ГоловнаФорумКазиноЯ не можу зняти 2000 зі ставки Sapphire

Я не можу зняти 2000 зі ставки Sapphire

2 р. тому від James1234
|
6 609 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Вони відхиляють запит у вашому огляді. Я грав, тому що я отримаю бонуси. Я стільки вклав вчора Я стільки втратив сьогодні. Я вніс 750 n Я виграв 2000. Я пішов, щоб надіслати запит на зняття, вони відхилили. Я не знаю їхнього ключа для виведення коштів. Я знайшов у папці зі спамом, сер, що робити, я думав, сума бонусів, сума ставок у цьому казино, вони сиділи, ви повинні робити ставки на суму депозиту, також що це, будь ласка, допоможіть мені в цій ситуації, вони кажуть, що я вніс 750, означає, що я маю зіграти один раз Це правила 750 WHT

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
James1234
2 р. тому

Привіт,

Досить поширеним правилом є те, що для проходження ставок потрібно також поставити суму, яку ви попросили внести, це називається політикою боротьби з відмиванням грошей. Дозвольте мені описати весь процес:

  1. ви отримуєте бездепозитний бонус
  2. ти граєш і виграєш на щастя
  3. ви виконуєте вимоги щодо ставок для отримання бонусу
  4. ви просите зняття
  5. для виплати виграшу вимагається перевірочний депозит
  6. ви повинні поставити внесену суму кілька разів - 1 раз у вашому випадку?

Якщо ви не впевнені, зверніться до служби підтримки ще раз. Завжди читайте положення та умови, щоб завжди знати, що вам потрібно виконати.

Дайте мені знати, чи це вам допомогло.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Пане, я вніс 3650 у сапфірову ставку 6 днів тому, він досі не внесений. Я надіслав знімок екрана 2-3 рази. Я отримую однакові відповіді від служби підтримки в чаті n Служба підтримки електронною поштою та сама відповідь від 6 днів. обидва підтримують від 6 днів пла допомога

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Будь-яка відповідь

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хтось може відповісти

Автоматичний переклад.
James1234
2 р. тому

Привіт ще раз,

Ви забули згадати відповідь, яку отримуєте. Що не так?

Чи вдалося вам пройти попередній вейджер?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Йдеться не про ставку, гроші на депозиті вони не надійшли на мій сапфіровий рахунок 3650

Автоматичний переклад.
2 р. тому

За останні 6-7 днів

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мама Радка, будь ласка, дайте відповідь

Автоматичний переклад.
James1234
2 р. тому

Будь ласка, не називайте мене "мама" 🙂

Чи можете ви вставити будь-яке пояснення, яке ви отримали від казино щодо поточної проблеми? Поки я не зрозумію, що не так, я не зможу вам допомогти.

Отже, як правило, якщо ваш депозит відсутній, зверніться до постачальника платіжних послуг, який ви використовували для депозиту, і запитайте про транзакцію. Я припускаю, що казино робить те саме зі стороннім постачальником платежів, який вони використовують для керування транзакціями. Однак будьте готові, це може коштувати трохи часу.

Не забудьте поділитися відповіддю від казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Кажуть тільки, що питання передано спеціалісту з 6 днів



Ми просимо вибачення за незручності, які виникли під час останньої сьогоднішньої розмови

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Остання розмова


Наші спеціалісти ще працюють над вашим питанням. Наберіться терпіння та зв’яжіться з нами пізніше, щоб отримати оновлення

Автоматичний переклад.
James1234
2 р. тому

Привіт,

це так, як я описав, казино перевіряє це, і це займе деякий час.

Отже, ви запитали свого платіжного постачальника тим часом, як я пропонував?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Квиток знаходиться під революцією, він показує, що я подав пропажу

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Постачальник платіжних послуг каже, що він надійшов до них лише в день

Автоматичний переклад.
James1234
2 р. тому

Привіт, James1234, чи можете ви ще раз пояснити, що сказав вам платіжний постачальник? Дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Його передали їм того дня, лише вони сказали платіжну компанію


Автоматичний переклад.
2 р. тому

як це працює

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це банківська програма, яку я зробив upi trascation

Автоматичний переклад.
James1234
2 р. тому

Отже, наскільки я розумію, згідно з вашим постачальником платіжних послуг, транзакція в порядку та надійшла до казино того ж дня - правильно?

Це означало б, що казино має чекати, поки їх платіжний постачальник виявить проблему та вирішить її.

Зазвичай це досить тривалий процес.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого