ФорумКазиноLuckyBull Casino - загальне обговорення

LuckyBull Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Radka
|
1492 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
sakesake
1 місяць тому

Що ж, казино має виконувати рішення ліцензійного органу, але, на думку деяких гравців, MGA вже не те, що було раніше.

У будь-якому випадку, їм, ймовірно, потрібно більше часу, щоб прийняти рішення у вашому випадку, тому що я думаю, що це не єдиний, з яким вони мають справу. Але скільки саме часу це може зайняти, краще б навіть не гадати.

Тож єдине, що ми можемо зробити в цій ситуації, це набратися терпіння та почекати, щоб побачити, що придумає MGA.

Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт. Яро

Пройшло багато часу.


Повідомляємо, що цей інцидент сьогодні вирішено.


На завершення вони вирішили врегулювати транзакцію протягом тижня після звернення до MGA.

просто···

Помилка також сталася з іншими методами оплати, тому я обмінявся способами оплати зі мною, і проблему було вирішено сьогодні.


Схоже, що Vega було видалено із сайту, оскільки його більше не можна використовувати.


Match Better також не вдалося, тому я думаю, що кожен, хто читає це, повинен уникати цього.


Цікаво, чи не зможу я використовувати нічого, окрім кредитних карток і банків, якщо не виправлю систему сайту...

Це зайняло більше 5 місяців...


Я думаю, що для подібних інцидентів краще звернутися до MGA, а не до MADRE, оскільки MGA також знає про проблему. Зрештою, я не отримав жодного контакту від MADRE...

Автоматичний переклад.
sakesake
1 місяць тому

Я дуже радий, що ваша ситуація нарешті вирішилася. Це зайняло багато часу, але коли кінець хороший, усе добре. Я знаю, що це залишає гіркий смак, і ви знаєте, де ви не будете грати і з ким ви, ймовірно, не зв’яжетеся, коли щось виникне. MGA впоралося з вами досить швидко, і я, чесно кажучи, цього не очікував.

Тому я твердо вірю, що нічого подібного більше не повториться і в майбутньому все буде добре.

Успіхів вам.☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт Яро


Дякую за пораду.


Мені було дуже важко надсилати електронні листи людям, які не відповідали, але тепер я маю всі докази того, що «немає відповіді», тому я радий, що дослухався вашої поради, хоча це було боляче.

Я хотів би подякувати всім членам "CSINO GURU", які консультувалися зі мною.


Що стосується MGA, можливо, це спрацювало добре, тому що це був конкретний випадок.


Їхні обов’язки полягають виключно в зборі податків і нагляді.


1) Казино чітко заявило, що вони будуть платити, а сама суперечка була лише через "неплатежі".


2) MADRE, юрист, який мав би вести справу згідно з поясненнями MGA, прийняв справу, але ніколи не зв’язувався з гравцем.


Ці моменти можуть бути ключовими.

Обидва були предметами, які мали бути під наглядом MGA, оскільки вони мали ліцензію MGA...


MGA може легко вирішити проблему «несплачених обіцяних платежів», яка часто виникає в мережах казино.


MGA також збирає податки з казино, тому уряд має право вимагати звіти... тому будь-яка брехня про платежі в казино буде викрита.

MGA має право переглядати книги


Так я особисто вважаю.


Як ви сказали, може бути важко виступити посередником у суперечці з самого початку.

Автоматичний переклад.
sakesake
1 місяць тому

Приємно бачити, що зусилля окупилися, і я також дуже шокований тим, що MGA вирішило це питання.

Звичайно, ця ваша історія є доповненням для інших, які можуть зіткнутися з подібними проблемами. Я просто сподіваюся, що MGA залишатиметься таким же активним. 😀

Навіть якщо я сподіваюся, що у вас ніколи не виникне проблем, я буду радий бачити вас на форумі.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого