ФорумКазиноLottoland Casino - загальне обговорення

Lottoland Casino - загальне обговорення

2 р. тому від robertosalamar009
|
7109 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lottoland Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Як тут зареєструватися

Автоматичний переклад.
robertosalamar009
2 р. тому

Привіт robertosalamar009, ви можете просто зареєструватися за допомогою електронної адреси або увійти за допомогою свого облікового запису Facebook. file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Рекомендую це казино! Тільки хороший досвід з ним! Єдине, що трохи клопітно, це те, що зняття не є прямим.. але це все одно відносно швидко приблизно 1/2 дні

Автоматичний переклад.
HellisBre
2 р. тому

Привіт,

як довго ти хотіла зняття?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я поклав 10 доларів на свій рахунок у Lottoland, раніше я купував один квиток на мегамільйони, а потім мій баланс, що залишився, зник до нуля.

Автоматичний переклад.
regvedi9
1 рік тому

Привіт,

Ви впевнені, що не порушили умови бонусів? Будь ласка, як це пояснили в казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Lottoland не хоче надавати законні безкоштовні обертання. Особисто я хотів би 20 шт. Ігри дивним чином зникли з їхнього сайту. Я хотів би вашої допомоги в цьому. З повагою, Балаш Банхіді filefilefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Bazsi1234
1 рік тому

Привіт.

Поясніть мені проблему, будь ласка? я не розумію Якщо у вас виникли технічні проблеми, зверніться до казино. Спробуйте переглянути правила, можливо, ви знайдете бонусний посібник.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я зняв гроші з lottoland uk. Я отримав електронний лист про те, що ваші кошти вже в дорозі. Це мені оброблено, а гроші надіслано. Або це просто означає, що вони обробляють його та надішлють його після завершення перевірки. Мені просто цікаво, оскільки я бачив багато відгуків про те, що вони отримали платіж за 24 години, але на веб-сайті вказано до 15 робочих днів для зняття коштів.

Автоматичний переклад.
faydharris2
1 рік тому

привіт

Виходячи з виразу "ваші кошти в дорозі", я б припустив, що зняття було оброблено. Однак я вважаю, що це може підтвердити тільки співробітник казино.

Але лише одне запитання: який поточний статус вилучення коштів?

Не завадить запитати службу підтримки або оператора чату, коли ви увійшли в систему. 🤔

Дайте нам знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

26.07.23р

Я виграв 43 тисячі на lottoland, я надіслав усі можливі документи. Вони досі не виплатили мені гроші.

Автоматичний переклад.
zadiasalami
1 рік тому

Чесно кажучи, зараз нема що сказати. Я переглянув вашу скаргу лише для того, щоб дізнатися, що ваш обліковий запис заблоковано в п’ятницю. 🤔

Я вважаю за краще представляти позитивні думки, тому давайте почнемо з того, що це казино має високі оцінки та належним чином ліцензоване відповідно до UKGC. Я думаю, ви трохи нервуєте, але поки що нам потрібно набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагаюся бути на позитиві! Для мене просто дуже підозріло виграти 26.08.23, а потім заблокувати мене 09.08.23. Я надав усі документи та інше. Кожен день інший працівник, як для того, що було в мене.

Автоматичний переклад.
zadiasalami
1 рік тому

Так, це дуже заплутано, чи не так? Дотримуйтесь оптимізму; поки не буде надано подальшої інформації, я не буду робити поспішних висновків. Можливо, ваш обліковий запис перевіряли? Вам відома така ситуація?

Іноді це трапляється, і казино зазвичай вважають за краще фіксувати рахунок під час перевірки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони взагалі не сказали, в чому справа, чи що відбувається. Це дуже погано з їхнього боку. Вони взагалі не були професійними.

Автоматичний переклад.
zadiasalami
1 рік тому

Я б також сказав, що це, звичайно, неприємно. Але наразі, на жаль, усе, що ми можемо зробити, це чекати будь-якої додаткової інформації або куди піде ваша скарга.

Я абсолютно розумію вашу ситуацію, але чи можна було б потерпіти ще деякий час? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ранок, отже, у четвер я просто подумав спробувати увійти у свій обліковий запис, на мій подив, його знову відкрили 🤨. Мене призупинено, але я можу ввійти, я помітив, що мій виграш повертається на рахунок! Потім він запитує ідентифікаційні документи, які я надсилав мільйони разів. Після тижня спроб я з кимось поговорив, і вони сказали, що потрібно посвідчення особи, я сказав їй, будь ласка, перевірте мій обліковий запис, ви побачите тисячі електронних листів і скарг, а також усі мої документи! Вона нічого не зробила, навіть потрудившись прочитати чи відповісти мені через місяць. У будь-якому разі я надіслав свої документи через чат, їй потрібне було підтвердження адреси, я надіслав свій рахунок за телефон як знімки екрана, але потрібно було завантажити, що я для неї зробив. Вона сказала, що це все, що потрібно. Я отримаю електронний лист, і вона передала все відповідній команді 🤨 чув це сотні разів!! Ще до того, як я надіслав їй свої документи, було сказано, що триває перевірка мого облікового запису⚠️

Я все ще розгублений, але подивлюся, що станеться цього тижня.

Автоматичний переклад.
zadiasalami
1 рік тому

Хм, я не знаю, що сказати. Я думаю, що схрещую пальці та бажаю вам удачі. 🤞🤞🤞🤞

Все це звучить дуже неправильно, і я сподіваюся, що це скоро закінчиться щасливим кінцем! Казино має дуже високий індекс безпеки, тому я б очікував кращих процедур і «обслуговування» гравців 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони затримують 200 фунтів стерлінгів і не відповідають мені

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого