень і сказали, що не отримають виплати, оскільки я поставив понад їхній ліміт. Я на 100% впевнений, що ні, оскільки не використовував бонус. Якщо я зробив, гра не дозволить мені зробити ставку понад ліміт. Крім того, я вніс більше грошей, перш ніж виграти великий джекпот. Вони сказали, що я можу повернути понад 4000 доларів. Я зробив загальну ставку понад 50 тисяч доларів. Це так несправедливо, що вони забрали весь мій виграш з мого рахунку, коли я виграв джекпот. Як вони можуть так легко забрати ваші гроші, але вони не виплатять, коли ви виграєте. Вони також мають повернути мені загальні ставки, якщо вони забрали мій виграш.
Hi there,
I have put in a complaint against N1bet casino.
I have been deposited and played in their casino. Finally I won a grand jackpot of $26xxx and I withdrew $20000. They came back after more than a week and said that they won’t payout as I bet over their limit. I am 100% sure that I didn’t as I didn’t use bonus. If I did the game won’t let me bet over the limit. On top of that I deposited more money before I won the grand jackpot. They said I can over get $4000 back. I have placed over $50k overall bets. It is so not fair that they took away all my winning from my account when I won the jackpot. How can they take your money so easy but they won’t payout when you win. They should refund me the overall bets also if they took away my winning.
Я бачу, що скарга зараз очікує на наш розгляд, тому краще почекати, поки вона буде розвиватися. У будь-якому разі, якщо вони стверджують, що ви зробили ставку понад ліміт, а ви стверджуєте, що цього не зробили і не грали з бонусом, це має бути легко перевірити у вашій історії ставок. Все є. Я не впевнений, чи маєте ви доступ до своєї історії ставок (багато казино мають цю функцію для гравців), але я на 100% впевнений, що в казино вона є.
I can see the complaint is currently waiting for our review so it's better to wait ho it's going to develop. Anyway, if they claim you bet over a limit and you claim you didn't and you didn't play with a bonus, then this should be easy to verify in your betting history. Everything's there. I'm not sure if you have access to your betting history (many casinos have this feature for players available), but I'm 100% sure the casino has it.
Так, у нього була історія гри, але вона відображається лише за 4 дні. Я просив їх надати докази та деталі, але VIP-менеджер так і не відповів мені. Я намагався спілкуватися онлайн, але вони просили мене зачекати. Вони не дали мені нічого, крім електронного листа, щоб повідомити про це. Дуже несправедливо робити це з людьми, коли вони виграли великий джекпот.
Вони відняли 80% моїх грошей без жодних доказів.
Yes it did have a game history but it only shows up to 4 days. I have ask them for evidences and details but the VIP manager never reply me back. I tried to chat online but they kept asked me to wait. They would not give me anything except an email to tell me that. It is very no fair to do that to people when the won a big jackpot.
They subtracted 80% of my money without any prove.
Привіт,
прикро це чути. Будь ласка, вкажіть це в скарзі, щоб Нік був повністю обізнаний про те, що казино тепер ігнорує вас, і вам надали лише, скажімо так, обмежену історію.
Будемо сподіватися, що ми зможемо зв’язатися з казино, якщо буде потрібно. 🤞 Просто дайте цьому трохи часу.
Hello,
sorry to hear that. Kindly mention this in the complaint, so Nick is fully aware of the fact, that the casino is now ignoring you, and you were provided only with let's say limited history.
Let's hope that we will be bale to get in touch with the casino if needed. 🤞 Just give it some time, though.
Привіт Радха,
Дякуємо за повідомлення. Я надішлю Ніку електронний лист і повідомлю його. Я також перетягнув решту грошей, але я думаю, що вони намагаються зберегти мої гроші якомога довше.
Я дуже сподіваюся, що ви, хлопці, зможете мені допомогти, оскільки це багато грошей, щоб забрати в мене.
ще раз дякую і щасливого нового року.
З найкращими побажаннями
Павло
Hi Radha,
Thank you for the message. I will email Nick and let him know. I also redrew the rest of the money but I think they try to keep my money as long as possible.
I really hope that you guys can help me out as it is a lot of money to take away from me.
thank you again and happy new year.
Best regsrds
paul
Привіт, Деніел і Рада,
Я щойно спробував увійти до свого облікового запису, і вони вимкнули мій обліковий запис. Я не можу зараз увійти.
Я чекаю свого зняття, яке становить 5000 доларів. Як мені шукати свої гроші, якщо я не можу увійти? Підкажіть, будь ласка. Дякую.
Hi Daniel and Radha,
I have just tried to login to my account and they disable my account. I can’t login now.
I am waiting for my withdraw which is $5000. How do I chase my money if I can’t login? Can you please advise. Thank you.
Привіт plam0108,
прикро це чути, але це не така вже й велика проблема, оскільки скаргу було подано з іншого боку, тому не хвилюйтеся про це зараз, іноді це трапляється, і казино матиме можливість пояснити це у скарзі, я я впевнений.
Просто повідомте про це Ніку в ланцюжку скарг , щоб він міг взяти це до уваги під час роботи з казино. Це точно допомогло б.
Hi plam0108,
sorry to hear that, it is not such a big deal since the complaint has been submitted on the other hand, so don't worry about that now, sometimes it happens and the casino will have a chance to explain in the complaint, I'm sure.
Just update Nick in the complaint thread about it, so he can take it into the consideration while dealing with the casino. That would certainly help.
На жаль, казино не дотримується своїх домовленостей,
Я виграв з бонусом, навіть якщо це лише 50 євро, я пройшов перевірку в службі підтримки клієнтів, раптом вони хочуть ініціювати додаткові заходи перевірки, і я завантажую селфі з ідентифікаційною карткою тощо, чого не вимагали в будь-яке інше казино....дурне шахрайство через 50 євро. Я вже підтвердив свій обліковий запис за допомогою копії свого посвідчення особи та підтвердження адреси
Unfortunately, the casino does not stick to its agreements,
I won with a bonus, even if it's only 50 euros, I had myself verified by customer support, all of a sudden they want to initiate extra verification measures and that I upload selfies with an ID card, etc., which was not required in any other casino....stupid fraud because of 50 euros I have already verified my account with a copy of my ID card and proof of address
Leider hält das Casino sich nicht an seine vereinabarungen,
Ich hab mit einem Bonus Gewonnen auch wenn es nur 50Euro sind ich habe mich vom kundensupport verifizieren lassen auf einmal wollen sie extra verifizierungsmasnahmen einleiten und das ich selfies mit personalausweis etc hochlade was sonst in keinem anderen casino gefordert wurde....dummer betrug wegen 50 euro dabei hab ich bereits zuvor meinen account verifiziert mit Personalausweiskopie und adressnachweis
Так, вони раді взяти наш депозит одразу, але коли ми намагаємося повернути гроші, нам потрібно надати їм багато документів. Я виграв великий джекпот, а потім сказали, що я перевищив ліміт. Вони повертають мені лише 4000 доларів із 20 000 доларів. 80% мого виграшу, це багато грошей, щоб забрати. Я вимагав доказів, але вони не надали їх мені, тепер вони попросили мене перевірити всі мої дані, перш ніж вони почнуть обробку, і це займе 1-2 місяці.
Мир несправедливо, що вони забрали всі мої гроші з мого рахунку без мого дозволу
Yes they are happy to take our deposit right away but when we try to get the money back then we need give them lots of documents. I won the grand jackpot and then they said I was over limit. They only give me back $4000 out of $20000. 80% of my winning, it is a lot of money to take away. I required for the evidences but they won’t give it to me, now they asked me to verify all my details before they will process and it will take 1-2 months.
Mir is not fair that they took away all my money from my account without my permission
Привіт,
додаткова перевірка може бути запущена системою автоматично. Чи є якась інша проблема, з якою ви маєте справу?
Hello,
additional verification can be triggered automatically by the system. Is there any other issue you're dealing with?
Привіт,
Було б добре визнати, що коли ви робите депозит у казино, це виключно ваше власне рішення, перевірка не потрібна, тому що перевіряти нічого не потрібно. Якщо ви оплачуєте комунальні послуги, наприклад, картковою операцією, чи існує якась перевірка? Немає.
З іншого боку, вилучення – це зовсім інша ситуація. Казино має переконатися, що саме ви зареєструвалися, внесли депозит, зіграли та виграли. Справа не лише у вас, а й у вашій ігровій історії та правилах.
Я вважаю, що вам слід спробувати пройти верифікацію відразу після реєстрації в казино, щоб запобігти майбутнім затримкам. Що ти думаєш про це?
Hello,
would be good to acknowledge that when you deposit in the casino, it is solely your own decision, no check is needed because there is nothing to be checked. If you pay your utility bill by a card transaction for instance, is there any verification? No.
Withdrawal, on the other side, is a completely different situation. The casino has to make sure that it was you, who registered, deposited, played, and won. It's not just about you, it's also about your gaming history and rules.
I guess that you should try to verify immediately after you register in the casino to prevent future delays. What do you think about that?
Хтось може сказати мені, чому це казино має таку високу репутацію?
Я зробив 3 спроби в казино. Щоразу те саме... Жодних виграшів... лише ставки, що беруться за обертання.
Де чесні RTP і RNG? 🙂
Ось останні скріншоти за сьогодні. Це гірше драми. Блювати.
Can someone tell me why this casino has such a high reputation?
I did 3 attempts at a casino session. Same thing every time... No wins... only stakes taken for spins.
Where are the fair RTP and RNG? 🙂
Here is the last screenshots from today. This is worse than drama. Puke.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.