ФорумКазиноLuckyBull Casino - загальне обговорення

LuckyBull Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Radka
|
1513 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити LuckyBull Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1


Раніше я подав скаргу на Lucky Bull, і вона була прийнята MADRE, і казино почало рухатися вперед, але потім я отримав електронний лист із повідомленням, що вони зв’яжуться зі мною, коли я зроблю переказ, а потім це припинилося.


Я не чув від MADRE з моменту прийняття.


Я обговорюю, чи варто подавати скаргу в Мальтійське управління азартних ігор.


iroslava.d@casino.guru

Я надіслав деталі на цю адресу, але не отримав відповіді.

Цікаво, чи не використовується зараз?

Мене це хвилювало, тому я вирішив написати це тут.


Якщо це незручно, вимкніть

Змінено Radka 3 міс. тому
Причина: непрацюючі посилання, до скарги додано робоче посилання
Автоматичний переклад.
sakesake
3 міс. тому

Привіт!

Дозвольте мені почати з найважливішого, електронної адреси, яка виявилася неправильною.

Як зазначено у вашій скарзі, ви можете зв’язатися з Mirka за адресою miroslava.d@casino.guru Будь ласка, скористайтеся для цього цією електронною поштою. 🙏

Можливо, ви могли б надати нам оновлення про Madre на цьому форумі; хто знає, може це якось допоможе. Будь ласка, дайте мені знати, коли ви подали скаргу в MADRE. Щодо Мальти, як просуваються справи?


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт!


Адреса електронної пошти була неправильною. Я бачу. Пізніше ми надішлемо його за правильною адресою.

Мене найбільше хвилює, коли я повинен надіслати його до MGA? мене це хвилює.

Я користуюся Madre вперше, чи нормально, що я не отримую відповідь? Чи потрібно мені чекати 3 місяці, як зазначено в умовах використання? Я отримав електронний лист із підтвердженням моєї заявки, тому я думав, що зі мною зв’яжуться, але я не отримав відповіді.

〇Організація ситуації

① Заявка на переказ протягом квітня

② Я надіслав гроші, але платіжний відділ стверджує, що є проблема з платіжною компанією.

③Надати матеріали, які не були оплачені. Я також зв’язався з Vega, щоб підтвердити. Вега також досліджував. Підтримка казино обіцяє оплату.

④Платіжний відділ призупинено на час розслідування.

⑤Vega, платіжна компанія, намагається зв’язатися з казино 8 разів, обіцяючи співпрацю, але казино не відповідає.

⑥Я подав скаргу до третьої сторони CASIBNO GURU, але казино проігнорувало її.

⑦У червні зв’яжіться з MADRE ADR, агенцією з вирішення суперечок, указаною в Умовах надання послуг, і попросіть її прийняти.

⑧Condor Malta Ltd зобов’язана відповісти протягом двох тижнів, але я не отримав жодної відповіді.

⑨У липні служба підтримки попросила мене зареєструвати інший пункт призначення грошових переказів, оскільки Vega не можна було використовувати.

⑩Подайте MuchBetter і зареєструйтеся. Мені сказали, що зі мною зв'яжуться, коли гроші будуть відправлені.

⑪У серпні рух знову припинився.


〇Питання, пов'язані з Madre

①Ви отримаєте електронний лист про прийом 16 червня.

Відтоді я не чув про вас.


②Коли ми почали зв’язуватися з казино в липні, ми зв’язалися з ними за допомогою форми запиту, але відповіді не було.


③Минулого тижня я зв’язався з Мадре, щоб сказати, що мені цікаво, чи варто мені звернутися до MGA, оскільки я не отримав відповіді від казино, але відповіді не було.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я був єдиним, з ким зв'язалося казино...

Я більше не отримую відповіді.


Оскільки MADERE звернувся до казино, я подумав, що вони запитують інформацію про новий гаманець, але, можливо, це не так?

Я не чув від MADERE, тому, можливо, це ще не прогресує?

Я не знав, що робити зі своїми знаннями, тому звернувся за порадою.

Автоматичний переклад.
sakesake
3 міс. тому

Щодо MGA, то я, напевно, не став би там чекати і писати. Щодо Мадре, то я б теж спробував запитати там і написати, як вся ситуація і чи справляються вони з цим, або ознайомитись, чого вам очікувати.

Можливо, я б зв’язався з органом MGA після того, як вашу скаргу тут закриють. Якщо ніхто не відповість вам ні з MGA, ні з Madre, то, ймовірно, мало що можна зробити. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт Яро


Дякую за пораду


Ви маєте рацію. Я зв’яжусь з керівництвом MGA.

Минув деякий час з тих пір, як я востаннє з ними розмовляв, і ні Madre, ні казино не відповіли на мої електронні листи.

(Я двічі зв’язувався з компанією Madre через контактну форму на їх веб-сайті, але жодної відповіді не було, але я не отримав від них жодних дзвінків після отримання електронного листа з підтвердженням отримання моєї скарги).


Наразі не було відповіді від казино, але в попередньому листуванні я чув від служби підтримки казино, що платіжний відділ не вживатиме жодних дій, тому я думаю, що тепер черга керівництва MGA щось сказати.


Як би не старалася ваша команда підтримки, якщо платіжний відділ не зрушить з місця, все буде катастрофою. Мені шкода підтримки.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Зараз ми звертаємось до органів МГА.


Зрештою, це лише питання, коли платити...


Все інше вирішено.


Казино пообіцяло заплатити.


Цікаво, чому казино не піддається? Це не велика сума...


(Але він занадто великий, щоб звичайна людина здалася)

Автоматичний переклад.
sakesake
3 міс. тому

Тому мені цікаво, який результат ви матимете і чи отримаєте ви свої гроші. Я буду дуже радий, якщо ви це зробите. Якщо ви почуєте щось нове від Madre або MGA, обов’язково повідомте мені.

Я тримаю за вас кулаки, щоб все вийшло добре. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

так Мені також дуже цікаво подивитися, яке рішення прийме мальтійська влада, яку називають найавторитетнішою.


Мене це цікавить більше, ніж гроші.


(Але я хочу повернути свої гроші. Це займає так багато часу, що мені цікаво побачити результат. Я зроблю все, що зможу.)


Я ще не чув від MGA, але я повідомлю вам, якщо будуть якісь зміни.


У ньому сказано, що правила Madre не є обов’язковими для гравців, які не є членами ЄС. Про це також було написано в листі про прийняття скарги. Це може бути причиною.


Якщо все піде добре, я думаю, було б швидше представити нерезидента ЄС MGA.


...Можливо, казино під Мальтою рідко роблять це з самого початку... але зазвичай ви можете вирішити це, поговоривши з оператором.

Автоматичний переклад.
sakesake
3 міс. тому

Тоді я бачу, що ви досить добре поінформовані, тож ми почекаємо та побачимо, що вони дадуть. Деякі гравці стверджують, що MGA поступово втрачає хороші сторони, які раніше були, і що вона в основному намагалася вирішити проблеми гравців.

Я почекаю, щоб побачити, що вони вам відпишуть, і чи вирішать це.

Дай мені знати, коли щось дізнаєшся.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я отримав такого листа.


Вони не будуть вас чіпати протягом періоду, зазначеного в правилах оформлення ADR. Це означає?


Я не отримав відповіді, тому звернувся до ADR, але... я напишу обом ще раз.


Можливо, я повинен був спочатку подати заяву в MGA... file

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому


Я надіслав відповідь на лист MGA.

Оскільки MADRE не повернув листа, ми попросили MGA перевірити.


Минуло більше тижня, поки я чекав на MGA, тому я знову надіслав MADRE електронний лист із підтвердженням.

Сподіваюся, цього разу я отримаю відповідь. Чи бачать вони повідомлення з форми?


Я також повідомив про ситуацію казино. (Будь ласка, не очікуйте відповіді)


Хоча я погано володію англійською. Мені здається, що я використовую Google Translate для написання англійських літер щотижня (лол)

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Зі мною негайно зв’язалися з MGA.


На відміну від казино та MADRE, я був здивований, наскільки швидко MGA відреагувало.


Оскільки MGA не може розглядати ті самі справи, що й установи ADR, здається, що MADRE не може перейти, якщо MADRE не повідомить гравця, що він не може розглянути справу або що він не може продовжити справу з якоїсь причини.


Я не можу рухатися вперед, поки не повідомлю МАДРЕ...

Мені слід було звернутися до MGA перед MADRE.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
sakesake
3 міс. тому

Я розумію, але оскільки є термін, до якого вони повинні вам відповісти, я сподіваюся, що врешті-решт це станеться і вони все пояснять. Але коли це станеться, навіть припустити не можу. Тому все, що ми можемо зробити, це чекати. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт. jarro


погоджуюсь В ідеалі влада Мальти та агентство ADR мали б можливість поділитися прогресом і, можливо, прискорити процес.

Не знаю, чи зайдуть вони так далеко.


Якщо вони не поділяться інформацією, я не матиму іншого вибору, окрім як чекати на MADRE, яка не відповість, або чекати 90 днів після подачі заявки.

Або це або казино раптово перерахує гроші та припинить це.

Як тільки гроші надійдуть, ви більше не можете подавати до суду.

У будь-якому випадку, якщо буде якийсь рух, я ним поділюся.


Хотілося б, щоб це було трохи ефективніше.


Це точно змусить інших гравців здаватися.

Це досить важко.

Я думаю, що краще пройти весь шлях до етапу подачі заявки.


Моя черга почекати трохи

Автоматичний переклад.
sakesake
2 міс. тому

Що ж, єдиним розумним рішенням зараз буде просто чекати, поки хтось відповість. Знаю, що це не найприємніше, але так воно і є.

Я щиро бажаю вам успіху та сподіваюся, що ви отримаєте оновлення якомога швидше.

Коли це станеться, я буду тут.

Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Пройшло багато часу.

Це оновлення останньої інформації.

Минулого тижня, коли арбітражний період, встановлений MADRE, закінчився, я надіслав електронного листа оператору MGA, щоб дізнатися, чи може MGA вжити заходів. Через три години після того, як я його надіслав, вони відповіли, звернувшись до кожного ліцензіара (зокрема, здається, MADRE), тому я все ще чекаю.


Це швидка та чудова відповідь. MGA

Дивлячись на цей сайт, я бачу, що є багато скарг, подібних до моїх, щодо цього афілійованого казино, тому, можливо, за казино просто стежать...


Наразі MGA працює над випадком, коли ні MADRE, ні казино не відповіли на електронні листи, тому ми надамо докази та чекаємо.

Автоматичний переклад.
sakesake
1 місяць тому

Привіт і дякую, що повернулися з оновленням. Очевидно, ви не дуже зрозуміли те, що сказали, тому мені цікаво дізнатися, що MGA списує і як це все обернеться.

У будь-якому випадку вони дали вам досить швидку першу відповідь, і мені буде цікаво почути, що вони скажуть далі.

Сподіваюся, у вас буде більше інформації, яка допоможе та втішить вас.

Не соромтеся поділитися ним з ними пізніше. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт. jarro


так Я ще перевіряю, бо ще нічого не чув.

Досі немає оновлень від MGA.

Я надіслав підтверджуючі документи, які надіслав до MADRE.


По-перше, чому вас відсторонили?

По-друге, це суперечка про те, заплатить казино чи ні?


Я думаю, тобі потрібно почати знову.


Я не можу уявити, що казино ігноруватиме контакт від MGA...

Страшна річ у цьому ланцюжку полягає в тому, що існує невелика ймовірність...

Я сподіваюся, що це спрацює, оскільки це буде рішення для подібних скарг в інших казино в мережі.


Здається, це відбувається частіше з 2024 року...

«Системна помилка» → немає оплати

"сплачено" → гроші не надходять на рахунок гравця

припинити відповідати


Цей візерунок...

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого