2 р. тому
Нарешті хтось отримує це і йому це набридло, як гравці, які жертвують усі гроші, є поганими хлопцями ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Finally somebody who gets it and is sick of it like the players donating all the cash are the bad guys ✌️😳🤔🫢🙏🏻
0
Нарешті хтось отримує це і йому це набридло, як гравці, які жертвують усі гроші, є поганими хлопцями ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Finally somebody who gets it and is sick of it like the players donating all the cash are the bad guys ✌️😳🤔🫢🙏🏻
Насправді не важливо, 20 чи два, я візьму останнє ✌️
It really doesn’t matter whether it’s 20 or two I’ll take the latter ✌️
Мій коментар про те, що мене нассав, був не для тебе радка
My comment about pissing me wasn’t meant towards you radka
Скарги будуть надходити тільки мати заточений олівець №2
The complaints will be coming just have a sharpened #2 pencil
Привіт, Гуру. Ми знаємо, хто такий Григорій зараз. У нього були зняття, і він скасував їх, і він подзвонив зі своєю дружиною і був дуже агресивним.
Якщо у вас є скарга. Будь ласка, подайте його як правило. Бути образливим і погрожувати людям не у ваших інтересах.
Ми рекомендуємо GURU видалити цю тему через зловживання
Якщо це можливо. Тому що ми кілька разів запитували ім’я користувача казино, але жодної відповіді, а погрози несправедливі до нас, як до казино, яке намагається допомогти незадоволеному клієнту.
З найкращими побажаннями
Казиноб Jackspay
Hey there Guru. We know who Gregory is now. He had withdrawals and he reversed them and he called in with his wife and was very aggressive.
If you have a complaint. Please file it normally. Being abusive and threatening people isn't in your best interest.
We recommend GURU that this thread be removed due to abuse
If thats possible. Cause we have asked several times the casino username and no response and the threats are not fair to us as a casino who is trying to assist an unhappy customer.
Best Regards
Jackspay Casinob
Гей, Адам. Ми знаємо, хто зараз є гравцем на основі того, що обговорювалося.
Надішле вам електронною поштою ім’я гравця та документи, що підтверджують. У нього було два вилучення. Він змінив обидва. Зателефонував і був агресивним, тому що він втратив свої зняття коштів, а також знімки екрана, які показують, що ми також заплатили йому багато грошей раніше.
Будь ласка, перевірте свою електронну пошту.
З найкращими побажаннями
Казино Jackspay
Hey Adam. We know who the player is now based on what was discussed.
Will email you player name and documents supporting. He did have two withdrawals. He reversed both. Called in and was aggressive because he lost his withdrawals and also screenshots showing we had paid him many withdrawals prior too.
Please check your email.
Best Regards
Jackspay Casino
Привіт. Ви сказали пару фактів, які ми хочемо розглянути.
1. Ми оплатили ваші зняття раніше. Правильно ?? Це те, що ви сказали три окремі випадки.
2. Ви, як гравець, скасували очікувані зняття коштів, які ви попросили зробити відповідно до розмови, яку ви мали з одним із наших представників.
3. Ви публікуєте всі ці відгуки про те, що ми якась жахлива компанія, яка забирає депозити гравців і ставиться до них несправедливо.
Це не так.
Якби ви подали скаргу або звернулися до нас, ми могли б вам допомогти.
Загострені олівці, знання сусідів і використання образливих слів буде неприпустимим.
Зараз ми повідомимо про це.
З найкращими побажаннями
Казино Jackspay
Hey there. You have said a couple facts that we want to go over.
1. We paid your withdrawals before. Correct ?? That is what you said three seperate occasions.
2. You as a player did reverse pending withdrawals which you asked to do as per a conversation you had with one of our representatives.
3. You are posting all these reviews that we are some terrible company taking players deposits and treating them unfair.
This is not the case.
If you had filed a complaint or reached out to us we would have been able to assist you.
Sharpened pencils and knowing some neighbor close by and using abusive words will not be acceptable.
We will now report this.
Best Regards
Jackspay Casino
Привіт, Гуру. Ми знаємо, хто такий Григорій зараз. У нього були зняття, і він скасував їх, і він подзвонив зі своєю дружиною і був дуже агресивним.
Якщо у вас є скарга. Будь ласка, подайте його як правило. Бути образливим і погрожувати людям не у ваших інтересах.
Ми рекомендуємо GURU видалити цю тему через зловживання
Якщо це можливо. Тому що ми кілька разів запитували ім’я користувача казино, але жодної відповіді, а погрози несправедливі до нас, як до казино, яке намагається допомогти незадоволеному клієнту.
З найкращими побажаннями
Казиноб Jackspay
Hey there Guru. We know who Gregory is now. He had withdrawals and he reversed them and he called in with his wife and was very aggressive.
If you have a complaint. Please file it normally. Being abusive and threatening people isn't in your best interest.
We recommend GURU that this thread be removed due to abuse
If thats possible. Cause we have asked several times the casino username and no response and the threats are not fair to us as a casino who is trying to assist an unhappy customer.
Best Regards
Jackspay Casinob
Привіт,
якщо гравець подасть скаргу, я впевнений, що команда з розгляду скарг оцінить співпрацю з обох сторін, а також будь-які відповідні повідомлення та документи, які можуть надати як казино, так і гравець.
Оскільки я розумію ваші почуття, цей форум призначений для відкритого обміну думками та думками. Ви представили свої очки, гравці також.
Чи є якийсь конкретний пост, який вас образив, будь ласка?
Дозвольте мені зазначити, що загальний бал на даний момент звучить не дуже добре:
Але я вважаю, що все це можна покращити за допомогою доброї волі та справедливого підходу.
Hello,
if the player submits the complaint, I'm sure the Complaint Team will appreciate cooperation on both sides, as well as any related communication and documents both the casino and player, can provide.
Since I understand your feelings, this forum is meant for sharing thoughts and opinions openly. You presented your points, players do too.
Is there any particular post that offended you, please?
Allow me to point out that the overall score does not sound pretty well at the moment:
But I believe it can all be improved with a goodwill and fair approach.
Привіт. Ви сказали пару фактів, які ми хочемо розглянути.
1. Ми оплатили ваші зняття раніше. Правильно ?? Це те, що ви сказали три окремі випадки.
2. Ви, як гравець, скасували очікувані зняття коштів, які ви попросили зробити відповідно до розмови, яку ви мали з одним із наших представників.
3. Ви публікуєте всі ці відгуки про те, що ми якась жахлива компанія, яка забирає депозити гравців і ставиться до них несправедливо.
Це не так.
Якби ви подали скаргу або звернулися до нас, ми могли б вам допомогти.
Загострені олівці, знання сусідів і використання образливих слів буде неприпустимим.
Зараз ми повідомимо про це.
З найкращими побажаннями
Казино Jackspay
Hey there. You have said a couple facts that we want to go over.
1. We paid your withdrawals before. Correct ?? That is what you said three seperate occasions.
2. You as a player did reverse pending withdrawals which you asked to do as per a conversation you had with one of our representatives.
3. You are posting all these reviews that we are some terrible company taking players deposits and treating them unfair.
This is not the case.
If you had filed a complaint or reached out to us we would have been able to assist you.
Sharpened pencils and knowing some neighbor close by and using abusive words will not be acceptable.
We will now report this.
Best Regards
Jackspay Casino
Я хотів би перейти до пункту 3.
Я вважаю, що добре повторити пояснення Даніеля, тому дозвольте мені процитувати тут:
«Лише швидке зауваження про це. Оцінка користувачів, яку вам дають користувачі, не впливає на рейтинг казино, який ми призначаємо на основі наших власних оглядів та тестів.
Отже, хоча на оцінку користувачів можуть впливати користувачі, які закрили свої облікові записи з кількох причин, наш рейтинг не має до цього жодного відношення. Наш рейтинг присвоюється на основі наступних пунктів: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation "
Повертаючись до справи,
з усією повагою, я чесно сумніваюся, що всі погані відгуки користувачів були опубліковані цим конкретним гравцем.
Я сподіваюся, що гравець подасть скаргу, щоб ми побачили докази того, що сталося.
I would like to go over point 3.
I believe it's good to repeat the explanation given by Daniel, so allow me to quote here:
"Just a quick note about this. The user rating you're given by the users have 0 influence on the casino rating that we assign based on our own reviews and tests.
So while the user rating might be influenced by the users who have their accounts closed for multiple accounts reason, our rating has nothing to do with it. Our rating is assigned base on following points: https://casino.guru/jackspay-casino-review#tab=js-tab-reputation"
Back to the point,
with all respect, I honestly doubt that all bad user reviews were posted by this specific player.
I hope the player will submit the complaint so we shall see evidence of what happened.
Привіт, я знаю, що ви неодноразово запитували ім’я користувача, але немає причин видаляти ланцюжок через це і немає інших причин. Ви вже пояснили ситуацію з вашої точки зору, це добре, і я знаю, що ви спілкуєтесь з Адамом, тому ми можемо якось вирішити це.
Hi, I know you asked for the username a numerous time, but there's no reason to delete the thread because of this and there's no other reason. You already explained the situation from your point of you which is good and I know you're in touch with Adam so we might get this resolved somehow.
Я думаю, що кожне казино може покращитися.
Якщо ви неправильно зрозуміли, ці слова мали на увазі казино.
Every casino can improve, I think.
In case you misunderstood those words were meant toward the casino.
Добре, ще одна брехня. У мене є скріншоти всіх повідомлень між нами, і знову в останній раз я НІКОЛИ не мав кількох облікових записів, не змушував інших людей щось робити для мене чи порушувати будь-які з ваших правил промо/бонусів. Я відчуваю себе погано, ви пам’ятаєте так чи ні, я кажу вам, що гра у ваші ігрові автомати допомагає мені з моїми проблемами зі здоров'ям, і що у мене більше не залишилося біткойнів і що я не можу довго триматися так чи ні, ви б хотіли назвати своє ім'я і перестати бути таким секретним У мене є багато речей, з якими я зараз маю справу, і я сказав вам все це через текстове повідомлення, так чи ні, все, що я прошу вас зробити, це сказати мені, що ви мені писали про те, коли мені платять, і леді виходить і як ти тримався
сказавши мені, що це буде незабаром і буде понеділок, а потім вівторок, ви не були доступні в середу, ви сказали, що понеділок був вихідним, і ви відстали на три дні, а потім у п'ятницю ви сказали, що у вас буде щонайменше 500 доларів США, якщо я зроблю скасування і залишив 1300 доларів на своєму рахунку, і я отримав би 500 доларів, і цього ніколи не було, і у мене були найгірші вихідні в моєму житті, до речі, зараз, якщо ти робиш правильно і знову перестанеш брехати, всі роблять помилки, і ніхто не ідеальний і реагує на ці речі, які Я вже згадував, що тоді я піду далі і попрошу Бога Ісуса пробачити вас, і все закінчиться, якщо ні, це повністю залежить від вашого рішення, і це не загроза, і ви обіцяєте перестати діяти як жертва і пам’ятати, що я сказав твоя дружина чи хтось інший, якщо ти не зробиш правильно і заплатиш мені, веселощі припиниться для всіх нас, і все стане темно, і це ніколи не буде однаковим для всіх нас? Так чи ні, у вас знову є тільки один шанс, і не смій спробувати змінити або збрехати, маніпулювати однією річчю, перестань жаліти себе, будь чоловіком чи ким би ти не був, і відповідай на те, що я запитав і я обіцяю якщо ви робите це правильно, я на 100% вірю вам, що з вами трапитимуться хороші речі, і я обіцяю вам, незалежно від того, що думають усі про вас чи про Джекспей, і їх багато на сліді ненависті, за яким я стою твій рейтинг підніметься, або я боягуз і брехун, і яким би шляхом ти не вибрав, я піду, але якщо це неправильний шлях і всі чекають, що я покажу свою руку, що я подам скаргу і Я покажу або опублікую свої знімки екрана, які підтверджують, що те, що я сказав, правда, і я нікому нічого з цього не показуватиму, тому робіть правильні речі, і це зникне, і ваш рейтинг підвищиться. Прошу вибачення за те, що я так повторювався, тому що я не Я довго спав, і ти це знаєш, тому що я написав усе це, а дружина сказала Зробіть скріншот для підтвердження, будь ласка, я сподіваюся, що ви не назвете мій блеф і зробите ще одну помилку, кожен вам пробачить, навіть вбивці прощаються, ви зробили помилку ✌️🙏🏻👍🤫🤔🤫 що ви вирішите, і якщо ви вирішите неправильно, я пропоную вам спи на ньому і дай йому день-два, і, можливо, хтось прийде до тебе зі словами мудрості та правильною дорогою, щоб іти в цей момент, Бог знає, що я пішов неправильним шляхом, але врешті-решт я знайшов свій шлях, це зайняло трохи більше часу а також, наскільки я знаю, мій обліковий запис все ще відкритий, але ви згадали, що закрили його, я не думаю, що цього ніколи не було
Okay another lie I have the screenshots of all the texts between us and again for the last time I NEVER had multiple accounts or had other people do anything for me or broke any of your promo / bonus rules I’m feeling not good do you remember yes or no me telling you that playing your slots helps me with my health issues and that I had no more bitcoin left and that I couldn’t hold out much longer yes or no would you be willing to state your name and stop being so secretive I have a lot of things I’m dealing with now and I’ve told you all this thru text yes or no all I’m asking you to do is say to me what you texted to me about when I would be paid and the lady being out and how you kept
telling me it would be soon and it will be Monday then Tuesday you weren’t available Wednesday you said Monday was a holiday and you are three days behind then Friday you said you would have at least $$500 for me if I did a reversal and kept $1300 back in my account and I would receive the $500 and it never happened and I had the worst weekend of my life btw now if you do the right thing and stop lying again everyone makes mistakes and nobody is perfect and respond to these things that I have mentioned then I will move on and ask god Jesus to forgive you and it ends if not it’s totally up to you with your decision and this isn’t a threat and you promise to stop acting like the victim and remember what I said to your wife gf or whomever that if you don’t do the right thing and pay me that the fun will stop for all of us and everything will be dark and it won’t ever be the same for all of us ? Yes or no so again you have only one chance here and don’t you dare try to change or lie manipulate one thing stop feeling sorry for yourself and be a man or whatever or whomever you are and answer what I have asked you and I promise you if you do it correctly I promise you in my beliefs 100% that good things will happen to you going forward and I promise you regardless of whatever everyone thinks of you or Jackspay and there are plenty of them on the hate trail that I stand by your rating will go up or I’m am a coward and a liar and whichever way you choose to go I will go away but if it is the wrong way and everyone is waiting for me to show my hand that I will file the complaint and I will show or post my screenshots proving what I have said is true and I won’t show any of it to anybody ever so do the right thing and this goes away and your rating goes up I apologize for being so repetitive for I haven’t slept in a long time and you know this because I texted all this and wife said screenshoot it for proof please I hope you don’t call my bluff and make another mistake every one will forgive you even murderers are forgiven you made a mistake ✌️🙏🏻👍🤫🤔🤫what will you decide and if you decide incorrectly I suggest you sleep on it and give it a day or two and maybe someone will come to you with words of wisdom and the right path to take at this moment god knows I went down the wrong path but I eventually found my way it just took a little longer and also as far as I know my account is still open but you mentioned you closed it I don’t think that ever happened
це не з моїх рук Джекспей вирішує чи ні, якщо мені коли-небудь доведеться показати свою руку / докази, я сподіваюся, що я цього не зроблю, і якщо він зробить правильно, я пробачу їм і допоможу отримати рейтинг 3,7 до кращого рейтингу моя рука до Бога тож тепер я чекаю, і якщо мені доведеться подати скаргу, я роблю це, і я молюся, щоб вони зробили правильний вибір / шлях я дуже втомився gn
its out of my hands Jackspay decides or not if I ever have to show my hand / proof I hope I don’t and if he does the right thing I will forgive them and help get the 3.7 rating to a better rating my hand to god so now I wait and if I have to file a complaint then I do it and I pray they make the correct choice / path I’m very tired gn
Привіт. Ми просимо вас подати скаргу, оскільки, здається, ми не можемо досягти спільного рішення.
гуру. Ми розуміємо, що оцінка 3,7 з 10 – не найкраща. 99% людей, які публікують відгуки, були видалені через зловживання бонусами, повторювані облікові записи або через порушення наших положень та умов.
Ми живемо у світі, де будь-хто може почути, що зі мною несправедливо поводилися, тому що вони не можуть дотримуватися положень та умов.
Ми поважаємо, якщо ви хочете залишати тему відкритою. У нас є скріншоти та експонати для будь-якого гравця, якого було забанено чи заблоковано.
Ми також рекомендуємо тим, у кого є проблеми, подати претензію, а не приховуватись за фальшивою назвою профілю та прапором країни, які не відображають або не допомагають розібратися у вашій ситуації в цивільній садибі.
У нас є тисячі щасливих гравців, які грають щодня та публікують позитивні відгуки на інших платформах...
Кока-Кола має 2,4 зірки з 5.
Багато казино в світі мають погану репутацію, тому що гравець не виграє і припускає, що барабани сфальсифіковані.
Ми дуже чесні з нашими гравцями.
Ми виплатили зняття та задокументували кожну виплату.
Ми дотримуємося вказівок щодо бонусів і докладаємо всіх зусиль для наших гравців.
Так, гравці можуть засмутитися, якщо їх забанять. Потім вони кажуть, що сталося. Я витрачаю гроші тут. Чому це казино обманює мене з моїми грошима. Тим не менш, зловживання бонусами та повторювані акаунти присутні.
Іноді ми звинувачуємо інших у своїх помилках, і, здається, багато чого прозоро в цій темі.
Вибачте за будь-які незручності, які ми спричинили, і ми завжди прагнемо знайти справедливе рішення для тих, хто дотримується правил чи ні.
Якщо у вас виникли проблеми, ви можете надіслати нам електронний лист на support@jackspay.com або приєднатися до живого чату або надіслати скаргу тут, і я впевнений, що співробітники GURU будуть раді працювати з нами, щоб допомогти вирішити ваші скарги мати без образу, погроз і негативної поведінки.
З найкращими побажаннями
Казино Jackspay
Hey there. We ask that you file a complaint as it seems we cannot reach a cooperative solution.
Guru. We understand 3.7 rating out of 10 isn't the greatest. 99% of the people who post reviews have either been removed due to bonus abuse, duplicate accounts or for violating our terms and conditions.
We live in a world where anybody can post hear say or say i was unfairly treated because they can't follow the terms and conditions.
We respect if you want to keep the thread open. We have screenshots and exhibits for any player who had been banned or blocked.
We also recommend that those who have an issue to file a claim versus hiding behind a fake profile name and country flag that doesn't reflect or help getting your situation figured out in a civil manor.
We have 1000s of happy players who play daily and have posted positive reviews on other platforms...
Coca Cola has a 2.4 star rating out of 5.
Many casinos in the world who are given bad reputation because the player doesn't win and assume the reels are rigged.
We are very fair with our players.
We have paid out withdrawals and document each and every pay out.
We follow bonusing guidelines and go out of our way for our players.
Yes, players can get upset if they get banned. Then they say oh what happened. I spend money here. Why is this casino scamming me from my money. Yet, bonus abuse and duplicate accounts are present.
Sometimes we blame others for our mistakes and it seems a lot of that is transparent in this thread.
We are sorry for any inconvenience we have caused and we are always striving on a fair solution for those who follow the rules or don't.
If you have a concern you can email us at support@jackspay.com or you can come into live chat or you can post a complain here and im sure the GURU staff will be more than happy to work with us to help resolve the complaints you have without the abuse, threats and negative demeanor.
Best Regards
Jackspay Casino
ось, я був заблокований, і я ніколи не мав дубльованих облікових записів або друзів, які допомагали і не робили нічого для мене, я не зловживав бонусами. Я втратив багато грошей і зняв один раз, і у мене є все, щоб довести це поза розумним сумнівом, будемо сподіватися і моліться, щоб цей чоловік побачив
що йому потрібно зробити
well here it is I was locked out and I never had duplicate accounts or friends help or do anything for me nor have I abused bonuses I lost a lot of money and withdrew one time and I have everything to prove it beyond a reasonable doubt let’s hope and pray that this man see
what he needs to do
Я вважаю, що зараз саме час подати скаргу.
Цей знімок екрана лише доводить, що ваш обліковий запис заблоковано, на даний момент він не підтримує жодних інших заяв.
Тож, щоб очистити повітря та дати обом сторонам можливість діяти чесно та відкрито через нашу нейтральну землю, я закликаю вас подати скаргу.
https://casino.guru/complaints/create
Чесно кажучи та з усією повагою, ви, здається, більш ніж прагнете прокоментувати будь-що в цій темі, тому я не можу зрозуміти, чому ви так довго розглядаєте скаргу.
I think this is the proper time to submit a complaint.
This screenshot only proves your account has been blocked, it does not support any other statements at this point.
So, in order to clear the air and give both sides the chance to act fairly and openly through our neutral ground, I urge you to submit the complaint.
https://casino.guru/complaints/create
Honestly and with all respect, you seem to be more than eager to comment on anything in this thread, so I can't comprehend what is taking you so long with the complaint.
Я також вважаю, що не має особливого сенсу продовжувати дискусію. Я прокоментував JacksPlay Casino лише кілька постів вище, пояснюючи, що гравці не мають жодного впливу на їхній рейтинг, зазначений на CasinoGuru. Все-таки кажуть, що:
«99% людей, які публікують відгуки, були видалені через зловживання бонусами, повторювані облікові записи або через порушення наших положень та умов».
Так що ще раз – ці відгуки гравців не мають нічого спільного з рейтингом 3,7
З іншого боку, якщо Georgey1230 не подасть скаргу, далі ми не пройдемо.
I also believe it doesn't make much sense to continue in the discussion. I commented on JacksPlay Casino just a few posts above explaining that players have 0 influence on their rating stated on CasinoGuru. Still, they say that:
"99% of the people who post reviews have either been removed due to bonus abuse, duplicate accounts or for violating our terms and conditions."
So once again - those reviews posted by players have nothing to do with the rating of 3.7
On the other hand, if Georgey1230 doesn't submit the complaint, we won't get much further.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.