Коли справа доходить до зловживання бонусами шляхом реєстрації кількох облікових записів з одного домогосподарства, підхід має бути досить простим, але не таким простим, як блокування всіх облікових записів.
Перш за все, коли я працював в казино, ми зазвичай залишаємо відкритим перший рахунок, оскільки гравець не винен у тому, що хтось інший реєструється в тому самому казино з тієї ж родини. Гравець часто навіть не знає.
По-друге, добре звернути увагу на те, чи дійсно інші акаунти використали бонуси неправомірно, чи ні. Шаблони часто дуже чіткі. Новий обліковий запис завжди використовує бонус за перший депозит, можливо, ще один, втрачає і ніколи не входить знову, поки створюється інший обліковий запис, бонус використовується, а потім він повторюється знову і знову. Тоді стає зрозуміло, що лише 1 людина грає на кількох акаунтах і неправильно використовує чудові бонуси для нових гравців.
Але я бачила багато випадків, коли, скажімо, чоловік кілька місяців грав у казино, час від часу використовував бонус, зробив багато депозитів, його рахунок верифікували. Потім він розповів дружині про казино, і вона там зареєструвалася. Вона, можливо, використала бонус за перший депозит, але в деяких випадках вона навіть не використовувала його, зробила кілька депозитів без бонусу, підтвердила свій рахунок, і як тільки вона виграла, її рахунок було закрито для «кілька облікових записів», а виграші анульовані.
Це не має жодного сенсу, оскільки це чітко показує, що 2 різних людей використовують свої власні облікові записи та мають стандартну поведінку гравця - це означає: грати, вкладати, програвати, вигравати, іноді брати бонус, коли він доступний. Ось чому ми, як правило, не погоджуємося із закриттям облікових записів та анулюванням виграшів з причини «кілька облікових записів», особливо коли єдиним доказом є та сама IP-адреса. Треба дивитися на випадки окремо. І повірте мені, я знаю, що більшість випадків з кількома обліковими записами насправді лише 1 особа створює кілька облікових записів, і все.
When it comes to abusing bonuses by registering multiple accounts from the same household, the approach should be quite simple, but not as simple as locking all accounts.
First of all, when I worked in a casino, we usually let the first account remain open since it's not the player's fault that that someone else registers in the same casino from the same household. The player often doesn't even know.
Secondly, it's good to look at the point whether the other accounts really misused the bonuses or not. The patterns are often very clear. The new account always uses the first deposit bonus, maybe another one, loses and never logs in again while another account is created, the bonus is used and then it repeats over and over again. Then it's clear it's just 1 person playing on multiple accounts and misusing the great bonuses for new players.
But I've seen numerous cases where let's say a husband played in a casino for a few months, used a bonus from time to time, did many deposits, his account was verified. Then he told his wife about the casino and she registered there. She may used the first deposit bonus, but in some cases, she didn't even use it, did a few deposits without a bonus, verified her account and once she won, her account was closed for "multiple accounts" and winnings voided.
That doesn't make any sense since it clearly shows there are 2 different people using their own accounts and having a standard player's behaviour - that means: play, deposit, lose, win, sometimes take a bonus when it's available. That's why we generally don't agree with closing accounts and voiding winnings for "multiple accounts" reason, especially when the only evidence is the same IP address. It's necessary to look at the cases individually. And trust me, I know that most of multiple account cases are really just 1 person creating multiple accounts and that's it.
Автоматичний переклад.