Я б також сказав, що це, звичайно, неприємно. Але наразі, на жаль, усе, що ми можемо зробити, це чекати будь-якої додаткової інформації або куди піде ваша скарга.
Я абсолютно розумію вашу ситуацію, але чи можна було б потерпіти ще деякий час? 🤔
I would also say that it is certainly not pleasant. But for now, unfortunately, all we can do is wait for any additional information or where your complaint will go from here.
I absolutely understand your situation, but would it be possible to be patient for a while longer ? 🤔
Ранок, отже, у четвер я просто подумав спробувати увійти у свій обліковий запис, на мій подив, його знову відкрили 🤨. Мене призупинено, але я можу ввійти, я помітив, що мій виграш повертається на рахунок! Потім він запитує ідентифікаційні документи, які я надсилав мільйони разів. Після тижня спроб я з кимось поговорив, і вони сказали, що потрібно посвідчення особи, я сказав їй, будь ласка, перевірте мій обліковий запис, ви побачите тисячі електронних листів і скарг, а також усі мої документи! Вона нічого не зробила, навіть потрудившись прочитати чи відповісти мені через місяць. У будь-якому разі я надіслав свої документи через чат, їй потрібне було підтвердження адреси, я надіслав свій рахунок за телефон як знімки екрана, але потрібно було завантажити, що я для неї зробив. Вона сказала, що це все, що потрібно. Я отримаю електронний лист, і вона передала все відповідній команді 🤨 чув це сотні разів!! Ще до того, як я надіслав їй свої документи, було сказано, що триває перевірка мого облікового запису⚠️
Я все ще розгублений, але подивлюся, що станеться цього тижня.
Morning, So on Thursday I just thought I would try and log in to my account to my surprise it’s been reopened 🤨. I’m suspended but can log in i noticed a charge back of my winning's back to the account! It’s then asking for Identification documents which I’ve sent millions of times. After a week of trying I spoke to someone and they said proof of ID, I told her please check my account you will see thousands of emails and complaints and all my documents! She did no1 had even bothered to read or reply to me after a month. Anyway I sent my documents through live chat, she needed proof of address which I sent my phone bill as screenshots but needed to be downloaded which I did for her. She said that’s everything needed. I will receive email and she’s passed everything on to the relevant team 🤨 heard that hundreds of times!! Before I even sent my documents to her it said on my account verification in progress⚠️
I’m still confused but will see what happens this week.
Хм, я не знаю, що сказати. Я думаю, що схрещую пальці та бажаю вам удачі. 🤞🤞🤞🤞
Все це звучить дуже неправильно, і я сподіваюся, що це скоро закінчиться щасливим кінцем! Казино має дуже високий індекс безпеки, тому я б очікував кращих процедур і «обслуговування» гравців 🤔
Uhm, I don't know what to say. I think crossing my fingers and wishing you the best of luck is in order. 🤞🤞🤞🤞
It all sounds very wrong, and I hope it will end soon with a happy ending! The casino possesses a very high safety index, so I would expect better procedures and player "handling" 🤔
Привіт, чи можна сказати, чому це так і казино затримує ваші гроші? Як довго триває ваша ситуація? Розкажи мені трохи більше.
Hello, would it be possible to tell why this is so and the casino is withholding your money ? How long has your situation been going on ? Tell me a little more.
31 жовтня rhe затримував платіж, кажучи, що це дублікат, це не так, я закрив рахунок кілька місяців тому, я був не задоволений компанією, не вигравав, а бонуси були нісенітницею. Мій друг сказав мені, що це добре, тому я вирішив спробувати ще раз. Я не міг увійти в той, який я закрив, і відкрив новий. Вони із задоволенням взяли £470 депозитів протягом 5 тижнів. У мене були зняття. Потім нізвідки закрив мій рахунок і затримав 200 фунтів стерлінгів. Це було 31 жовтня. Вони все ще мучать мене. Я перевитратив 31 числа. Мені вдалося внести 170 фунтів стерлінгів один за одним за короткий проміжок часу. Це був мій день народження, я був сам і випив кілька віскі. Так, я знаю, це була дурниця. Я біполярний і можу бути імпульсивним.
Тоді мене заблокували того дня. І затримав 200.
Тому мені дуже потрібні ці гроші. У мене діти, немає грошей на їжу. Це ваша відповідь мені сьогодні. Змушує мене знову чекати.
31st of October rhe have been witholding payment saying it is a duplicate it isn't, I closed an account a few months ago, i wasnt happy with the company, wasnt winning and bonuses were rubbish. My friend told me it was good so i thought i would give it another try. I couldn't log into the one i closed and opened a new one. They happily took £470 deposits over 5 weeks. Ive had withdrawals. Then out of nowhere closed my account and withheld £200 withdrawal. That was the 31st of October. They are still mucking me around. I overspent on the 31st. I managed to deposit £170 one after an other in a short amount of time. It was my birthday, i was alone and had a few whiskeys. So yes it was stupid i know. I have bi polar and can be impulsive.
Then they blocked me that day. And withheld the 200.
So i really need this money. I have kids..i have no money for food. This is thier reply to me today. Making me wait again.
оновлення. Через 10 днів принаймні 20 електронних листів, повідомлень у Facebook і допомоги від гуру казино та розв’язувача. Мені щойно надійшов електронний лист із повідомленням, що я отримаю свої кошти протягом 3–5 робочих днів. Їм не було потреби закривати мій обліковий запис. Вони також зробили це після того, як дозволили мені кілька разів покласти 170 фунтів стерлінгів невеликих депозитів за короткий проміжок часу. Стрес, який я пережив, був невиправданим. Взагалі не рекомендую цю компанію.
Update. After 10 days, at least 20 emails, facebook messages abd help from casino guru and resolver. I have just had an email saying I will receive my funds in 3 to 5 working days. There was no need for them to close my account. They also did it after letting me repeatedly put £170 of small deposits in a short amount of time. The stress I have had was uncalled for. I do not recommend this company at all.
Привіт, у мене не було чату, щоб зв’язатися з ними, вони ніколи не відповідають на електронні листи. З тих пір я намагався надіслати електронною поштою та поставити деякі запитання, але мені так і не відповіли, тому, здається, якщо нічого не піде не так, все добре, але якщо у вас виникла проблема, дуже важко зв’язатися з кимось
Hi there was no chat to contact them by also they never reply to any emails ..but in a good note I got my withdrawal within 24 hours of the email. Since them I've tried to email and ask.some questions but I've never been got back too so it seems as long as nothing goes wrong its fine but if you have a problem it's exte hard to get in touch with someone
оновлення. Через 10 днів принаймні 20 електронних листів, повідомлень у Facebook і допомоги від гуру казино та розв’язувача. Мені щойно надійшов електронний лист із повідомленням, що я отримаю свої кошти протягом 3–5 робочих днів. Їм не було потреби закривати мій обліковий запис. Вони також зробили це після того, як дозволили мені кілька разів покласти 170 фунтів стерлінгів невеликих депозитів за короткий проміжок часу. Стрес, який я пережив, був невиправданим. Взагалі не рекомендую цю компанію.
Update. After 10 days, at least 20 emails, facebook messages abd help from casino guru and resolver. I have just had an email saying I will receive my funds in 3 to 5 working days. There was no need for them to close my account. They also did it after letting me repeatedly put £170 of small deposits in a short amount of time. The stress I have had was uncalled for. I do not recommend this company at all.
Вітаю, я прочитав, що сталося, і бачу, що ви вже отримали оновлення, і ваші гроші мають надійти незабаром. Чи могли б ви повідомити нам, коли він прибуде, чи все пройшло добре?
Однак я також хотів би зазначити, що якщо ви говорите, що вам потрібні гроші, краще не грати, тому що якщо ви програєте гроші в казино, ви, швидше за все, не отримаєте їх назад. Тому, якщо у вас немає чогось на стороні, я б рекомендував не грати.
Hello, I have read what happened and I see that you have already received the update and your money should be coming soon. Could you let us know when it arrives, if it all went well ?
However, I would also like to point out that if you say you need money, it would be best not to play, because if you lose the money in the casino then you probably won't get it back. So unless you have something on the side, I would recommend not to play.
Привіт, у мене не було чату, щоб зв’язатися з ними, вони ніколи не відповідають на електронні листи. З тих пір я намагався надіслати електронною поштою та поставити деякі запитання, але мені так і не відповіли, тому, здається, якщо нічого не піде не так, все добре, але якщо у вас виникла проблема, дуже важко зв’язатися з кимось
Hi there was no chat to contact them by also they never reply to any emails ..but in a good note I got my withdrawal within 24 hours of the email. Since them I've tried to email and ask.some questions but I've never been got back too so it seems as long as nothing goes wrong its fine but if you have a problem it's exte hard to get in touch with someone
Зрозуміло. Отже, ви все ще граєте в цьому казино, хоча спілкування явно не їхня сильна сторона? Питаю просто з цікавості, тому що, як ви кажете, якщо є проблеми, то важко щось вирішити.
Sure got it. So you still play at this casino even though communication is obviously not their strong point ? I'm just asking out of curiosity because, as you say, if there are problems, then it's hard to solve something.
Я думаю, що я відповів на більшість запитань нижче. Сьогодні заплатили. 31 жовтня я зняв кошти
I think I have answered most of the questions below. They paid today. 31st of October i made the withdrawal
Привіт, вибачте, я подумав, що це лише сторінка з порадами 😅 Ні, я більше не граю в казино, тому що не можу зв’язатися з ними та надати будь-яку відповідь, оскільки навіть незважаючи на те, що все вирішилося, я так і не отримав відповіді, тому я вирішив закрити свій обліковий запис якщо виникнуть проблеми, які я не зможу вирішити
Hi sorry I thought this was just an advice page 😅 no I don't play at the casino anymore due to not being able to contact them with any response as even tho it sorted itself I never got a reply so I decided to close my account incase any problems did arise which I wouldn't be able to sort
Привіт!
О, дуже дякую, що поділилися своїм підходом! Треба сказати, що це звучить для мене дуже привабливо. Я маю на увазі, навіщо непотрібно ризикувати з «безмовним» казино, чи не так?
Не дивно, що інші, здається, зацікавлені залишити це місце. Якщо ви коли-небудь натрапите на вдалий вибір, обов’язково повідомте про це спільноті, якщо ви не проти. 😉
Hi there!
Oh, thank you very much for sharing your approach! I must say it sounds very appealing to me. I mean, why take an unnecessary risk with a "speechless" casino, right?
No wonder others seem to be interested in leaving the place. If you ever come across a good pick, though, make sure to let the community know if you don't mind. 😉
Привіт, моє оновлення..
Виплатили 11 листопада. 11 днів після початкового запиту на зняття. Я попросив їх остаточну відповідь щодо IBAS, і вони заплатили протягом години. 96 годин ви чекаєте на відповідь електронною поштою від служби підтримки клієнтів. Я не можу написати нічого позитивного про lottoland. У мене не було дублікатів облікових записів.
Hi my update is..
They paid out on the 11th of November. 11 days after original withdrawal request. I asked for thier final response for IBAS and they paid within the hour. 96 hours you wait for an email reply from customer care. There is nothing I can write that is positive about lottoland. I didnt have duplicate accounts.
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому казино вписується в цей термін, хоча я розумію, що чим довше це займає, тим більше ви нервуєте.
Що стосується відповіді на ваш електронний лист, я думаю, що це досить довго чекати 4 дні.
Однак чи можу я попросити вас оновити свою скаргу тут , де ви пишете Петронелі, що ви вже отримали гроші, щоб вона могла закрити скаргу? Це, звичайно, було б доречно.
Крім того, ви також сказали, що не повернетесь до цього казино, тому я вважаю, що це остаточно з вашого боку.
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so the casino fits within this time frame, although I understand that the longer it takes the more nervous you get.
As for the reply to your email, I think that's quite a long time to wait 4 days.
However, could I ask you to update your complaint here, where you write to Petronela that you have already received the money so that she can close the complaint ? It would certainly be appropriate.
Besides, you also said that you are not coming back to this casino, so I suppose this is final on your part.
Це дійсно дивно, принаймні...
На щастя, вам вдалося подати скаргу . Тепер ми повинні з’ясувати, що змусило персонал казино зробити це з вашим рахунком. Б'юся об заклад, ви не маєте уявлення, чи не так?
This is really weird, at least...
Luckily, you managed to submit the complaint. Now we have to find out what made the casino staff do that to your account. I bet you have no idea, have you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.