Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому казино вписується в цей термін, хоча я розумію, що чим довше це займає, тим більше ви нервуєте.
Що стосується відповіді на ваш електронний лист, я думаю, що це досить довго чекати 4 дні.
Однак чи можу я попросити вас оновити свою скаргу тут , де ви пишете Петронелі, що ви вже отримали гроші, щоб вона могла закрити скаргу? Це, звичайно, було б доречно.
Крім того, ви також сказали, що не повернетесь до цього казино, тому я вважаю, що це остаточно з вашого боку.
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so the casino fits within this time frame, although I understand that the longer it takes the more nervous you get.
As for the reply to your email, I think that's quite a long time to wait 4 days.
However, could I ask you to update your complaint here, where you write to Petronela that you have already received the money so that she can close the complaint ? It would certainly be appropriate.
Besides, you also said that you are not coming back to this casino, so I suppose this is final on your part.
Автоматичний переклад.