2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lottoland Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт robertosalamar009, ви можете просто зареєструватися за допомогою електронної адреси або увійти за допомогою свого облікового запису Facebook.
Hello robertosalamar009, you can simply register via your email address or to log in with your Facebook account.
Рекомендую це казино! Тільки хороший досвід з ним! Єдине, що трохи клопітно, це те, що зняття не є прямим.. але це все одно відносно швидко приблизно 1/2 дні
I recommend this casino! Only good experience with it! The only thing that is a bit troublesome is that the withdrawals are not direct.. but it is still relatively fast 1 / 2 days approximately
Jag rekommenderar det här casinot! Bara bra erfarenhet av det! Det enda som är lite jobbigt är att uttagen inte är direkta.. men det är ändå relativt snabbt 1 / 2 dagar ungefär
Привіт,
як довго ти хотіла зняття?
Hello,
how long have you wanted for the withdrawal?
Я поклав 10 доларів на свій рахунок у Lottoland, раніше я купував один квиток на мегамільйони, а потім мій баланс, що залишився, зник до нуля.
I have deposited 10 dollar in my lottoland account, i used to buy one ticket of mega millions and then my remaining balance have disappeared to Zero.
Lottoland не хоче надавати законні безкоштовні обертання. Особисто я хотів би 20 шт. Ігри дивним чином зникли з їхнього сайту. Я хотів би вашої допомоги в цьому. З повагою, Балаш Банхіді
Lottoland does not want to give legitimate free spins. Personally, I would like 20 pcs. The games have curiously disappeared on their site. I would like your help in this. Sincerely, Balázs Bánhidi
Привіт.
Поясніть мені проблему, будь ласка? я не розумію Якщо у вас виникли технічні проблеми, зверніться до казино. Спробуйте переглянути правила, можливо, ви знайдете бонусний посібник.
Hello.
Would you explain the issue to me, please? I don't understand. If you're facing technical issues, reach out to the casino. Try to browse to rules, maybe you'll find the bonus guide.
Привіт, я зняв гроші з lottoland uk. Я отримав електронний лист про те, що ваші кошти вже в дорозі. Це мені оброблено, а гроші надіслано. Або це просто означає, що вони обробляють його та надішлють його після завершення перевірки. Мені просто цікаво, оскільки я бачив багато відгуків про те, що вони отримали платіж за 24 години, але на веб-сайті вказано до 15 робочих днів для зняття коштів.
Hi inmade a withdrawal from lottoland uk I recived an email saying your funds are on their way . Does this me its been processed and the money has been sent . Or does it just mean they are processing it and will send it once checks are done. I'm just wondering as I have seen many reviews saying they have had their payment in 24 hours but on the website it says up to 15 working days for a withdrawal.
привіт
Виходячи з виразу "ваші кошти в дорозі", я б припустив, що зняття було оброблено. Однак я вважаю, що це може підтвердити тільки співробітник казино.
Але лише одне запитання: який поточний статус вилучення коштів?
Не завадить запитати службу підтримки або оператора чату, коли ви увійшли в систему. 🤔
Дайте нам знати, будь ласка.
Hi there.
Based on the expression "your funds are on their way" I would guess the withdrawal has been processed. However, I believe only the casino employee can confirm this specifically.
Just one question, though: What is the current status of the withdrawal?
It would not hurt to ask the support or chat operator once you are logged in. 🤔
Let us know, please.
Чесно кажучи, зараз нема що сказати. Я переглянув вашу скаргу лише для того, щоб дізнатися, що ваш обліковий запис заблоковано в п’ятницю. 🤔
Я вважаю за краще представляти позитивні думки, тому давайте почнемо з того, що це казино має високі оцінки та належним чином ліцензоване відповідно до UKGC. Я думаю, ви трохи нервуєте, але поки що нам потрібно набратися терпіння.
Honestly, there's not much to say at this moment. I browsed your complaint only to find out your account was blocked on Friday. 🤔
I prefer to present positive insights, so, let's start with the fact that this casino is rated highly and is properly licensed under the UKGC. I imagine you're a bit nervous, but for now, we need to be patient.
Я намагаюся бути на позитиві! Для мене просто дуже підозріло виграти 26.08.23, а потім заблокувати мене 09.08.23. Я надав усі документи та інше. Кожен день інший працівник, як для того, що було в мене.
I’m trying to be positive! It’s just very suspicious though for me to win on the 26/08/23 then to be blocked on the 8/09/23. I provided all the documents and more. Everyday a different employee as for something different which I had.
Так, це дуже заплутано, чи не так? Дотримуйтесь оптимізму; поки не буде надано подальшої інформації, я не буду робити поспішних висновків. Можливо, ваш обліковий запис перевіряли? Вам відома така ситуація?
Іноді це трапляється, і казино зазвичай вважають за краще фіксувати рахунок під час перевірки.
Yes, this is very confusing, isn't it? Stick with the optimism; until no further information is given, I will not jump to any conclusions. Has your account been investigated, perhaps? Are you aware of such a situation?
Sometimes it happens, and casinos usually prefer to clock the account during the check.
Я б також сказав, що це, звичайно, неприємно. Але наразі, на жаль, усе, що ми можемо зробити, це чекати будь-якої додаткової інформації або куди піде ваша скарга.
Я абсолютно розумію вашу ситуацію, але чи можна було б потерпіти ще деякий час? 🤔
I would also say that it is certainly not pleasant. But for now, unfortunately, all we can do is wait for any additional information or where your complaint will go from here.
I absolutely understand your situation, but would it be possible to be patient for a while longer ? 🤔
Ранок, отже, у четвер я просто подумав спробувати увійти у свій обліковий запис, на мій подив, його знову відкрили 🤨. Мене призупинено, але я можу ввійти, я помітив, що мій виграш повертається на рахунок! Потім він запитує ідентифікаційні документи, які я надсилав мільйони разів. Після тижня спроб я з кимось поговорив, і вони сказали, що потрібно посвідчення особи, я сказав їй, будь ласка, перевірте мій обліковий запис, ви побачите тисячі електронних листів і скарг, а також усі мої документи! Вона нічого не зробила, навіть потрудившись прочитати чи відповісти мені через місяць. У будь-якому разі я надіслав свої документи через чат, їй потрібне було підтвердження адреси, я надіслав свій рахунок за телефон як знімки екрана, але потрібно було завантажити, що я для неї зробив. Вона сказала, що це все, що потрібно. Я отримаю електронний лист, і вона передала все відповідній команді 🤨 чув це сотні разів!! Ще до того, як я надіслав їй свої документи, було сказано, що триває перевірка мого облікового запису⚠️
Я все ще розгублений, але подивлюся, що станеться цього тижня.
Morning, So on Thursday I just thought I would try and log in to my account to my surprise it’s been reopened 🤨. I’m suspended but can log in i noticed a charge back of my winning's back to the account! It’s then asking for Identification documents which I’ve sent millions of times. After a week of trying I spoke to someone and they said proof of ID, I told her please check my account you will see thousands of emails and complaints and all my documents! She did no1 had even bothered to read or reply to me after a month. Anyway I sent my documents through live chat, she needed proof of address which I sent my phone bill as screenshots but needed to be downloaded which I did for her. She said that’s everything needed. I will receive email and she’s passed everything on to the relevant team 🤨 heard that hundreds of times!! Before I even sent my documents to her it said on my account verification in progress⚠️
I’m still confused but will see what happens this week.
Хм, я не знаю, що сказати. Я думаю, що схрещую пальці та бажаю вам удачі. 🤞🤞🤞🤞
Все це звучить дуже неправильно, і я сподіваюся, що це скоро закінчиться щасливим кінцем! Казино має дуже високий індекс безпеки, тому я б очікував кращих процедур і «обслуговування» гравців 🤔
Uhm, I don't know what to say. I think crossing my fingers and wishing you the best of luck is in order. 🤞🤞🤞🤞
It all sounds very wrong, and I hope it will end soon with a happy ending! The casino possesses a very high safety index, so I would expect better procedures and player "handling" 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.