ФорумКазиноJacksPay Casino - загальне обговорення

JacksPay Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Hardrock74
|
24018 переглядів 155 відповідей |
|
1...5 6 78
Додати публікацію
Hardrock74
1 рік тому

Нарешті хтось отримує це і йому це набридло, як гравці, які жертвують усі гроші, є поганими хлопцями ✌️😳🤔🫢🙏🏻

Автоматичний переклад.
eskimocubee
1 рік тому

Насправді не важливо, 20 чи два, я візьму останнє ✌️

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій коментар про те, що мене нассав, був не для тебе радка

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Скарги будуть надходити тільки мати заточений олівець №2

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Гуру. Ми знаємо, хто такий Григорій зараз. У нього були зняття, і він скасував їх, і він подзвонив зі своєю дружиною і був дуже агресивним.


Якщо у вас є скарга. Будь ласка, подайте його як правило. Бути образливим і погрожувати людям не у ваших інтересах.


Ми рекомендуємо GURU видалити цю тему через зловживання

Якщо це можливо. Тому що ми кілька разів запитували ім’я користувача казино, але жодної відповіді, а погрози несправедливі до нас, як до казино, яке намагається допомогти незадоволеному клієнту.


З найкращими побажаннями


Казиноб Jackspay

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, Адам. Ми знаємо, хто зараз є гравцем на основі того, що обговорювалося.


Надішле вам електронною поштою ім’я гравця та документи, що підтверджують. У нього було два вилучення. Він змінив обидва. Зателефонував і був агресивним, тому що він втратив свої зняття коштів, а також знімки екрана, які показують, що ми також заплатили йому багато грошей раніше.


Будь ласка, перевірте свою електронну пошту.


З найкращими побажаннями


Казино Jackspay

Автоматичний переклад.
Georgey1230
1 рік тому

Привіт. Ви сказали пару фактів, які ми хочемо розглянути.


1. Ми оплатили ваші зняття раніше. Правильно ?? Це те, що ви сказали три окремі випадки.


2. Ви, як гравець, скасували очікувані зняття коштів, які ви попросили зробити відповідно до розмови, яку ви мали з одним із наших представників.


3. Ви публікуєте всі ці відгуки про те, що ми якась жахлива компанія, яка забирає депозити гравців і ставиться до них несправедливо.


Це не так.


Якби ви подали скаргу або звернулися до нас, ми могли б вам допомогти.


Загострені олівці, знання сусідів і використання образливих слів буде неприпустимим.


Зараз ми повідомимо про це.


З найкращими побажаннями

Казино Jackspay

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій коментар про те, що мене нассав, був не для тебе радка

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це нормально.

Я просто думав, що невелика співпраця допоможе справі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Гуру. Ми знаємо, хто такий Григорій зараз. У нього були зняття, і він скасував їх, і він подзвонив зі своєю дружиною і був дуже агресивним.


Якщо у вас є скарга. Будь ласка, подайте його як правило. Бути образливим і погрожувати людям не у ваших інтересах.


Ми рекомендуємо GURU видалити цю тему через зловживання

Якщо це можливо. Тому що ми кілька разів запитували ім’я користувача казино, але жодної відповіді, а погрози несправедливі до нас, як до казино, яке намагається допомогти незадоволеному клієнту.


З найкращими побажаннями


Казиноб Jackspay

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

якщо гравець подасть скаргу, я впевнений, що команда з розгляду скарг оцінить співпрацю з обох сторін, а також будь-які відповідні повідомлення та документи, які можуть надати як казино, так і гравець.


Оскільки я розумію ваші почуття, цей форум призначений для відкритого обміну думками та думками. Ви представили свої очки, гравці також.

Чи є якийсь конкретний пост, який вас образив, будь ласка?

Дозвольте мені зазначити, що загальний бал на даний момент звучить не дуже добре:

file

Але я вважаю, що все це можна покращити за допомогою доброї волі та справедливого підходу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Ви сказали пару фактів, які ми хочемо розглянути.


1. Ми оплатили ваші зняття раніше. Правильно ?? Це те, що ви сказали три окремі випадки.


2. Ви, як гравець, скасували очікувані зняття коштів, які ви попросили зробити відповідно до розмови, яку ви мали з одним із наших представників.


3. Ви публікуєте всі ці відгуки про те, що ми якась жахлива компанія, яка забирає депозити гравців і ставиться до них несправедливо.


Це не так.


Якби ви подали скаргу або звернулися до нас, ми могли б вам допомогти.


Загострені олівці, знання сусідів і використання образливих слів буде неприпустимим.


Зараз ми повідомимо про це.


З найкращими побажаннями

Казино Jackspay

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би перейти до пункту 3.

Я вважаю, що добре повторити пояснення Даніеля, тому дозвольте мені процитувати тут:

«Лише швидке зауваження про це. Оцінка користувачів, яку вам дають користувачі, не впливає на рейтинг казино, який ми призначаємо на основі наших власних оглядів та тестів.

Отже, хоча на оцінку користувачів можуть впливати користувачі, які закрили свої облікові записи з кількох причин, наш рейтинг не має до цього жодного відношення. Наш рейтинг присвоюється на основі наступних пунктів: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation "

Повертаючись до справи,

з усією повагою, я чесно сумніваюся, що всі погані відгуки користувачів були опубліковані цим конкретним гравцем.

Я сподіваюся, що гравець подасть скаргу, щоб ми побачили докази того, що сталося.


Автоматичний переклад.
JacksPay Casino
1 рік тому

Привіт, я знаю, що ви неодноразово запитували ім’я користувача, але немає причин видаляти ланцюжок через це і немає інших причин. Ви вже пояснили ситуацію з вашої точки зору, це добре, і я знаю, що ви спілкуєтесь з Адамом, тому ми можемо якось вирішити це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

доброї волі? Чесно, ти дав мені ці речі?

Автоматичний переклад.
Hardrock74
1 рік тому

Я думаю, що кожне казино може покращитися.

Якщо ви неправильно зрозуміли, ці слова мали на увазі казино.

Автоматичний переклад.
JacksPay Casino
1 рік тому

Добре, ще одна брехня. У мене є скріншоти всіх повідомлень між нами, і знову в останній раз я НІКОЛИ не мав кількох облікових записів, не змушував інших людей щось робити для мене чи порушувати будь-які з ваших правил промо/бонусів. Я відчуваю себе погано, ви пам’ятаєте так чи ні, я кажу вам, що гра у ваші ігрові автомати допомагає мені з моїми проблемами зі здоров'ям, і що у мене більше не залишилося біткойнів і що я не можу довго триматися так чи ні, ви б хотіли назвати своє ім'я і перестати бути таким секретним У мене є багато речей, з якими я зараз маю справу, і я сказав вам все це через текстове повідомлення, так чи ні, все, що я прошу вас зробити, це сказати мені, що ви мені писали про те, коли мені платять, і леді виходить і як ти тримався

сказавши мені, що це буде незабаром і буде понеділок, а потім вівторок, ви не були доступні в середу, ви сказали, що понеділок був вихідним, і ви відстали на три дні, а потім у п'ятницю ви сказали, що у вас буде щонайменше 500 доларів США, якщо я зроблю скасування і залишив 1300 доларів на своєму рахунку, і я отримав би 500 доларів, і цього ніколи не було, і у мене були найгірші вихідні в моєму житті, до речі, зараз, якщо ти робиш правильно і знову перестанеш брехати, всі роблять помилки, і ніхто не ідеальний і реагує на ці речі, які Я вже згадував, що тоді я піду далі і попрошу Бога Ісуса пробачити вас, і все закінчиться, якщо ні, це повністю залежить від вашого рішення, і це не загроза, і ви обіцяєте перестати діяти як жертва і пам’ятати, що я сказав твоя дружина чи хтось інший, якщо ти не зробиш правильно і заплатиш мені, веселощі припиниться для всіх нас, і все стане темно, і це ніколи не буде однаковим для всіх нас? Так чи ні, у вас знову є тільки один шанс, і не смій спробувати змінити або збрехати, маніпулювати однією річчю, перестань жаліти себе, будь чоловіком чи ким би ти не був, і відповідай на те, що я запитав і я обіцяю якщо ви робите це правильно, я на 100% вірю вам, що з вами трапитимуться хороші речі, і я обіцяю вам, незалежно від того, що думають усі про вас чи про Джекспей, і їх багато на сліді ненависті, за яким я стою твій рейтинг підніметься, або я боягуз і брехун, і яким би шляхом ти не вибрав, я піду, але якщо це неправильний шлях і всі чекають, що я покажу свою руку, що я подам скаргу і Я покажу або опублікую свої знімки екрана, які підтверджують, що те, що я сказав, правда, і я нікому нічого з цього не показуватиму, тому робіть правильні речі, і це зникне, і ваш рейтинг підвищиться. Прошу вибачення за те, що я так повторювався, тому що я не Я довго спав, і ти це знаєш, тому що я написав усе це, а дружина сказала Зробіть скріншот для підтвердження, будь ласка, я сподіваюся, що ви не назвете мій блеф і зробите ще одну помилку, кожен вам пробачить, навіть вбивці прощаються, ви зробили помилку ✌️🙏🏻👍🤫🤔🤫 що ви вирішите, і якщо ви вирішите неправильно, я пропоную вам спи на ньому і дай йому день-два, і, можливо, хтось прийде до тебе зі словами мудрості та правильною дорогою, щоб іти в цей момент, Бог знає, що я пішов неправильним шляхом, але врешті-решт я знайшов свій шлях, це зайняло трохи більше часу а також, наскільки я знаю, мій обліковий запис все ще відкритий, але ви згадали, що закрили його, я не думаю, що цього ніколи не було

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

це не з моїх рук Джекспей вирішує чи ні, якщо мені коли-небудь доведеться показати свою руку / докази, я сподіваюся, що я цього не зроблю, і якщо він зробить правильно, я пробачу їм і допоможу отримати рейтинг 3,7 до кращого рейтингу моя рука до Бога тож тепер я чекаю, і якщо мені доведеться подати скаргу, я роблю це, і я молюся, щоб вони зробили правильний вибір / шлях я дуже втомився gn

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Ми просимо вас подати скаргу, оскільки, здається, ми не можемо досягти спільного рішення.

гуру. Ми розуміємо, що оцінка 3,7 з 10 – не найкраща. 99% людей, які публікують відгуки, були видалені через зловживання бонусами, повторювані облікові записи або через порушення наших положень та умов.

Ми живемо у світі, де будь-хто може почути, що зі мною несправедливо поводилися, тому що вони не можуть дотримуватися положень та умов.


Ми поважаємо, якщо ви хочете залишати тему відкритою. У нас є скріншоти та експонати для будь-якого гравця, якого було забанено чи заблоковано.


Ми також рекомендуємо тим, у кого є проблеми, подати претензію, а не приховуватись за фальшивою назвою профілю та прапором країни, які не відображають або не допомагають розібратися у вашій ситуації в цивільній садибі.


У нас є тисячі щасливих гравців, які грають щодня та публікують позитивні відгуки на інших платформах...


Кока-Кола має 2,4 зірки з 5.


Багато казино в світі мають погану репутацію, тому що гравець не виграє і припускає, що барабани сфальсифіковані.

Ми дуже чесні з нашими гравцями.

Ми виплатили зняття та задокументували кожну виплату.

Ми дотримуємося вказівок щодо бонусів і докладаємо всіх зусиль для наших гравців.


Так, гравці можуть засмутитися, якщо їх забанять. Потім вони кажуть, що сталося. Я витрачаю гроші тут. Чому це казино обманює мене з моїми грошима. Тим не менш, зловживання бонусами та повторювані акаунти присутні.


Іноді ми звинувачуємо інших у своїх помилках, і, здається, багато чого прозоро в цій темі.


Вибачте за будь-які незручності, які ми спричинили, і ми завжди прагнемо знайти справедливе рішення для тих, хто дотримується правил чи ні.


Якщо у вас виникли проблеми, ви можете надіслати нам електронний лист на support@jackspay.com або приєднатися до живого чату або надіслати скаргу тут, і я впевнений, що співробітники GURU будуть раді працювати з нами, щоб допомогти вирішити ваші скарги мати без образу, погроз і негативної поведінки.


З найкращими побажаннями


Казино Jackspay



Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

file

ось, я був заблокований, і я ніколи не мав дубльованих облікових записів або друзів, які допомагали і не робили нічого для мене, я не зловживав бонусами. Я втратив багато грошей і зняв один раз, і у мене є все, щоб довести це поза розумним сумнівом, будемо сподіватися і моліться, щоб цей чоловік побачив

що йому потрібно зробити

Автоматичний переклад.
Georgey1230
1 рік тому

Я вважаю, що зараз саме час подати скаргу.

Цей знімок екрана лише доводить, що ваш обліковий запис заблоковано, на даний момент він не підтримує жодних інших заяв.

Тож, щоб очистити повітря та дати обом сторонам можливість діяти чесно та відкрито через нашу нейтральну землю, я закликаю вас подати скаргу.

https://casino.guru/complaints/create

Чесно кажучи та з усією повагою, ви, здається, більш ніж прагнете прокоментувати будь-що в цій темі, тому я не можу зрозуміти, чому ви так довго розглядаєте скаргу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також вважаю, що не має особливого сенсу продовжувати дискусію. Я прокоментував JacksPlay Casino лише кілька постів вище, пояснюючи, що гравці не мають жодного впливу на їхній рейтинг, зазначений на CasinoGuru. Все-таки кажуть, що:

«99% людей, які публікують відгуки, були видалені через зловживання бонусами, повторювані облікові записи або через порушення наших положень та умов».

Так що ще раз – ці відгуки гравців не мають нічого спільного з рейтингом 3,7

З іншого боку, якщо Georgey1230 не подасть скаргу, далі ми не пройдемо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого