ФорумКазиноIviBet Casino - загальне обговорення

IviBet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від fpfeil94
|
15986 переглядів 85 відповідей |
|
1 2...5
2 р. тому
Тут ви можете обговорити IviBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

привіт,


Я скористався бонусом на спортивні ставки в казино та успішно поставив 54 євро. Зрештою у мене було 73 євро як бонусний баланс до розрахунку останньої ставки, і тепер я повинен був усвідомити, що у мене залишилося лише 11,50 євро, і що, хоча я не порушив жодних умов згідно зі службою підтримки. Навіть якщо максимальний виведення становить 1x, я мав би отримати принаймні €11,50 на додаток до цього, але це не так

Автоматичний переклад.
fpfeil94
2 р. тому

Привіт,

На жаль, ми не займаємося ставками на спорт – лише іграми казино. У всякому разі, в чому ж тоді справа?

Будь-яке пояснення від казино?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Просто скажу вам, будьте обережні з цим казино, я намагався верифікувати свій рахунок, але не зміг, я виграв 350 євро після внесення 20 і не верифікації рахунку, тягнучись, я не міг їх зняти, насправді я я також читав про іншого хлопця тут, який довгий час намагався надіслати йому 650 євро прибутку в цьому казино, але немає можливості. Будьте обережні з ivibet. Шахрайство в казино, насправді я б попросив гуру казино переглянути його. Спасибі.

Автоматичний переклад.
JackerGoya
2 р. тому

Привіт,

казино було перевірено місяць тому, тому це свіжооцінене казино – все ще сумнівна репутація ( перевірте це тут ). Будь ласка, у чому проблема з перевіркою? Якби я здогадався, я б сказав, що у вас виникла проблема з наданням деяких документів, я правий?

Поділіться подробицями, може щось придумаємо.

Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви навіть можете подати скаргу.

Я знайшов останню скаргу про затримку виведення коштів , але виграш було виплачено - ми просто повідомляємо гравцеві з Бразилії, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення перевірки, оскільки в момент подання цієї скарги перевірка не була завершена.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це казино шахрайство...

Це відповідь, яку я отримав від них на пошту, і вони заблокували мій обліковий запис. Коли я хочу зняти ..

Я надіслав 50 електронних листів, але вони не перевірили мої завантажені документи.

Шановний гравець,


Щоб продовжити виведення коштів, вам потрібно завершити верифікацію свого ігрового облікового запису. Будь ласка, поясніть, чому імена у вашому профілі та на наданих вами документах відрізняються.


Крім того, ми хотіли б, щоб ви завантажили фотографію, на якій ви тримаєте в руці посвідчення особи, у свій особистий профіль. Переконайтеся, що всі деталі чітко видно. Це допоможе нам пришвидшити перевірку вашого облікового запису та процес зняття коштів.

Автоматичний переклад.
rikke007
2 р. тому

Привіт,

добре, якщо ваші імена відрізняються, казино справді має з’ясувати причину, а для верифікації вашого облікового запису, безсумнівно, можуть знадобитися деякі додаткові документи – селфі. Це все звучить розумно. Я розумію, що ви пояснили ситуацію, надіславши ці 50 електронних листів, ви також надали селфі за запитом, а тепер просто чекаєте, чи не так?

Будь ласка, коли саме почалася перевірка?

Я впевнений, що вам буде поставлено додаткові запитання у скарзі , яку ви вже подали, будьте готові до цього.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тут та сама проблема з повністю перевіреними документами...зняття 660євро все ще очікує..дурні виправдання.нам треба щось так, хлопці..вони обманюють наші гроші!!!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Багато разів вносив на ivibet. На рахунку було 1250, тому зняв. Отримав електронний лист із підтвердженням, але зараз його заблоковано на сайті. Цікаво, як іншим людям вдалося повернути свої гроші після постійних електронних листів?

Автоматичний переклад.
rikke007
2 р. тому

Ви врешті-решт отримали гроші?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми повинні щось зробити для цього...чи є хтось, хто може допомогти??який той самий 2022 рік і ці проблеми??просять наші гроші???

Автоматичний переклад.
pada18
2 р. тому

Привіт,

здається, що казино зараз не в найкращій формі. 🤔 Останні скарги стосуються KYC і затримки зняття коштів .

Чи можу я знати, коли саме було підтверджено ваш обліковий запис?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Багато разів вносив на ivibet. На рахунку було 1250, тому зняв. Отримав електронний лист із підтвердженням, але зараз його заблоковано на сайті. Цікаво, як іншим людям вдалося повернути свої гроші після постійних електронних листів?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

що було в електронному листі - щось пояснювало, чому ваш обліковий запис заблоковано?

Чи правильно я припускаю, що на вашому рахунку казино ще є активний баланс? Тому що якщо так, то правильне пояснення в порядку.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мій обліковий запис підтверджено 3 дні тому.. мій платіж все ще очікує.. вони надіслали мені лист, що вони перевіряють зняття вручну.. ха-ха... вони жартують з нами напевно .. 660 євро .. коли я зробив потрібний депозит лише кілька секунд, щоб забрати ваші гроші ..тепер, коли вони мають заплатити, я маю чекати місяцями або втрачу свої гроші...але якщо вони думають, що можуть мене обдурити, вони дуже помиляються!!!

Автоматичний переклад.
pada18
2 р. тому

Те, що ви тут описали, є цілком нормальною справою, особливо в невеликих казино. Перші зняття завжди займають більше часу, тому що спочатку потрібно верифікувати обліковий запис користувача, документи, надіслані гравцем, повинні бути перевірені спеціальним відділом, а потім незавершене зняття потрапляє в чергу. У деяких казино деякі запити на зняття схвалюються автоматично, але це майже ніколи не стосується перших схвалених вручну зняття коштів.

Щодо швидких депозитів - депозити насправді не такі швидкі, як ви думаєте. Коли ви робите депозит, наприклад, за допомогою своєї картки, казино позичає вам власні гроші, щоб ви могли грати негайно, не чекаючи кількох днів, поки ваш депозит надійде на банківський рахунок казино. Звичайно, люди розлютилися б, якби їм довелося чекати кілька днів, поки вони зможуть почати грати, тому саме так з цим справляються казино.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Моє відкликання надійшло сьогодні вранці. Дивно, але коли я зв’язався з ними в чаті, вони просто пояснили, скільки часу це займе, і здавалося законним. Озираючись назад, у мене не було особливих проблем, я тільки злякався, бо інші люди казали, що їм не повернули гроші

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Тож інші компанії, як-от bet 365 bwin та інші, які виплачують миттєво, просто божевільні, а ivibet — звичайна..добре, друже, ти можеш жартувати зі своїми грошима, а не з моїми!!!

Автоматичний переклад.
pada18
2 р. тому

Вони дали мені мої гроші, коли мій рахунок було перевірено

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, активний баланс усе ще був на рахунку, коли я врешті повернувся, і зняття пройшло добре

Автоматичний переклад.
Canada1
2 р. тому

Мій обліковий запис підтверджено... зняття ще не завершено

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого