ГоловнаФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від anapaul5023
|
27 825 переглядів 394 відповідей |
|
1...5 6 7...20

Я досі не отримав свою суму і вже пройшов місяць, проблема в тому, що я зараз у відпустці і не можу зайти на сайт, щоб подивитися, як іде обробка!

Але прикро, що я досі не отримав свої гроші!

Автоматичний переклад.

Гей, це не найкраще, якщо ти не можеш увійти у свій обліковий запис. Я бачу, що незабаром розгляд скарги буде продовжено, і я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам отримати ваші гроші.

Тим не менш, казино сказало вам лише почекати і більше нічого? Потрібні були від вас документи чи ні?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro

Написав вам привітання, через 14 днів я успішно отримав 2 з 3 зняття. Сподіваюся, наступні виведення коштів не займуть стільки часу, скільки минулого разу, дякую всім за допомогу!

Автоматичний переклад.
bihariistvan1999

Привіт, чудові новини, я радий за вас... сподіваюся, що решта скоро прибуде 👍👍👍👍

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, у них щоразу новий запит, останнім було те, що я надсилаю їм електронний лист про те, що у мене немає скарг!!! , а потім я міг тільки чекати, щоб дізнатися, чи захоче він розблокувати мій обліковий запис, щоб я міг подати запит на зняття грошей, які залишаються на моєму рахунку гравця... серйозно

Автоматичний переклад.

Написав вам привітання, через 14 днів я успішно отримав 2 з 3 зняття. Сподіваюся, наступні виведення коштів не займуть стільки часу, скільки минулого разу, дякую всім за допомогу!

Автоматичний переклад.

Ні за що, я дуже радий почути хороші новини. Я також дуже сподіваюся, що вилучення не буде таким тривалим, як минулого разу, але, звичайно, вам доведеться з цим зіткнутися, якщо це так, і ви знаєте, що це вас більше не здивує.

Якщо вас це турбує, ви можете почекати, поки отримаєте всі гроші, і поїхати кудись, де це займе не так багато часу.

Схрестив пальці. 🤞

Автоматичний переклад.

Привіт, у них щоразу новий запит, останнім було те, що я надсилаю їм електронний лист про те, що у мене немає скарг!!! , а потім я міг тільки чекати, щоб дізнатися, чи захоче він розблокувати мій обліковий запис, щоб я міг подати запит на зняття грошей, які залишаються на моєму рахунку гравця... серйозно

Автоматичний переклад.

Добре, а що ти їм написав? На мій погляд, ці речі не повинні визначати, чи може гравець знімати гроші.

Я бачу, що ваша скарга залишається без відповіді, і якщо ви не надасте Ніку відповідь, скаргу буде закрито. Тож я б подумав, чи залишите ви це в спокої та розберетеся з казино, чи вам потрібна наша допомога. Не дозволяйте цьому зрештою обернутися для вас, тому що, як я вже сказав, те, чи є у вас скарга, не має прямо впливати на те, чи отримаєте ви гроші, якщо виграли їх чесно.🤷‍♂️

Автоматичний переклад.

Привіт, мої платежі скасовані протягом кількох днів без причини. Вони не дають мені відповіді. Завжди з ухиляннями про технічні та банківські проблеми, яких не існує. Я здійснив платежі за допомогою Mastercard, а це означає, що для зняття коштів я залишаю лише той самий спосіб оплати, який ви ввели. У мене є 5060 євро для зняття, і я навіть не можу заробити 800 євро на день, які вони вимагають за допомогою своєї прихованої системи шахрайства.

Автоматичний переклад.
delayos

Привіт, мені вас шкода, я отримав такий самий і він досі не оплачений, все ті ж відповіді, завжди ті ж запити, але нічого не рухається, я чекаю 15 днів, що я чекаю гроші, які я виграв, останнє "виправдання", яке вони мені надали, це те, що потрібно багато заплатити?!?!? Я раджу людям не грати в цьому казино, я сподіваюся, що це допоможе вам, але я думаю, що це займе багато часу

Автоматичний переклад.

Це приголомшливо, я все той же за мізерні 800 євро на день... це шахрайство! Або вони це виправлять, або я заявляю про це ігровій комісії та поліції.

Автоматичний переклад.

Вітаю, я отримав 2x 800 євро через 18 днів, як я вже сказав, час переказу 2-3 тижні, ви отримаєте свої гроші, вам просто потрібно довго їх чекати.

Автоматичний переклад.
bihariistvan1999

Ну, я збираюся витратити до 5000 за два місяці.

Автоматичний переклад.
bihariistvan1999

Привіт, 18 днів!! Для мене це не має сенсу... абсолютно ніякого сенсу, але я радий за вас, що вам заплатили 👍👍👍

Автоматичний переклад.
delayos

Хто знає... Це їх страшенно засмучує... Чого ми не знаємо 🤔🤔🤔, я щиро сподіваюся, що ви отримаєте всі свої виграші 👍👍

Автоматичний переклад.

доброго дня,

Я намагався зняти свої гроші з казино з їх абсурдною VIP-політикою, згідно з якою я міг знімати лише 800 євро на день, і вони завжди скасовували мене, даючи мені відмову. Технічні проблеми, проблеми з сервером, мій банк. Я перевірив свій банк, але його немає. Якщо вони не вирішать це, мені доведеться повідомити про це в поліцію. Оскільки я можу негайно внести депозит і зняти гроші протягом багатьох днів без відповіді.

Автоматичний переклад.

Привіт, мої платежі скасовані протягом кількох днів без причини. Вони не дають мені відповіді. Завжди з ухиляннями про технічні та банківські проблеми, яких не існує. Я здійснив платежі за допомогою Mastercard, а це означає, що для зняття коштів я залишаю лише той самий спосіб оплати, який ви ввели. У мене є 5060 євро для зняття, і я навіть не можу заробити 800 євро на день, які вони вимагають за допомогою своєї прихованої системи шахрайства.

Автоматичний переклад.

Вам сказали, коли хоча б технічну проблему вирішать?

Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб здійснити виплату, і лише після цього періоду наша команда розгляду скарг може втрутитися.

Отже, якщо ви відчуваєте, що це справді нікуди не приведе, повідомте нам, і ми розглянемо це.

Сподіваюся, вони скоро все виправлять, і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.

Привіт, це було тиждень тому.

Тепер особа, яка особисто вам допомагає, VIP, каже мені, що вона буде відсутня до вівторка. Що вона пришвидшила це великими літерами. Ну, сьогодні вранці вона знову скасувала. Коли ви можете запитувати 800 щодня. Це ганьба і тому, що вони не мають грошей платити, бо це ненормально...

Автоматичний переклад.
delayos

Як на мене, це досить груба поведінка. На мою думку, VIP-менеджер повинен забезпечити VIP-підхід...

Чи погодитеся ви врешті подати скаргу?

Я вважаю, що це не завадить бути готовим, але я сподіваюся, що це не зайде так далеко.

Автоматичний переклад.
Radka

Це «казино» ганебне, Маліно.

Але так, звичайно, якщо я не отримаю платіж цього тижня, я подам офіційну скаргу. Мені не потрібно чекати, щоб отримати можливість отримати гроші, оскільки вони не обмежують суму, яку я можу отримати.

Автоматичний переклад.
Romi

Немає відповіді, я вже надіслав 6 листів і жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
delayos

Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога, щоб подати скаргу, коли забажаєте.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого