Я досі не отримав свою суму і вже пройшов місяць, проблема в тому, що я зараз у відпустці і не можу зайти на сайт, щоб подивитися, як іде обробка!
Але прикро, що я досі не отримав свої гроші!
I still haven't received my amount and it's been a month, the problem is that I'm on vacation now and I can't go to the site to see how the processing is going!
But it's annoying that I still haven't received my money!
Én még mindig nem kaptam meg az összegemet és már egy hónap eltetl,az a baj hogy most nyaralok és nem tudok fel menni az oldalra hogy lássam hogyan áll a feldolgozás!
De idegesitő hogy még mindig nem kaptam meg a pénzem !
Гей, це не найкраще, якщо ти не можеш увійти у свій обліковий запис. Я бачу, що незабаром розгляд скарги буде продовжено, і я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам отримати ваші гроші.
Тим не менш, казино сказало вам лише почекати і більше нічого? Потрібні були від вас документи чи ні?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hey, it's not the best if you can't log in to your account. I can see that the complaint should continue soon and I hope we can help you to get your money.
Nevertheless, the casino only told you to wait and nothing more? Did they need documents from you or not?
Let me know, please.
Написав вам привітання, через 14 днів я успішно отримав 2 з 3 зняття. Сподіваюся, наступні виведення коштів не займуть стільки часу, скільки минулого разу, дякую всім за допомогу!
I wrote my greetings to you, after 14 days I successfully received 2 out of 3 withdrawals. I hope the next withdrawals won't take as much time as the last time, thank you all for your help!
Üdvözletem írtam önöknek, 14 nap után sikeresen megkaptam 3 kívonásból 2-őt.Remelem a legközelebbi kívonások nem fognak ilyen sok időbe telni mint legutóbb segítséget köszönöm mindenkinek!
Привіт, чудові новини, я радий за вас... сподіваюся, що решта скоро прибуде 👍👍👍👍
Hello, great news, I'm happy for you... hoping that the rest will come soon 👍👍👍👍
Привіт, у них щоразу новий запит, останнім було те, що я надсилаю їм електронний лист про те, що у мене немає скарг!!! , а потім я міг тільки чекати, щоб дізнатися, чи захоче він розблокувати мій обліковий запис, щоб я міг подати запит на зняття грошей, які залишаються на моєму рахунку гравця... серйозно
Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously
Написав вам привітання, через 14 днів я успішно отримав 2 з 3 зняття. Сподіваюся, наступні виведення коштів не займуть стільки часу, скільки минулого разу, дякую всім за допомогу!
I wrote my greetings to you, after 14 days I successfully received 2 out of 3 withdrawals. I hope the next withdrawals won't take as much time as the last time, thank you all for your help!
Üdvözletem írtam önöknek, 14 nap után sikeresen megkaptam 3 kívonásból 2-őt.Remelem a legközelebbi kívonások nem fognak ilyen sok időbe telni mint legutóbb segítséget köszönöm mindenkinek!
Ні за що, я дуже радий почути хороші новини. Я також дуже сподіваюся, що вилучення не буде таким тривалим, як минулого разу, але, звичайно, вам доведеться з цим зіткнутися, якщо це так, і ви знаєте, що це вас більше не здивує.
Якщо вас це турбує, ви можете почекати, поки отримаєте всі гроші, і поїхати кудись, де це займе не так багато часу.
Схрестив пальці. 🤞
You're welcome, I'm very glad to hear the good news. I also really hope that the withdrawals won't be as long as last time, but of course you'll have to deal with it if that's the case and you know it won't surprise you anymore.
If it bothers you, you can wait until you get all the money and go somewhere where it won't take so long.
Fingers crossed. 🤞
Привіт, у них щоразу новий запит, останнім було те, що я надсилаю їм електронний лист про те, що у мене немає скарг!!! , а потім я міг тільки чекати, щоб дізнатися, чи захоче він розблокувати мій обліковий запис, щоб я міг подати запит на зняття грошей, які залишаються на моєму рахунку гравця... серйозно
Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously
Добре, а що ти їм написав? На мій погляд, ці речі не повинні визначати, чи може гравець знімати гроші.
Я бачу, що ваша скарга залишається без відповіді, і якщо ви не надасте Ніку відповідь, скаргу буде закрито. Тож я б подумав, чи залишите ви це в спокої та розберетеся з казино, чи вам потрібна наша допомога. Не дозволяйте цьому зрештою обернутися для вас, тому що, як я вже сказав, те, чи є у вас скарга, не має прямо впливати на те, чи отримаєте ви гроші, якщо виграли їх чесно.🤷♂️
Okay, so what did you write to them? In my opinion, these things should not determine whether or not a player can withdraw money.
I have seen that your complaint remains unanswered and if you don't provide Nick with an answer, then the complaint will be closed. So I would think about whether you will leave it alone and deal with the casino or whether you want our help. Don't let it backfire on you in the end, because as I say, whether you have a complaint shouldn't have a direct impact on whether you get the money when you've won it fairly.🤷♂️
Привіт, мої платежі скасовані протягом кількох днів без причини. Вони не дають мені відповіді. Завжди з ухиляннями про технічні та банківські проблеми, яких не існує. Я здійснив платежі за допомогою Mastercard, а це означає, що для зняття коштів я залишаю лише той самий спосіб оплати, який ви ввели. У мене є 5060 євро для зняття, і я навіть не можу заробити 800 євро на день, які вони вимагають за допомогою своєї прихованої системи шахрайства.
Hello, my payments have been cancelled for several days without reason. They don't give me an answer. Always with evasions about technical and banking problems that don't exist. I made the payments with Mastercard, which means that the withdrawals only leave me with the same payment method that you enter. I have 5060 euros to withdraw and I can't even make the 800 euros per day that they demand with their hidden withdrawal scam system.
Hola, llevo varios días con mis pagos cancelados sin motivo. No dan respuesta. Siempre con evasivas de problemas técnicos, bancarios que no existen. Los pagos los hice con Mastercard lo cual las retiradas solo me deja con el mismo método de pago que ingresas. Tengo 5060 euros por retirar y no puedo hacer ni los 800 diarios que con su sistema de estafa oculta de retirada exigen.
Привіт, мені вас шкода, я отримав такий самий і він досі не оплачений, все ті ж відповіді, завжди ті ж запити, але нічого не рухається, я чекаю 15 днів, що я чекаю гроші, які я виграв, останнє "виправдання", яке вони мені надали, це те, що потрібно багато заплатити?!?!? Я раджу людям не грати в цьому казино, я сподіваюся, що це допоможе вам, але я думаю, що це займе багато часу
Hello, I'm sorry for you, I got the same one and it's still not paid, still the same answers, always the same requests, but nothing moves, I've been waiting for 15 days that I've been waiting for the money I won, the last "excuse" they gave me is that there is a lot of payment to make?!?!? I advise people not to play at this casino, I hope it works out for you, but I think it's going to take a lot of time
Це приголомшливо, я все той же за мізерні 800 євро на день... це шахрайство! Або вони це виправлять, або я заявляю про це ігровій комісії та поліції.
It's mind-blowing, I'm still the same for a measly 800€ a day... it's a scam! Either they fix it or I'll report it to the gaming commission and the police.
Es alucinante, yo sigo igual por unos miseros 800€ al día… es una estafa! O lo solucionan o a denunciar a comisión de juego y policía
Вітаю, я отримав 2x 800 євро через 18 днів, як я вже сказав, час переказу 2-3 тижні, ви отримаєте свої гроші, вам просто потрібно довго їх чекати.
Greetings, I received 2x 800 euros after 18 days, as I said, the transfer time is 2-3 weeks, you will receive your money, you just have to wait a long time for it.
Üdvözletem én 18 nap után kaptam meg 2x 800 eurót ahogy elnezem 2-3 hét az átutalási idő,megkapod a pénzed csak sokat kell várnod érte.
Ну, я збираюся витратити до 5000 за два місяці.
Well, I'm going to spend up to 5000 for two months.
Pues hasta 5000 me voy a tirar dos meses
Привіт, 18 днів!! Для мене це не має сенсу... абсолютно ніякого сенсу, але я радий за вас, що вам заплатили 👍👍👍
Hello, 18 days !! For me it makes no sense... absolutely no sense, but I'm glad for you that you got paid 👍👍👍
Хто знає... Це їх страшенно засмучує... Чого ми не знаємо 🤔🤔🤔, я щиро сподіваюся, що ви отримаєте всі свої виграші 👍👍
Who knows... This is terribly frustrating with them... What we don't 🤔🤔🤔 know, I sincerely hope that you will have all your winnings 👍👍
доброго дня,
Я намагався зняти свої гроші з казино з їх абсурдною VIP-політикою, згідно з якою я міг знімати лише 800 євро на день, і вони завжди скасовували мене, даючи мені відмову. Технічні проблеми, проблеми з сервером, мій банк. Я перевірив свій банк, але його немає. Якщо вони не вирішать це, мені доведеться повідомити про це в поліцію. Оскільки я можу негайно внести депозит і зняти гроші протягом багатьох днів без відповіді.
Good afternoon,
I have tried to withdraw my money from the casino with their absurd VIP policy of only being able to withdraw €800 a day, and they always cancel me by giving me the runaround. Technical problems, server problems, my bank. I have checked with my bank and there is none. If they don't resolve it I will have to report it to the police. Since I can deposit immediately and withdraw for days and days without a response.
Buenas tardes,
he intentado retirar mi dinero del casino con su política absurda vip de únicamente poder retirar 800€ al día, y siempre me cancelan dándome largas. Problemas técnicos, problemas del servidor, de mi banco . He comprobado con mi banco y no lo hay. De no resolverlo tendré que denunciar a la policía . Ya que para ingresar inmediato y para retirar días y días sin respuesta
Привіт, мої платежі скасовані протягом кількох днів без причини. Вони не дають мені відповіді. Завжди з ухиляннями про технічні та банківські проблеми, яких не існує. Я здійснив платежі за допомогою Mastercard, а це означає, що для зняття коштів я залишаю лише той самий спосіб оплати, який ви ввели. У мене є 5060 євро для зняття, і я навіть не можу заробити 800 євро на день, які вони вимагають за допомогою своєї прихованої системи шахрайства.
Hello, my payments have been cancelled for several days without reason. They don't give me an answer. Always with evasions about technical and banking problems that don't exist. I made the payments with Mastercard, which means that the withdrawals only leave me with the same payment method that you enter. I have 5060 euros to withdraw and I can't even make the 800 euros per day that they demand with their hidden withdrawal scam system.
Hola, llevo varios días con mis pagos cancelados sin motivo. No dan respuesta. Siempre con evasivas de problemas técnicos, bancarios que no existen. Los pagos los hice con Mastercard lo cual las retiradas solo me deja con el mismo método de pago que ingresas. Tengo 5060 euros por retirar y no puedo hacer ni los 800 diarios que con su sistema de estafa oculta de retirada exigen.
Вам сказали, коли хоча б технічну проблему вирішать?
Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб здійснити виплату, і лише після цього періоду наша команда розгляду скарг може втрутитися.
Отже, якщо ви відчуваєте, що це справді нікуди не приведе, повідомте нам, і ми розглянемо це.
Сподіваюся, вони скоро все виправлять, і ви отримаєте свої гроші.
Did they tell you when the technical problem will be resolved, at least?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, and only after this period can our complaint team intervene.
So, if you feel that it is really going nowhere, please let us know and we'll have a look into this.
I hope they will be able to fix everything soon, and you'll get your money.
Привіт, це було тиждень тому.
Тепер особа, яка особисто вам допомагає, VIP, каже мені, що вона буде відсутня до вівторка. Що вона пришвидшила це великими літерами. Ну, сьогодні вранці вона знову скасувала. Коли ви можете запитувати 800 щодня. Це ганьба і тому, що вони не мають грошей платити, бо це ненормально...
Hi, this was a week ago.
Now the person who personally assists you, VIP, tells me that she will be absent until Tuesday. That she had expedited it in capital letters. Well, this morning she cancelled again. When you can request 800 daily. It's a disgrace and it's because they don't have the money to pay because it's not normal...
Hola esto ya es hace una semana.
ahora me dice la que te atiende personalmente vip que estará ausente hasta el martes. Que lo había agilizado en mayúsculas. Pues esta mañana cancelado de nuevo. Cuando diariamente puedes solicitar 800. Es una vergüenza y es por que no tienen para pagar porque no es normal…
Як на мене, це досить груба поведінка. На мою думку, VIP-менеджер повинен забезпечити VIP-підхід...
Чи погодитеся ви врешті подати скаргу?
Я вважаю, що це не завадить бути готовим, але я сподіваюся, що це не зайде так далеко.
In my opinion, this is quite rude behavior. In my opinion, the VIP manager should provide a VIP approach...
Would you agree to submit the complaint eventually?
It will not hurt to be prepared, I suppose, but I hope it will not get that far.
Це «казино» ганебне, Маліно.
Але так, звичайно, якщо я не отримаю платіж цього тижня, я подам офіційну скаргу. Мені не потрібно чекати, щоб отримати можливість отримати гроші, оскільки вони не обмежують суму, яку я можу отримати.
This "casino" is shameful, Malina.
But yes, of course, if I don't receive payment this week, I will file a formal complaint. I don't have to wait to be able to collect when they have no limits on how much I can get paid.
Es vergonzoso este "casino" , Malina.
pero si, por supuesto que si esta semana no recibo el pago, llevaré a cabo una denuncia formal. No tengo por qué esperar a poder cobrar cuando ellos no tienen límites para ingresar.
Немає відповіді, я вже надіслав 6 листів і жодної відповіді.
No response, I have already sent 6 emails and no response.
Sin respuesta, y a los correos igual 6 correos y ninguna contestacion
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.