Тож мій обліковий запис нарешті заблоковано на веб-сайті. Я більше не маю доступу до підтримки в чаті та не можу отримати доступ до незавершених зняття коштів.
Хотіли б роз’яснити, чи отримуватиму гроші за зняті кошти навіть без доступу до свого облікового запису?
So my account has finally gotten locked on the website. I am no longer able to access live chat support nor am I able to access my pending withdrawals.
Would like some clarification if I will still be getting paid my withdrawals even without access to my account?
це останній електронний лист, який я отримав від них із повідомленням, що вони оновлять інформацію з хорошими новинами, а потім приблизно через 20 хвилин вони заблокували мій обліковий запис, тому я більше не можу отримати доступ до облікового запису.
ще є 5625$ незавершених вилучень
this is the last email I received them saying they’ll update with good news then around 20 minutes later they locked my account so I am no longer able to access the account.
still have 5625$ in pending withdrawals
Шахраї, я кажу вам і всім, що жодне казино не повинно мати можливість просто заблокувати обліковий запис без жодного шансу вирішити потенційну проблему
Crooks I'm telling you and everybody no casino should be able to just lock a account without any chance to fix a potential issue
https://casino.guru/jackspay-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
поточна тема, яка триває місяцями щодо моєї скарги. наразі мій старий хост обірвав будь-який зв’язок у сторонньому додатку, вони заблокували мій обліковий запис і кажуть, що платять, але минуло 2 тижні + після зняття коштів. Залишилося 5625 доларів, оскільки я фіксував на екрані кожне своє зняття на випадок, якщо щось подібне станеться.
https://casino.guru/jackspay-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
current thread that has been going on for months about my complaint. currently my old host has cut off all communication on the 3rd party app, they have locked my account, and they say they are paying but it’s been 2 weeks + since a withdrawal. There’s 5625$ left as I have screen recorded each of my withdrawals just in the case that something like this happens.
Адреса: bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm | Blockchain Explorer
Наразі в їхньому гаманці, з якого я отримував минулі зняття, 1540 доларів.
Я зняв 625 доларів і два по 2500 доларів. Тож тепер відомо, що вони мають баланс, але не знаю, що це затримка.
Address: bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm | Blockchain Explorer
Their wallet that I've been receiving past withdrawals from has $1540 at this moment.
I have a withdrawal of $625 and two $2500s. So now it is known that they have a balance, not sure what the hold up is.
Отримав на 625 доларів більше близько місяця тому. Тепер чекаю на 5000 доларів.
Кошти надійшли в їхній гаманець, але вони вже деякий час їх тримають.
З ними немає зв’язку, підтримка в прямому ефірі взагалі не відповідає. Раніше вони час від часу відповідали на електронні листи, але минуло два тижні після будь-якого повідомлення від них. Схоже, що вони можуть більше не працювати, тому чекатимуть із внесенням коштів, доки щось не з’ясують.
Тема підтримки та скарг JacksPayCasino (lcb.org) Це посилання на тему скарг LCB, якщо хтось хоче бути в курсі. Багато гравців мають проблеми зі зв’язком/спілкуванням з будь-ким там.
Будьте обережні.
Got $625 more close to a month ago. Now waiting on $5,000.
Funds have arrived in their wallet, but they have been holding onto it for a while now.
No communication is available with them, live support is completely unresponsive. They used to respond to e-mails once in a while, but has been two weeks since any communication from them. Seems like they might not be operating anymore so would wait on depositing until something is figured out.
JacksPayCasino Support And Complaints Thread (lcb.org) This is a link to the LCB complaint thread if anyone wanted to keep updated. Many players are having trouble reaching out / communicating with anyone there.
Be wary.
Привіт,
також є невирішені, вирішені та відхилені скарги на це казино.
Тож не обов’язково вклеювати скаргу на LCB, я б сказав. Крім того, ми надаємо кілька попереджень, і репутація досить низька:
Дякуємо за турботу, вибачте, що ми не змогли вам допомогти.
Hello,
there are also unresolved, resolved, and rejected complaints against this casino.
So it's not necessary to paste the LCB complaint, I'd say. Furthermore, we provide several warnings and the reputation is pretty low:
Thank you for your concern, I'm sorry we couldn't help you.
Мене теж взяли, не грай там, повір мені, ні !!
They got me too don’t play there believe me don’t !!
Я можу сказати вам це зі 100% упевненістю, що всі вони шахраюють, це лише питання того, наскільки одні більше, ніж інші тримаються подалі від липких або різких котушок, але є так багато способів, як це зробити, ви не повірите тому, що я знаю, і те, що я бачив 🫣😳☹️💶, це $$, і вони хочуть, щоб усі ви знаєте, де ці місця? Не сервери, а де вони беруть трубку чи живуть? Ви не хочете знати, просто тримайтеся подалі від усіх, і ті, які мають найвищі рейтинги, є найбільшими шахраями з усіх.
Well I can tell you this with 100% certainty they all cheat it’s just a matter of how much some more then other stay away from sticky or jerky reels but there’s so many ways on how there doing it you wouldn’t believe what I know and what I’ve seen 🫣😳☹️💶 it’s $$ and they want everybody’s do you know where these places are ? Not the servers but where they pick up the phone or live? You don’t wanna know just stay away from all of them and the ones that have the highest ratings are the biggest cheats of all .
Минулого року я мав чудові результати в казино genysis 13 600. Безлімітні 23 виведення коштів за 5 місяців і виплата через 10 мільйонів
I had amazing results at genysis casinos 13,600 last year. Limitless 23 cashouts in 5 months and they pay in 10m
Більшість з них знаходяться в офшорах, більшість – удома тощо, лол
Most are offshore and most at home etc lol
Limitless поставив максимальну виплату в розмірі 50 доларів США на мій обліковий запис після того, як я чекав тиждень, щоб підтвердити свій обліковий запис, я виграв 500 доларів США, і я не бачив обмежень, коли нарешті зміг надіслати запит на виплату, я не мав шансу скасувати запит. Вони imediatkey відхилили мій запит і забрали 450 доларів США назад і дозволили мені зняти лише максимум 50 доларів США, тепер я надіслав їм електронний лист, і вони сказали, що це було чітко вказано на сторінці касира, що це була гніда. Я вважаю, що це досить заплутано, що вони можуть в останню хвилину взяти те, що я виграв (програвання було встановлено на 190 доларів, які я завершив), і повернути лише 10% для зняття
Limitless put a $50 max payout on my account after i waited a week to verify my account , i won $500 and i seen no limits when i finally was able to request a payout, i didnt wven get a chance to cancel the request . They imediatkey denied my request and took $450 back and allow me to only withdraw $50 maximum now i emailed them and thsy stated it was clearly stated in the cashier page, which it was nit. I think its pretty messed up that they can last minute take what i won ( the play through was set at $190 which i completed) and give only 10% back to withdraw
Я думаю, що ви просто неправильно прочитали інформацію. Там не вказано, що максимальна сума зняття становить 50 на тиждень, але вказано 50 000. Ви повинні мати можливість зняти весь баланс одним запитом на зняття.
I think you only misread the information. It doesn't say the maximum withdrawal is 50 per week, but it shows 50 000. You should be able to withdrawal the whole balance in a single withdrawal request.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.