ФорумКазиноLottoland Casino - загальне обговорення

Lottoland Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від robertosalamar009
|
7089 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
leannejkc
1 рік тому

Привіт, чи можна сказати, чому це так і казино затримує ваші гроші? Як довго триває ваша ситуація? Розкажи мені трохи більше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

31 жовтня rhe затримував платіж, кажучи, що це дублікат, це не так, я закрив рахунок кілька місяців тому, я був не задоволений компанією, не вигравав, а бонуси були нісенітницею. Мій друг сказав мені, що це добре, тому я вирішив спробувати ще раз. Я не міг увійти в той, який я закрив, і відкрив новий. Вони із задоволенням взяли £470 депозитів протягом 5 тижнів. У мене були зняття. Потім нізвідки закрив мій рахунок і затримав 200 фунтів стерлінгів. Це було 31 жовтня. Вони все ще мучать мене. Я перевитратив 31 числа. Мені вдалося внести 170 фунтів стерлінгів один за одним за короткий проміжок часу. Це був мій день народження, я був сам і випив кілька віскі. Так, я знаю, це була дурниця. Я біполярний і можу бути імпульсивним.

Тоді мене заблокували того дня. І затримав 200.

Тому мені дуже потрібні ці гроші. У мене діти, немає грошей на їжу. Це ваша відповідь мені сьогодні. Змушує мене знову чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

оновлення. Через 10 днів принаймні 20 електронних листів, повідомлень у Facebook і допомоги від гуру казино та розв’язувача. Мені щойно надійшов електронний лист із повідомленням, що я отримаю свої кошти протягом 3–5 робочих днів. Їм не було потреби закривати мій обліковий запис. Вони також зробили це після того, як дозволили мені кілька разів покласти 170 фунтів стерлінгів невеликих депозитів за короткий проміжок часу. Стрес, який я пережив, був невиправданим. Взагалі не рекомендую цю компанію.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, у мене не було чату, щоб зв’язатися з ними, вони ніколи не відповідають на електронні листи. З тих пір я намагався надіслати електронною поштою та поставити деякі запитання, але мені так і не відповіли, тому, здається, якщо нічого не піде не так, все добре, але якщо у вас виникла проблема, дуже важко зв’язатися з кимось

Автоматичний переклад.
1 рік тому

оновлення. Через 10 днів принаймні 20 електронних листів, повідомлень у Facebook і допомоги від гуру казино та розв’язувача. Мені щойно надійшов електронний лист із повідомленням, що я отримаю свої кошти протягом 3–5 робочих днів. Їм не було потреби закривати мій обліковий запис. Вони також зробили це після того, як дозволили мені кілька разів покласти 170 фунтів стерлінгів невеликих депозитів за короткий проміжок часу. Стрес, який я пережив, був невиправданим. Взагалі не рекомендую цю компанію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, я прочитав, що сталося, і бачу, що ви вже отримали оновлення, і ваші гроші мають надійти незабаром. Чи могли б ви повідомити нам, коли він прибуде, чи все пройшло добре?

Однак я також хотів би зазначити, що якщо ви говорите, що вам потрібні гроші, краще не грати, тому що якщо ви програєте гроші в казино, ви, швидше за все, не отримаєте їх назад. Тому, якщо у вас немає чогось на стороні, я б рекомендував не грати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене не було чату, щоб зв’язатися з ними, вони ніколи не відповідають на електронні листи. З тих пір я намагався надіслати електронною поштою та поставити деякі запитання, але мені так і не відповіли, тому, здається, якщо нічого не піде не так, все добре, але якщо у вас виникла проблема, дуже важко зв’язатися з кимось

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зрозуміло. Отже, ви все ще граєте в цьому казино, хоча спілкування явно не їхня сильна сторона? Питаю просто з цікавості, тому що, як ви кажете, якщо є проблеми, то важко щось вирішити.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я думаю, що я відповів на більшість запитань нижче. Сьогодні заплатили. 31 жовтня я зняв кошти

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я ніколи не повернуся, вони жахливі

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, вибачте, я подумав, що це лише сторінка з порадами 😅 Ні, я більше не граю в казино, тому що не можу зв’язатися з ними та надати будь-яку відповідь, оскільки навіть незважаючи на те, що все вирішилося, я так і не отримав відповіді, тому я вирішив закрити свій обліковий запис якщо виникнуть проблеми, які я не зможу вирішити

Автоматичний переклад.
faydharris2
1 рік тому

Привіт!

О, дуже дякую, що поділилися своїм підходом! Треба сказати, що це звучить для мене дуже привабливо. Я маю на увазі, навіщо непотрібно ризикувати з «безмовним» казино, чи не так?

Не дивно, що інші, здається, зацікавлені залишити це місце. Якщо ви коли-небудь натрапите на вдалий вибір, обов’язково повідомте про це спільноті, якщо ви не проти. 😉


Автоматичний переклад.
leannejkc
12 міс. тому

Привіт, моє оновлення..

Виплатили 11 листопада. 11 днів після початкового запиту на зняття. Я попросив їх остаточну відповідь щодо IBAS, і вони заплатили протягом години. 96 годин ви чекаєте на відповідь електронною поштою від служби підтримки клієнтів. Я не можу написати нічого позитивного про lottoland. У мене не було дублікатів облікових записів.

Автоматичний переклад.
leannejkc
11 міс. тому

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому казино вписується в цей термін, хоча я розумію, що чим довше це займає, тим більше ви нервуєте.

Що стосується відповіді на ваш електронний лист, я думаю, що це досить довго чекати 4 дні.

Однак чи можу я попросити вас оновити свою скаргу тут , де ви пишете Петронелі, що ви вже отримали гроші, щоб вона могла закрити скаргу? Це, звичайно, було б доречно.

Крім того, ви також сказали, що не повернетесь до цього казино, тому я вважаю, що це остаточно з вашого боку.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Закритий рахунок без причини. Що мені робити, коли я маю 2 зняття коштів, які оброблялися?

Автоматичний переклад.
barriecleere
9 міс. тому

Це дійсно дивно, принаймні...

На щастя, вам вдалося подати скаргу . Тепер ми повинні з’ясувати, що змусило персонал казино зробити це з вашим рахунком. Б'юся об заклад, ви не маєте уявлення, чи не так?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Не знаю, і це засмучує, тому що це не просто пара фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
barriecleere
9 міс. тому

Ви вже підтвердили свій рахунок казино? Я думаю, що якщо казино закрило ваш рахунок, хоч якесь пояснення було б доречним, оскільки у нас в принципі нічого немає.

Тому нам доведеться почекати і подивитися, що з’ясує наша команда. Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше.

Звичайно, якщо у вас є щось нове, оновіть скаргу, а також нас. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони не просили перевірки. Я відправляю свої водійські права, але це все. Зазвичай такі речі робляться до того, як я зроблю депозит, або незабаром після цього. Я готовий це їм надати. З мого боку немає буквально нічого поганого.

Автоматичний переклад.
barriecleere
9 міс. тому

Деякі казино вимагають це відразу, деякі вимагають це, коли ви робите ваше перше зняття, а деякі вимагають це після того, як ви виграєте більшу суму, наприклад.

Однак чудово мати все готове до роботи та мати можливість надати це, якщо вони потребуватимуть. І оскільки ви кажете, що, на вашу думку, порушення з вашого боку не було, як я вже сказав, найкраще було б почути щось і від казино. Тим часом ми дозволимо нашій команді розслідувати всю ситуацію.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Чи можете ви поділитися тим, що сталося? Вони виплатили вам прибуток у розмірі 43000 євро

Автоматичний переклад.
lizard
5 міс. тому

На жаль, ми так і не дізналися, що сталося. Причина в тому, що цей гравець перестав відповідати нашій групі скарг. Ви можете перевірити скаргу тут 👈.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого