ГоловнаФорумКазиноLottoland Casino - загальне обговорення

Lottoland Casino - загальне обговорення

 від robertosalamar009
|
9 367 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Lottoland Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Як тут зареєструватися

Автоматичний переклад.
robertosalamar009

Привіт robertosalamar009, ви можете просто зареєструватися за допомогою електронної адреси або увійти за допомогою свого облікового запису Facebook. file

Автоматичний переклад.

Рекомендую це казино! Тільки хороший досвід з ним! Єдине, що трохи клопітно, це те, що зняття не є прямим.. але це все одно відносно швидко приблизно 1/2 дні

Автоматичний переклад.
HellisBre

Привіт,

як довго ти хотіла зняття?

Автоматичний переклад.

Я поклав 10 доларів на свій рахунок у Lottoland, раніше я купував один квиток на мегамільйони, а потім мій баланс, що залишився, зник до нуля.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Ви впевнені, що не порушили умови бонусів? Будь ласка, як це пояснили в казино?

Автоматичний переклад.

Lottoland не хоче надавати законні безкоштовні обертання. Особисто я хотів би 20 шт. Ігри дивним чином зникли з їхнього сайту. Я хотів би вашої допомоги в цьому. З повагою, Балаш Банхіді filefilefile

Змінено
Автоматичний переклад.
Bazsi1234

Привіт.

Поясніть мені проблему, будь ласка? я не розумію Якщо у вас виникли технічні проблеми, зверніться до казино. Спробуйте переглянути правила, можливо, ви знайдете бонусний посібник.

Автоматичний переклад.

Привіт, я зняв гроші з lottoland uk. Я отримав електронний лист про те, що ваші кошти вже в дорозі. Це мені оброблено, а гроші надіслано. Або це просто означає, що вони обробляють його та надішлють його після завершення перевірки. Мені просто цікаво, оскільки я бачив багато відгуків про те, що вони отримали платіж за 24 години, але на веб-сайті вказано до 15 робочих днів для зняття коштів.

Автоматичний переклад.
faydharris2

привіт

Виходячи з виразу "ваші кошти в дорозі", я б припустив, що зняття було оброблено. Однак я вважаю, що це може підтвердити тільки співробітник казино.

Але лише одне запитання: який поточний статус вилучення коштів?

Не завадить запитати службу підтримки або оператора чату, коли ви увійшли в систему. 🤔

Дайте нам знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.

26.07.23р

Я виграв 43 тисячі на lottoland, я надіслав усі можливі документи. Вони досі не виплатили мені гроші.

Автоматичний переклад.
zadiasalami

Чесно кажучи, зараз нема що сказати. Я переглянув вашу скаргу лише для того, щоб дізнатися, що ваш обліковий запис заблоковано в п’ятницю. 🤔

Я вважаю за краще представляти позитивні думки, тому давайте почнемо з того, що це казино має високі оцінки та належним чином ліцензоване відповідно до UKGC. Я думаю, ви трохи нервуєте, але поки що нам потрібно набратися терпіння.

Автоматичний переклад.

Я намагаюся бути на позитиві! Для мене просто дуже підозріло виграти 26.08.23, а потім заблокувати мене 09.08.23. Я надав усі документи та інше. Кожен день інший працівник, як для того, що було в мене.

Автоматичний переклад.
zadiasalami

Так, це дуже заплутано, чи не так? Дотримуйтесь оптимізму; поки не буде надано подальшої інформації, я не буду робити поспішних висновків. Можливо, ваш обліковий запис перевіряли? Вам відома така ситуація?

Іноді це трапляється, і казино зазвичай вважають за краще фіксувати рахунок під час перевірки.

Автоматичний переклад.

Вони взагалі не сказали, в чому справа, чи що відбувається. Це дуже погано з їхнього боку. Вони взагалі не були професійними.

Автоматичний переклад.
zadiasalami

Я б також сказав, що це, звичайно, неприємно. Але наразі, на жаль, усе, що ми можемо зробити, це чекати будь-якої додаткової інформації або куди піде ваша скарга.

Я абсолютно розумію вашу ситуацію, але чи можна було б потерпіти ще деякий час? 🤔

Автоматичний переклад.

Ранок, отже, у четвер я просто подумав спробувати увійти у свій обліковий запис, на мій подив, його знову відкрили 🤨. Мене призупинено, але я можу ввійти, я помітив, що мій виграш повертається на рахунок! Потім він запитує ідентифікаційні документи, які я надсилав мільйони разів. Після тижня спроб я з кимось поговорив, і вони сказали, що потрібно посвідчення особи, я сказав їй, будь ласка, перевірте мій обліковий запис, ви побачите тисячі електронних листів і скарг, а також усі мої документи! Вона нічого не зробила, навіть потрудившись прочитати чи відповісти мені через місяць. У будь-якому разі я надіслав свої документи через чат, їй потрібне було підтвердження адреси, я надіслав свій рахунок за телефон як знімки екрана, але потрібно було завантажити, що я для неї зробив. Вона сказала, що це все, що потрібно. Я отримаю електронний лист, і вона передала все відповідній команді 🤨 чув це сотні разів!! Ще до того, як я надіслав їй свої документи, було сказано, що триває перевірка мого облікового запису⚠️

Я все ще розгублений, але подивлюся, що станеться цього тижня.

Автоматичний переклад.
zadiasalami

Хм, я не знаю, що сказати. Я думаю, що схрещую пальці та бажаю вам удачі. 🤞🤞🤞🤞

Все це звучить дуже неправильно, і я сподіваюся, що це скоро закінчиться щасливим кінцем! Казино має дуже високий індекс безпеки, тому я б очікував кращих процедур і «обслуговування» гравців 🤔

Автоматичний переклад.

Вони затримують 200 фунтів стерлінгів і не відповідають мені

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого