3 міс. тому
Тут ви можете обговорити LuckyBull Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Раніше я подав скаргу на Lucky Bull, і вона була прийнята MADRE, і казино почало рухатися вперед, але потім я отримав електронний лист із повідомленням, що вони зв’яжуться зі мною, коли я зроблю переказ, а потім це припинилося.
Я не чув від MADRE з моменту прийняття.
Я обговорюю, чи варто подавати скаргу в Мальтійське управління азартних ігор.
iroslava.d@casino.guru
Я надіслав деталі на цю адресу, але не отримав відповіді.
Цікаво, чи не використовується зараз?
Мене це хвилювало, тому я вирішив написати це тут.
Якщо це незручно, вимкніть
https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1
I had previously made a complaint about Lucky Bull, and it was accepted by MADRE, and the casino started to move forward, but then I received an email saying they would contact me once I had made the transfer, and then it stopped.
I have not heard from MADRE since it was accepted.
I am debating whether to file a complaint with the Malta Gaming Authority.
iroslava.d@casino.guru
I sent the details to this address but have not received a reply.
I wonder if it's not being used now?
I was worried about it so I decided to write it here.
If it's inconvenient, please turn it off
https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1
以前LuckyBullのクレームを行ったのですが、MADREに受理されて、一旦カジノが動いたものの、また振り込んだら連絡する、とだけメールが来て止まってしまいました。
MADREから受理以降、連絡はありません。
マルタゲーミング管理局へのクレームに切り替えるか悩んでいます。
iroslava.d@casino.guru
このアドレスに詳細送ったのですが、返事がありません。
今は使っていないのかな?
悩んでとりあえずここに書いてみました。
都合が悪ければ消してください
Привіт!
Дозвольте мені почати з найважливішого, електронної адреси, яка виявилася неправильною.
Як зазначено у вашій скарзі, ви можете зв’язатися з Mirka за адресою miroslava.d@casino.guru Будь ласка, скористайтеся для цього цією електронною поштою. 🙏
Можливо, ви могли б надати нам оновлення про Madre на цьому форумі; хто знає, може це якось допоможе. Будь ласка, дайте мені знати, коли ви подали скаргу в MADRE. Щодо Мальти, як просуваються справи?
Hello!
Let me start with the most important matter, the email address, which appeared to be incorrect.
As stated in your complaint, you can contact Mirka at miroslava.d@casino.guru Use this email to do so, please. 🙏
Maybe you could provide us with an update on Madre on this forum; who knows, it might be helpful in some way. Please let me know when you filed the complaint with MADRE. In relation to Malta, how are things progressing?
Привіт!
Адреса електронної пошти була неправильною. Я бачу. Пізніше ми надішлемо його за правильною адресою.
Мене найбільше хвилює, коли я повинен надіслати його до MGA? мене це хвилює.
Я користуюся Madre вперше, чи нормально, що я не отримую відповідь? Чи потрібно мені чекати 3 місяці, як зазначено в умовах використання? Я отримав електронний лист із підтвердженням моєї заявки, тому я думав, що зі мною зв’яжуться, але я не отримав відповіді.
〇Організація ситуації
① Заявка на переказ протягом квітня
② Я надіслав гроші, але платіжний відділ стверджує, що є проблема з платіжною компанією.
③Надати матеріали, які не були оплачені. Я також зв’язався з Vega, щоб підтвердити. Вега також досліджував. Підтримка казино обіцяє оплату.
④Платіжний відділ призупинено на час розслідування.
⑤Vega, платіжна компанія, намагається зв’язатися з казино 8 разів, обіцяючи співпрацю, але казино не відповідає.
⑥Я подав скаргу до третьої сторони CASIBNO GURU, але казино проігнорувало її.
⑦У червні зв’яжіться з MADRE ADR, агенцією з вирішення суперечок, указаною в Умовах надання послуг, і попросіть її прийняти.
⑧Condor Malta Ltd зобов’язана відповісти протягом двох тижнів, але я не отримав жодної відповіді.
⑨У липні служба підтримки попросила мене зареєструвати інший пункт призначення грошових переказів, оскільки Vega не можна було використовувати.
⑩Подайте MuchBetter і зареєструйтеся. Мені сказали, що зі мною зв'яжуться, коли гроші будуть відправлені.
⑪У серпні рух знову припинився.
〇Питання, пов'язані з Madre
①Ви отримаєте електронний лист про прийом 16 червня.
Відтоді я не чув про вас.
②Коли ми почали зв’язуватися з казино в липні, ми зв’язалися з ними за допомогою форми запиту, але відповіді не було.
③Минулого тижня я зв’язався з Мадре, щоб сказати, що мені цікаво, чи варто мені звернутися до MGA, оскільки я не отримав відповіді від казино, але відповіді не було.
Hello!
The email address was incorrect. I see. We will send it to the correct address later.
My biggest concern is when should I send it to MGA? I'm worried about this.
I am using Madre for the first time, is it normal for me not to receive a reply? Do I have to wait 3 months as stated in the terms of service?I received an email confirming my application, so I thought I would be contacted, but I haven't heard back.
〇Organizing the situation
① Remittance application during April
② I sent money, but the payment department claims there is a problem with the payment company.
③Submit materials that have not been paid. I also contacted Vega to confirm. Vega also investigated. Casino support promises payment.
④The payment department is suspended while investigating.
⑤Vega, the payment company, tries to contact the casino 8 times, promising cooperation, but the casino does not respond.
⑥I filed a complaint at CASIBNO GURU, a third party, but the casino ignored it.
⑦In June, contact MADRE ADR, the dispute resolution agency specified in the Terms of Service, and have it accepted.
⑧Condor Malta Ltd is obligated to respond within two weeks, but I have not received any response.
⑨In July, support asked me to register a different remittance destination because Vega could not be used.
⑩Submit MuchBetter and get registered. I was told that I would be contacted once the money was sent.
⑪In August, the movement stopped again.
〇Madre related matters
①You will receive a reception email on June 16th.
I haven't heard from you since.
②When we started contacting the casino in July, we contacted them using the inquiry form, but there was no response.
③Last week, I contacted Madre to say that I was wondering if I should consult MGA because I had not received a response from the casino, but there was no response.
Я був єдиним, з ким зв'язалося казино...
Я більше не отримую відповіді.
Оскільки MADERE звернувся до казино, я подумав, що вони запитують інформацію про новий гаманець, але, можливо, це не так?
Я не чув від MADERE, тому, можливо, це ще не прогресує?
Я не знав, що робити зі своїми знаннями, тому звернувся за порадою.
I was the only one contacted by the casino...
I no longer receive a reply.
Since MADERE contacted the casino, I thought they were asking for information about the new wallet, but maybe that's not the case?
I haven't heard from MADERE, so maybe it's not progressing yet?
I didn't know what to do with my knowledge, so I asked for advice.
Щодо MGA, то я, напевно, не став би там чекати і писати. Щодо Мадре, то я б теж спробував запитати там і написати, як вся ситуація і чи справляються вони з цим, або ознайомитись, чого вам очікувати.
Можливо, я б зв’язався з органом MGA після того, як вашу скаргу тут закриють. Якщо ніхто не відповість вам ні з MGA, ні з Madre, то, ймовірно, мало що можна зробити. 😕
As for the MGA, I probably wouldn't wait and write there. As for Madre, I would also try to ask there and write how the whole situation is and whether they are dealing with it, or to get acquainted with what you should expect.
I would probably contact the MGA authority after the complaint you had here was closed. If no one will answer you from either MGA or Madre, then there probably isn't much that can be done. 😕
Привіт Яро
Дякую за пораду
Ви маєте рацію. Я зв’яжусь з керівництвом MGA.
Минув деякий час з тих пір, як я востаннє з ними розмовляв, і ні Madre, ні казино не відповіли на мої електронні листи.
(Я двічі зв’язувався з компанією Madre через контактну форму на їх веб-сайті, але жодної відповіді не було, але я не отримав від них жодних дзвінків після отримання електронного листа з підтвердженням отримання моєї скарги).
Наразі не було відповіді від казино, але в попередньому листуванні я чув від служби підтримки казино, що платіжний відділ не вживатиме жодних дій, тому я думаю, що тепер черга керівництва MGA щось сказати.
Як би не старалася ваша команда підтримки, якщо платіжний відділ не зрушить з місця, все буде катастрофою. Мені шкода підтримки.
Hi Jaro
Thanks for your advice
You're right. I'll contact the MGA authorities.
It's been a while since I last spoke to them and neither Madre nor the casino have responded to my emails.
(I have contacted Madre twice via the contact form on their website with no response, however I have not heard from them since receiving a confirmation email acknowledging my complaint).
So far there has been no response from the casino, but in previous correspondence I have heard from casino support that the payments department will not take any action, so I think it is now the MGA authorities' turn to say something.
No matter how hard your support team tries, if the payments department doesn't move things will be a disaster. I feel sorry for the support.
Зараз ми звертаємось до органів МГА.
Зрештою, це лише питання, коли платити...
Все інше вирішено.
Казино пообіцяло заплатити.
Цікаво, чому казино не піддається? Це не велика сума...
(Але він занадто великий, щоб звичайна людина здалася)
We are currently applying to the MGA authorities.
In the end, it's just a question of when to pay...
Everything else has been resolved.
The casino has promised to pay.
I wonder why the casino won't give in. It's not a big amount...
(But it's too big for the average person to give in)
Тому мені цікаво, який результат ви матимете і чи отримаєте ви свої гроші. Я буду дуже радий, якщо ви це зробите. Якщо ви почуєте щось нове від Madre або MGA, обов’язково повідомте мені.
Я тримаю за вас кулаки, щоб все вийшло добре. ☘️🤞
So I am curious what result you will have and whether you will get your money. I would be very happy if you do. If you hear anything new from Madre or MGA, be sure to update me.
I'll keep my fingers crossed for you that it turns out well. ☘️🤞
так Мені також дуже цікаво подивитися, яке рішення прийме мальтійська влада, яку називають найавторитетнішою.
Мене це цікавить більше, ніж гроші.
(Але я хочу повернути свої гроші. Це займає так багато часу, що мені цікаво побачити результат. Я зроблю все, що зможу.)
Я ще не чув від MGA, але я повідомлю вам, якщо будуть якісь зміни.
У ньому сказано, що правила Madre не є обов’язковими для гравців, які не є членами ЄС. Про це також було написано в листі про прийняття скарги. Це може бути причиною.
Якщо все піде добре, я думаю, було б швидше представити нерезидента ЄС MGA.
...Можливо, казино під Мальтою рідко роблять це з самого початку... але зазвичай ви можете вирішити це, поговоривши з оператором.
Yes. I am also very interested to see what decision the Maltese authorities, who are said to be the most authoritative, will make.
I am more interested in that than the money.
(But I want my money back. It's taking so long, I'm interested to see what the outcome is. I'll do what I can.)
I haven't heard from the MGA yet, but I'll let you know if there are any developments.
It said that Madre's rules are not binding on non-EU players. It was also written in the complaint acceptance email. That may be the reason.
If all goes well, I think it would be quicker to introduce the non-EU resident to the MGA.
...It may be rare for a casino under Malta to do this in the first place... but usually you can resolve it by talking to the operator.
Тоді я бачу, що ви досить добре поінформовані, тож ми почекаємо та побачимо, що вони дадуть. Деякі гравці стверджують, що MGA поступово втрачає хороші сторони, які раніше були, і що вона в основному намагалася вирішити проблеми гравців.
Я почекаю, щоб побачити, що вони вам відпишуть, і чи вирішать це.
Дай мені знати, коли щось дізнаєшся.
Well then, I see that you are quite well informed, so we will wait and see what they answer. Some players claim that MGA is gradually losing the good side it once had and that it was basically trying to solve players' problems.
I'll wait to see what they write you back and if they'll address it.
Let me know when you know something.
Я отримав такого листа.
Вони не будуть вас чіпати протягом періоду, зазначеного в правилах оформлення ADR. Це означає?
Я не отримав відповіді, тому звернувся до ADR, але... я напишу обом ще раз.
Можливо, я повинен був спочатку подати заяву в MGA...
I received a letter like this.
They will not touch you for the period specified in the ADR processing rules. Does that mean?
I didn't get a reply, so I consulted ADR, but...I'll write to both of them again.
Maybe I should have applied to MGA first...
Я надіслав відповідь на лист MGA.
Оскільки MADRE не повернув листа, ми попросили MGA перевірити.
Минуло більше тижня, поки я чекав на MGA, тому я знову надіслав MADRE електронний лист із підтвердженням.
Сподіваюся, цього разу я отримаю відповідь. Чи бачать вони повідомлення з форми?
Я також повідомив про ситуацію казино. (Будь ласка, не очікуйте відповіді)
Хоча я погано володію англійською. Мені здається, що я використовую Google Translate для написання англійських літер щотижня (лол)
I have sent a reply to MGA's letter.
Since MADRE did not return the letter, we asked MGA to check.
More than a week passed while I was waiting for MGA, so I sent MADRE a confirmation email again.
I hope I get a reply this time. Are they seeing messages from the form?
I also informed the casino of the situation. (Please don't expect a reply)
I'm not good at English though. I feel like I use Google Translate to write English letters every week (lol)
Зі мною негайно зв’язалися з MGA.
На відміну від казино та MADRE, я був здивований, наскільки швидко MGA відреагувало.
Оскільки MGA не може розглядати ті самі справи, що й установи ADR, здається, що MADRE не може перейти, якщо MADRE не повідомить гравця, що він не може розглянути справу або що він не може продовжити справу з якоїсь причини.
Я не можу рухатися вперед, поки не повідомлю МАДРЕ...
Мені слід було звернутися до MGA перед MADRE.
I was immediately contacted by MGA.
Unlike casinos and MADRE, I was surprised at how quickly MGA responded.
Since MGA cannot handle the same cases as ADR institutions, it seems that MADRE cannot move unless MADRE informs the player that it cannot handle the case or that it cannot proceed with the case for some reason.
I can't move forward unless I hear from MADRE...
I should have contacted MGA before MADRE.
Я розумію, але оскільки є термін, до якого вони повинні вам відповісти, я сподіваюся, що врешті-решт це станеться і вони все пояснять. Але коли це станеться, навіть припустити не можу. Тому все, що ми можемо зробити, це чекати. 😕
I understand, but since there is a deadline by which they should reply to you, I hope it will eventually happen and they will explain everything. But when that will happen I can't even guess. So all we can do is wait. 😕
Привіт. jarro
погоджуюсь В ідеалі влада Мальти та агентство ADR мали б можливість поділитися прогресом і, можливо, прискорити процес.
Не знаю, чи зайдуть вони так далеко.
Якщо вони не поділяться інформацією, я не матиму іншого вибору, окрім як чекати на MADRE, яка не відповість, або чекати 90 днів після подачі заявки.
Або це або казино раптово перерахує гроші та припинить це.
Як тільки гроші надійдуть, ви більше не можете подавати до суду.
У будь-якому випадку, якщо буде якийсь рух, я ним поділюся.
Хотілося б, щоб це було трохи ефективніше.
Це точно змусить інших гравців здаватися.
Це досить важко.
Я думаю, що краще пройти весь шлях до етапу подачі заявки.
Моя черга почекати трохи
Hello. jarro
I agree. Ideally, the Maltese authorities and the ADR agency would be able to share progress and perhaps speed up the process.
I don't know if they'll go that far.
If they don't share the information, I'll have no choice but to wait for MADRE who doesn't respond or wait 90 days after applying.
Either that or the casino will suddenly transfer the money and end it.
Once the money arrives, you can no longer sue.
In any case, if there is any movement, I will share it.
I wish it was a little more efficient.
This will definitely cause other players to give up.
It's quite difficult.
I think it's better to go all the way to the application stage.
It's my turn to wait for a while
Що ж, єдиним розумним рішенням зараз буде просто чекати, поки хтось відповість. Знаю, що це не найприємніше, але так воно і є.
Я щиро бажаю вам успіху та сподіваюся, що ви отримаєте оновлення якомога швидше.
Коли це станеться, я буду тут.
Бажаю тобі всього найкращого. ☘️
Well, the only sensible solution now will be to just wait for someone to answer. I know it's not the most pleasant thing to do, but that's the way it is.
I really wish you well and hope you get an update as soon as possible.
When that happens I will be here.
I wish you the best of luck. ☘️
Пройшло багато часу.
Це оновлення останньої інформації.
Минулого тижня, коли арбітражний період, встановлений MADRE, закінчився, я надіслав електронного листа оператору MGA, щоб дізнатися, чи може MGA вжити заходів. Через три години після того, як я його надіслав, вони відповіли, звернувшись до кожного ліцензіара (зокрема, здається, MADRE), тому я все ще чекаю.
Це швидка та чудова відповідь. MGA
Дивлячись на цей сайт, я бачу, що є багато скарг, подібних до моїх, щодо цього афілійованого казино, тому, можливо, за казино просто стежать...
Наразі MGA працює над випадком, коли ні MADRE, ні казино не відповіли на електронні листи, тому ми надамо докази та чекаємо.
It's been a long time.
This is an update of the latest information.
Last week, as the arbitration period set by MADRE expired, I emailed MGA's operator to see if MGA could take action. Three hours after I sent it, they responded by checking with each licensor (which seems to include MADRE), so I'm still waiting.
That's a quick and great response. M.G.A.
Looking at this site, I see that there are many complaints similar to mine regarding this affiliated casino, so maybe the casino is just being monitored...
For now, MGA is working on a case where neither MADRE nor the casino responded to emails, so we will submit evidence and wait.
Привіт і дякую, що повернулися з оновленням. Очевидно, ви не дуже зрозуміли те, що сказали, тому мені цікаво дізнатися, що MGA списує і як це все обернеться.
У будь-якому випадку вони дали вам досить швидку першу відповідь, і мені буде цікаво почути, що вони скажуть далі.
Сподіваюся, у вас буде більше інформації, яка допоможе та втішить вас.
Не соромтеся поділитися ним з ними пізніше. 🙂
Hello and thank you for getting back with the update. Obviously you didn't get much from what you said, so I'm curious to see what the MGA writes off and how it all turns out.
Anyway, they gave you a pretty quick first response and I'll be curious to hear what they say next.
I hope you will have more information to help and comfort you.
Feel free to share it with them afterwards. 🙂
Привіт. jarro
так Я ще перевіряю, бо ще нічого не чув.
Досі немає оновлень від MGA.
Я надіслав підтверджуючі документи, які надіслав до MADRE.
По-перше, чому вас відсторонили?
По-друге, це суперечка про те, заплатить казино чи ні?
Я думаю, тобі потрібно почати знову.
Я не можу уявити, що казино ігноруватиме контакт від MGA...
Страшна річ у цьому ланцюжку полягає в тому, що існує невелика ймовірність...
Я сподіваюся, що це спрацює, оскільки це буде рішення для подібних скарг в інших казино в мережі.
Здається, це відбувається частіше з 2024 року...
«Системна помилка» → немає оплати
"сплачено" → гроші не надходять на рахунок гравця
↓
припинити відповідати
Цей візерунок...
Hello. jarro
Yes. I'm still checking as I haven't heard anything yet.
Still no update from MGA.
I sent the supporting documents I sent to MADRE.
Firstly, why are you being suspended?
Secondly, is it a dispute over whether the casino will pay or not?
I think you need to start again.
I can't imagine that the casino will ignore contact from MGA...
The scary thing about this chain is that there is a slight possibility...
I hope it works as it will be a solution for similar complaints at other casinos in the chain.
It seems to be happening more frequently since 2024...
"System error" → no payment
"paid" → money not reaching player's account
↓
stop responding
This pattern...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.